A se je kdo vprašal kakšna bo teža šasije po vročem cinkanju, ker sam sem videl razne ograje,.... ki so hudo dobile na teži po cinkanju. 10m Ograja cinkana v celju je bila popolnoma neestetska od zunaj, notranji deli cevi so bili polni cinka in bila je pol težja kot pred cinkanjem. Samo v razmislek.
Ne vem zakaj toliko komplicirate zaradi ene čisto navadne šasije od avta, avto ne bo tekmoval na paris dakarju, rain forest-u ali kaj podobnega, da bi potreboval ne vem kakšno zaščito.
V heliosu kupiš 2 komponentno epoksi temeljno barvo in pobarvaš šasijo po peskanju in je konec problemov za naslednjih 20 let.
Če hočeš pa malo več zapravit in malo bolj komplicirat pa pejt do marolta pa ti jo bo on pobarval s plastiko, pa boš imel mir naslednjih 100 let, kar pa verjetno motor ne bo zdržal
Je pa še ena varjanta pri kateri pa ni treba peskat, če še ne poznate tega.
http://www.hoeseler-por15.com/
Mogoče ima res avto neko sentimentalno vrednost za tebe, da bi ga rad dobro obnovil, ampak ne komplicirat preveč, ker je enostavno ponavadi najboljše, pa konec koncev je še zmerom samo toyota 4 runner.