OdgovorNapisal/-a mahvan » Če Feb 17, 2011 7:20 pm
To, da si imel občutek kot, da ti prijemljejo žlajfi si vrjetno sprobal prav na asvaltu. Pri vklopljenem 4-kolesnem pogonu se prednji in zadnji kardan vrtita z enako hitrostjo oz. si predstavljaj kot, da sta povezana. Ko delaš ovinek zadnja kolesa delajo manjši krog od sprednjih zato se posledično v zavoju tudi zadnji kardan vrti počasneje od sprednjega, vklopljen 4-kolesni pogon pa jima tega ne dovoli zato imaš občutek kod, da bi blokirale zavore. Ponavadi ob takem početju spodrsava zadnja kolesa in avto čudno poskakuje.
V glavnem, vožnja z vklopljenim 4-kolesnim pogonom po asvaltu je smrt za rduktor, menjalnik, motor oz. sklopko itd. Zjebeš oz. polomiš lahko marsikaj od tega ni nič poceni.
Upam, da me vsaj približno razumeš, ker je težko razložit kaj se pravzaprav dogaja v praksi, ko je 4-kolesni pogon vklopljen...