Obnovitev
no,po novem več ne drži tisti rek-več glav več ve
well...no,kaj čem rečt...člowk se potrudi,napiše nekaj zato,da bi nekomu drugemu olajšal delo,zmerej pa se potem dobi kakšen tak k zmerej ve 1 stran več k knjiga
well...moja mnenja sem že ene 3x podal tle,zdej pa naredite kukr veste in znaste
PS:še vedno ostane varianta inox šasije...aja...ne,k bi ga razjedla sol...khm...hja...bo treba narest iz A316,k je odporen na sol...khm...ne,se bo odrsal...khm...kaj pa zdej?najbolš,da pustiš tako kot je,samo zapelji ga v garažo in ga pusti tam...le ta rešitev je še mogoča,če nočeš da ti rjavi ali da jo odrsaš,pa še najmanj dela bo
no,zdej pa zadost...over&out
LP,Blaž
well...no,kaj čem rečt...člowk se potrudi,napiše nekaj zato,da bi nekomu drugemu olajšal delo,zmerej pa se potem dobi kakšen tak k zmerej ve 1 stran več k knjiga
well...moja mnenja sem že ene 3x podal tle,zdej pa naredite kukr veste in znaste
PS:še vedno ostane varianta inox šasije...aja...ne,k bi ga razjedla sol...khm...hja...bo treba narest iz A316,k je odporen na sol...khm...ne,se bo odrsal...khm...kaj pa zdej?najbolš,da pustiš tako kot je,samo zapelji ga v garažo in ga pusti tam...le ta rešitev je še mogoča,če nočeš da ti rjavi ali da jo odrsaš,pa še najmanj dela bo
no,zdej pa zadost...over&out
LP,Blaž
Avto stoji v garaži, in ko imam kaj časa, z roke vzamem "fleksarco in šmergl paper", se spravim v kanal in kar ga tisti dan očistim, posprejam z cink sprejem...in tako se bo ponavljalo, dokler ne bo ves zaščiten. Potem bodo šli gor 3 sloji temelne in to je to. Je pa res, da sem uspel zaščititi šele predel , kjer je rezevna guma
Sem pa zaenkrat poštimal elektriko, tako da deluje tudi tisto, česar serijsko nima . Sedaj pa pride še ozvočenje
Sem pa zaenkrat poštimal elektriko, tako da deluje tudi tisto, česar serijsko nima . Sedaj pa pride še ozvočenje
Jernejc, na tvojem mestu bi temeljno barvo izpustil, saj ob zvijanju šasije rada poči. Sam se sam tako za... Sledilo je ponovno odstranjevanje vseh slojev, kar ni prijetno. Nič komplicirana, toda na treh domačih terencih preizkušena varijanta je avtozaščita. Nanaša se lahko direktno tudi na od rje že malenkostno načeto šasijo. Ko se kje obrabi (kamenje), čopič v roko in popenzlaš. Nič brušenja, razmaščevanja... Jaz jo imam na svojem 10 let starem terencu tri leta in sem mega zadovoljen. Osebno mislim, da se okoli šasije da najbolj komplicirat in zafrkavat.
lp
lp
Pozdravljeni !
malo obnavljam temo
in sicer potrebujem nekoga ki bi na SUZUKI VITARI 3 vratni, komplet speskal ali kakor koli očistil podvozje rje in ga na novo pobarval "izoliral" oz. nanesel bitumen prej pa dvokomponentno temeljno barvo.
da malo obrazložim zakaj ta poseg in sicer smo prvi lastnik avto ima 32.000km in je podvozje kr močno zarjaveno in bi želeli dati to odpravit ker avta še najmanj 15 let ne mislimo prodati, kajti avto je drugače kot nov samo šasija,obese,diferencijal in te malenkosti so z leti kr konkratno zarjavele aja avto je pa letnik 1997.
sem iz celja, samo se ni problem kam zapeljati k kakšnemu mojstru malo dlje.
Cena pa tudi ni tako grozno pomembna samo da je KVALITETNO narejeno, no 2000€ bi bilo sigurn preveč
tako da če kdo koga pozna ko to izvaja kr z besedo na dan
Lep pozdrav
malo obnavljam temo
in sicer potrebujem nekoga ki bi na SUZUKI VITARI 3 vratni, komplet speskal ali kakor koli očistil podvozje rje in ga na novo pobarval "izoliral" oz. nanesel bitumen prej pa dvokomponentno temeljno barvo.
da malo obrazložim zakaj ta poseg in sicer smo prvi lastnik avto ima 32.000km in je podvozje kr močno zarjaveno in bi želeli dati to odpravit ker avta še najmanj 15 let ne mislimo prodati, kajti avto je drugače kot nov samo šasija,obese,diferencijal in te malenkosti so z leti kr konkratno zarjavele aja avto je pa letnik 1997.
sem iz celja, samo se ni problem kam zapeljati k kakšnemu mojstru malo dlje.
Cena pa tudi ni tako grozno pomembna samo da je KVALITETNO narejeno, no 2000€ bi bilo sigurn preveč
tako da če kdo koga pozna ko to izvaja kr z besedo na dan
Lep pozdrav
Pozdravljeni !
malo obnavljam temo
in sicer potrebujem nekoga ki bi na SUZUKI VITARI 3 vratni, komplet speskal ali kakor koli očistil podvozje rje in ga na novo pobarval "izoliral" oz. nanesel bitumen prej pa dvokomponentno temeljno barvo.
da malo obrazložim zakaj ta poseg in sicer smo prvi lastnik avto ima 32.000km in je podvozje kr močno zarjaveno in bi želeli dati to odpravit ker avta še najmanj 15 let ne mislimo prodati, kajti avto je drugače kot nov samo šasija,obese,diferencijal in te malenkosti so z leti kr konkratno zarjavele aja avto je pa letnik 1997.
sem iz celja, samo se ni problem kam zapeljati k kakšnemu mojstru malo dlje.
Cena pa tudi ni tako grozno pomembna samo da je KVALITETNO narejeno, no 2000€ bi bilo sigurn preveč
tako da če kdo koga pozna ko to izvaja kr z besedo na dan
Lep pozdrav
malo obnavljam temo
in sicer potrebujem nekoga ki bi na SUZUKI VITARI 3 vratni, komplet speskal ali kakor koli očistil podvozje rje in ga na novo pobarval "izoliral" oz. nanesel bitumen prej pa dvokomponentno temeljno barvo.
da malo obrazložim zakaj ta poseg in sicer smo prvi lastnik avto ima 32.000km in je podvozje kr močno zarjaveno in bi želeli dati to odpravit ker avta še najmanj 15 let ne mislimo prodati, kajti avto je drugače kot nov samo šasija,obese,diferencijal in te malenkosti so z leti kr konkratno zarjavele aja avto je pa letnik 1997.
sem iz celja, samo se ni problem kam zapeljati k kakšnemu mojstru malo dlje.
Cena pa tudi ni tako grozno pomembna samo da je KVALITETNO narejeno, no 2000€ bi bilo sigurn preveč
tako da če kdo koga pozna ko to izvaja kr z besedo na dan
Lep pozdrav
Rafter napisal/-a:slayer napisal/-a:Preveč pameti zame v tej temi.
Zame tud.
Prvič slišim za A316, pa že kar nekaj časa zemljo tlačim. Rostfrei je rostfrei.
Tale tema je bila hudo vroča, zato sem molčal.
Rostfreia je nekaj čez 8000 vrst, ja pravilno ste prebrali.
Vsak promil drugačnih sestavin je za drugo namembnost.
Dejstvo- rostfrei rjavi
-poznamo rostfrei na katerega prime magnet, in tistega na katerega ne
-rostfrei ima še enkrat večje notranje napetosti kot jeklo
-mora biti polirano, drugače je obup (ali brušeno v sijaj)
Vse za namembnost.
Bral sem vaše komentarje o cinkanju in prašnem barvanju.
Za jereba vem, da je kovinar, ampak ob pivu bi mu dal par popravkov
glede na njegova videnja cinkanja in prašnega barvanja.
S ferrarijem pa raje nebi debatiral o teh temah, se raje posvetim ženi.
Podjetje KPK, kamor vozim prašno barvat, mi noče pobarvat ograje za zunanjo uporabo, če ni vroče pocinkana.
Prašno pobarvana ograja, brez cinkanja, pod milim nebom vzdrži 5let in
več, predno se pokaže rja.
Problem vročega cinkanja in prašnega barvanja je v tem, da mora cink izločiti patino (cink mora postati kosmat, kot da bi bila sol na njem),
predno ga lahko barvamo, drugače se odlušči barva s cinka. Cink je masten in kiselkast, zato je problem.
Najhuje je pri črni barvi.
Pocinkovalnica v Celju. Obup od obupa. Viličarist pobere ograjo pri hitrosti
20km/h in še več, jaz pa norim, ko jo moram nazaj poravnati.
Naslednja kozlarija, ki jo tam počno, preden vzamejo ven iz ogromnih kadi, bi morali umakniti smetano,
ki se nabere na vrhu, zato so pocinkani deli kosmati. Naslednja oslarija, da imamo dodatno delo je v tem, da vržejo komad železa na dno, kjer je največ svinjarije, posledično so luknje v ceveh polne odpadnega cinka.
Nasvet vsem restavratorjem.
Barva AGROHEL, temeljna in prekrivna. Proizvajalec HELIOS Domžale.
Iz lastnih izkušenj, pobarval zarjavene profile, ki so še več kot 7let ostali na dežju, pa so še vedno isti, kot tisti dan, ko sem barval.
Verjetno jo zato več kot 90% izvozijo v Rusijo.
Mehanskih poškodb ne moremo preprečiti, lahko pa vsako leto pobarvamo
ali drugače zaščitimo spodnji del vozila, pa ga imamo za večno.
Upam, da sem kaj pomagal.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
Z veseljem boma pokramljala, sam da se enkrat okup najdeva .
Agrohel se je pa bistveno poslabšal napram 15 let nazaj.
Sm še kot mulc pomagal fotru barvat bokse za živino na farmi in barva še danes drži, pr vsem dreku k je okoli. Danes pa žal ni več takšna.
Baje so to barvo u štartu uporabljali za tanke barvat in se jo je zelo težko dobilo. Je bla že temeljna tolk dobra, da pokrivno, če si dal al pa ne.
Agrohel se je pa bistveno poslabšal napram 15 let nazaj.
Sm še kot mulc pomagal fotru barvat bokse za živino na farmi in barva še danes drži, pr vsem dreku k je okoli. Danes pa žal ni več takšna.
Baje so to barvo u štartu uporabljali za tanke barvat in se jo je zelo težko dobilo. Je bla že temeljna tolk dobra, da pokrivno, če si dal al pa ne.
LP by Jereb
Dinitrolov cink spray (pa ne vem katera številka, jih je več kot le eden) sem jaz enkrat uporabil za zaščito Jote s spodnje strani (predvsem na delih podvozja, ki mi jih je speskal puščavski pesek). Po kakšnem letu se sploh ni videlo, da sem kaj gor našprical, a bolj rjavo kot prej ni bilo.
Po nekaj letni uporabi na soljenih cestah pa zadeva veselo rjavi. Zato jaz sedaj uporabljam tisti črn gost spray za zaščito podvozja pred kamenjem in ostalimi škodljivimi elementi. Kako se pa z leti obnese še ne vem. Imam pa vse majice in hlače uničene, ker v kanalu pod avtom vedno stopim ravno tja, kjer še malo kaplja.
Miran
Po nekaj letni uporabi na soljenih cestah pa zadeva veselo rjavi. Zato jaz sedaj uporabljam tisti črn gost spray za zaščito podvozja pred kamenjem in ostalimi škodljivimi elementi. Kako se pa z leti obnese še ne vem. Imam pa vse majice in hlače uničene, ker v kanalu pod avtom vedno stopim ravno tja, kjer še malo kaplja.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
hmm, po malo googlanja sem skužil, da teh agrohelov je spet sto sort.......
no, sem pa bil v Leskovcu v trgovini z barvami in lahki, kjer jamljem robo;
tam vprašam za omenjeno barvo, pa mi rečejo, da jo morajo nardit....cena s trdilcom (ki je posebej, seveda) pa naj bi bila 15€ za kg
no, sem pa bil v Leskovcu v trgovini z barvami in lahki, kjer jamljem robo;
tam vprašam za omenjeno barvo, pa mi rečejo, da jo morajo nardit....cena s trdilcom (ki je posebej, seveda) pa naj bi bila 15€ za kg
And on the 8th day God created Land Rover
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 44 gostov