nissan pathfaider

Vse v zvezi z offroadom
mik
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne Feb 11, 2007 5:07 pm

OdgovorNapisal/-a mik » Če Feb 17, 2011 6:56 pm

smarty napisal/-a:Namreč je normalno da ti 4H če hočeš na mestu speljevat in zavijat počasi da primejo žlajfi... kot da bi ti hotelo vozilo ustavit?


ja to je 4X4, pa po suhem asfaltu ni priporočljivo vozit 4X4

mahvan
Prispevkov: 151
Pridružen: To Nov 30, 2010 1:06 am
Kraj: Prlekija

OdgovorNapisal/-a mahvan » Če Feb 17, 2011 7:20 pm

To, da si imel občutek kot, da ti prijemljejo žlajfi si vrjetno sprobal prav na asvaltu. Pri vklopljenem 4-kolesnem pogonu se prednji in zadnji kardan vrtita z enako hitrostjo oz. si predstavljaj kot, da sta povezana. Ko delaš ovinek zadnja kolesa delajo manjši krog od sprednjih zato se posledično v zavoju tudi zadnji kardan vrti počasneje od sprednjega, vklopljen 4-kolesni pogon pa jima tega ne dovoli zato imaš občutek kod, da bi blokirale zavore. Ponavadi ob takem početju spodrsava zadnja kolesa in avto čudno poskakuje.
V glavnem, vožnja z vklopljenim 4-kolesnim pogonom po asvaltu je smrt za rduktor, menjalnik, motor oz. sklopko itd. Zjebeš oz. polomiš lahko marsikaj od tega ni nič poceni.

Upam, da me vsaj približno razumeš, ker je težko razložit kaj se pravzaprav dogaja v praksi, ko je 4-kolesni pogon vklopljen...

Uporabniški avatar
smarty
Prispevkov: 71
Pridružen: Ne Jan 24, 2010 9:39 am
Kraj: Postojna

OdgovorNapisal/-a smarty » Če Feb 17, 2011 9:09 pm

Razumem vse, jasno :)
Sem samo še za zihr vprašal, če je to to :)
Hvala


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 27 gostov