nakup nissan patrola
nakup nissan patrola
pozdravljeni!
v kratkem imam namene kupiti nissan patrol letnik 1988,zanima me ,na kaj naj bom najbolj pozoren,seveda so pač avtomobili teh let navadno že malo utrujeni,zato me bolj zanimajo bolj pogoste napake na motorju,šasiji,karoseriji... če kdo kaj več ve o tem se priporočam!
v kratkem imam namene kupiti nissan patrol letnik 1988,zanima me ,na kaj naj bom najbolj pozoren,seveda so pač avtomobili teh let navadno že malo utrujeni,zato me bolj zanimajo bolj pogoste napake na motorju,šasiji,karoseriji... če kdo kaj več ve o tem se priporočam!
Predvsem poglej pleh. Prage, vrata...
Če je bil avto na terenu kje zadet tam potem rado zgnije ker se fantom to ne da popravljat pa sam mal poflikajo.
Ker gre verjetno za patrola 3.3 ima ta 24V napeljavo. Poglej ali ima vgrajen trafo za radio ker je potem lažje ko menjaš radio. In pa ali ima trafo za prikolico, da lahko zapneš vsako prikolico.
Seveda malo prečekiraj motor ampak ponavadi z tem ni težav.
Vsekakor je izbira patrola 3.3 boljša odločitev od patrola 2.8 ker ima vzdržljivejši motor, glave ne pokajo, pa boljši pleh ima ker je narejen na Japonskem, 2.8 pa v Španiji. Menda!
Če je bil avto na terenu kje zadet tam potem rado zgnije ker se fantom to ne da popravljat pa sam mal poflikajo.
Ker gre verjetno za patrola 3.3 ima ta 24V napeljavo. Poglej ali ima vgrajen trafo za radio ker je potem lažje ko menjaš radio. In pa ali ima trafo za prikolico, da lahko zapneš vsako prikolico.
Seveda malo prečekiraj motor ampak ponavadi z tem ni težav.
Vsekakor je izbira patrola 3.3 boljša odločitev od patrola 2.8 ker ima vzdržljivejši motor, glave ne pokajo, pa boljši pleh ima ker je narejen na Japonskem, 2.8 pa v Španiji. Menda!
Robinzon,
če je bil avto udeležen v prometni nesreči na urejenem cestišču, je odlično popravljen.
če najdeš Patrola letnik 1988 z original radijem in 24V instalacijo priključka za prikolico ga takoj kupim.
a da ni težav? Zanimivo.
rustikalni 3.3TD motor je ves narejen iz litine z glavo vred. Glave z leti (govorimo o 20 let starem sekretu) postanejo porozne, kar rezultira v belem dimu vsako jutro. Počena glava na 3.3 je nekaj povsem normalnega. Cena te glave je tudi en drobiž. O plehu ne mislim izgubljati besed. Oba in model 160 (3.3) in model 260 (2. sta približno isto za en drek.
Na rjo zadnjega dela šasije, prerjavenega rezervoarja in zadnje havbe, zdelane notranjosti, zračnosti v pogonih, uničenih sprednjih vklopnikih, težavami z ročno zavoro, zdelanimi sinhroni druge in tretje prestave, pa kupca, dragi Robinzon ti, kot poznavalec nisi opozoril?
Fantje, ne pet pesmic, če se vam nekaj zdi o določenem modelu terenca.
LP Bizzy
na terenu kje zadet
če je bil avto udeležen v prometni nesreči na urejenem cestišču, je odlično popravljen.
Poglej ali ima vgrajen trafo za radio ker je potem lažje ko menjaš radio. In pa ali ima trafo za prikolico, da lahko zapneš vsako prikolico.
če najdeš Patrola letnik 1988 z original radijem in 24V instalacijo priključka za prikolico ga takoj kupim.
prečekiraj motor ampak ponavadi z tem ni težav
a da ni težav? Zanimivo.
3.3 boljša odločitev od patrola 2.8 ker ima vzdržljivejši motor, glave ne pokajo, pa boljši pleh ima
rustikalni 3.3TD motor je ves narejen iz litine z glavo vred. Glave z leti (govorimo o 20 let starem sekretu) postanejo porozne, kar rezultira v belem dimu vsako jutro. Počena glava na 3.3 je nekaj povsem normalnega. Cena te glave je tudi en drobiž. O plehu ne mislim izgubljati besed. Oba in model 160 (3.3) in model 260 (2. sta približno isto za en drek.
Na rjo zadnjega dela šasije, prerjavenega rezervoarja in zadnje havbe, zdelane notranjosti, zračnosti v pogonih, uničenih sprednjih vklopnikih, težavami z ročno zavoro, zdelanimi sinhroni druge in tretje prestave, pa kupca, dragi Robinzon ti, kot poznavalec nisi opozoril?
Fantje, ne pet pesmic, če se vam nekaj zdi o določenem modelu terenca.
LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!
Bizzy napisal/-a:Robinzon,na terenu kje zadet
če je bil avto udeležen v prometni nesreči na urejenem cestišču, je odlično popravljen.Poglej ali ima vgrajen trafo za radio ker je potem lažje ko menjaš radio. In pa ali ima trafo za prikolico, da lahko zapneš vsako prikolico.
če najdeš Patrola letnik 1988 z original radijem in 24V instalacijo priključka za prikolico ga takoj kupim.prečekiraj motor ampak ponavadi z tem ni težav
a da ni težav? Zanimivo.3.3 boljša odločitev od patrola 2.8 ker ima vzdržljivejši motor, glave ne pokajo, pa boljši pleh ima
rustikalni 3.3TD motor je ves narejen iz litine z glavo vred. Glave z leti (govorimo o 20 let starem sekretu) postanejo porozne, kar rezultira v belem dimu vsako jutro. Počena glava na 3.3 je nekaj povsem normalnega. Cena te glave je tudi en drobiž. O plehu ne mislim izgubljati besed. Oba in model 160 (3.3) in model 260 (2. sta približno isto za en drek.
Na rjo zadnjega dela šasije, prerjavenega rezervoarja in zadnje havbe, zdelane notranjosti, zračnosti v pogonih, uničenih sprednjih vklopnikih, težavami z ročno zavoro, zdelanimi sinhroni druge in tretje prestave, pa kupca, dragi Robinzon ti, kot poznavalec nisi opozoril?
Fantje, ne pet pesmic, če se vam nekaj zdi o določenem modelu terenca.
LP Bizzy
Ok, sedaj si povedal za okvare ki nastanejo na vseh 20 let starih avtih.
Povej kakšno ki je specifična za Patrola!
Nisem rekel da sem poznavalec teh avtov. Imel sem patrola 2,8 letnik pa je bil res cel gnil in je imel menjanih že kdo ve koliko glav, res pa je da je imel prej mačehevskega lastnika.
Sedaj imam patrola 3,3 in je razlika kot noč in dan.
Moj patrol nima original 24V radia, ima pa 24V napeljavo za prikolico, kar smo rešili z trafotom in tremi urami dela.
Tudi mene zanima Patrol. Mislim na nekaj okolli letnika 2000, dolga izvedba. Rad bi izvedel kakšna je razlika med motorjem 2,8 in 3,0, na kaj je potrebno paziti pri nakupu (morebitne serijske napake na avtomobilih, ki so bili uporabljeni v mejah normale), poraba, cene rezerrvnih delov, zmogljivosti na terenu...itn
Pa prosim brez navijanja in raznih vsevednih mnenj takozvanih "poznavalcev", ki Patrole poznajo samo iz govoric........(t.i. rekla_kazala)!
Hvala in lep pozdrav
Pa prosim brez navijanja in raznih vsevednih mnenj takozvanih "poznavalcev", ki Patrole poznajo samo iz govoric........(t.i. rekla_kazala)!
Hvala in lep pozdrav
ALIENA NE CURES.
no če boš kupoval patrola imam nekaj zate. je letnik 91. prevoženih 150.000km. je generalno obnovljena karoserija. je pa bencinski šestvaljnik 3.0. drgač pa lepo uhranjen.
kar se pa pločevine tiče pa poglej na mesta kjer je privit na šasijo in seveda pod zadnjimi sedeži pa proti prtljažniku. sveže novice iz prve roke...
kar se pa pločevine tiče pa poglej na mesta kjer je privit na šasijo in seveda pod zadnjimi sedeži pa proti prtljažniku. sveže novice iz prve roke...
nesrečnež..
Podobno sem tudi jaz spraševal. Največ sem dal na mnenje tistih, ki so avto imeli dolga leta in ga nimajo več.
Zanimal sem se za Y60 (GR-stari). Mnenja parih, ki so z njimi prepotovali ogromno, so me prepričala, da sem nabavil avto. Zanimivo, da slednji niso nikoli imeli problema z glavamo itd, kot je znana debata o problemih 2,8 motorja. Sicer pa šalabajzarjem odpira glave na pajerotih, toyotah,...
Trije lastniki toyote 80 in 90 modelov so mi potrdili,da so bili z GR-ji zelo zadovoljni.
Po letu, mislim da 93, so povečali vodne kanale v motorju in se motorji bolje hladijo. To sem prebral na strani o patrolih
[/url]http://www.patrol-welt.de/[url]
Če ni res, naj me kdo popravi!
Kar se pa rjavine tiče, je pa res, da so najbolj kritična mesta tista, ki ti jih je naštel bricek, pa seveda zadnji blatniki, kar pa boš najlažje videl. Na zadnjem blatniku rjavi zato, ker preperi tista guma okoli zadnjega okna in voda potem teče med notranji in zunanji blatnik. Najbolje je vreči tisto drsno šipo ven in odrezati kompletno šipo ter namestiti okoli okna univerzalno tesnilo. Odvij plastike na pragovih in poglej, če je na mestih kjer je šasija pritrjena na karoserijo kaj gnilo. Če je kje, potem je tam.
Vsekakor je bolje kupiti bolje ohranjen "dražji avto" kot pa rihtati krtino. Sam sem kupil takega z 66000 km, popolnoma nič rjavega in ga nato dobro zaščitil. Po dveh letih nimam nobenih problemov. Tudi nikjer nobene rjavine! Kar se pa tiče 3.0 motorja. Šestak ima navor veliko bolj enakomerno razporejen, pa tudi igra čisto drugače
[/url]
Zanimal sem se za Y60 (GR-stari). Mnenja parih, ki so z njimi prepotovali ogromno, so me prepričala, da sem nabavil avto. Zanimivo, da slednji niso nikoli imeli problema z glavamo itd, kot je znana debata o problemih 2,8 motorja. Sicer pa šalabajzarjem odpira glave na pajerotih, toyotah,...
Trije lastniki toyote 80 in 90 modelov so mi potrdili,da so bili z GR-ji zelo zadovoljni.
Po letu, mislim da 93, so povečali vodne kanale v motorju in se motorji bolje hladijo. To sem prebral na strani o patrolih
[/url]http://www.patrol-welt.de/[url]
Če ni res, naj me kdo popravi!
Kar se pa rjavine tiče, je pa res, da so najbolj kritična mesta tista, ki ti jih je naštel bricek, pa seveda zadnji blatniki, kar pa boš najlažje videl. Na zadnjem blatniku rjavi zato, ker preperi tista guma okoli zadnjega okna in voda potem teče med notranji in zunanji blatnik. Najbolje je vreči tisto drsno šipo ven in odrezati kompletno šipo ter namestiti okoli okna univerzalno tesnilo. Odvij plastike na pragovih in poglej, če je na mestih kjer je šasija pritrjena na karoserijo kaj gnilo. Če je kje, potem je tam.
Vsekakor je bolje kupiti bolje ohranjen "dražji avto" kot pa rihtati krtino. Sam sem kupil takega z 66000 km, popolnoma nič rjavega in ga nato dobro zaščitil. Po dveh letih nimam nobenih problemov. Tudi nikjer nobene rjavine! Kar se pa tiče 3.0 motorja. Šestak ima navor veliko bolj enakomerno razporejen, pa tudi igra čisto drugače
[/url]
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 41 gostov