Razbijanje dvomov

Vse v zvezi z offroadom
robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

Razbijanje dvomov

OdgovorNapisal/-a robinzon » Če Mar 11, 2010 10:30 am

Ne vemn zakaj fantu ne poveste kakšna je razlika med Patrolom 3,3 in 2,8?
Če bi vprašal za Joto ali Jeepa bi razglajbljali vsaj čez 16 strani.
Sam sem pregledal kar nekaj pisarjenja pa nikjer ne piše o razliki med omenjenimi motorji.

Če na grobo pogledamo ima novejši 2,8 litrski 85 kw pri 2400 obratih in navor 235NM pri 2400 obratih.

Starejši 3,3 litrski pa ima 81 kw pri 4000 obratih in navor 255 NM pri 2000 obratih.

Oba sta pa načeloma skoraj enaka. Glava iz sive litine, hlajenje ne preveč dobro tako da jih smotan voznik lahko kaj hitro pošlje k vragu. Starejši motor ima zvok bolj podoben traktorju in resnično zarjovi ko ga pohodiš, pri novejšemu pa se bolj sliši in je morda celo moteče nenehno piskanje turbine.
3,3 litrski ima 24 V napeljavo kar se pozna v mrzlih jutrih pozimi ko štarter z lahkoto požene bate in te zato avto skorajda ne bo pustil na cedilu. Filetr nafte je pri 3,3 litskem skrit nekje zadaj med motorjem in kabino, varno na dokaj toplem mestu, pri 2,8 litrskem pa je filter nafte na blatniku ter bolj na prepihu.
Novejši patroli so bili sestavljeni v Španiji, so veliko slabše kvalitete in z leti zgnijejo prav povsod. 3,3 litrski pa ponavadi zgnije samo v pragih in morda zadnjih vratih.
Sam sem imel 2 patrola z 2,8 motorjem pa oba nista bila nevem kaj. Sedaj imam že dolgo patrola letnik 1987 in sem resnično zadovoljen z njim. Razen menjave pragov nisem imel z njim nikoli problema in še nikoli ni na njem odpovedala niti ena stvar, pa avto prej niti ni bil preveč vzdrževan. Tako da če se odločaš za patrola mislim da je 3,3 veliko boljša izbira od 2,8. Če pa dodaš še par jurjev si rajši privošči novejšega 3,0 in si zmagal. :)

Al bo še kdo kaj dodal, kar ostali še ne vemo?

Uporabniški avatar
Raček
Prispevkov: 51
Pridružen: To Mar 09, 2010 11:10 pm
Kraj: maribor

OdgovorNapisal/-a Raček » Če Mar 11, 2010 5:09 pm

Oj !

Hvala za odgovor
ja ti poznam kaj se tiče elektrike no da povem imam dva kratkega l88 z 3.3
in dolgega l89 z 2.8 oba trenutno v prafaktorjih no ne še čist začel rastavlat pa da porihtam.
Glej prej sem mel sorentota pa mi ga je postal mal žau ker me je prjel da bi več po terenu hodu sam sem mehanik pa tut ličarija in kleparija mi nista tuja.
Gre se pa zato da bi slišu mnenja ker sem dost prečitu o patrolih in sam z glavo kao problemi kao premali kanali itd...
avta mislim oba generalno obnovit pomen GENERALNO do zadnje matice .
ja tadolgega bi nardil za kak dalši treking kratkega pa mal za po šumi pa kako srečanje in se ne znam odličit ker motor v kerga bom mel to možnost ker bom mogu na obeh delat a test zaradi dodelav itd...

Upam da bo sedaj Forumašem bol jasno zakaj mam dvom nevem ko prebiram me je pesek kar potegnu in mogoče do druge pomladi že na poti proti afriki ki mi ni tuja prevč.
sem svoj čas vozu na špediciji v maroko v fes redno furo in mi je stanje tam dol mal jasno no mel sem 60 obiskov maroka tak da nekaj je tut že poznanstva.

Plan v parih letih pa je itak GANA glavno mesto AKRA kjer živijo naši družinski prijatli no to zaenkrat pa bi prosu če se mal razgovorimo o teh dveh motorjih .

Bom pa tak dost delov iskal tukaj gor
ja pa še to za tadolgega bom iskal ciklon pa kake so kaj cene normalne mislim ne preveč komercialne ker denarja tut ni za v smeti metat čeprav ni velike krize bogatije tudi ni

Vsem najlepša hvala že v naprej
Kdor drugemu jamo koplje, potrebuje kramp in lopato

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Če Mar 11, 2010 5:53 pm

Glava tud na Mercedesu in Kiji poči če ne znaš vozit. Zato pa so števčki in kazalčki pred nosom da se kdaj gor pogleda, pa vodo in olje se kdaj preveri. Sicer pa to že veš če si bil na špediciji.

Jaz sem imel npr. Daihatsu charade 1,0 diesel. Pri teh avtih so glave množično pokale ker je imel srednji cilinder neko napako. Jaz sem naredil 380 tisoč z njim ko je šel stran pa je motor še kr delal in pri teh kilometrih niti olja dobro ni začel pit.


Tako da je po moje čist vseeno kater motor uporabiš, magar od Zetorja. Čeprav je men bolj všeč 3,3 od Nissana :)


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov