Moja Frontera 2.2
Pozabil sem še omeniti mojo iskušnjo z bodočimi inžinirji in inžinirji. Za izračune pa risbe v avtokadu so dobri medtem ko jim je funkcionalnost španska vas, da estetike sploh ne omenjam.
Sori, toda ko gledam tvoje slike se dogaja točno ista zgodba. Grdo in popolnoma zgrešeno, poleg tega pa precej več dela kot če bi takoj naredil tako kot je prav. Pa tudi dražje bo na koncu.
Eno je izračun in risba, funkcionalnost pa nekaj povsem drugega.
Sori, toda ko gledam tvoje slike se dogaja točno ista zgodba. Grdo in popolnoma zgrešeno, poleg tega pa precej več dela kot če bi takoj naredil tako kot je prav. Pa tudi dražje bo na koncu.
Eno je izračun in risba, funkcionalnost pa nekaj povsem drugega.
Napake: kje se bo zlomilo je označeno z zeleno. Računaj kar češ vendar tole ne more zdržati. Huda napaka je označena z rdečo. Osnovna plošča se nikoli ne vari na sredini in križem kražem ker jo zvije. Tvoj vitel bo glasen in bo postajal vse glasnejši in glasnejši in boš kmalu rabil novo zavoro ali celo boben. Osnovna plošča mora biti RAVNA. Po tolikoih varih upam stavit da ni niti približno ravna.
Z modro je pa označeno kje bi moral vitel še povezati če hočeš preprečiti da ne pride do loma tam kjer je označeno z zeleno.
Z modro je pa označeno kje bi moral vitel še povezati če hočeš preprečiti da ne pride do loma tam kjer je označeno z zeleno.
pubec napisal/-a:Izgleda da nisem pravega smeška uporabil. Bi bil ta boljši?
Vem kaj je vstopni kot,samo sem hotel malo na hec obrnit...
No ja, mogoče se bo pa bodoči inžinir iz tega heca kaj naučil
Pismo, bi me skor kap....sem si mislil, pa ne še en stručko na forumi
Vzeto na znanje bučka vzamem nazaj
Bodoči inžiner ni boga za jajca povleku, da je to naredu. Vaja dela mojstra, mojstr pa vajo.
Vstopni kot je vsekakor slabši, zvari so res pokrivil plato, zvari bodo tutu najbrž počl na mestu kjer si označu z zeleno.
Tvoje slabe izkušnje z inžinirji ne pomenijo da so vsi inžinerji slabi. Vsekakor praksa in izkušnje naredijo svoje. Najbrž bi mi ti naredu velik boljši nosilec, vendar bi mi rezu odbijač. Lepše bi bilo? Ne vem mogoče sam ko dam jez ta železje v kufr ostanejo le spodnje cevi.
Ko bo film posnet pa sporoč.
Mimogrede bučko sem odrezu pa zavariv v taprav položaj. Mojstr reku da se ne da pogret pa prekrivit.
Lep Pozdrav
Vstopni kot je vsekakor slabši, zvari so res pokrivil plato, zvari bodo tutu najbrž počl na mestu kjer si označu z zeleno.
Tvoje slabe izkušnje z inžinirji ne pomenijo da so vsi inžinerji slabi. Vsekakor praksa in izkušnje naredijo svoje. Najbrž bi mi ti naredu velik boljši nosilec, vendar bi mi rezu odbijač. Lepše bi bilo? Ne vem mogoče sam ko dam jez ta železje v kufr ostanejo le spodnje cevi.
Ko bo film posnet pa sporoč.
Mimogrede bučko sem odrezu pa zavariv v taprav položaj. Mojstr reku da se ne da pogret pa prekrivit.
Lep Pozdrav
Matjazzz napisal/-a:Tvoje slabe izkušnje z inžinirji ne pomenijo da so vsi inžinerji slabi. Vsekakor praksa in izkušnje naredijo svoje. Najbrž bi mi ti naredu velik boljši nosilec, vendar bi mi rezu odbijač. Lepše bi bilo? Ne vem mogoče sam ko dam jez ta železje v kufr ostanejo le spodnje cevi.
:
Na srečo nimam osebno iskušenj, razen da sem videl in to kar sem videl je (tole tvoje je super napram tistemu) Seveda pa to ne pomeni da vse mečem v en koš. Daleč od tega. Point je v tem da samo teoretično znanje ni dovolj za take stvari. Na ta način lahko projektirajo kvečjemu nadstrešek za avto, ki pač stoji pri miru.
Pameten in razumen človek, ne glede na izobrazbo si bo pa prej pogledal kako to delajo drugi in se potem odločil za sebi najprimernejši ali všečen način in naredil tako. Ne nujno enako vendar ima vsaj neko osnovo.
Ne vem pa zakaj si ti tako proti vgradnji vitla v ali za odbijač Enostavno poleg tega pa še lepo.
No pa še okoli tvojik spodnjih cevi. Ko boš samo malo nekam zadel z tisto cevjo vitla ne boš več spravil gor, in to boš ugotovil ravno takrat ko ga boš rabil. Poleg tega bodo pa tiste tvoje cevi spodaj vedno polne blata in druge svinjarije in boš spet imel probleme z montažo. In tretja stvar, vedno boš prenašal teški vitel okoli avta ter prikljaplal kable gor in dol. To da se ti bo umazan vitel valjal po avtu pa itak nima veze.
Mogoče se marsikomu zdim čuden, samo res ne vidim smisla tega početja.
No ja, sto ljudi sto čudi, vsak ima svoj prav.
Tiste tvoje nosilce pa le pojačaj. Takole nekako, iz glave brez izračunov upam stavit, da bodo precej močnejši.
-
- Prispevkov: 91
- Pridružen: Sr Feb 21, 2007 9:41 pm
- Kraj: Škofja Loka
Glede preračunov je ponavadi problem ker se mnogokrat pozabi upoštevat vseh sil oz. obremenitev oz. se kasneje neko stvar uporablja za drugačne namene.
Skratka te tadalše cevi so pohištvene 40x40 od znotraj sem dav dva L profila30x30, tako da sta v obliki cevi (to pa zato ker nisem dobil cevi 33mm dva L profila sem pa malo pobrusu in sta lepo notr pasala). Do zgornje plate je pa pohištvena cev 40 z ene strani ojačana z plato 5mm v trikotnik kot se vidi na sliki z notranje strani pa z L profilom 50. Zavarjeno s co2 in kjer je bil pa prešvoh sem pa elektro. Namen mam pustit tako kot je, ker bi moral držat tok da prej vitel ustav.
Moment je še vedno največji tam kjer pride cev v cev tako da bi ob ojačanju še vedno pokrivil manjše cevi kjer pridejo iz večje cevi ven oz že malo v notranjosti, do česar naj ne bi sploh prišlo.
Vitel se bo montiral gor recimo 1x na mesec in to le pred uporabo na terenu, če ga ne bom zmonteru pred ''potrebo'' bom pa j...l ježa. morm pa še zvagat kok bo teže bo pa nekje 40 do 50 kil.
Skratka te tadalše cevi so pohištvene 40x40 od znotraj sem dav dva L profila30x30, tako da sta v obliki cevi (to pa zato ker nisem dobil cevi 33mm dva L profila sem pa malo pobrusu in sta lepo notr pasala). Do zgornje plate je pa pohištvena cev 40 z ene strani ojačana z plato 5mm v trikotnik kot se vidi na sliki z notranje strani pa z L profilom 50. Zavarjeno s co2 in kjer je bil pa prešvoh sem pa elektro. Namen mam pustit tako kot je, ker bi moral držat tok da prej vitel ustav.
Moment je še vedno največji tam kjer pride cev v cev tako da bi ob ojačanju še vedno pokrivil manjše cevi kjer pridejo iz večje cevi ven oz že malo v notranjosti, do česar naj ne bi sploh prišlo.
Vitel se bo montiral gor recimo 1x na mesec in to le pred uporabo na terenu, če ga ne bom zmonteru pred ''potrebo'' bom pa j...l ježa. morm pa še zvagat kok bo teže bo pa nekje 40 do 50 kil.
Matjazzz napisal/-a:Glede preračunov je ponavadi problem ker se mnogokrat pozabi upoštevat vseh sil oz. obremenitev oz. se kasneje neko stvar uporablja za drugačne namene.
Skratka te tadalše cevi so pohištvene 40x40 od znotraj sem dav dva L profila30x30, tako da sta v obliki cevi (to pa zato ker nisem dobil cevi 33mm dva L profila sem pa malo pobrusu in sta lepo notr pasala). Do zgornje plate je pa pohištvena cev 40 z ene strani ojačana z plato 5mm v trikotnik kot se vidi na sliki z notranje strani pa z L profilom 50. Zavarjeno s co2 in kjer je bil pa prešvoh sem pa elektro. Namen mam pustit tako kot je, ker bi moral držat tok da prej vitel ustav.
Moment je še vedno največji tam kjer pride cev v cev tako da bi ob ojačanju še vedno pokrivil manjše cevi kjer pridejo iz večje cevi ven oz že malo v notranjosti, do česar naj ne bi sploh prišlo.
Vitel se bo montiral gor recimo 1x na mesec in to le pred uporabo na terenu, če ga ne bom zmonteru pred ''potrebo'' bom pa j...l ježa. morm pa še zvagat kok bo teže bo pa nekje 40 do 50 kil.
sodeč po sliki in pisanju bi rekel da sodiva v približno enak starostni razred,glede na to da si iz ljubljane,bi mi prav prišel kak nasvet,glede izračuna sil,ipd zadev,ko smo ugradili čisto xy motor v moj avto,tako da WELCOME....
da ti še povem iz prve roke,vidim da ne poslušaš nobenega nič,ne upoštevaš,zakwa pol k*** tle sprašuješ in moriš folk, doktor ALIEN ti je povedal kako in kaj...ti pa po svoje...ko sem ga spraševal je imel vedno prav in tko sem naredil,bilo je ok,ti pa kar levo desno in po svoje motoviliš.
teoretiki teoretiki....
btw: če bi zate izvedli amerikanci,..verjemi bi naj**al
pa brez zamere,povem svoje mnenje
Matjazzz napisal/-a:Glede preračunov je ponavadi problem ker se mnogokrat pozabi upoštevat vseh sil oz. obremenitev.
Ne samo pozabi, mnogokrat se ne ve kaj se bo dogajalo ali kaj se dogaja.
Kaj se bo zgodilo tz tvojim vitlom ko ti bo avto "ušel" ti ne veš ker očitno še nisi tega videl.
Avto pri vitlanju "uide" ko se recimo vitlaš in ti avto prehiti vitel potem pa naenkrat izgubi oprijem in pade nazaj, ker pa pletenica zaradi počasnosti vitla še ni navita pride do nenadnega sunka. V tem primeru bo tale tvoj nosilec zlomilo kot bobi palčko. V najboljšem primeru ga bo samo deformiralo, vendar ga bo 100%.
In drugo kar tudi nisi predvidel, prej ali slej se bo treba bočno vitlat, si si zračunal bočne sile?? Po nosilcu sodeč si računal samo na vitlanje naravnost naprej.... vitlanja navzgor niti ne bom omenjal, takrat se bo vsa sila koncentrirala tam na koncu cevi kjer je vtaknjeno noter v nosilec na avtu. Ne mi reči da bo to pohištvena cev 3x3 zdržala.
Matjazzz napisal/-a:če ga ne bom zmonteru pred ''potrebo'' bom pa j...l ježa. .
no tale je pa dobra, dobro si me nasmejal. končno nekaj dobrega v tej temi o nujnosti montaže vitla pred potrebo pa prvič slišim
Se bom še jaz priklopil ker tole je pa vse skupaj 2much.
Pohišvene cevi
Ti res očitno nisi še nikoli uporabljal vitla in ga boš očitno namontiral samo zato da boš lahko rekel da ga imaš.
Nosilec pa ti jaz lahko naredim iz lepenke in papirja pa bo zdržal ravno toliko kot bo tole tvoje čudo.
Ti pa dam en nasvet zapelji svojo lepo frontiero pred kak prepad pa jo kar porini čez rob ker očitno ti ni pomoči.
Tukaj smo sami pametni ljudje ki ti nobeden ne more svetovat
Pohišvene cevi
Ti res očitno nisi še nikoli uporabljal vitla in ga boš očitno namontiral samo zato da boš lahko rekel da ga imaš.
Nosilec pa ti jaz lahko naredim iz lepenke in papirja pa bo zdržal ravno toliko kot bo tole tvoje čudo.
Ti pa dam en nasvet zapelji svojo lepo frontiero pred kak prepad pa jo kar porini čez rob ker očitno ti ni pomoči.
Tukaj smo sami pametni ljudje ki ti nobeden ne more svetovat
-
- Prispevkov: 91
- Pridružen: Sr Feb 21, 2007 9:41 pm
- Kraj: Škofja Loka
Še en nasvet. Ne montiraj vitla na začetku terenske vožnje, ker se boš lahko velikokrat prav zaradi njega kje zataknu, glede na to, da si si tako pokvaril vstopni kot. Pa še dodatno se pokvari zaradi dodatne obremenitve. Predvidevam da imaš originalne fedre, ki so že sami po sebi posedeni in dodatnih 50kg ne prenašajo več prav dobro.
Lp
Lp
Moram malo bencina priliti na prijetno zabavo.
Vsi smo mu povedali svoje mišljenje in strokovne nasvete.
Najbolje bo, če vitel montira na zadnji konec avta.
Vsaj iz sranja se bo lahko ven potegnil. Boljša polovica si ne bo umazala čeveljčkov. Pohvalil se bo lahko, da se je vitlal.
Res ne razumete, da so dipl.ing.strojništva največje face, oni vse vedo.
Lahko jih naštejem s priimki in imeni, kateri me sprašujejo,če bo konstrukcija zdržala, kateri profil ali nosilec naj vzamejo.
Najboljše bo, da sam diplomira iz svojega vitla.
Takrat bo ugotovil, kako se uporablja formule za izračun statike, momenta, torzije itd,itd,itd.
Starejša generacija inženirjev je uporabljala risalne deske, današnji pa računalnike. Nobeden od njih pa nima prakse.
Ni problem v inženirjih, ampak v šolstvu.
Praksa in življenske izkušnje ga bodo kalile.
Do takrat bodo pa samo TITULE, katere lahko proda na BOVŠJAKU.
Najbolj so ing. jezni na prodajalke v Metalki, ko jih vprašajo 8.8 ali 10.8 trdnostni razred.
Njihov odgovor- daj mi čimcenejše, kaj si baba pametna, saj sem inženir.
Oprosti Matjazz.
Toliko nasvetov z naše strani, ter toliko arogance in cinizma s tvoje, me je pripeljalo do tega, da sem ti napisal tole.
Čez veliko let, če bom še živ, se boš spomnil mojih besed in mi dal prav.
Do takrat bo pa še veliko Save preteklo.
Kaj boš s Frontero in vitlom, mi pa dol visi.
Pa veliko sreče pri ustvarjanju.
Zdaj si grem pa Frutek odpret.
Vsi smo mu povedali svoje mišljenje in strokovne nasvete.
Najbolje bo, če vitel montira na zadnji konec avta.
Vsaj iz sranja se bo lahko ven potegnil. Boljša polovica si ne bo umazala čeveljčkov. Pohvalil se bo lahko, da se je vitlal.
Res ne razumete, da so dipl.ing.strojništva največje face, oni vse vedo.
Lahko jih naštejem s priimki in imeni, kateri me sprašujejo,če bo konstrukcija zdržala, kateri profil ali nosilec naj vzamejo.
Najboljše bo, da sam diplomira iz svojega vitla.
Takrat bo ugotovil, kako se uporablja formule za izračun statike, momenta, torzije itd,itd,itd.
Starejša generacija inženirjev je uporabljala risalne deske, današnji pa računalnike. Nobeden od njih pa nima prakse.
Ni problem v inženirjih, ampak v šolstvu.
Praksa in življenske izkušnje ga bodo kalile.
Do takrat bodo pa samo TITULE, katere lahko proda na BOVŠJAKU.
Najbolj so ing. jezni na prodajalke v Metalki, ko jih vprašajo 8.8 ali 10.8 trdnostni razred.
Njihov odgovor- daj mi čimcenejše, kaj si baba pametna, saj sem inženir.
Oprosti Matjazz.
Toliko nasvetov z naše strani, ter toliko arogance in cinizma s tvoje, me je pripeljalo do tega, da sem ti napisal tole.
Čez veliko let, če bom še živ, se boš spomnil mojih besed in mi dal prav.
Do takrat bo pa še veliko Save preteklo.
Kaj boš s Frontero in vitlom, mi pa dol visi.
Pa veliko sreče pri ustvarjanju.
Zdaj si grem pa Frutek odpret.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
AŁIEN napisal/-a:stripi napisal/-a:
Po Frutku me vsaj glava ne boli zjutraj
Zato pa delaš slovnične napake...obrni six pa še enkrat napiši
Drugače pa sedi pet, samo malo preostro, sploh tisto o prodajalkah v Metalki in trdoti....haloooooo
Pr kraj hod, mrbit te bo še pamet srečala
Če bom obrnil six, bom spet v Banovcih.
Škoda šefa RAFTERJA, ki je prav fejst desc, da se bo spet jezil name.
Ga bom raje na piknik povabil, da se malo odkupim za prejšnje kikse.
Glede Metalke, vprašaj prodajalke, pa ti naj same povedo zgodbice, ki jih doživijo z inženirji.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 41 gostov