Moja Frontera 2.2
skratka tu je posnetek ki ste si ga želeli ni najbolš ker nisem posnel takrat ko ketna ni počila vendar je na asvaltu drsav z vsemi 4kolesi kar je za moje potrebe več kot dovolj.
Skratka na kratko povedano sem mislu da se bo manj krivilo, ampak zame je dovolj dobro. Na streho se ne bom vitlav, sten tud ne bom podirav.
na posnetku se vidi da ob obremenitvi vitla z nosilcem vred potegne za par cm naprej.
imel si srečo da se je utrgala pletenica,ker drugače bi vse skup zvilo in bi blo vsega konc.
če boš imel srečo in ti bo nosilec počil po varu ,boš vse skup vrgu v prtlažnik,kajti če ti bo zvilo nosilec in deformiralo cev,vitla tudi snet ne bo mogoče.
kar se tiče slik montaže vitla pa če jih rabiš sporoči.
imel si srečo da se je utrgala pletenica,ker drugače bi vse skup zvilo in bi blo vsega konc.
če boš imel srečo in ti bo nosilec počil po varu ,boš vse skup vrgu v prtlažnik,kajti če ti bo zvilo nosilec in deformiralo cev,vitla tudi snet ne bo mogoče.
kar se tiče slik montaže vitla pa če jih rabiš sporoči.
BOLJŠ IZ ŠIHTA SKREGAN KOT ZMATRAN.
Vito, se popolnoma strinjam. Nevem kaj težijo človeku, gre pač za nov sistem ki ga še ne poznamo....ko se vitlaš gre vitel naprej da ublaži sunek......torej winč z amortizerjem.
Poleg tega smo pa sami bumbarji tukaj, kaj pa mi vemo o vitlih in montaži le teh.....
Ravno tako pa sploh ni zabavno če odprve nekaj narediš prav. izkušnja je najboljša šola............saj bo sam dojel, prej ali slej, upam samo da si ne bo medtem kaj naredil, ali pa komu drugemu.
Poleg tega smo pa sami bumbarji tukaj, kaj pa mi vemo o vitlih in montaži le teh.....
Ravno tako pa sploh ni zabavno če odprve nekaj narediš prav. izkušnja je najboljša šola............saj bo sam dojel, prej ali slej, upam samo da si ne bo medtem kaj naredil, ali pa komu drugemu.
Hm... priznam kriv sem mogu bi vas bolj poslušat... ampak jaz sem dal predpogoj da mi ostane odbijač cel in vse ostane original na avtu z minimalnimi spremembami, kar pa še vedno ni opravičjiv razlog da mam zdej ''amortizer'' . Vsaka šola nekaj stane vendar še vedno ne vem kako bi blo najbolš da nardim....
Na forumu pa tudi še nobeden ni prikazav kako je zmontirav montažni vitel.
Huligan hvala za slike samo še povej mi kok debela je plata za vitel?
Lep Pozdrav
Na forumu pa tudi še nobeden ni prikazav kako je zmontirav montažni vitel.
Huligan hvala za slike samo še povej mi kok debela je plata za vitel?
Lep Pozdrav
http://www.mamut4x4.com/?kategorija=90&jezik=sl&artikel=53&vsebina=96&parent=37
ta ga dosedaj še ni utrgal, pa se je na vso moč trudil.
takole pa izgleda snemljiv nosilec vitla
http://www.mamut4x4.com/?kategorija=60&jezik=sl&artikel=231
vse kar mora biti na avtu je sprejemnik za tisti ozek del nosilca (2" cev).
Praktično neopazno oz. lahko tudi povsem skrito npr. pod tablico.
Glede pogoja da mora odbijač ostat cel, vitel pa zmontiran ....
... pa je bolj iz tiste zgodbe ko bi ga mladenka rada fasala, ampak junfer mora pa tud cel ostat... fantje vse ne gre
ta ga dosedaj še ni utrgal, pa se je na vso moč trudil.
takole pa izgleda snemljiv nosilec vitla
http://www.mamut4x4.com/?kategorija=60&jezik=sl&artikel=231
vse kar mora biti na avtu je sprejemnik za tisti ozek del nosilca (2" cev).
Praktično neopazno oz. lahko tudi povsem skrito npr. pod tablico.
Glede pogoja da mora odbijač ostat cel, vitel pa zmontiran ....
... pa je bolj iz tiste zgodbe ko bi ga mladenka rada fasala, ampak junfer mora pa tud cel ostat... fantje vse ne gre
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
AŁIEN napisal/-a:4mm imaš več kot dovolj za tu kar ti rabiš, če je pravilno narejeno. Ne razumem pa zakaj snemljiv, če imaš v fronteri več kot dovolj prostora da imaš skoraj neviden winč????
se popolnoma strinjam s tabo
vinč lepo skriješ v odbijač, in namesto valjčkov daš uvodnico, pa ga skoraj ne bo vidt.
če te pa še to moti, daš čez uvodnico smeljivo registrsko tablico, katero snameš ko delaš z vitlom.....
pa še to pomisli:
ko je avto pol metra v blatu vodi.... je včasih težko že zajlo vn dobit, in pa gurtne it iskat v prtljažnik...
pomisli da bi moral v takih pogojih it ven iz avta v prtljažnik po 50kg vitel in ga potem še natikat na tiste nosilce pod avtom....
misija nemogoče
Da oba imata prav, ampak...
Ker imam klimo imam še hladilnik klime za odbijačem in sem kar prepričan da bi rabu kr velik odbijača rezat
Vitel se bi namontiral preden bi šov na vožnjo
Za vikend, če bom mev čas, bom sprobu in vam poročam, če ga je odtrgal. Drugače bi pa pustu nosilc na avtu pri miru le če bom ''štangi'' znižav za nekaj cm da bi pršu vitel pred reže odbijača.
Če čebula ne bi imela če bi bila samo bula.
lp
Ker imam klimo imam še hladilnik klime za odbijačem in sem kar prepričan da bi rabu kr velik odbijača rezat
Vitel se bi namontiral preden bi šov na vožnjo
Za vikend, če bom mev čas, bom sprobu in vam poročam, če ga je odtrgal. Drugače bi pa pustu nosilc na avtu pri miru le če bom ''štangi'' znižav za nekaj cm da bi pršu vitel pred reže odbijača.
Če čebula ne bi imela če bi bila samo bula.
lp
še uvodnica namesto valjčkov in je
brez nobenga rezanja odbijača
http://opel-isuzu-4x4.mforos.com/600687/7381957-vendo-o-cambio-mi-frontera-por-turismo/
brez nobenga rezanja odbijača
http://opel-isuzu-4x4.mforos.com/600687/7381957-vendo-o-cambio-mi-frontera-por-turismo/
Skratka pod odbijač sem meru ampak kakorkoli ga bi dav bi mogu veliko odbijača rezat tko da odpade ta varjanta.
Med vikendom sem su na poizkusino, vse ok, nisem sov v ekstreme.
Danes sem se poigral in preračunu statiko po mojih preračunih naj bi zdržal nosilec 940kg(na poteg dvigne toliko). nekam malo Koliko potega naj bi moral zdržat? Koliko kil potega oz.dviga naj bi imel vitel 3600kg? Nedolg nazaj mi je prodajalec vitlov na sejmu v celju reku da je 3600kg vitel sposoben povlečt vozilo ki ima 3,6t v klanec 45° na kolesih. No in če je to res vzamem 3,6t krat cos 45 krat recimo 0,1 (trenje v kolesih ) potrebujem silo cca 250kg? Je to možno da je zmožen dvigniti zgolj 250kg?
Med vikendom sem su na poizkusino, vse ok, nisem sov v ekstreme.
Danes sem se poigral in preračunu statiko po mojih preračunih naj bi zdržal nosilec 940kg(na poteg dvigne toliko). nekam malo Koliko potega naj bi moral zdržat? Koliko kil potega oz.dviga naj bi imel vitel 3600kg? Nedolg nazaj mi je prodajalec vitlov na sejmu v celju reku da je 3600kg vitel sposoben povlečt vozilo ki ima 3,6t v klanec 45° na kolesih. No in če je to res vzamem 3,6t krat cos 45 krat recimo 0,1 (trenje v kolesih ) potrebujem silo cca 250kg? Je to možno da je zmožen dvigniti zgolj 250kg?
dečko, ne kompliciraj
pojdi na odpad ali pa kam drugam, pa kupi še en odbijač, katerega boš rezal/modificiral/prilagajal vitlu
brez rezanja odbijača ne boš imel pošteno montiranega vitla, verjami mi
škoda, ker nisem spremljal temo od začetka, bi takoj v prvem šusu imel narejeno kot se šika......
kontaktiraj Bertija, naj prilepi slike, kako je on montiral vitel, pa je tudi od začetka bil skeptičen glede rezanja odbijača, potem pa je vse skupaj na koncu kat dobro izpadlo
originalen odbijač, kateri bi ti pa ostal pa spraviš, če boš danes-jutri kdaj avto prodajal in ga vrnil v originalno stanje
pojdi na odpad ali pa kam drugam, pa kupi še en odbijač, katerega boš rezal/modificiral/prilagajal vitlu
brez rezanja odbijača ne boš imel pošteno montiranega vitla, verjami mi
škoda, ker nisem spremljal temo od začetka, bi takoj v prvem šusu imel narejeno kot se šika......
kontaktiraj Bertija, naj prilepi slike, kako je on montiral vitel, pa je tudi od začetka bil skeptičen glede rezanja odbijača, potem pa je vse skupaj na koncu kat dobro izpadlo
originalen odbijač, kateri bi ti pa ostal pa spraviš, če boš danes-jutri kdaj avto prodajal in ga vrnil v originalno stanje
And on the 8th day God created Land Rover
nepravilno montiran vitel je lahko hudo nevarna zadeva
jebeš zajlo, odtrgan odbijač, nosilec ali kar prednji konec avta.........samo ob taki priliki, zadeva deluje kot katapult, in že samo zajla (ki je najlažji element) lahko povzroči ob nekontroliranem letu okoli avta hude poškodbe......
lahko koga ubiješ ali pohabaš, in s tem boš potem moral živeti celo življenje
ne, da te karam, ampak ti svetujem, če se nosilec ziblje, kot da je na amortizerju, bo ta prej ali slej popustil.....in to ne takrat, ko bo avto prakiran
pri taki zadevi ni potrebno šparati, ali preveč gledati na šminko, če hočeš imeti uporaben vitel, čeprav se tudi da zelo lepo narediti z rezanjem odbijača
če pa sam nisi temu kos, prepusti posel profesionalcem, ni to neka sramota
jebeš zajlo, odtrgan odbijač, nosilec ali kar prednji konec avta.........samo ob taki priliki, zadeva deluje kot katapult, in že samo zajla (ki je najlažji element) lahko povzroči ob nekontroliranem letu okoli avta hude poškodbe......
lahko koga ubiješ ali pohabaš, in s tem boš potem moral živeti celo življenje
ne, da te karam, ampak ti svetujem, če se nosilec ziblje, kot da je na amortizerju, bo ta prej ali slej popustil.....in to ne takrat, ko bo avto prakiran
pri taki zadevi ni potrebno šparati, ali preveč gledati na šminko, če hočeš imeti uporaben vitel, čeprav se tudi da zelo lepo narediti z rezanjem odbijača
če pa sam nisi temu kos, prepusti posel profesionalcem, ni to neka sramota
And on the 8th day God created Land Rover
Napredek od danes
Za naredit imam še nosilec za škatlo od elektronke da pride čim višje nad vitel kokr bodo kabli dopuščal.
Manjši problem je tud z ''bučko'' za sklopko ker je trenutno v položaju za ročno vlečenje zajle, v položaj za vitlat je potrebno rezat odbijač. Kakšen predlog kako izvest to brez rezanja odbijača?
lp
Za naredit imam še nosilec za škatlo od elektronke da pride čim višje nad vitel kokr bodo kabli dopuščal.
Manjši problem je tud z ''bučko'' za sklopko ker je trenutno v položaju za ročno vlečenje zajle, v položaj za vitlat je potrebno rezat odbijač. Kakšen predlog kako izvest to brez rezanja odbijača?
lp
Matjazzz napisal/-a:Profesionalci znajo svetovat Nekateri delajo pa za biznis pa ne vedo kok kej zdrži
Za naredit imam še nosilec za škatlo od elektronke da pride čim višje nad vitel kokr bodo kabli dopuščal.
Manjši problem je tud z ''bučko'' za sklopko ker je trenutno v položaju za ročno vlečenje zajle, v položaj za vitlat je potrebno rezat odbijač. Kakšen predlog kako izvest to brez rezanja odbijača?
Kaj imaš proti nam, ki to delamo za bizinis ne vem, vem pa rešitev za tvoj problemčič z "bučko" oz. ročko za prosti tek:
1. odviješ vse majhne imus vijake s konca vitla, umakneš zobnike in na koncu prideš do vijakov, kateri držijo ohišnje zobnikov na nosilcu bobna, jih odviješ in ohišje zobnikov skupaj z ročko za sklopko poljubno zarotiraš stran od velecenjenega odbijača. (opozorilo - zelo šmirast posel) Predno si mažeš roke s tem lahko tudi pogledaš na notranjo stran nosilca bobna, ker nekateri modeli takšnih vitlov so imeli zobnike pritrjene na notranji strani nosilca bobna.
2. odviješ en imbus vijak od sklopke, jo potegneš ven, odrežeš bučko, ustrezno skrajšaš oz. preoblikuješ in privariš nazaj.
lp od "profija"
PS: sicer je novi nosilec bistveno boljši od prvega, ker si zelo skrajšal ročice, a uporabe pod kakšnimi ostrimi koti se izogibaj ...
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Hvala za mnenja tud slepa kura zrno najde ane
Glede ''profijov'' po mojem mnenju mi mora profi, ki mi nekaj zmontira na avto povedat cca koliko ta stvar zdrži se pravi da bi se moral usest za mizo ali računalnik in preračunu kolk konstrukcija drži. Najbrž sem bolj zahteven glede tega, zato ker sem bodoči inžinir strojništva.
Tud sam sem preračunu in dubu rezultat da konstrukcija zdrži 5,7t brez upoštevanja varnosti. Če koga zanima, mu/vam pokažem preračune.
Bučko sem pa tut sam mislu rezat pa švasat, če se bo dal bi pa raj pogrev pa prekrivu da bo prav stala.
Da bi pa razderu, bi če drugač ne gre.
Hvala
Glede ''profijov'' po mojem mnenju mi mora profi, ki mi nekaj zmontira na avto povedat cca koliko ta stvar zdrži se pravi da bi se moral usest za mizo ali računalnik in preračunu kolk konstrukcija drži. Najbrž sem bolj zahteven glede tega, zato ker sem bodoči inžinir strojništva.
Tud sam sem preračunu in dubu rezultat da konstrukcija zdrži 5,7t brez upoštevanja varnosti. Če koga zanima, mu/vam pokažem preračune.
Bučko sem pa tut sam mislu rezat pa švasat, če se bo dal bi pa raj pogrev pa prekrivu da bo prav stala.
Da bi pa razderu, bi če drugač ne gre.
Hvala
O tebi bodo še film posneli. Z naslovom Drzni in vztrajni
Ne razumem pa zakaj bi ti nekdo, ki ti zmontira vitel potem še na dolgo in na široko razlagat pa izračune delat
Če ve kaj dela bo to naredil brez problema in brez izračunov tako da ne bo nobenih problemov. Bodi breskrbaj da bo držalo.
Tudi sam imam kar nekaj težav z takimi ki pridejo in bi najraje kar 1 cm debelo ploščo za vitel Ja mona kam boš pa dal tako ploščo, na šasijo iz pločevine ki še 3mm nima
Bodoči inžinir strojništva, pusti ti tvoje izračune in teorije in poslušaj ljudi ki to preiskušajo v praksi že vrsto let.
Tole zdaj je malo boljše kot prej, toda še vedno zanič. Vsaj na vrhu poveži z šasijo pa bo držalo.
Poleg tega pa: ali si ti sploh razmišljal o tem kako si si zajebal vstopni kot avtomobila z takim načinom montaže vitla?? Zelo, ni treba računat, se vidi že po sliki
Lp
Ne razumem pa zakaj bi ti nekdo, ki ti zmontira vitel potem še na dolgo in na široko razlagat pa izračune delat
Če ve kaj dela bo to naredil brez problema in brez izračunov tako da ne bo nobenih problemov. Bodi breskrbaj da bo držalo.
Tudi sam imam kar nekaj težav z takimi ki pridejo in bi najraje kar 1 cm debelo ploščo za vitel Ja mona kam boš pa dal tako ploščo, na šasijo iz pločevine ki še 3mm nima
Bodoči inžinir strojništva, pusti ti tvoje izračune in teorije in poslušaj ljudi ki to preiskušajo v praksi že vrsto let.
Tole zdaj je malo boljše kot prej, toda še vedno zanič. Vsaj na vrhu poveži z šasijo pa bo držalo.
Poleg tega pa: ali si ti sploh razmišljal o tem kako si si zajebal vstopni kot avtomobila z takim načinom montaže vitla?? Zelo, ni treba računat, se vidi že po sliki
Lp
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 34 gostov