OFFROAD - šport s stranskimi učinki
OFFROAD - šport s stranskimi učinki
hjaaa.....offroad, je kar nalezljiv šport, ki ti kar hitro zleze pod kožo in postaneš celo nekako odvisen od njega
pravtako o tem forumu, saj vsak dan ti pride v rutino, da ga pregledaš, zveš nekaj novega, se kaj naučiš ali kdo rabi pomoč
glege naših 4x4 konjičkov, se pogovarjamo o gumah, o dvigu vozila, bullbarih, vitlih, motorjih in problemi znjimi, šnorklih in podobnimi zadevami.....o stranskih učinkih pa ne, ali bolj malo
evo nekaj stranskih učinkov, o katerih malokater poštudira, ali se bolj malo pogovarjamo:
A:blato na vozilu
kje perete svoje terenčke?
glede na to, da je nekaj deset kil blata na avtu, ga skorajda nobena pralnica noče prat, če pa ja, ti kar pošteno zaračunajo....
pranje doma je pa tudi problem, saj potem ne veš, kam z blatom...mogoče ima kdo za bajto travnik, njivo.....recimo na dvorišču je pa to problem
tudi če je odtok in jašek, je le-ta hitro poln, potem pa lopato in šajtrgo v roke pa gas
jaz nimam glih kot beverly hills, sem bolj na kaos navajen, samo po pranju avta, za katero porabim kakšno uro, porabim še uro in pol, da operem dvorišče
-> blato na stran, potem na kup....kmalu bo za traktorsko prikolico.......
kako rešujete vi ta problem?
B:mokre blatne zavore
se zapodimo v blato, mlake, zavore se zmočijo, učinek zaviranja se poslabša.....
...pri prednjih zavorah še ni tak problem, sej med vožnjo po cesti jo malo segrejem z zaviranjem in je že ok....v zadnjih pa ves drek notri ostaja (pri bobnastih).......
C:blato v platiščih
malokater se pred cesto ustavi in gre z roko po notranji strani platišča in potegne blato ven, mo se pa pelješ, začnejo kolesa tresti, in si študiraš kaj si si z*ebal
D:izvoz iz terena na cesto - blato
včasih je problem, da ni možnosti nekje zvrtet kolesa, .. greš direktniz terena na asfalt, in 100m za tabo puščaš krepko sled blata......
in zdaj si pa predstavljajte, da gre kolona z nekaj vozili....kakšna je cesta
E:klopi, komarji in ostali insekti/paraziti
je kdo že kaj kdaj fasal?
kaj razen autana in cepljenja je še priporočljivo?
pišite mnenja, izkušnje, nasvete, saj bo koristilo prav vsem
pravtako o tem forumu, saj vsak dan ti pride v rutino, da ga pregledaš, zveš nekaj novega, se kaj naučiš ali kdo rabi pomoč
glege naših 4x4 konjičkov, se pogovarjamo o gumah, o dvigu vozila, bullbarih, vitlih, motorjih in problemi znjimi, šnorklih in podobnimi zadevami.....o stranskih učinkih pa ne, ali bolj malo
evo nekaj stranskih učinkov, o katerih malokater poštudira, ali se bolj malo pogovarjamo:
A:blato na vozilu
kje perete svoje terenčke?
glede na to, da je nekaj deset kil blata na avtu, ga skorajda nobena pralnica noče prat, če pa ja, ti kar pošteno zaračunajo....
pranje doma je pa tudi problem, saj potem ne veš, kam z blatom...mogoče ima kdo za bajto travnik, njivo.....recimo na dvorišču je pa to problem
tudi če je odtok in jašek, je le-ta hitro poln, potem pa lopato in šajtrgo v roke pa gas
jaz nimam glih kot beverly hills, sem bolj na kaos navajen, samo po pranju avta, za katero porabim kakšno uro, porabim še uro in pol, da operem dvorišče
-> blato na stran, potem na kup....kmalu bo za traktorsko prikolico.......
kako rešujete vi ta problem?
B:mokre blatne zavore
se zapodimo v blato, mlake, zavore se zmočijo, učinek zaviranja se poslabša.....
...pri prednjih zavorah še ni tak problem, sej med vožnjo po cesti jo malo segrejem z zaviranjem in je že ok....v zadnjih pa ves drek notri ostaja (pri bobnastih).......
C:blato v platiščih
malokater se pred cesto ustavi in gre z roko po notranji strani platišča in potegne blato ven, mo se pa pelješ, začnejo kolesa tresti, in si študiraš kaj si si z*ebal
D:izvoz iz terena na cesto - blato
včasih je problem, da ni možnosti nekje zvrtet kolesa, .. greš direktniz terena na asfalt, in 100m za tabo puščaš krepko sled blata......
in zdaj si pa predstavljajte, da gre kolona z nekaj vozili....kakšna je cesta
E:klopi, komarji in ostali insekti/paraziti
je kdo že kaj kdaj fasal?
kaj razen autana in cepljenja je še priporočljivo?
pišite mnenja, izkušnje, nasvete, saj bo koristilo prav vsem
And on the 8th day God created Land Rover
A:blato na vozilu
kje perete svoje terenčke?
ravno včeraj sno se vračali iz blatnega off roada pa je blo na avtu kr nekej blata
pa ker se mi ni dalo prat avta doma smo se zapeljali v avtopralnico na bencinskem servisu od TUŠ-a pa nem je mojster reku da je pokvarjena, drgač pa bi brez problemov opral avte.....
imam pa tudi doma travnik in baromat, tako da pranje ni problem
B:mokre blatne zavore
sicer imam 4x disk in problemov z bobni ni, ampak tudi večina avtov ima vsaj spredaj diske, tko da mi večjega problema pri zaviranju... vsaj jaz nikoli nism imel težav
C:blato v platiščih
to ponavadi kr odleti....
problem je če po vožnji ustaviš in spijek kakšno pivo.... tol pa se blato strdi na spodnjem delu platišča in kr fajn trese
sej ko veš zakaj gre ustaviš in očistiš, ko se mi je 1. zgodilo sm bil pa kr presenečen
D:izvoz iz terena na cesto - blato
no coment
E:klopi, komarji in ostali insekti/paraziti
sam letos je pa res ful klopov
AUTAN pomaga
ko smo se vrnili iz sobotnega potepanja po gorjancih,je bil moj avto tak kot bi bil ne vem,recimo v ordinaciji:)
hočem povedati ni bil dosti umazan,ker jaz nisem divjal čez blato in podobne zadeve,ker to raje prevozim počasi in pa 100% da kaj ne uničim,saj če ne drugega sem primoran priti do lj..
če sem pogledal ostalih 5 avtomobilov so bili toliko umazani da jih skoraj nisem prepoznal,...če pa se vrnem z zelooo umazanim avtom to ni problem pri meni...
najprej ga samo z vodo da odpade ene 15kg blata:),nato pa "štrajfiks" pa gas...po tem pa avto umaknem in vse pospravim,hja res je,use skupaj ti res vzame kako uro in pol...
glede insektov imam sam zelo močno alergijo tako da imam skos pri sedi "first aid"..
zdaj ko je poletje pred vrati,se kar z autanom pošpricam malo pa je...
hočem povedati ni bil dosti umazan,ker jaz nisem divjal čez blato in podobne zadeve,ker to raje prevozim počasi in pa 100% da kaj ne uničim,saj če ne drugega sem primoran priti do lj..
če sem pogledal ostalih 5 avtomobilov so bili toliko umazani da jih skoraj nisem prepoznal,...če pa se vrnem z zelooo umazanim avtom to ni problem pri meni...
najprej ga samo z vodo da odpade ene 15kg blata:),nato pa "štrajfiks" pa gas...po tem pa avto umaknem in vse pospravim,hja res je,use skupaj ti res vzame kako uro in pol...
glede insektov imam sam zelo močno alergijo tako da imam skos pri sedi "first aid"..
zdaj ko je poletje pred vrati,se kar z autanom pošpricam malo pa je...
Jah prejšni teden sva se z prijateljom mal furala po gozdu in ostala v kakšnem metru in pol blata. 6 ur smo se martrali mašino spravt vn pa ni šlo v tem času sem z vstopanjem in istopanjem iz avta prenesu eneh par kilov blata na tapet še en kil na volan še en kil na ročko od brzine da ne govorim o preoblekah. Končalo se je pa tako da smo morali avto tam čez noč pustit in ob polnoči skoz gozd v gatah hodt ker na oblekah je blo pa še enh par kilov blata. Si lohko kar misleste kako lepo se je to blato zasušilo na vse omenjene notranje dele da o zunanjosti ne govorimo. U glavnem drugi dan so me gasilci s 110 potegnli ven in potem po stranskih domov.
Zunanje pranje 2 uri(ne pretiravam) 1 ura notranje čiščenje in še ena ura pranje brjača in fasade. Pa še hitet sem moral da končam prej ko punca pride domov drgače bogi jst.
Blagoslovljen bodi baromat.
Enih parkrat sem pa ga peljal v tušovo pralnico pa me je šefe nadrl v smislu kaj voziš to kripo umazano mi tle peremo sam čiste avte.
Tako da jebt**se vi in vaših 5 eurov deluks pranje.160 barov baromat pa je.
Zunanje pranje 2 uri(ne pretiravam) 1 ura notranje čiščenje in še ena ura pranje brjača in fasade. Pa še hitet sem moral da končam prej ko punca pride domov drgače bogi jst.
Blagoslovljen bodi baromat.
Enih parkrat sem pa ga peljal v tušovo pralnico pa me je šefe nadrl v smislu kaj voziš to kripo umazano mi tle peremo sam čiste avte.
Tako da jebt**se vi in vaših 5 eurov deluks pranje.160 barov baromat pa je.
še eno "slabost" bi navedel:
Vožnja po "blatni luži" močvirju.
Voda šprica (če nimaš zaščite) po VROČEM motorju, seveda se moraš zapeljat čez z močnim gasom in motor ti je prekrit s slojem blata.
Kot prva slabost (hladna voda - vroč motor)
Kot drugo, to blato se na motorju hitro zasuši, posledično veliko slapše hlajenje motorja (lahko se pregreje)
Kot tretje - elektrika....
Kot četrto, ja motor je treba oprat če hočeš juter v službo....
Pomojem to ne velja za avte ki imajo veliko pod "haubo"
Vožnja po "blatni luži" močvirju.
Voda šprica (če nimaš zaščite) po VROČEM motorju, seveda se moraš zapeljat čez z močnim gasom in motor ti je prekrit s slojem blata.
Kot prva slabost (hladna voda - vroč motor)
Kot drugo, to blato se na motorju hitro zasuši, posledično veliko slapše hlajenje motorja (lahko se pregreje)
Kot tretje - elektrika....
Kot četrto, ja motor je treba oprat če hočeš juter v službo....
Pomojem to ne velja za avte ki imajo veliko pod "haubo"
Sine napisal/-a:še eno "slabost" bi navedel:
Vožnja po "blatni luži" močvirju.
Voda šprica (če nimaš zaščite) po VROČEM motorju, seveda se moraš zapeljat čez z močnim gasom in motor ti je prekrit s slojem blata.
Kot prva slabost (hladna voda - vroč motor)
Kot drugo, to blato se na motorju hitro zasuši, posledično veliko slapše hlajenje motorja (lahko se pregreje)
Kot tretje - elektrika....
Kot četrto, ja motor je treba oprat če hočeš juter v službo....
Pomojem to ne velja za avte ki imajo veliko pod "haubo"
zato se pa nočeš več peljati z nami po blatu, namesto tega se raje goniš po suhih hribih
And on the 8th day God created Land Rover
Sine napisal/-a:še eno "slabost" bi navedel:
Vožnja po "blatni luži" močvirju.
Voda šprica (če nimaš zaščite) po VROČEM motorju, seveda se moraš zapeljat čez z močnim gasom in motor ti je prekrit s slojem blata.
Kot prva slabost (hladna voda - vroč motor)
Kot drugo, to blato se na motorju hitro zasuši, posledično veliko slapše hlajenje motorja (lahko se pregreje)
Kot tretje - elektrika....
Kot četrto, ja motor je treba oprat če hočeš juter v službo....
Pomojem to ne velja za avte ki imajo veliko pod "haubo"
A nimaš zaščite pod motorjem? Zaščita pride od odbijača pa do konca menjalnika, Pa na koncu še zaščita za tank. Sestavljeno je iz 4ih kosov - od prednjega odbijača do srede mašine, od srede mašine do menjalnika, od začetka do konca menjalnika in pod tankom za gorivo.
Imam vse 4 na avtu zmontirane pa ni nobenih problemov z blatom. Kaka voda pride zraven, to je pa tudi vse.
Drugače imaš pa tukaj načrt da si sam narediš zaščito.
Zgleda pa potem takole.
Ne rabiš kakšnega posebnega načrta. Avto na dvigalo škarje v roke in kos kartona pa gasa. Ko izdelaš šablono ali šablone če je iz več kosov samo še prerišeš na material ki ga boš uporabil ( pločevina 3-5 mm za šusplato ostalo pa narebran aluminij) pokriviš in namontiraš. Na težjih delih je dobro na robu plošče z karoserijskim kitom (PU) ptilepiti trak iz gume, da ni prevelikih rež in potem zadeva res dobro ščiti pred blatom.
Z malo truda in osnovnim orodjem to lahko naredi vsak sam.
Z malo truda in osnovnim orodjem to lahko naredi vsak sam.
te zaščite so kar ok, tudi vsaka čast, tistemu ki je risal v A*AD-u
drugače, na mojmu King-u pa je originalen pleh odspodaj, ne čez celo področje motornega prostora, pa ne pride veliko blata na sam motor ali hladilnik.......tako si glede tega ne belim glave
mogoče je izpostavljen malce spodnji del karterja, za prednjo premo.....to bom mogoče nekako zaščitil - enkrat ko bom mel čas - toliko, da se bom bolje počutil
sam vseeno, HEROJI, kako rešujete zadevo z bltom, ki ostaja na dvorišču
v ponedeljek sem pral avto, zunaj in odspodaj (kar na dvigalu), potem sem z lopato postrgal blato, in ga je bilo za eno šajtrgo (samokolnico)
drugače, na mojmu King-u pa je originalen pleh odspodaj, ne čez celo področje motornega prostora, pa ne pride veliko blata na sam motor ali hladilnik.......tako si glede tega ne belim glave
mogoče je izpostavljen malce spodnji del karterja, za prednjo premo.....to bom mogoče nekako zaščitil - enkrat ko bom mel čas - toliko, da se bom bolje počutil
sam vseeno, HEROJI, kako rešujete zadevo z bltom, ki ostaja na dvorišču
v ponedeljek sem pral avto, zunaj in odspodaj (kar na dvigalu), potem sem z lopato postrgal blato, in ga je bilo za eno šajtrgo (samokolnico)
And on the 8th day God created Land Rover
compadre napisal/-a:t
sam vseeno, HEROJI, kako rešujete zadevo z bltom, ki ostaja na dvorišču
v ponedeljek sem pral avto, zunaj in odspodaj (kar na dvigalu), potem sem z lopato postrgal blato, in ga je bilo za eno šajtrgo (samokolnico)
Eni ne peremo avtov, pa pol ni blata, ko pa dež pada, ga pa izpod nadstreška zapeljem tako, da blato spira k sosedu.
compadre napisal/-a:če maš terenčka samo za OR, je to ok
če pa imaš avto za vsak dan, potem je pa malo *ebeno se vozit z njim, pa puščati vsake tolk cajta kupček za sabo, kot policaji na kobilah
S ferozo delam vsaj 750km na teden. Vsak dan v službo in nazaj (občasno tudi 2x na dan, če je kaj narobe), 2x na teden lj-mb-lj na faks in skoraj vsako nedeljo kak izletek, ki pa pod 200km ni nikoli bil zadnje čase), tako da verjemi da je to kar "daily car" za vse od offroada, vožnje po cestah, do delavnega avta v katerem vozim praktično vse (delava fasado in je treba ves material domov pripeljat - in to gre vse s ferozo). Dobesedno mi je vseeno kok je avto svinjski. Kadar pada dež se malo spuca, samo ga hitro spet umažem na blatu.
Je pa hvaležen avto, glede na to kaj vse delam z njim, je treba zelo zelo malo izredno servisirat - res pa so redni servisi pogosti - na 10.000km (3 mesece) menjam olja vse filtre in na 20.000km (pol leta) še svečke. Servis brez svečk pride 38 evrov(olje, filtri), s svečkami pa 55 evrov.
filtre pa mnejam vse - oljni, zračni in filter goriva.
sam vseeno, ne moreš se voziti z blatnim avtom naokoli, sej v naših krajih je milicije skoraj več kot v Ljubljani......no, glede koncentracije prebivalstva, jih je x krat več kot v LJ......definitivno
zateženi so pa res, te vstavijo obmejni, prometni in "navadni", prvo frulica, potem ostala procedüri.....
in kakorkdaj, včasih iščejo dlako v jajcetu (nazadnje so mo preverjali veljavnost gasilnega aparata)
ne rečem, da imajo piko na mene, ampak na splošno so pač taki
znajo pa tudi do neke meje tolerirat, in eno je umazan avto, povsem drugo pa je, če je na avtu za eno karjolo blata -- toliko ga je na mojem ponavadi, ko ga operem in blato poberem z betona
zateženi so pa res, te vstavijo obmejni, prometni in "navadni", prvo frulica, potem ostala procedüri.....
in kakorkdaj, včasih iščejo dlako v jajcetu (nazadnje so mo preverjali veljavnost gasilnega aparata)
ne rečem, da imajo piko na mene, ampak na splošno so pač taki
znajo pa tudi do neke meje tolerirat, in eno je umazan avto, povsem drugo pa je, če je na avtu za eno karjolo blata -- toliko ga je na mojem ponavadi, ko ga operem in blato poberem z betona
And on the 8th day God created Land Rover
Je pa hvaležen avto, glede na to kaj vse delam z njim, je treba zelo zelo malo izredno servisirat - res pa so redni servisi pogosti - na 10.000km (3 mesece) menjam olja vse filtre in na 20.000km (pol leta) še svečke. Servis brez svečk pride 38 evrov(olje, filtri), s svečkami pa 55 evrov.
mislim da malo pretiravaš
kakšno olje pa točiš noter?????
za 38 € ne dobiš niti pametnega olja
Matej napisal/-a:Je pa hvaležen avto, glede na to kaj vse delam z njim, je treba zelo zelo malo izredno servisirat - res pa so redni servisi pogosti - na 10.000km (3 mesece) menjam olja vse filtre in na 20.000km (pol leta) še svečke. Servis brez svečk pride 38 evrov(olje, filtri), s svečkami pa 55 evrov.
mislim da malo pretiravaš
kakšno olje pa točiš noter?????
za 38 € ne dobiš niti pametnega olja
25 litrov liqui molly MOS2 stane 100 evrov pri uradnem dilerju, če ga greš sam k njemu iskat. Torej je cena za liter 4 evre, v ferozo gre 4 litre in je to potem 16 evrov, 3 evre je oljni filter, bencinski filter je 2 evra in 17 evrov je zračni filter. Svečke so 17 evrov vse 4.
In to ni nobeno pretiravanje, take so cene.
proporocilo
compadre:doma bod pa ne bo trba prat,sicer pa obisk klinicne psihiatrije,toplo priporocam.
Re: proporocilo
slon31 napisal/-a:compadre:doma bod pa ne bo trba prat,sicer pa obisk klinicne psihiatrije,toplo priporocam.
kdo je pa tebe s kletke spustil?
And on the 8th day God created Land Rover
Re: proporocilo
compadre napisal/-a:slon31 napisal/-a:compadre:doma bod pa ne bo trba prat,sicer pa obisk klinicne psihiatrije,toplo priporocam.
kdo je pa tebe s kletke spustil?
nevem kaj te kletka sekira,sicer pa psihiatrija pomaga.
Sam v novem mestu ni živalskega vrta,da bi od kje pobegno. Tudi na Vašem kanalu nič ne poročajo.
id rather die in a Land Rover than live in a Kia
ALUMINIJASTE OGRAJE
ALUMINIJASTE OGRAJE
Berti napisal/-a:Sam v novem mestu ni živalskega vrta,da bi od kje pobegno. Tudi na Vašem kanalu nič ne poročajo.
eh, mogoče so na Mušičevi ulici odprli novega
2slon: glede priporočila, se bi pa skoraj strinjal s tabo, saj noben pregled ni odveč.......si kaj razmišljal o tem, da bi tudi ti šel?
And on the 8th day God created Land Rover
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 48 gostov