Moja Frontera 2.2
Hja to ti jez nebi vedu povedat, sem pred casom tukaj na forumu spraševov pa noben ni znov povedat. Jez zi loh rečem da ma moja 210kkm pa dela še čist dobr nč ne kadi pa tut vleče dobr, mam jo zadnih 1000kilometrov. Drugač pa pa pač rjavi kar je pač opel in večina starejših avtov. Menjav sem zavorne cevi ker so prrjavele kar pa edino kar sem do sedaj rihtu. Poraba je 11litrov relacija normalne vožnje in 15litrov večinoma blato ter kolovozi. Zaenkrat zadovoljen edino mal študeram da bi jo dav na plin....
LP
LP
Upam da so uredu, ker imam ponujeno eno z 2.2 masino, pa ker bi mel jz to za vsak dan (za kilometrino delat) pa bi seveda rad cim manj problemov. To da pa rjavijo mi je pa znano ja, pač leta delajo svoje. In ja tut jaz bi gotovo predelal na plin, če bi se mi le avto v prvih nekaj 1000km izkazal za dobrega.
Matjazzz napisal/-a:Cobra13
Kaj pa ''štant'' gas ko je ogret je tut okol 900obratov? A na mestu se ti tudi ogreje da cagar kaže 3/4? Ne bi rad menu termostata za brez veze k je 40evrov ,če nov nč bolš.
Tu neki približno 900RPM Cajger pa mi kaže delovno temperaturo na 3/4 ko pa vklopi termostat pa cajger malo pade, pol pa spet nazaj gor, sem pa meril dejansko temperaturo vode pa je OK.Ki pa si našel termostat za 40€ sem dal za mojega 11€, pa dela ko urca.Če pa imaš termostat hin:
- če je pikno zaprt se avto pregreva
-če pa je ostal odprt pri višjih brzinah temperatura zelo pade
LP
Cobra13
Cobra13
golnar napisal/-a:Upam da so uredu, ker imam ponujeno eno z 2.2 masino, pa ker bi mel jz to za vsak dan (za kilometrino delat) pa bi seveda rad cim manj problemov. To da pa rjavijo mi je pa znano ja, pač leta delajo svoje. In ja tut jaz bi gotovo predelal na plin, če bi se mi le avto v prvih nekaj 1000km izkazal za dobrega.
To da rjavijo kakor vsi opli ni glih res ker imam dve fronteri l.93 in l.94 Pa nista rjasti, razen kjer so pritrene obrobe. Tak da to je vse odvisno od vzdrževanja.Drugač pa za zdaj še nobenih problemov.
LP
Cobra13
Cobra13
Cobra13
PrispevekObjavljeno: Ned Jan 10, 2010 4:48 pm Naslov sporočila:
Matjazzz je napisal/a:
Cobra13
Kaj pa ''štant'' gas ko je ogret je tut okol 900obratov? A na mestu se ti tudi ogreje da cagar kaže 3/4? Ne bi rad menu termostata za brez veze k je 40evrov ,če nov nč bolš. Rolling Eyes
Tu neki približno 900RPM Cajger pa mi kaže delovno temperaturo na 3/4 ko pa vklopi termostat pa cajger malo pade, pol pa spet nazaj gor, sem pa meril dejansko temperaturo vode pa je OK.Ki pa si našel termostat za 40€ sem dal za mojega 11€, pa dela ko urca.Če pa imaš termostat hin:
- če je pikno zaprt se avto pregreva
-če pa je ostal odprt pri višjih brzinah temperatura zelo pade
Se pravi da maš temperaturo skoz nekje na 3/4 po cagarju? Ker meni je skoz nekje na 1/4 po cagarju razn ko stojim ali vozim po klancih se dvigne nikoli preko 3/4.
Sem se pozanimu za termostat pri evrotonu je 38eur, pri motomat 49eur pri potokarju pa 45eur gre pa za motor X22XE. Daj povej kje si ga ti kupu pa mi posreduj številko da pokličem in ga takoj vzamem
LP
Se opravičujem ni 3/4 ampak 1/4 sem se zatipko. O problemih pa tolko da vrag ni dal mira in mi je danes utrgalo lajtungo za bremze.Za termostat pa probaj še poklicat k http://www.avtodeliregnemer.si
Da Lisko imam jo še sam motor pa je na odpadu.
Da Lisko imam jo še sam motor pa je na odpadu.
LP
Cobra13
Cobra13
Cobra13 : Tud tukaj poklicu cena je 40evrov, pa še na zalogi ga ni. Povej kako si zmeru temperaturo motorja? in kok stopinj je delovna temperatura?
Drugače pa informativno kok pride predelava na plin za mojega:
Drugače pa informativno kok pride predelava na plin za mojega:
trenutno še preveč za menePozdravljeni!
Pri nas vgrajujemo 14 različnih sistemov višjega srednjega in vrhunskega kakovostnega razreda. Vsak od teh sistemov je prenosljiv v bilokatero drugo vozilo. Vrhunski sistemi zagotavljajo vbrizg goriva v realnem času. Za vaš avto zaradi specifičnosti motorja priporočamo vgradnjo vrhunskega sistema s 5 letno garancijo (priporoča ga tudi Opel), čigar cena z vgradnjo (ves material avtoplinskega sistema, sistem za hlajenje ventilov, delo, izdelava dokumentacije za homologacijo...) z aktualnim popustom je 1.165 EUR + ddv. Vgradnja traja en delovni dan, potrebno je predhodno naročilo. Možno je plačilo na 24 obrokov. Rezervoarji za plin so možni le v pritljažnem prostoru ali na mestu rezervnega kolesa, kar v vsšem primeru odpade, saj imate rezervo na vratih.
V kolikor vas zanima še kaj, smo vam na voljo na 041 300 020.
Primeri predelav pri nas:
http://www.plineks.si/Reference/
Smo podjetje z največ predelanimi vozili v Sloveniji.
Lep pozdrav!
PLINEKS
Pozdravljeni imam opel Frontero 2.2 16V 100kw (motor X22XE) rad bi jo predelal na plin. Zanima me cena in čakalna doba. Zanima me tudi če je možnost da bi dal plinski rezervar namesto originalnega in to zato da ne izgubim prtljažnega prostora?
Hvala
LP Matjaž
Pozdravljeni
pričel se je nov projekt ''montaža vitla''. Situacija je takšna http://www.facebook.com/album.php?aid=9 ... 6c3e16766d
rja rja pa še enkrat rja....bo treba šmerglat kaj svetujete ker ni na lepotnem delu sem mislu pošmerglat kokr se da in dati dva sloja temelne barve?
Rad bi zmonteru vitlo na original bulbar v višini tablice, ker bi mi razne ojačitve povzročile rezanje odbijača, bi ga gor dav brez da bi kej ojačav. Menite da bo vzdržal oz. tut da nov šasije na tem delu pol pokrivilo ?
Lep Pozdrav
pričel se je nov projekt ''montaža vitla''. Situacija je takšna http://www.facebook.com/album.php?aid=9 ... 6c3e16766d
rja rja pa še enkrat rja....bo treba šmerglat kaj svetujete ker ni na lepotnem delu sem mislu pošmerglat kokr se da in dati dva sloja temelne barve?
Rad bi zmonteru vitlo na original bulbar v višini tablice, ker bi mi razne ojačitve povzročile rezanje odbijača, bi ga gor dav brez da bi kej ojačav. Menite da bo vzdržal oz. tut da nov šasije na tem delu pol pokrivilo ?
Lep Pozdrav
Zavedam se da ima avto dve toni česar ta vitel ne bo presegu glede na to da je 3,6T in menim da realno ne dvigne dve toni.
Original bulbar je iz kar zajetnega materiala približno 4mm kotnik kjer se privijači in to 2vijaka na vsaki strani
Je tudi možnost da ga nekoliko ojačam vendar pod pogojem da režem odbijač.
Razmišljam tudi o opciji hitromontažnega sistema. Kjer ne bi potreboval bulbar, ampak bi mel narejen nosilec.
Najbolš najbrž bi bilo da najdem drug odbijač in ga režem po želji, v tem primeru bi tudi dal vitel v odbijač.
Trenutno je vse še v igri, tuhtam najbolšo varjanto.
lp
Original bulbar je iz kar zajetnega materiala približno 4mm kotnik kjer se privijači in to 2vijaka na vsaki strani
Je tudi možnost da ga nekoliko ojačam vendar pod pogojem da režem odbijač.
Razmišljam tudi o opciji hitromontažnega sistema. Kjer ne bi potreboval bulbar, ampak bi mel narejen nosilec.
Najbolš najbrž bi bilo da najdem drug odbijač in ga režem po želji, v tem primeru bi tudi dal vitel v odbijač.
Trenutno je vse še v igri, tuhtam najbolšo varjanto.
lp
Evo projekt počasi napreduje... Odloču sem se za montažno vitlo tako da ga bom dal gor pred uporabo skratka da nom sam pravu tuki par slikic ki povejo več kot tisoč besed... mi je kokr tok uspel kokr sem si zamislu.
Privarjeno na avtu s co2 potem vzeto dol in elektro privarjen. (uporabljeno: pohištvena cev 50x50x5 in L profil 50x50x5)
Pomočnica ki me zatira z vprašanji a boš kmalu fertik
Končno zvarjen na avtu od spredaj
Končno zvarjen pogled z desne
LP
Privarjeno na avtu s co2 potem vzeto dol in elektro privarjen. (uporabljeno: pohištvena cev 50x50x5 in L profil 50x50x5)
Pomočnica ki me zatira z vprašanji a boš kmalu fertik
Končno zvarjen na avtu od spredaj
Končno zvarjen pogled z desne
LP
Slikice današnjega napredka
Na grobo že dokončen.
Imam vprašanje, bi bilo boljše da bi bila plata na kateri bo vitel privijačen enake širine kot vitel? Zdele je cca30cm cel vitel je pa 55cm širok.
Plata katero že imam je debela 5mm če bi dal krivit drugo bi bila 4mm dovolj debela ? Malo morm gledat na težo kar do zdej nisem preveč ;( bom mogu velik špinače pojest ko bo jez to gor dajav ....
Na grobo že dokončen.
Imam vprašanje, bi bilo boljše da bi bila plata na kateri bo vitel privijačen enake širine kot vitel? Zdele je cca30cm cel vitel je pa 55cm širok.
Plata katero že imam je debela 5mm če bi dal krivit drugo bi bila 4mm dovolj debela ? Malo morm gledat na težo kar do zdej nisem preveč ;( bom mogu velik špinače pojest ko bo jez to gor dajav ....
Po slikah sodeč, boš imel kar nekaj težav.
Inkasanti te bodo dobili na piko, ker ne sme nič iz odbijača ven gledati.
Ne sme biti ostrih robov, kar pa jih je pri vitlu kar nekaj.
Glede same statike tvojega vitla je pa tako.
Izračunaj ročico, krat silo, pa dobiš moment.
Po domače povedano, vse skupaj boš odtrgal, ko boš prvič pognal vitel na obremenitev.
Inkasanti te bodo dobili na piko, ker ne sme nič iz odbijača ven gledati.
Ne sme biti ostrih robov, kar pa jih je pri vitlu kar nekaj.
Glede same statike tvojega vitla je pa tako.
Izračunaj ročico, krat silo, pa dobiš moment.
Po domače povedano, vse skupaj boš odtrgal, ko boš prvič pognal vitel na obremenitev.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
Pozdrav
Hja res je da nisem velik preračunavu ampak pomoje bo zdržu. Če bo ali pa ne bo bom pa sprobav
Vitel bo z nosilcem vred pred uporabo gor dan in po uporabi dol vzet. Se pravi da bo na avtu ostal samo nosilec kateri je že na avtu kar vidite na slikah v mojem prejšnjem postu. Tak je vsaj plan...
Da se vrnem na vprašanje: ali bi blo boljš dat plato čez cel vitel ali naj pustim kot je?
LepoptimističenPozdrav
Hja res je da nisem velik preračunavu ampak pomoje bo zdržu. Če bo ali pa ne bo bom pa sprobav
Vitel bo z nosilcem vred pred uporabo gor dan in po uporabi dol vzet. Se pravi da bo na avtu ostal samo nosilec kateri je že na avtu kar vidite na slikah v mojem prejšnjem postu. Tak je vsaj plan...
Da se vrnem na vprašanje: ali bi blo boljš dat plato čez cel vitel ali naj pustim kot je?
LepoptimističenPozdrav
Na tvojem mestu, bi pustil plato tako kot je.
Namontiral ga boš po potrebi. Upam, da je nosilec na podvozju dobro vpet.
NASVET
Z nosilca uporabi dve ravni cevi, ki morata biti čimkrajši zaradi momenta.
Res bo vitel namontiran zelo nizko, ampak vsaj ne boš poškodoval avta.
To kar imaš sedaj, se bo ob obremenitvi pokrivilo v vodoravno lego.
Veliko užitka ob ustvarjanju.
Namontiral ga boš po potrebi. Upam, da je nosilec na podvozju dobro vpet.
NASVET
Z nosilca uporabi dve ravni cevi, ki morata biti čimkrajši zaradi momenta.
Res bo vitel namontiran zelo nizko, ampak vsaj ne boš poškodoval avta.
To kar imaš sedaj, se bo ob obremenitvi pokrivilo v vodoravno lego.
Veliko užitka ob ustvarjanju.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
Ne bit siten ker nimaš prav.
Pa poročaj od dogodkih
Pa poročaj od dogodkih
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 90 gostov