pravilnik za dp 2010

Vse v zvezi z offroadom
offcesta
Prispevkov: 158
Pridružen: Po Dec 28, 2009 11:11 pm
Kraj: Ljubljana

pravilnik za dp 2010

OdgovorNapisal/-a offcesta » Če Feb 04, 2010 7:19 pm

zanima me ce bo letos kje na forumu objavlen kaksen pravilnik za dp 2010?

hvala

Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2028
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Rafter » Če Feb 04, 2010 8:10 pm

Tekmovalci, dajte fantu pomagat, če ima voljo tekmovat! :lol: :lol:
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Feb 04, 2010 10:18 pm

saj ga imaš na uradni strani ORZS :wink:
Poišči stran orc pohorje mislim da je tam.....

offcesta
Prispevkov: 158
Pridružen: Po Dec 28, 2009 11:11 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a offcesta » Če Feb 04, 2010 11:00 pm

AŁIEN napisal/-a:saj ga imaš na uradni strani ORZS :wink:
Poišči stran orc pohorje mislim da je tam.....


sm use pregledu pa nc najdu... orzs strani oziroma orc pohorje mi pa sploh ne odpre...

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Feb 05, 2010 2:03 am

ma saj sem se samo hecal, itak da ne boš nič najdel. Pravilnik ima oznako top secret. ORZS in Mr. prezident imata pa pametnejše stvari za delat kot je ubadanje z obveščanjem ....nas :evil:

Konrad Vrhovšek je dolgoletni ljubitelj off-road vožnje, ki se je pri nas kot športna disciplina razvila po osamosvojitvi. Predsednik že sedmo leto delujoče Off-road zveze, ki združuje 11 slovenskih klubov, in Jeep kluba Pohorje, si je prvo terensko vozilo kupil že v 80. letih. Od takrat dalje navdušeno raziskuje težje dostopne cilje, ki jih z drugimi vozili ni moč doseči. Navezuje prijateljske stike po celi Sloveniji in tujini, še posebej pa z vsemi okoliškimi prebivalci. Pravi, da je bilo vloženega ogromno truda, da danes off-road vožnja ni v navzkriž ju z zakonodajo. Ker, roko na srce, marsikomu je bilo potrebno dokazati, da vožnja s terenskim vozilom po različ nih cestah in poligonih ni nevarna in ne pomeni posega v naravo. Prvi opaznejši korak je bil storjen, ko je leta 2000 pričel veljati pravilnik, ki zelo strogo in dosledno določa pravice in dolžnosti off-road voznikov. Učinkuje, kot navaja Konrad Vrhovšek, ker člani v veliki večini spoštujejo njegova določila. Zelo redki so tisti, ki bi si terensko vozilo kupili z namenom, da ga uničujejo in z njim vozili kjer koli. Kazni za prekrške se gibljejo med 500 in 5.000 evrov, odvisno od ocene škode, ki bi jo takšen voznik povzročil. Danes so zveza in pripadajoča društva vir pomembnih informacij za številne tujce, pa tudi za vse tiste, ki razmišljajo o nakupu terenskega vozila, a o njem vedo premalo. Začetniki se lahko preprič ajo o svojih sposobnostih, o smiselnosti nakupa takega vozila. Tujcem svetujejo o najboljših slovenskih poteh in jih seznanjajo s pravili.
VIR
http://www.revijakapital.com/mariborcan ... clanka=271

Moram pa priznati da bi se tudi jaz raje z Alenko ukvarjal kot pa s teboj offcesta :lol:
Kaj te pa zanima offcesta, saj ni nič takega notri.....

2Miran: sam še enkrat mi reci kaj proti 4X4 bejbam :z_kijem_v_roki: prezident bo že vedu kaj je dobro in ti je lahko za zgled.

cero
Prispevkov: 447
Pridružen: Sr Nov 18, 2009 10:03 am
Kraj: maribor

OdgovorNapisal/-a cero » Pe Feb 05, 2010 7:20 am

Pravilnik imate na Jeep club Pohorje. :)

Uporabniški avatar
pantherkamnik
Prispevkov: 187
Pridružen: To Feb 12, 2008 8:40 pm
Kraj: kamnik
Kontakt:

Pravilnik ORZS

OdgovorNapisal/-a pantherkamnik » Pe Feb 12, 2010 9:00 pm

Trenutno je v veljavi še iz l. 2009 ! (vir ORZS) http://www.pantherkamnik.com/offroad/orzs.htm
Lp pb62 :lol:
dont worry OFFROAD happy

Uporabniški avatar
croco8
Prispevkov: 105
Pridružen: Če Nov 20, 2008 10:46 am
Kraj: Ozeljan

OdgovorNapisal/-a croco8 » Pe Feb 12, 2010 9:29 pm

Ali mogoče kdo ve kako je z dopolnitvijo pravilnika za hard preizkušnje. Lani smo vložili pobudo za dopolnitev pravilnika izvedbe krožnega tekmovanja v hardu na OZRS, a odgovora še ni. :veselo_za_volanom: Sezona je pred vrati.

Osnutek je na spetni strani 4x4 Lijak :arrow:
Lep pozdrav,

4x4 Lijak

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Feb 12, 2010 10:41 pm

croco8, sem prebral tale vaš predlog pravilnika za krožna tekmovanja in bi prosil za pojasnilo za par stvari.
Zanima me namreč sledeče, zakaj hudiča je na krožnem hard tekmovanju potrebno komplicirat z merjenjem časa in nekimi točkami, seštevanjem odštevanjem itd..... A ni bolj enostavno šteti število prevoženih krogov v dolečenem času, kolikor traja tekma.
In zakaj zaradi okvare ne bi smel tekmovalec zapustiti proge?? Pač prglasi pri najbližjem sodniku zapustitev, popravi avto in pri istem sodniku zaprosi za vstop. Simpl.
Točke: tekmovalc z največ prevoženimi krogi dobi recimo 20 točk ostali pa potem naprej 10, 19, 17......itd. Če je tekmovalcev več pstali pač dobijo figo, oziroma nič.
Konec. simpl da bolj ne more bit. Nobene ure, pošteno za vse pa nobenih komplikacij z seštevanjem časov in točk in minimalno število sodnikov.

Lp

Lp

Uporabniški avatar
croco8
Prispevkov: 105
Pridružen: Če Nov 20, 2008 10:46 am
Kraj: Ozeljan

OdgovorNapisal/-a croco8 » So Feb 13, 2010 12:20 pm

AŁIEN napisal/-a:Zanima me namreč sledeče, zakaj hudiča je na krožnem hard tekmovanju potrebno komplicirat z merjenjem časa in nekimi točkami, seštevanjem odštevanjem itd..... A ni bolj enostavno šteti število prevoženih krogov v dolečenem času, kolikor traja tekma.


Merjenje časa je potrebno zaradi točkovanja po pravilniku ORZS. Po preteku določenega časa na tekmi, se tekmovalcu meri čas do prve najbližje kontrolne točke.
Primer: Dva tekmovalca sta prevozila enako število kontrolnih točk. Prvi je v tem določenem času ravnokar prevozil kontrolno točko, drugi pa je že skoraj pri naslednji, a je v tem času ni dosegel. Zato se meri čas. Drugi bo v krajšem času dosegel najbližjo kontrolno točko, prvi pa bo potreboval kar nekaj časa, da prevozi svojo naslednjo najbližjo kontrolno točko.

Temu času se pribije morebitne pribitke ( iz pravilnika ORZS) in dobi skupni čas, se ga razvrsti od najmanjšega do največjega. Čas in točke se ustrezno pretvori v lestvico točkovanja ORZS


AŁIEN napisal/-a:In zakaj zaradi okvare ne bi smel tekmovalec zapustiti proge?? Pač prglasi pri najbližjem sodniku zapustitev, popravi avto in pri istem sodniku zaprosi za vstop. Simpl.


Vozilo ne sme zapustiti proge, tekmovalec lahko popravlja vozilo. Zaradi same varnosti in morebitnih težav z odstranitvijo (dostopnost na terenu, prečkanja steze, konfiguracija terena,...) se vozilo ne izpušča iz proge.
Lep pozdrav,

4x4 Lijak

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Ne Feb 14, 2010 12:48 am

Ja ja radi bi uvedli nekaj novega in točkovali po pravilniko ki ga je naredil neki idiot pred desetimi leti. Zakaj je pa tereba točkovati vsako etapo posebaj. A ni bolj enostavno točke deliti ne koncu tekme po seštevku časa vseh etap skupaj.
Radi bi imeli krožne dirke in točkovali po starem sistemu. To je tako kot bi kravi nataknil sedlo.....
Glimite gljivu in postavljate pravilnike o nečem kar v življenju niste videli kaj šele vozili.....ja pismo saj ni treba bit pameten pa toplo vodo odkrivat....skopirajte pravilnik ki ga imajo mnogi ze desetletja.
Na krožni dirki se ne šteje čas ampak številom prevoženih krogov......če vam ni kaj jasno okoli tega pa dajte za pir pa vam v desetih minutah razložim zakaj......jebale vas vaše etape.
Pa halooooo koliko časa mislite komplicirat tam kjer ni treba.....
Glede varnosti....a je bolj nevaren pokvarjen avto ne stezi ali izven nje.....ne ga srat. A mi lahko poveste koliko snovalcev tega predloga o novem pravilniku o krožnih dirkah jke v življenju videlo krožno dirko....upam stavit da nobeden. Nimate pojma o čem govorite.
Vsekakor pa pohvale za trud.....vsaj nekdo ki se trudi.

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » Ne Feb 14, 2010 10:27 am

Alien, malo se umiri, ker nimas prav. Poleg tega, ce ze vse ves, bi jim pa
s svojim znanjem raje malo pomagal, kot pa samo kritiziral, pa nic pametnega
povedal.

Samo stevilo prevozenih krogov ni zadostni
kriterij. Se posebej, ce so tekmovalci zelo izenaceni.
V tem primeru dobis na koncu vec tekmovalcev
z enakim stevilom prevozenih krogov. Tu potem potrebujes dodaten kriterij, da locis
kdo od dveh tekmovalcev z enakim stevilom krogov je boljsi. Najbolj pravicen
kriterij je dolzina skupno prevozene proge - in tega Nemci enostavno izmerijo, ker
imajo tekmovalci vgrajen GPS. Ker pri nas verjetno se nekaj casa ne bomo imeli
take tehnologije v DP, je potrebno najti kak drug kriterij, ki je enako posten ampak
lazje obvladljiv s tem kar imamo. Ker verjetno nihce ne bo z metrom meril
veckilometerske proge je drugi izmerljiv kriterij cas. Vendar se tu strinjam z Alienom,
da je merjenje casa, kot je predvideno sedaj napacno:

Citiram: "Vozi se določen čas, po izteku tega časa se tekmovalcu meri čas do prve najbližje etape."

Tu ste verjetno mislili do zadnje prevozene kontrolne tocke, ker bolj tezko meris
cas do naslednje, pa ceprav je blizje.
No pa tudi sicer je to problematicno, kajti na koncu, ko bo cas potekel, bos rabil prakticno enega
sodnika s stoparico za vsak avto, kar je huda obremenitev za organizatorja.
Po moje je lazje samo meriti tekmovalcem cas prehoda kontrolnih tock (po vase
startov etap) in na koncu samo primerjas case prehodov zadnje
kontrolne tocke. Ce imata dva enako stevilo prevozenih krogov, je naslednji
kriterij cas ob katerem je tekmovalec prevozil zadnjo kontrolno tocko.
Tisti , ki jo je prej je bil bolj naprej, torej boljsi. Tako rabis samo enega sodnika na
kontrolno tocko. Kar je edino potrebno je, da imajo sodniki na kontrolnih tockah
res dobro usklajene ure.

Sicer se pa ze veselim novega nacina tekmovanja in upam , da vam bo uspel boj
z mlini na veter.
The price of freedom is responsibility, but it's a bargain, because freedom is priceless. ~ Hugh Downs

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Ne Feb 14, 2010 12:51 pm

vigadu napisal/-a:
Sicer se pa ze veselim novega nacina tekmovanja in upam , da vam bo uspel boj
z mlini na veter.


Se strinjam. Pa tudi fantom iz Kluba 4x4 Lijak sem dolžan opravičilo. Sem prišel z pustovanja z malo preveč maligani in nisem ravno izbiral besed. Poleg tega sem pa pozabil da ravno vi pripravljate eno najboljših tekem v DP.
So pa eni redkih če ne edini, ki sploh poškušajo stvari spremeniti na bolje. In bolje je kar koli kot to kar je sedaj.

No vigadu tudi mene je zmotilo tisto merjenje časa do naslednje etape. In prav imaš, najbolje je če bi štela le prevožena razdalje v določenem času.
In ravno o tem tudi govorim, koliko krogov je naredil tekmovalec, potem pa šele šteje čas če sta sučajno dva ali več tekmobvalcev naredila isto razdaljo. To se pa ugotovi z GPS ki ga lahko samo sanjamo, ali pa z kontrolnimi točkami. Ker tega pač pri nas spet ne bo mogoče nerediti elektronsko, kar bi bilo najbolj pošteno do vseh si je treba pač pomagati z sodniki. In ti na kontrolni točki vpišejo ekipi prevoženo kontrolno točko in čas, uro, min in sek. Ampak ne čas vožnje ampak koliko je ura. Potrebno je le da sodniki pred tekmo uskladijo svoje ure da kažejo enako.
Šteje se pa le prevožena etapa. Verjemi mi da ne bo dveh enakih rezultatov, če pa slučajno je se pa šreje čas predzadnje etape in tako naprej dokler ni nekdo boljši. Da bi dve ali več ekip imele identičen čas na vseh etapah je nemogoče.
O tem imaš Vigadu kot vidim po tvojem pisanju enako mnenje. In ta način je primeren za naše razmere.
Drugi način pa je da se ne vozi tekma določen čas ampak na določeno število krogov. Torej tisti ki prvi prevozi določeno število ki ga je izbral organizator je zmagovalec, ostali pa so uvrščeni kakor prihajajo za njim.
Potem je pa še en način, časovno limitirana vožnja kjer gre recimo prvih deset v finale, lahko pa potem prvi štirje vozijo še super finale. Nekako tako kot pri smučanju, le z to razliko da se rezultati ne seštevajo ampak velja samo zadnji.
Problem zadnjih dveh sistemov pa je da je težko predvidet koliko časa bo tekma trajala, saj med tekmo lahko recimo pade ploha in se razmere v hipu drastično spremenijo. Tako kot se je ravno v Lijaku ene par let nazaj, ko po plohi ni bilo mogoče vozit in smo se vitlali že po ravnem. Tista tekma mi je ostala v spominu kot ena najboljših v SLO, poleg tiste v Ankaranu na paintball poligonu.
Potem še o sami izvedbi krožnih tekmovanj. Pri hardu je treba obvezno imeti nekaj bonus prog na stezi. Bonus proge točkujejo same zase. Potrebne so pa zato da je tekma sproščena in tekoča in tekmovalci vozijo tekoče in ne prihaja do zamaškov. Torej se težke preizkušnje označijo posebaj in jih ekipa vozi po lastni presoji in taktiki. Ker gre pa za hude preiskušnje seveda ker gre za hard, prinašajo največ točk. Torej za vsak prevožen bonus dobi ekipa 1,2,3,..... prevoženih krogov v celoti, odvisno od tega koliko je preiskušnja teška. To določi organizator oziroma postavljalec proge na podlagi svoje presoje. Potrebno je vsekakor zagotoviti da ne more recimo zmagati nekdo ki bi se odločil za taktiko delanja samo hitrih krogov. Torej da dobiš toliko točk da se tekmovalcem splača na teške preiskušnje, oziroma brez njih nima možnosti za zmago. Saj gre za Hard ne pa za brzinec.
To sem recimo pogrešal na Xsportu. Zakaj? Pet se jih je nabilo v tisto vodo potem so pa vsi debelo gledali, tekma se je ustavila.
Če bi to štelo kot bonus in bi bil omogočen obvoz bi pač tekmovalec ki prihaja za njimi preprosto odpeljal naprej in iskal drugi bonus ki bi bil recimo prazen, tega ki je bil pa zaseden bi pa prevozil kasneje v kakšnem drugem krogu. Pač po lastni presoji in taktiki. Tak sistem omogoča neprestano vožnjo brez čakanja in zamaškov kar je zelo dobro za popularizacijo športa saj je tekma zanimiva tako za gledalce koz za tekmovalce. Poleg tega pa proga prenese veliko število ekip saj se razpršijo po bonusih in po stezi in niso drug drugemu v napoto.
Mogoče se sliši zakomplicirano vendar ko zadevo odpelješ ali pa vsaj vidiš je čisto preprosto. Na vsakem bonusu je potreben en sodnik, ki potrdi samo prevožen bonus, merjenje časa ni potrebno. V tujini je sicer tako da ti takrat ko si na bonusu čas stoji in začne teči šele ko si nazaj na progi, vendar to spet zahteva drage naprave in zakomplicira zadevo.
Poleg tega je pa postavljeni krog brez bonusov uporaben tudi tako za brzinec in trial. Pa še za njih bo bolj zanimivo saj bi končno začeli tudi oni vozit off road na pa afne guncali po ravnem.
Pa še par besed zakaj me moti stari sistem. Torej če imamo pet prog in ena ekipa zmaga na treh dve pa ne prevozi je boljša od ekipe ki je sicer prevozila vse ampak nima pa nobene zmage. Zame je to tako kot bi bila tekma recimo od jesenic do lajbaha in bi zmagal tisti ki je prišel le do Kranja, ker je bil prej v Kranju od tistega ki je sicer prišel do Ljubljane vendar je bil kasneje v Kranju.

Lijakovcem pa tudi jaz želim veliko sreče pri uvajanju novih stvari, potrebovali jo bodo. Zvezi pač ustreza tako kot je saj ni treba nič delat. Če je pa to tekmovalcem prav ali ne. Njim je več kot očitno vseeno.Kakšno škodo delajo športu kot takem pa vemo vse. Ekipe se zatekajo v tujino, mladi rod ne ve ne kod ne kam, že pravilnik je tako teško najti kot bi šlo najmanj za jedrsko tehnologijo. Če ne bi bilo nekaj klubov ki se trudijo bi šla stvar že zdavnaj v maloro.....

Lp

Uporabniški avatar
croco8
Prispevkov: 105
Pridružen: Če Nov 20, 2008 10:46 am
Kraj: Ozeljan

OdgovorNapisal/-a croco8 » Ne Feb 14, 2010 8:25 pm

Hvala fantje za pohvale, res hočemo vnest nekaj novosti in popestrit naše Hard DP.

Glede merjenja časa pa takole. Pravilno ste ugotovili. Čas se meri samo tisti trenutek, ko se je iztekel čas tekmovanja in tekmovalci potrebujejo še nekaj časa za doseg njim najbližje točke in s tem zaključijo tekmovanje.

Če tekmovanje traja dva dni je to merjenje drugi dan po koncu določenega časa tekmovanja.
Na koncu sodnik sešreje točke potrjenih kontrolnih mest in času dosega zadnjega kontrilnega mesta, upošteva morebitne pribitke ter čas ustrezno točkuje. Točke kontrolnih mest in točke časa zadnje etape sešteje. Tako dobljene rezultate se ovrednoti z načinom točkovanja ORZS.

Način beleženja ni zahteven, saj sodnik na kontrolni točki potrjuje prehode. Tekmovalcu meri čas samo tisti čas po izteku določenega časa tekmovanja.
Če pa je merjenje podprto s čipi je to zelo enostavno, tak način je že preizkušen v gorskem kolesarstvu.


Hvala vam, vsak predlog ali kritika je dobrodošla. ORZS je potrebno vspodbudit. Upam, da bomo učakali odgovor in dopolnitev pravilnika že pred sezono. :)
Lep pozdrav,

4x4 Lijak

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » Ne Feb 14, 2010 11:18 pm

Glede merjenja časa pa takole. Pravilno ste ugotovili. Čas se meri samo tisti trenutek, ko se je iztekel čas tekmovanja in tekmovalci potrebujejo še nekaj časa za doseg njim najbližje točke in s tem zaključijo tekmovanje.


Ok, se strinjam - tudi tako je mogoce, vendar menim, da je tole slabsa varianta od
tega, kar predlagava z Alienom (zapisovanje standardnega lokalnega casa ob
prehodu kontrolne tocke). Slabo pa zato, ker, ce je slucajno tekmovalec ravno
prevozil kontrolno tocko (start) ga bo morala cela vesoljna javnost cakat do
naslednje tocke in to vemo, da zna kar trajati, ce je rec dolga po 2 kilometra ali vec.

Pri "najinem" predlogu (jasno, da ne najinem, ker nisva tako pametna, ampak sva
vse skupaj videla drugje) pa se tekma konca, za vse hkrati in tocno ob uri, tako tudi
organizator in vsi tekmovalci lahko kaj planirajo kdaj bo konec vsega in lahko
odtavajo svojih nekaj 10 ali 100 kilometrov proti domu. Mislim, da je bolj prakticno,
poleg tega pa izkljucuje takticne zlorabe tekmovalcev, ki bodo rinili naprej do
onemoglosti s svojimi napol crknjenimi stroji samo zato , da bodo prisli se eno
kontrolno tocko naprej. Hmm, ze vidim, to bo slabe volje ... Stvar mogoce deluje
v gorskem kolesarstvu ampak mi smo cisto drugi pacienti ...
No ja, kakor hocete ...
The price of freedom is responsibility, but it's a bargain, because freedom is priceless. ~ Hugh Downs

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Po Feb 15, 2010 10:22 am

AŁIEN napisal/-a:Ja ja radi bi uvedli nekaj novega in točkovali po pravilniko ki ga je naredil neki idiot pred desetimi leti.


Alien hvala, vsaj vem na čem sem.

BTW, kje pa si bil deset in več let nazaj, ko sem pisal bolj ali manj še danes enak pravilnik.
Veš, takrat je bil zelo dober in predstavitev in uvedba harda v SLo velik korak naprej.

Danes pa je zastarel, jasno, saj niti ni bil delan za tako daleč vnaprej in se strinjam, da je potreben sprememb.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Feb 15, 2010 1:02 pm

ups :oops: :oops: upam da ne boš jemal osebno. Moje mnenje o tebi pa poznaš. Če pravim da so OK pol to drži. Tako rečem vsakemu ki pobara zate oziroma se zanima za nakup pri tebi. Če ga bom spremenil bom najprej povedal tebi, in seveda zakaj.
Poleg tega pa vem da si veliko truda in časa vložil za dobro vseh v OR.
Pri takih stvareh imam vedno orzs v mislih. Nekako dobim asociacijo z našimi politiki......l.91 so obljubljali med in mleko zdaj se pa že 20 let igrajo in izumljajo toplo vodo na hrbtih lastnih državljanov. Že leta recimo jamrajo da je treba uvesti finančno disciplino pa da to ni enostavno da ne gre kar čez noč bla bla bla.....seveda gre, če nimaš pojma poglej kako imajo drugi narejeno kjer je tak sistem že od 2. svetovne vojne.......nekatere skandinavske države imajo tako da če račun ni poravnan v zakonsko določenem roku ga pač plača država, pol pa država privije neplačnika. Simpl da bolj ne more bit. Lani, ne vem točno kje ker sem pozabil, ni bil plačan le en račun, premoženje dolžnika pa tri dni po prijavi blokirano.
Pustimo politiko, ker ji ni mesta v OR. Nisem veren ampah moram reči Hvala bogu. Še tega se nam manjka.
No in ravno tako se obnašajo pri ORZS. Tiščijo glavo v pesek, psi lajajo karavana gre naprej.......
Kakšen je to odnos do ljudi. Poglejmo samo koliko stane hard. Tisoče evrov gre za sezono. Včasih se sprašujem od kod sploh še volja ljudem da se z tem ukvarjajo. Pa če pustimo denar po strani, koliko časa potrošijo, ki bi ga sicer lahko koristno porabili za druge. Za družino, otroke recimo. A si ti ljudje ne zaslužijo vsaj malo spoštovanja z te plati da jih nekdo povpraša kaj si mislijo, kaj bi radi itd.....
Hardiste v SLO lahko skoraj na prste ene roke prešteješ tako malo jih je. V tujini ni tekme da se jih nebi pojavilo vsaj 30 pa tudi čez50 sem jih že videl.
A je tako teško narediti sestanek dva in stvari urediti, ali pa vsake dve tri sezone narediti rebalans in se znebiti balasta slabih stvari ki so cokla napredku ter uvesti spremembe, ki bodo ljudem olajšale življenje v splošno dobro in zadovoljstvo. Res je da je nemogoče narediti tako da bo vsem prav, vendar je treba delati na tem kot da je to mogoče. Samo sedeti križem rok ni dobro za nikogar. Še tisto malo entuziastov bo z takim odnosom kmalu slabe volje in bo vrglo puško v koruzo. Klubi životarijo in so prepuščeni sami sebi in svoji iznajdljivosti. Včasih se sprašujem zakaj sploh še vztrajajo. Itak vse delajo sami in zakaj se nekaj klubov ne zmani in naredijo svoje tekme, saj ni nujno da je to DP. lahko je tudi SLO pokal recimo ali karkoli. In če bodo nadaljevali tako kot je Xsports zaoral ledino na lastni riziko uspeh ne sme izostati. Čez dva sezone se nihče ne bo niti spominjal DP. Ker je stvar zanimiva se bodo tudi sponzorji našli tako za pokal kot za klube in posameznike. Nihče ne bo vlagal v praskanje jajc a la DP.
Že zdaj po premierni tekmi Xsporta je zanimanje za natop na letošnji dirki že veliko. 3 ekipe iz našega kluba in 4 iz hrvaškega pokala. Koliko je šele drugih, ker sem tudi na avstrijskih pokalih našel same pohvale. Uglavnem vsi o eventu govorijo samo v superlativih. Pa gre samo za prvenec, ko bodo pri Xsportu še malo izpilili zadeve, bo zadeva k šus.
Poleg tega je pa vsakemu pravemu športniku v interesu da vozi v močni konkurenci. Spominjam se pohorja pred leti, na hardu smo bili štirje, pa še tam je eden odstopil na prvi etapi......je za to vredno vleči prikolico 500 km in izgubiti vikend. Zame ni, pa za marsikoga drugega tudi ne. Je to privlačno za gledalce, sponzorje, medije, gostince, trgovce z offroad opremo.......nikakor ni. In če se bo zveza še naprej tako vehementno obnašala bo hard izginil z programa oziroma se bodo trije mulci preganjali po progcah gor in dol. Boljše ekipe, ki bi prišle na tekmo kot na priprave in trening za kaj večjega pa tudi ne najdejo interesa zabijat čas in denar za nekaj minut vožnje. Ekipe ki hodijo na take tekme a la CT rabijo nekaj več saj je trening, preiskus avtomobila in uigravanje ekipe zelo pomembno za evente ki trajajo po cel teden in stanejo ekipo po 5k €.
Fantom vsa čast in kapo dol, poleg tega pa glede na to kakšno DP imamo sploh niso tako slabi, nasprotno dosegajo zelo dobre rezultate in dolžnost ORZS bi bila da jim na tak ali drugačen način stoji ob strani. Saj konec koncev vendarle vozijo za slovenske barve. Že če bi ORZS imela eno uradno spletno stran ki ne stane nič in bi tam objavljali take zadeve bi bilo nekaj. Ekipe bi imele vsaj moralno podporo. Vsaj nekaj, bolje kot nič.
Mamut, upam da me boš sedaj bolje razumel zakaj sem tako ogorčen da včasih zapišem kakšno neprimerno besedo. Stokrat sem si rekel: Ma budalo kaj te briga, pusti pri miru in če ne drugega boš bolje spal.
Sam ne morem iz svoje kože. Sem že napisal pred časom zakaj mi je v interesu da bi šli pri nas kakšen korak naprej. Saj ni treba delat revolucije, step by step pa bo šlo. Prevelike spremembe naenkrat tudi niso preveč dobre, kaj lahko se zgodi da bo čez deset let spet revolucija zaradi napak. Potrebna je evolucija ne pa radikalne spremembe. Vendar mora nekdo vložiti nekaj energije za skupno stvar, drugače ne gre....in če stari prdci nimajo volje, znanja in energije jim je treba pač dati čast in priznanje za preteklo delo ter jih v rit sunit če ne gre drugače. Entuziastov
je dovolj na voljo, predvsem mladih neobremenjenih ljudi z idejami kot so lijakovci recimo.
Obenem se je pa treba pazit prepotentnežev, ki vnašajo zmedo. Čim se pojavijo tenzije in interes za lastni žep je takega treba odstrelit da ne dela škode. Zato pa je moje mnenje da mora biti vse javno. Zato da je transparentno in se hitro ugotovi kdo je kdo, kdo je entuziast in z srcem za stvar in kdo zaradi interesa. Zadeva je namreč na poplolnoma amaterskem nivoju in za take, ki v prvi vrsti mislijo na lastne interese tu ni prostora. Na pa smo spet pri politiki :evil:
Zavedam se da je teško, vendar je nekaj treba storiti......

Ps
Mamut, tebi pa javno izrekam respekt in zahvalo za vse kar si storil za OR sceno. Tudi vigaduju, čeprav on malo bolj inkognito dela, no pa trmast zna bit včasih :wink: Ko bi vsaj imeli več takih.
Imaš pa prav, kar je bilo pred desetimi leti dobro kot mamin kruh iz krušne peči ne more biti na nivoju tudi danes.
Po bitki je lahko vsak general. Tudi jaz :wink: Se posipam z pepelom, in priznam krivdo za neprimerne besede. Samo res imam počasi vsega dost, in sem se že odločil za hrvaški pokal. Žal mi je pa za mladi rod, ki šele išče svoj prostor pod soncem ter nimajo možnosti izbire in so obsojeni na DP ali nič......potem pa ni čudno da rijejo po vaških klancih. Saj jim drugega ne preostane.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Feb 15, 2010 3:48 pm

vigadu napisal/-a:
Glede merjenja časa pa takole. Pravilno ste ugotovili. Čas se meri samo tisti trenutek, ko se je iztekel čas tekmovanja in tekmovalci potrebujejo še nekaj časa za doseg njim najbližje točke in s tem zaključijo tekmovanje.


Ok, se strinjam - tudi tako je mogoce, vendar menim, da je tole slabsa varianta od
tega, kar predlagava z Alienom (zapisovanje standardnega lokalnega casa ob
prehodu kontrolne tocke). Slabo pa zato, ker, ce je slucajno tekmovalec ravno
prevozil kontrolno tocko (start) ga bo morala cela vesoljna javnost cakat do
naslednje tocke in to vemo, da zna kar trajati, ce je rec dolga po 2 kilometra ali vec.

Pri "najinem" predlogu (jasno, da ne najinem, ker nisva tako pametna, ampak sva
vse skupaj videla drugje) pa se tekma konca, za vse hkrati in tocno ob uri, tako tudi
organizator in vsi tekmovalci lahko kaj planirajo kdaj bo konec vsega in lahko
odtavajo svojih nekaj 10 ali 100 kilometrov proti domu. Mislim, da je bolj prakticno,
poleg tega pa izkljucuje takticne zlorabe tekmovalcev, ki bodo rinili naprej do
onemoglosti s svojimi napol crknjenimi stroji samo zato , da bodo prisli se eno
kontrolno tocko naprej. Hmm, ze vidim, to bo slabe volje ... Stvar mogoce deluje
v gorskem kolesarstvu ampak mi smo cisto drugi pacienti ...
No ja, kakor hocete ...


Ja tako nekako vigadu. Vsekakor je treba vse opcije in predloge dati na mizo in temeljito pretehtati.
Kot si sam videl in doživel so pa stvari zelo enostavne in za vse prav. Zato ni potrebno komplicirat. Tako tudi pravim za avte, opremo in kategorije. Samo ne komplicirat.....predvsem pa zakaj, če je lahko enostavno. Pri varnosti pa ja, tu pa je potreben strog režim.
A ni fajn brez nekega truda in prerekanj prikrojiti nekaj kar je že preiskušeno in deluje. Najbolj poceni se je učiti na napakah drugih.

Sem se ravno spomnil ene tekme pred leti, kako enostavno je bilo vse skupaj. Bilo je prek 30 vozil. Najprej smo opravili prolog za štartna mesta. Eden za drugim na brzino, trajalo je kakšno uro mogoče. No ob devetih štart eden za drugim, po rezultatih prologa, z istega štartnega mesta. Nismo dobili nič, nobenega papirja, kartona ali kaj takega.....na progi je bilo nekaj sodnikov ki so delili, pazi zdaj, SPONKE ZA PAPIR!!!
Ono si misliš pa hloooo wtf kaj je zdaj to??? No in na vsaki kontrolni točki si dobil eno sponko če si šel čez bonus progo pa dve s tem da so bili bonusi postavljeni tako da si obenem tudi skrajšal krog. No potem so sodniki ob točno določenem času nehali deliti sponke (ene 4 ure mislim da smo vozili) in si peljal v kamp in oddal "ketnco" iz sponk sodnikom. Enostavno da bolj ne more biti. No naslednji dan smo pa vozili kakšnih 9 prog, ne spomnim se več točno. Vozil si katero koli in kadar koli vendar v času od 9h do 16h kolikor je trajal giro. Nihče te ni nič vprašal kaj delaš in na katero progo boč kdaj šel. Na vsaki progi je bil en sodnik in ti vpisal tvoj čas na progi. Čas so potem sešteli, prišteli tiste sponke in v eni uri je bil na voljo rezultat. Nihče se ni pritoževal, niti slabe volje ni bilo videti pri nikomur. Nasprotno.
Pa so bile nagrade kar visoke, v vrednosti cca 1k € za zmago in tako naprej do 15ga mesta....
Zanimivo, mar ne.........bemumast če bi mi kdo pravil da se da z spomkami meriti rezultat bi ga vprašal če me ima za norca :a_se_ti_je_odpeljalo: Pa vendarle gre, samo nekdo se mora spomnit.... :idea:
Zato pa ne vem ali bi se smejal ali jokal ko vidim pravilnik ki obsega pet strani A4 formata, sodniki morajo pa po koncu tekme par ur računat da dobijo točke, kako so prišli do njih ti mora pa nekdo pol ure razlagat sistem da zastopiš.

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » To Feb 16, 2010 7:48 am

Letos so volitve ORZS in prvi majhen korak je da se izvoli novi predsednik zveze, ki lahko potem z majhnimi koraki nadaljuje. Sedanji predsednik menda niti ne bo več kandidiral, tako da je mesto popolnoma odprto.
Extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Feb 16, 2010 9:31 am

Filko napisal/-a:Sedanji predsednik menda niti ne bo več kandidiral.


Majhen korak za človeštvo, toda velik za SLO off road.
Upam da bo prišel nekdo z svežimi idejami, ter zavihal rokave. No ker ne bo mogel kaj preveč storiti sam, glejte da mu izvolite tudi dobro ekipo. Če bo preveč starih not ostalo spet ne bo nič, bo preveč polen pod noge dobival.

Vito_
Prispevkov: 997
Pridružen: Po Feb 21, 2005 12:14 pm

OdgovorNapisal/-a Vito_ » To Feb 16, 2010 9:37 am

E.T.-ja za nadzornika! Slika

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Feb 16, 2010 12:12 pm

Vito, kaj se ti malo hecaš :lol: veš da bi blo :z_kijem_v_roki: :z_kaj_pa_jaz_vem_v_roki: :grozno_prestrasen: tako da niti pod razno se ne bi s tem ubadal. Bom raj šinfal če ga bodo lomili :lol: . No pa seveda hvalil če bo tako kot je treba....saj ni treba velik, že če statut spremenijo tako da funkcionarji ne morejo bit na stolčkih več kot dva mandata, en pameten pravilnik sprejmejo, pa spletno stran naštimajo bom kr zadovoljen. Sem pa optimist, sam da tel grejo v zgodovino....ker to pa res nikamor več ne pelje :evil:


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 34 gostov