gume
Imel sem jih na Mussotu. Povprečna poraba je bila naslednja:
- Original (235/70/15): 9,5 L
- All terrain (31x10,5/15): 10,5 L
- Long trail (31x10,5/15): 10 L
All terrain: dobre po terenu in snegu, slabe na ledu. Na asfaltu pa je bilo treba stalno popravljati volan.. Najbolj me je pa razočaralo to, da so že drugo leto začele zelo drseti na mokrem (ista izkušnja pred leti z Grabber AT).
Long trail: že zelo »cestne«, lepo držanje smeri, toda po terenu in snegu pa srednja žalost.
Za na led (tega se najbolj bojim...) pa itak nisem še pogruntal, katere bi bile dobre.
Imam pa vprašanje:
Ima kdo izkušnje z CONTINENTAL CROSS CONTACT AT OWL (letna) ?
- Original (235/70/15): 9,5 L
- All terrain (31x10,5/15): 10,5 L
- Long trail (31x10,5/15): 10 L
All terrain: dobre po terenu in snegu, slabe na ledu. Na asfaltu pa je bilo treba stalno popravljati volan.. Najbolj me je pa razočaralo to, da so že drugo leto začele zelo drseti na mokrem (ista izkušnja pred leti z Grabber AT).
Long trail: že zelo »cestne«, lepo držanje smeri, toda po terenu in snegu pa srednja žalost.
Za na led (tega se najbolj bojim...) pa itak nisem še pogruntal, katere bi bile dobre.
Imam pa vprašanje:
Ima kdo izkušnje z CONTINENTAL CROSS CONTACT AT OWL (letna) ?
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
Za kakšen avto rabiš?
Ali se boš z njimi vozil tudi po cesti?
Ali boš delal veliko km?
Rabiš gumo izključno za blato ali tudi ostali teren, česa je več...?
Dej kaj več povej, načeloma pa je vsaka guma ki se pri nas dobi dobra, govorim za MT gume.
Na testu je celo zmagala Kumho KL71 pa še dost ugodno se jih (bo) dobilo.
Maš pa od BFGoodricha MT /MK2 modela pa od GoodYear Wrangler MTR pa omenjeni Kumho.
Obstajajo pa še en kup drugih gum ki so bolj za teren in blato...
Ali se boš z njimi vozil tudi po cesti?
Ali boš delal veliko km?
Rabiš gumo izključno za blato ali tudi ostali teren, česa je več...?
Dej kaj več povej, načeloma pa je vsaka guma ki se pri nas dobi dobra, govorim za MT gume.
Na testu je celo zmagala Kumho KL71 pa še dost ugodno se jih (bo) dobilo.
Maš pa od BFGoodricha MT /MK2 modela pa od GoodYear Wrangler MTR pa omenjeni Kumho.
Obstajajo pa še en kup drugih gum ki so bolj za teren in blato...
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
dodd napisal/-a:Pozdravljeni,
BFGoodrich Mud Terrain sem imel na Pajerotu ob zmerni vožnji točno 3 leta, cca 50000 km. Gume imajo še precej profila, vendar so bile zadnje čase za mokro cesto katastrofa.
V vseh drugih razmerah (tudi precej terena) sem bil zelo zadovoljen in jih bom verjetno ponovno nabavil.
Za vse, ki zagovarjajo slabo delujoče pnevmatike in kot rešitev ponujajo poočasno vožnjo:
"Tudi s počasno vožnjo problema ne rešiš ampak samo odložiš na kritični moment, ko bo enkrat v prometu potrebno res zelo močno zavirati ". Takrat pa zna biti prepozno!!!:cry:'
Lp in varno vožnjo želim vsem, Tom
Seveda rešiš problem z počasno vožnjo in z večj varnostno razdaljo.
Ko pa enkrat pozabiš na to kake gume maš, pol pa drži tvoja.
LP od inštruktorja varne vožnje
kolman8 napisal/-a:Zdravo,
na navari D22 imamo že stare BF AT 255/70/R16,
sedaj pa bi namontiral General Grabber 255/75/R16.
ne znam zračunati prirastek premera (guma 70/R16 je premer 72cm).
Drugih težav ne vidim pri povečanju, ali se motim?
lp
za preračun poišči na google "miata tyre calc".
75 dimenzijo imaš v homologaciji?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 25 gostov