Obnovitev

Vse v zvezi z offroadom
Uporabniški avatar
Cobra13
Prispevkov: 203
Pridružen: To Okt 30, 2007 10:05 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Cobra13 » Sr Nov 07, 2007 7:12 pm

jereb napisal/-a:Jaz bi pa ravno prašno barvanje osvetoval, ker ni trpežno na mehanske poškodbe. Problem nastane, ko se ti olušči del barve, začne rjavet in rja izpodjeda barvo, ta se pa lušči kr naprej in se ne ustavi.



Za mehansko obstojnost uporabiš pravo prašno barvo in se ne lušči če je pravilno zapečena. Drugače bi se npr. ograje prašno barvane ob vsakem srečanju z avtom okrušle in se ne bi več uporabljal takšen način barve (razdelilne omarice, žlebovi, ograje, vrata, okna, itd, itd,)
LP
Cobra13

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Sr Nov 07, 2007 7:52 pm

Kleno napisal/-a:Nekje sem slisal, pa ne vem ce ne ravno na Discoveryju, da obstaja neka smola (kot bitumen) oz. zmes, ki ima notri namesane koscke gume, malo vecje kot prah. S tistim naj bi fino na debelo premazal podvozje in naj bi se manjse kamenje kar odbijalo... nekako verjetno se slisi, ne?


Varjanta uno k se pragove barva? Bodi al ku se ž reče?

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Sr Nov 07, 2007 8:23 pm

Cobra13 napisal/-a:
jereb napisal/-a:Jaz bi pa ravno prašno barvanje osvetoval, ker ni trpežno na mehanske poškodbe. Problem nastane, ko se ti olušči del barve, začne rjavet in rja izpodjeda barvo, ta se pa lušči kr naprej in se ne ustavi.



Za mehansko obstojnost uporabiš pravo prašno barvo in se ne lušči če je pravilno zapečena. Drugače bi se npr. ograje prašno barvane ob vsakem srečanju z avtom okrušle in se ne bi več uporabljal takšen način barve (razdelilne omarice, žlebovi, ograje, vrata, okna, itd, itd,)


Mal poglej iz kakšne pločevine so narejene stvari katere omanjaš!
Ograje so večina vroče cinkana nato pa prašno barvana!
Obcestne ograje so pa samo vroče cinkana.
Žlebovi,okna vrata so pa narejena iz pocinkane (galvansko) pločevine nato barvane ali plastifcirane.
LP by Jereb

Jernejc
Prispevkov: 27
Pridružen: So Nov 03, 2007 11:08 pm
Kraj: Ponikve 16

OdgovorNapisal/-a Jernejc » Sr Nov 07, 2007 8:25 pm

Pol bi blo najbol kr kavčukovo maso nanest...tisto k je za koloteke, da se odbija kamenje :P.

Uporabniški avatar
Cobra13
Prispevkov: 203
Pridružen: To Okt 30, 2007 10:05 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Cobra13 » Sr Nov 07, 2007 8:28 pm

jereb napisal/-a:
Cobra13 napisal/-a:
jereb napisal/-a:Jaz bi pa ravno prašno barvanje osvetoval, ker ni trpežno na mehanske poškodbe. Problem nastane, ko se ti olušči del barve, začne rjavet in rja izpodjeda barvo, ta se pa lušči kr naprej in se ne ustavi.



Za mehansko obstojnost uporabiš pravo prašno barvo in se ne lušči če je pravilno zapečena. Drugače bi se npr. ograje prašno barvane ob vsakem srečanju z avtom okrušle in se ne bi več uporabljal takšen način barve (razdelilne omarice, žlebovi, ograje, vrata, okna, itd, itd,)


Mal poglej iz kakšne pločevine so narejene stvari katere omanjaš!
Ograje so večina vroče cinkana nato pa prašno barvana!
Obcestne ograje so pa samo vroče cinkana.
Žlebovi,okna vrata so pa narejena iz pocinkane (galvansko) pločevine nato barvane ali plastifcirane.

Prime na vse črne kovine, kakor tudi na aluminij, ker poznam tipa ki to poklicno dela in ve vse o teh postopkih.
LP

Cobra13

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Sr Nov 07, 2007 9:06 pm

Vem, da prime na vse podlage, samo važno je s kom je predhodno zaščiteno, da pol ne rjavi, če se obdrsa!
LP by Jereb

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Sr Nov 07, 2007 11:10 pm

jereb,ne palamudi!
zelo,zelo malo je kovanih ograj,ki so najprej pocinkane,potem pa še prašno barvane...največ se jih direkt prašno pobarva...prednost pred ˝navadno˝ barvanimi ograjami je v tem,da ti pri prašnemu barva prodre v dosti manjše kotičke,špranje itd kot pri barvanju s pištolo...meni so tudi govorili svega in svašta,pol sm pa čisto naključno prišel do moža,ki to dela in je lepo povedal...pač so moži,ki naredijo kot je treba in drugi ki jim je škoda imet določen element v peči 3 ure namesto običajnih 20 min...tale moj prijatelj je reku,da si da ob sobotah cajt,zelo upočasni linijo in vse elemente,ki bi jim bilo 20 min. čez teden premalo,vrže skozi...namreč pri prašnem barvanju odstopi barva samo kjer obdelovanec ni bi dovolj segret-to je pa ponavadi tam,kjer so kakšni polni profili itd...seveda se ob pravilnem postopku ni za bat da bi se kaj odluščlo...
..no,potem je pa cinkanje,ki je seveda najbolj zanesljiva zaščita,vendar pa ima tudi le-to določene slabe lastnosti kot npr. to,da ko cink odteka iz obdelovanca,ostanejo zadaj ˝kanci˝,ki znajo vzeti kar zelo dosti cajta za jih očistit(če so na kaki kovani ograji),druga slaba lastnost pa je-kot se je že pred časom povedalo-da se obdelovanec rad zvije-pa ne zdej da bi se šasija zvila za 20 cm kot si izgleda nekateri glede na napisano predstavljate...
...jaz sem dal našo ograjo najprej pocinkat,potem pa jo prebarval z 2komp. poliuretansko barvo,na koncu pa še popatiniral...prašno pobarvat pa bi blo totalno brez veze še navrh cinka...

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Sr Nov 07, 2007 11:21 pm

jereb napisal/-a:...da pol ne rjavi, če se obdrsa!...
ž


no,pa naj ti povem,da se zmes barve pri prašnem barvanju vtre v obdelovanec cca 0,2 mm globoko v kovino-torej še vedno če površinsko obdrsaš barvo(kar pa pri prašnem barvanju že v osnovi ni tako enostavno),še vedno spodej ne bo˝čisto železo˝...



...no,sej v bistvu pa tako al tako tudi cink lahko odluščiš dol,če si prou zadaš,da boš odrsal šasijo... :lol: jereb,tebe reši samo še ena varianta pole...


BLAŽ aka. Ferrarist s.p.
izdelava inox šasij za vsa terenska vozila
tovarniška 5
Ajdovščina(nevem poštne štev.)
tel. št.: PM
naš slogan:
zakaj bi cinkal alpa prašno barval,k itak ko primeš ob kamen odrsaš in rjavi...nardiš iz inoxa in maš mir :krc_v_roke: :krc_v_roke: :krc_v_roke: :krc_v_roke: :krc_v_roke:

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Če Nov 08, 2007 12:25 am

INOX šasija, to bi rad videl. :shock:

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Nov 08, 2007 7:18 am

Tukaj je sicer za landroverja obnovitev, ampak mislim, da se lahko podobno opravi tudi s toyoto.

http://www.ro.feri.uni-mb.si/~marijan/Land%20Rover/Land%20Rover.htm
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » Če Nov 08, 2007 7:29 am

A se je kdo vprašal kakšna bo teža šasije po vročem cinkanju, ker sam sem videl razne ograje,.... ki so hudo dobile na teži po cinkanju. 10m Ograja cinkana v celju je bila popolnoma neestetska od zunaj, notranji deli cevi so bili polni cinka in bila je pol težja kot pred cinkanjem. Samo v razmislek.

Ne vem zakaj toliko komplicirate zaradi ene čisto navadne šasije od avta, avto ne bo tekmoval na paris dakarju, rain forest-u ali kaj podobnega, da bi potreboval ne vem kakšno zaščito.
V heliosu kupiš 2 komponentno epoksi temeljno barvo in pobarvaš šasijo po peskanju in je konec problemov za naslednjih 20 let.
Če hočeš pa malo več zapravit in malo bolj komplicirat pa pejt do marolta pa ti jo bo on pobarval s plastiko, pa boš imel mir naslednjih 100 let, kar pa verjetno motor ne bo zdržal ::masuje:

Je pa še ena varjanta pri kateri pa ni treba peskat, če še ne poznate tega.
http://www.hoeseler-por15.com/

Mogoče ima res avto neko sentimentalno vrednost za tebe, da bi ga rad dobro obnovil, ampak ne komplicirat preveč, ker je enostavno ponavadi najboljše, pa konec koncev je še zmerom samo toyota 4 runner.
Extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6.

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Če Nov 08, 2007 9:38 am

Filko napisal/-a:A se je kdo vprašal kakšna bo teža šasije po vročem cinkanju, ker sam sem videl razne ograje,.... ki so hudo dobile na teži po cinkanju. 10m Ograja cinkana v celju je bila popolnoma neestetska od zunaj, notranji deli cevi so bili polni cinka in bila je pol težja kot pred cinkanjem....



WTF???nč jasno...cinka pride nanešenega cca 0,2-0,5 mm(spet veze v pocinkovalnici :lol: ),jaz sem svojo zvagal in je bilo cca 25 kg cinka na 25m balkonske ograje+cca 35 m malo nižje ograje za po zidku okol hiše...pa je treba vedet,da je blo vsega skupej 1200 kg...

PS:če pa niste naredili lukenj zgoraj IN spodaj v ceveh,pa nisem jaz kriv :res_ne_vem: to je kot da bi šasijo iz enga konca zavaril :twisted:

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » Če Nov 08, 2007 10:03 am

Luknje so bile brez skrbi, ampak je zelo odvisno od pocinkovalnice, pri nas je stvar porazna, mogoče je pri vas drugače.
Vsekakor pa mislim da se ne splača cinkat.
Extremely anti diesel guy

It's better been judged by 12 then carried by 6.

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Če Nov 08, 2007 10:16 am

Filko napisal/-a:Če hočeš pa malo več zapravit in malo bolj komplicirat pa pejt do marolta pa ti jo bo on pobarval s plastiko, pa boš imel mir naslednjih 100 let, kar pa verjetno motor ne bo zdržal ::masuje:


POLIVRETANOM :wink:

Sem pa po doilgem čakanju včeraj končno dobil mašino in materijal.
Slika

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Če Nov 08, 2007 10:23 am

Filko napisal/-a:... pri nas je stvar porazna, mogoče je pri vas drugače...


well...jaz sem peljal v celje :lol: če mate pr vas še kakšno,pa nevem... :twisted:
sem pa pocinkal komplet ograjo+pesjak,pa brez pripomb...

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » Če Nov 08, 2007 10:42 am

Možno, jaz sem videl kr nekaj izdelkov iz celja, pa me niso prepričali.
Extremely anti diesel guy

It's better been judged by 12 then carried by 6.

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Če Nov 08, 2007 8:14 pm

Da ne bom na dolgo citiral.
Jaz sem dal samo primerjavo med vročim cinkanjem in prašnem barvanjem, ne pa kaj bi bilo bolje za zaščito šasije.
Ferarist; če si peljal eno stvar na cinkanje še ne pomeni, da vse veš o teh postopkih, ker ti je nekdo tako povedal. Če pa poznaš mojstra ki prašno barva in da garancijo, da je lahko stvar katero je pobarval izpostavljena vsem vremenskim pogojem, bom pa zelo vesel njegovega naslova in bom z veseljem uporabljal njegove usluge.
LP by Jereb

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Če Nov 08, 2007 8:59 pm

uff...zdej več nevem,al ne znaš zastopit,al samo nočeš...če podrsaš z 2 toni težkim avtom-recimo s spodnjim robom šasije-po kamnu,maš lahko magari potitanjeno šasijo-jo boš glih tko podrsal...oz. bo pršlo do železa...se ti ne zdi? :roll: tko,da tle razpravljat o temu,kaj se bo odrsalo pod šasijo in kaj ne-je brez veze...



PS:ja,na žalost imam okrog tega mal več izkušenj kot bi si mislil...glede na to,da imam več al manj vsak dan opravka s temi rečmi ter da sem zadnje 3 mesce delal SAMO to in da sem se v tem času pozanimal pri ene 10 takih in drugačnih mojstrih,ki se s temi stvarmi ukvarjajo 10+ let,mislim,da lahko kaj svetujem...

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Če Nov 08, 2007 9:40 pm

ferrarist napisal/-a:PS:ja,na žalost imam okrog tega mal več izkušenj kot bi si mislil
da sem zadnje 3 mesce delal SAMO to

Kar veselo si nabiraj izkušnje in to ne mesece, ampak leta.
Lohk pa prideš po kakšen nasvet in ti ga bom z veseljem dal.
LP by Jereb

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Če Nov 08, 2007 9:49 pm

jereb napisal/-a:
ferrarist napisal/-a:PS:ja,na žalost imam okrog tega mal več izkušenj kot bi si mislil
da sem zadnje 3 mesce delal SAMO to

Kar veselo si nabiraj izkušnje in to ne mesece, ampak leta.
Lohk pa prideš po kakšen nasvet in ti ga bom z veseljem dal.




no,to si pa zdej napisal kot naši mediji na TV,ki montirajo določene politične izjave :lol:


well...napisal sem,da se s kovinarstvom ukvarjam dnevno-s cinkanjem,barvanjem itd pa malo bolj poredko...,zadnje 3 mesece pa sem pač delal samo to in nič drugega...lahko,da nimam dovolj izkušenj-no v bistvu jih sploh nimam dosti...ampak če nekej ne vem oz. če v nekaj nisem prepričan,pa raje vprašam...zato sem kar en čas hodil od mojstra do mojstra in poslušal njihove ˝šole˝...hja...ni kej...bolje biti bebec 10 min. kot celo življenje...sam nekaterim se pač zazdi da imajo prav in potem bodo do konc življenja to trdili...sam nisem tak...če me uspeš prepričati v nasprotno,bom spremenil mnenje...sej je ogromno tem na forumu,kjer ne sodelujem aktivno...pač če nevem,sem raje tiho pa počakam raj na odgovor kakšnega starega mačka ala Marolt,Mamut,Vigadu,Lude itd...

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Če Nov 08, 2007 9:55 pm

Če hočete lepo speskati šasijo, se pejte mal po ribežnu vozit v Tunizijo.
Peskanje je odlično, težava je le v tem, da speska samo tiste dele šasije, ki gledajo naprej. Pa ni treba nič barvati. Naslednje leto ruzino spet dol odpeskaš stran in spet se sveti kot inox (do prve slane ceste).
Namesto da delate doktorate iz obdelav šasije za sto let, se pejte raje vozit. Avto je za furat, ne za božat. :stari_pridiga:
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
jurecek
Prispevkov: 124
Pridružen: Sr Apr 18, 2007 9:47 pm
Kraj: Tmin

OdgovorNapisal/-a jurecek » Pe Nov 09, 2007 6:57 am

Pri takih obnoovah je zmeraj več govorjenja kot pa dela :D
Rekli so mi da tam nimajo poti,ko sem prišel jaz tam sem jih videl na tisoče. OFFROAD JE ZAKON!!!

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Pe Nov 09, 2007 10:23 am

jurecek napisal/-a:Pri takih obnoovah je zmeraj več govorjenja kot pa dela :D
:lol:

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Pe Nov 09, 2007 11:48 am

Glede mojih trditev je vse plod mojih dolgoletnih izkušenj in nič nabijanja ke v tri dni, ali ker mi je nekdo tako rekel. Pocinkal in pobarval smo že kar nekaj ton robe, tako, da vem kaj zdrži na dežju, soncu in zimi z obilico soli in kaj ne!
LP by Jereb


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov