Obnovitev

Vse v zvezi z offroadom
Jernejc
Prispevkov: 27
Pridružen: So Nov 03, 2007 11:08 pm
Kraj: Ponikve 16

Obnovitev

OdgovorNapisal/-a Jernejc » Ne Nov 04, 2007 10:08 am

Sem lastnik toyote 4runner 94 letnik, in je ravno pred rjavenjem, zato sem se odločil za kompletno prenovo podvozja in kasneje školke. Kaj menite. Se mi to splača? Moram pa reči da avta ne bom nikoli prodjal.

tkosto1
Prispevkov: 37
Pridružen: To Feb 28, 2006 8:19 pm
Kraj: Celje-okolica

OdgovorNapisal/-a tkosto1 » Ne Nov 04, 2007 11:29 am

odvisno od km in ali je diesel ali bencin 8)

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Ne Nov 04, 2007 12:17 pm

Če si se odločil, da boš ostal njen lastnik, potem se to definitvno splača, saj kasneje ne boš imel problemov.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
Cobra13
Prispevkov: 203
Pridružen: To Okt 30, 2007 10:05 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Cobra13 » Ne Nov 04, 2007 1:33 pm

Če imaš namen resnično avto obdržati, naredi kompletno, predvsem pa kakovostno obnovo. Kajti določene stvari ki jih boš izpustil, se ti lahko zelo maščujejo. Poznam par takih primerov (npr.: pred kratkim si je kolega kompletno obnovil šasijo, na motor pa ni dal nič, par tednov kasneje bum in motor je šel rakom žvižgat).
Vzemi si potreben čas in vso srečo ter mnogo veselja pri obnovi.
LP
Cobra13

Uporabniški avatar
jurecek
Prispevkov: 124
Pridružen: Sr Apr 18, 2007 9:47 pm
Kraj: Tmin

OdgovorNapisal/-a jurecek » Ne Nov 04, 2007 1:45 pm

Cobra13 napisal/-a:bum in motor je šel rakom žvižgat).
.


Cobra13 sej ni treba tako strašit,meni si že naredil slab dan;)
Rekli so mi da tam nimajo poti,ko sem prišel jaz tam sem jih videl na tisoče. OFFROAD JE ZAKON!!!

Jernejc
Prispevkov: 27
Pridružen: So Nov 03, 2007 11:08 pm
Kraj: Ponikve 16

OdgovorNapisal/-a Jernejc » Ne Nov 04, 2007 2:08 pm

Seveda...lastnik mislim ostati še nadaljnih 15let :twisted: . Je pa bencinar 3.0 V6, ki čaka na predelavo na plin :) . Še vprašanje glede šasije...vsi nekaj barvajo, tako da sem v dilemi. Prvič sem mislil dat cinkat v celje, zdaj pa ne vem. Je cink bolša zaščita od dvokomponentne temelne barve?

Hvala za odgovore.

L.P.

Jernej

Uporabniški avatar
Cobra13
Prispevkov: 203
Pridružen: To Okt 30, 2007 10:05 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Cobra13 » Ne Nov 04, 2007 2:41 pm

Za cinkanje moraš imeti šasijo zelo temeljito očiščeno barve,kita in ostale umazanije, ker kljub temu da ti rečejo da s kemikalijami spravijo vso nečistočo dol. Ampak to najbolj ne drži in pleh je star tako da garancije proti prerjavenju ni. Ali imajo v cinkarni tako veliko potopno kad kot je šasija. Cink je dobra zaščita dokler se ne poškoduje, potem pa pod cinkom rjavi in naenkrat velik flek rje, tako da je bolje kakovostna temeljna barva.Nova vozila se tud več ne cinkajo.
LP

Cobra13

Jernejc
Prispevkov: 27
Pridružen: So Nov 03, 2007 11:08 pm
Kraj: Ponikve 16

OdgovorNapisal/-a Jernejc » Ne Nov 04, 2007 2:44 pm

Se bom pozanimal, je pa kolega ličar popolnoma renoviral rangeroverja...med drugim tudi dal vroče cinkati šasijo.

Uporabniški avatar
Cobra13
Prispevkov: 203
Pridružen: To Okt 30, 2007 10:05 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Cobra13 » Ne Nov 04, 2007 2:46 pm

Vroče cinkanje pa je dost boljše in obstojnejše, ker se ne lušči kakor navadno cinkanje.
LP

Cobra13

Jernejc
Prispevkov: 27
Pridružen: So Nov 03, 2007 11:08 pm
Kraj: Ponikve 16

OdgovorNapisal/-a Jernejc » Ne Nov 04, 2007 2:53 pm

Torej s tem nimam kaj zgrešit...veselo na delo...pa bo kot iz škatlice :D

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Ne Nov 04, 2007 3:32 pm

v celju imajo vroče cinkanje,zaradi velikosti tudi ni problema,ampak nevem,koliko boš vesel,ko boš moral vse lepo sčistit dol iz določenih delov...moj predlog:prašno barvanje :wink:

Uporabniški avatar
Sven
Prispevkov: 1092
Pridružen: To Maj 17, 2005 11:30 pm
Kraj: wajdušna
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Sven » Ne Nov 04, 2007 3:40 pm

ferrarist napisal/-a:prašno barvanje :wink:


Velikokrat sem že slišal za to, pa tud vem kako zgleda. Kako, pa se opravi ta postopek (se kaj doda barvi?), pa ne vem najbolj.
Lohk mal opišeš?
Pardon za mal off topica.
LP
TUDI NA FB>>>KLIK

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Ne Nov 04, 2007 4:02 pm

Ni ga čiščenja pred barvanjem (ali cinkanjem) čez peskanje!
Prašno barvanje ni noben bavbav, je pa treba imeti komoro z ustrezno mašinerijo, pa barva mora biti tudi temu namenjena. Fora je pa v tem, da so delci barve elektrostatično nabiti in se potem boljše sprimejo z barvancem, ki je tudi priključen na elektriko (ne me vprašat kateri pol je kateri del). Vse pa poteka v zraku - na suho, barva se brizga kot prah, od tod tudi ime "prašno barvanje".
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Cobra13
Prispevkov: 203
Pridružen: To Okt 30, 2007 10:05 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Cobra13 » Ne Nov 04, 2007 5:53 pm

Za prašno barvanje moraš avto imeti tudi čist očiščenega, ker ki je umazano(ali pa ostanek barve) barva-prah ne prime. Postopek je zelo preprost:
1.pranje s kemikalijami
2.sušenje
3.špricanje z elektrostatično pištolo
in na zadnje pečenje barve v peči pri cca. 200°C

Vendar ne vem kdo ima tako veliko mašinerijo, ker tega ki jaz poznam ima zelo veliko peč (cca.12x2m) pralna in sušilna pa sta dokaj majhni, komora za barvanje pa je definitivno premala.
Je pa res da je barva 1A in je zelo obstojna na mehanske poškodbe.
LP

Cobra13

Uporabniški avatar
Cobra13
Prispevkov: 203
Pridružen: To Okt 30, 2007 10:05 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Cobra13 » Ne Nov 04, 2007 6:55 pm

Imaš prav, za tanki pleh ni najbolj priporočljivo in tudi površina po vročem cinkanju ostane hrapava, tako da jo je treba celo prekitat. Pri prašnem barvanju pa je problem da pred barvanjem ne smeš pleha kitat (barva prime samo na surovi pleh), to pa je pri obnovi nemogoče tak da prašno barvanje odpade.
LP

Cobra13

Uporabniški avatar
fonza
Prispevkov: 504
Pridružen: Ne Dec 18, 2005 6:48 pm
Kraj: N 46.08662;E 015.04915

OdgovorNapisal/-a fonza » Ne Nov 04, 2007 7:44 pm

Da ne boste izumljali tople vode okrog vročega pocinkanja, si raje oglejte stran www.pocinkovalnica.si , kjer je točno opisan postopek, priprave elementov ter splošni in tehnični pogoji vročega pocinkanja.
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Po Nov 05, 2007 10:28 am

Jaz sem pri mojem CJ5 letnik 1960 dal šasijo speskat in takoj ko je bla speskana smo jo pobarvali s temeljno barvo in nato še z črno. Danes skoraj po 8 letih je še taka kot nova. Mi je a takrat ličar dejal da mora biti temeljna barva gor najpozneje 6 ur po peskanju.
Slika

Uporabniški avatar
Cobra13
Prispevkov: 203
Pridružen: To Okt 30, 2007 10:05 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Cobra13 » Po Nov 05, 2007 10:29 am

Jernejc napisal/-a:Seveda...lastnik mislim ostati še nadaljnih 15let :twisted: . Je pa bencinar 3.0 V6, ki čaka na predelavo na plin :) . Še vprašanje glede šasije...vsi nekaj barvajo, tako da sem v dilemi. Prvič sem mislil dat cinkat v celje, zdaj pa ne vem. Je cink bolša zaščita od dvokomponentne temelne barve?

Hvala za odgovore.

L.P.

Jernej


Pogovarjamo se o šasiji
LP

Cobra13

matjaz z
Prispevkov: 47
Pridružen: Če Sep 13, 2007 11:21 am
Kraj: Bevke

OdgovorNapisal/-a matjaz z » Po Nov 05, 2007 4:49 pm

Mark Evans in njegova oddaja
4x4 is born ti bosta vse dodobra razjasnila,
tako da tople vode pri odkrivanju načina obnove res ne bo več
potrebno odkrivati. (če še nimaš se javi in ti ...)

Sicer pa so specifične informacije sigurno najbolj točne pri kakšnih ameriških obdelovacih vozil ter restavratorjih oldtimerjev. Na Discoveryju
nas konstantno bombardirajo s temi temami. Zato le google pod prste pa bo.

Vsekakor pa avtomobilov ne cinkajo več zaradi kvalitetnejšega jekla
(ki ima že v osnovi dodane materjale proti rjavenju in za večjo trdnost -
mangan, cink, ...) ter zaradi cene, ker je to dodaten postopek, ki
zahteva večje stroške, seveda pa so tudi barve boljše.
Ampak od tukaj naprej je pa vse že za kemijski inštitut.


Srečno z obnovo in veliko veselja.

Jernejc
Prispevkov: 27
Pridružen: So Nov 03, 2007 11:08 pm
Kraj: Ponikve 16

OdgovorNapisal/-a Jernejc » Po Nov 05, 2007 5:53 pm

Ok. torej brez cinkanja...dobra barva in to je to :D . Hvala za informacije in mnenja. :)

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Po Nov 05, 2007 8:42 pm

ti kar prašno pobarvej šasijo ter dele podvozja,ostalo(karoserija itd) pa ˝normalno˝

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Sr Nov 07, 2007 6:44 pm

Jaz bi pa ravno prašno barvanje osvetoval, ker ni trpežno na mehanske poškodbe. Problem nastane, ko se ti olušči del barve, začne rjavet in rja izpodjeda barvo, ta se pa lušči kr naprej in se ne ustavi.

Jaz zagovarjam cinkanje. Sam pri šasijah nastane problem, ker je iz cevi in jo ne moreš speskat sten notranje strani (šasije so barvane tako da jih potapljajo v barvo). Za cinkanje pa ne sme bit nobene barve.

Pri cinkanju je še en problem. Redko kdaj pocinkajo tako da je čist gladko in pridejo ponekod kraste. Je pa pocinkana stvar dosti bolj odporna na manše udarce kot prašno barvanje in rjavi samo na mestu kjer se olušči. Ta mesto pa lahko pobarvaš kar cinksprajem.
Cinkane so naprimer avtomobilske prikolice in lahko vidiš kolk je zadeva trpežna. Opazil sem tudi že veliko cinkanih prikolic za tovornjake.

Cena cinkaja je pa okol 1 eur po kili.
LP by Jereb


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: Bing [Bot] in 41 gostov