trokiranje

Vse v zvezi z offroadom
uzitek
Prispevkov: 577
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 9:30 pm
Kraj: oplotnica

trokiranje

OdgovorNapisal/-a uzitek » So Feb 13, 2010 9:39 pm

l.p. spet se oglašam, z problemov svetovno priznane kie sportage:shock: :lol: :lol:
ker avto trokira pod 2500 obrati,najbolj se čuti pri štangasu,smo zamenjali,cinšpule,svečke,lambda sondo,regulator zraka....skorj vse,kar smo najdli in ker še vedno poka in se zaganja,sem pomislil tudi na zobati remen (da ni za kak zob....) cela umetnost je do njega prit in ko mi je končno uspelo, sem ugotovil da se ne spoznam ne te cahne :oops:
če slučajno kdo pozna to svetovno čudo,im mi uspe razložit kako preverit ,če je na svojem mestu, mu bom zelo hvaležen. mehaniki so scagali, noben ne ve več kaj ji je.
benz pumpa nekaj nagaja, a mislim da ni krivec,kajti nad 2500 obratov avto lepo dela. če nebi bilo pritiska bi blo prav nasprotno, al ne?!
je pa mrdi letnik 95.

uzitek
Prispevkov: 577
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 9:30 pm
Kraj: oplotnica

OdgovorNapisal/-a uzitek » So Feb 13, 2010 9:41 pm

aja, pa bencinsko pumpo bi kupu,če ma kdo slučajno....

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » So Feb 13, 2010 9:50 pm

brigo moja, pređi na drugoga.......

drugače, jermen mora biti postavljen tako:
Slika
And on the 8th day God created Land Rover

uzitek
Prispevkov: 577
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 9:30 pm
Kraj: oplotnica

OdgovorNapisal/-a uzitek » So Feb 13, 2010 9:59 pm

maš prov,zrihtam pa prodam.
tole pa mi ne pomaga ker je moja 16v.....

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » So Feb 13, 2010 10:06 pm

Slika
And on the 8th day God created Land Rover

uzitek
Prispevkov: 577
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 9:30 pm
Kraj: oplotnica

OdgovorNapisal/-a uzitek » So Feb 13, 2010 10:16 pm

hvala, to pa je prava zadeva, sam ne vem še ali mora bit na obeh na S, ker imata jermenici tri cahne, I ,E ,S .sedaj je na desni S na levi pa nekje vmes med I in E,torej če desno nastavim zgoraj na cahn črko S je na drugi jermenici cahn S spodaj....nič mi ni jasno.

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » So Feb 13, 2010 10:21 pm

vidiš na sliki, da mora biti na "S"
sicer pa odpreš ventildekl in vidiš, kako stojijo noknvele :wink:

ne vem, kakšne imaš to mehanike....
And on the 8th day God created Land Rover

uzitek
Prispevkov: 577
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 9:30 pm
Kraj: oplotnica

OdgovorNapisal/-a uzitek » So Feb 13, 2010 10:27 pm

torej bi morale bit obe zgornje jermenice na S ??? trenutno ni tako,kot sem že napisal ,če na desni nastavim na S na drugi ni niti približno na S ampak je S spodaj,tako se vozim že 20.000km odkar je bil remen menjan. :?
je to sploh mogoče :shock:
naj dam remen dol nastavim obe zgornji na S remen nazaj in ???.....upam da ne bo pok.
hvala za trud.

Vito_
Prispevkov: 997
Pridružen: Po Feb 21, 2005 12:14 pm

OdgovorNapisal/-a Vito_ » So Feb 13, 2010 10:30 pm

Alternativna rešitev je da nastaviš štandgas na ene 3000 obratov!

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » So Feb 13, 2010 10:32 pm

kot sem prej napisal; prvo poglej pozicijo odmičnih.....
če je ena zamaknjena, jo nastavi pravilno gledaš odmične in ne oznake, tako fulaš samo kak zob......
potem kontroliraš na oznakah, pa vidiš točno, katera mora biti taprava in če ni, jo pač naštimaš :wink:
And on the 8th day God created Land Rover

uzitek
Prispevkov: 577
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 9:30 pm
Kraj: oplotnica

OdgovorNapisal/-a uzitek » So Feb 13, 2010 10:33 pm

:D :D zmešalo se mi bo z kio, pri dveh mehanikah sem jo vlaču, oba sta se matrala po par dni, oba sta rekla vleči to sranje, ne vem kaj ji je :x
ta jermen me pa res muči, ne gre mi v glavo....
vračam se na ferozo.

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Ne Feb 14, 2010 6:42 am

uzitek napisal/-a::D :D zmešalo se mi bo z kio, pri dveh mehanikah sem jo vlaču, oba sta se matrala po par dni, oba sta rekla vleči to sranje, ne vem kaj ji je :x
ta jermen me pa res muči, ne gre mi v glavo....
vračam se na ferozo.


potem boš vsaj lahko rekel, da imaš terenca :wink:
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
Tono
Prispevkov: 74
Pridružen: Ne Okt 12, 2008 2:56 pm
Kraj: Ptuj

OdgovorNapisal/-a Tono » Ne Feb 14, 2010 5:50 pm

Sem šel gledat v ESI[tronic] oz. Autodato, in sem naletel na eno čudno zadevo: na veliki sliki izgleda, kot da se mora oznaka E na desni jermenici pokrivati z oznako na glavi. V krogu oz. lupi pa izgleda, kot da se mora pokrivati oznaka S. V tekstu oz. opisu zamenjave jermena sicer za točko 10 piše, da se mora ujemati oznaka S. Zdaj pa vedi ...
Moje vozilo: Steyr-Puch Pinzgauer 710M, l. 1976, ex. JLA

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Ne Feb 14, 2010 7:19 pm

Pel h Compadre-tu. Zgleda je edini ki ve kaj govori!

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Ne Feb 14, 2010 7:27 pm

Tono napisal/-a:Sem šel gledat v ESI[tronic] oz. Autodato, in sem naletel na eno čudno zadevo: na veliki sliki izgleda, kot da se mora oznaka E na desni jermenici pokrivati z oznako na glavi. V krogu oz. lupi pa izgleda, kot da se mora pokrivati oznaka S. V tekstu oz. opisu zamenjave jermena sicer za točko 10 piše, da se mora ujemati oznaka S. Zdaj pa vedi ...


Tole sem prej že tudi sam opazil pri tej skopirani slikci.....a nisem bil siguren...

Uporabniški avatar
GPW1942
Prispevkov: 421
Pridružen: Po Jan 02, 2006 7:52 pm
Kraj: Brezovica

OdgovorNapisal/-a GPW1942 » Ne Feb 14, 2010 8:25 pm

ob enem obratu glevne gredi naredi odmična dva.....mogoče zato tale zamik....
:?:
American Jeep-In War and Peace

Uporabniški avatar
Tono
Prispevkov: 74
Pridružen: Ne Okt 12, 2008 2:56 pm
Kraj: Ptuj

OdgovorNapisal/-a Tono » Ne Feb 14, 2010 8:28 pm

Tiste cajhnge I in E pomenita Intake in Exhaust. Po mojem se štela na S. Njabolje potegnit ventildekl dol pa pogledat za kaj gre.
Moje vozilo: Steyr-Puch Pinzgauer 710M, l. 1976, ex. JLA

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Ne Feb 14, 2010 8:36 pm

kakorkoli, treba je narediti, kot sem omenil; snameš pokrov ventilov, na oko nastaviš odmične in vidiš kateri črki so na oznakah ali vsaj blizu....
potem točno po oznakah nastaviš....pod pogojem, da si prej tudi glavno gred postavil v fazo, se pravi prvi in četrti bat v ZSL

sem pogledal tudi tekst, piše, da naj bi to bile črki "E", na "S" se pa potem meri napetost jermena (no, kdo pa to dela??...)


aja, glavna gred naredi dva obrata, medtem ko odmična gred naredi samo enega....... :wink:
And on the 8th day God created Land Rover

uzitek
Prispevkov: 577
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 9:30 pm
Kraj: oplotnica

OdgovorNapisal/-a uzitek » Ne Feb 14, 2010 9:56 pm

kakorkoli že, bo ta noč zanimiva, zdaj grem razdret,pa ugibat za kaj gre....brez ventil dekla zgleda ne bo šlo, je pa šravfanja tok da te mine,ko vidiš kaj so sestavli.že do svečk je umetnost prit :?

Uporabniški avatar
GPW1942
Prispevkov: 421
Pridružen: Po Jan 02, 2006 7:52 pm
Kraj: Brezovica

OdgovorNapisal/-a GPW1942 » Ne Feb 14, 2010 9:58 pm

Zgleda, da se bo današnja noč skladala z tvojim Nickom :wink:
American Jeep-In War and Peace

uzitek
Prispevkov: 577
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 9:30 pm
Kraj: oplotnica

OdgovorNapisal/-a uzitek » Ne Feb 14, 2010 10:02 pm

:D . upam da bo proti jutru tako...

uzitek
Prispevkov: 577
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 9:30 pm
Kraj: oplotnica

OdgovorNapisal/-a uzitek » Po Feb 15, 2010 12:41 pm

desna jermenica se nastavi na I leva pa na E. vse štima ,6 ur dela zaman :?
mal fines še za sestavit, sam ne vem če lahko,ker mi je antifriz teku po zobatem remenu :cry:

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Po Feb 15, 2010 4:36 pm

tebi ni pomoči, tvojemu avtu pa :twisted:
And on the 8th day God created Land Rover

uzitek
Prispevkov: 577
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 9:30 pm
Kraj: oplotnica

OdgovorNapisal/-a uzitek » Po Feb 15, 2010 11:00 pm

avto še kr trokira,jutr gre na kia servis v mb.
na avtodata je čist drgač narisano....
no vsaj bencin pumpa zdaj dela :wink:
mislim pa da ni nič slabše za šravfat kot sportage.

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Po Feb 15, 2010 11:23 pm

uzitek napisal/-a:avto še kr trokira,jutr gre na kia servis v mb.
na avtodata je čist drgač narisano....
no vsaj bencin pumpa zdaj dela :wink:
mislim pa da ni nič slabše za šravfat kot sportage.


Si sigurn? :P Nebi o tem....


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov