Markolo77 napisal/-a:http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11411379&display=Mitsubishi%20L%20200%202.5%20DID
Je komu znan avto?
Zanimam se za nakum in kolebam med tem pa Hyudai santa fe...
KAKŠNA POMOČ IN NASVET
MOJE mnenje (
ki se lahko razlikuje od mnenja drugih) je, da se moraš ti sam odločiti, kaj sploh potrebuješ.
Omenjeni Mitsubishi je, tako kot velika večina tovrstnih vozil tega razreda, neka spaka, da se Bog usmili. Ima štirikolesni pogon, vendar je priklopljiv (
ne stalen) in nima blokade diferenciala (
ima neko avtomatsko, ki načeloma deluje, dokler se ne znajdeš v težavah, potem pa praviloma ne deluje več...), tako da nekih resnih terenskih sposobnosti nima. In to zna biti slabše, kot če ima samo eno pogonsko os. Ker če veš, da je samo ena os pogonska, voziš bistveno drugače, kot če si misliš, da te bo štirikolesni pogon rešil, potem pa obtičiš na prvi neravnini. Poleg tega so ta vozila dolga in imajo tudi dolgo medosno razdaljo. Tako da nekdo z Lado Nivo, ki ravno tako nima blokade diferenciala, brez težav pride tja, kamor tega niti z vitlom ne spraviš... Torej ni nek kleni terenec - se pa da to pomanjkljivost z ustreznimi financami odpraviti (
blokade diferencialov okoli 1000€ po osovini, za "lift kit" pa ne vem, koliko pride). Ravno tako je okoli naokoli našminkiran in Bog ne daj kam prijeti ali zapeljati med maline in mlade leske ali skozi kakšen snežni zamet. Je takoj polomljeno in olupljeno. Seveda se tudi to da z ustreznimi financami odpraviti (
okoli 700 € je sprednji odbijač, ki zdrži "malo" več). . Je pa sposoben eno tono prepeljati na kesonu brez da bi pretirano občutil težo. Tudi kakšne težje prikolice mu niso problem - če imaš poleg B kategorije tudi E, ker kompletna polno naložena kompozicija tehta tudi 6 ton... Zadeva je zaradi svojih gabaritov tudi precej neprikladna za v mestno gnečo in parkiranje na nabitem parkirišču. Pa tudi z varnostnega vidika ni tako super, kot se zdi. Sicer ne vem, če so katerega pick-upa peljali na crash test, ampak kolikor sem jih videl po nesrečah na cesti, nisi tako zelo varen, kot si misliš... Poleg tega močan motor z velikim navorom in pogon zadaj pod praznim kesonom zna nevajenemu vozniku na spolzki podlagi delati težave...
Torej je vozilo ena velika spaka: bil bi terenec, ampak ni. Bil bi robusten, ampak ni. Bil bi delaven, ampak je preveč našminkan tako zunaj kot tudi notri. Bil bi šminker, ampak je preveč krampast... Je pa dobra vlačuga. Mislim, dobro vleče prikolice in prevaža tovor.
Santa Fe pa je bistveno drugačno vozilo z bistveno drugačnim namenom... Že samo kar se prikolic tiče, (
uradno) ne more vleči tako težkih...
Tako da se moraš sam odločiti, kakšne vrste vozilo sploh potrebuješ...