VITARA ali TOYOTA RAV4

Vse v zvezi z offroadom
Gost

VITARA ali TOYOTA RAV4

OdgovorNapisal/-a Gost » Ne Feb 27, 2005 8:35 am

Živijo !

Prvič se oglašam na forumu in že takoj imam eno prošnjo:
Zanima me kateri avto ali Rav4 ali Vitara letnik okoli 1997 je boljši ali slabši. Zanima me kako se avtomobila obnašata na terenu, ali ima Rav4
reduktor, ali kakšno blokado itd.
Do predkratkim sem imel SAMURAI-a, dober avomobilček, vendar premajhen, zato sem se odločil, da kupim nekaj drugega.
Avto rabim predvsem za hobi in krajše razdalje.

Hvala in lep dan še naprej vam želi Miha

Gost

OdgovorNapisal/-a Gost » Ne Feb 27, 2005 9:34 am

Kolikor vem se v obeh spredaj dovolj dobro sedi.
Vitara ima reduktor, ki ga Rav 4 nima. Slabost Vitare je priklopljiv sprednji pogon (kot pri Samurajčku), kar pomeni da ob nenadnem prihodu na spolzko lahko nenapovedano zletiš s ceste. To se je, denimo pripetilo prijateljevi ženi s Ferozo. K sreči brez posledic.
Rav 4 ima stalni 4x4 pogon (od športne Toyote Celice). Sredinski diferencial je torsen, ali pa z ročno zaporo. Ene verzije (ali letniki) so imele zaporo tudi v zadnjem diferencialu. Kolikor poznam teste gre precej dobro tudi v klance, predvsem zaradi nizke teže, kljub temu da nima reduktorja.
Kratki Rav 4 je izjemno okreten avto, slabost je da (prav tako kot vitara in vsi drugi kratki avtomobili) po kratkih cestnih grbinah poskakuje.

LP

Roman

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Ne Feb 27, 2005 9:07 pm

Suzukija ne poznam v živo.
Garantiram pa, da je RAV udobnejši - še zlasti ta dolg.
Zadnji modeli RAV imajo stalen pogon na vsa 4 kolesa in NIČ drugega, nobenih blokad ali reduktorjev. Imajo pa dizli fantastičen D4D motor, ki vleče zelo dobro tudi pri nizkih obratih. Skratka kambinacija avta in mašine, ki kar kriči k uživaški vožnji po cesti, največji gušt je pa po zasneženi cesti (do 15 cm snega). Po terenu? No ja ... Sem ga imel dobro leto in niti slučajno nisem mislil, da je to terenc - ker ni!!
Sploh pa mislim, da danes nikakor ne kupit avta, če ga prej dotičnega (ali pa vsaj podobnega novega pri trgovcu) ne preizkusiš. Saj se boš TI vozil z njim.
Za po terenu je po mojem od teh dveh najboljša Niva - pa še zastonj skoraj.
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

alesijo
Prispevkov: 1
Pridružen: Ne Mar 08, 2009 5:53 pm
Kraj: brda

OdgovorNapisal/-a alesijo » Sr Maj 13, 2009 5:11 pm

Tako bom rekel, zame so japonska vozila najboljša na svetu! saj imam rav 4 letnik 2007, vam povem odličen avto, udobna vožnja, poraba se vrti okoli 5.5 pa do6.5 litra na sto kilometrov! jaz bi predlagal toyoto rav4!
lep pozdrav!!

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » Če Maj 14, 2009 7:06 am

alesijo napisal/-a:Tako bom rekel, zame so japonska vozila najboljša na svetu! saj imam rav 4 letnik 2007, vam povem odličen avto, udobna vožnja, poraba se vrti okoli 5.5 pa do6.5 litra na sto kilometrov! jaz bi predlagal toyoto rav4!
lep pozdrav!!


no naj še malo vitaro zagovorim :-)
vitara je sigurno bolj primerna za teren, tko da moraš vedet za kaj boš avto rabil
če gre večinoma za cestno vožnjo in makadame ti tudi jaz priporočam rav 4

če primerjaš avta l. 2007 sta si oba zelo podobna, saj to nista več terenca ampak SUV za cest, a vprašanje je bilo za letnik 1997

no vsekakor pa vzemi daljšo različico

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Maj 14, 2009 7:57 am

Imamo oboje doma. Vitaro letnik 1994 in rav4 letnik 1998. Vitara gre po terenu bolje, rav je bolj cestna zadeva s 125KM in 2.0 mašino dosega kr dobre pospeške in hitrosti na cesti, za po terenu ima samo zaporo sredinskega diferenciala in LSD zadaj (LSD - limited slip differential - delna zapora).

Evan
Prispevkov: 22
Pridružen: Če Jan 15, 2009 9:11 am
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Evan » Pe Maj 15, 2009 2:56 pm

miran napisal/-a:Suzukija ne poznam v živo.
Garantiram pa, da je RAV udobnejši - še zlasti ta dolg.
Zadnji modeli RAV imajo stalen pogon na vsa 4 kolesa in NIČ drugega, nobenih blokad ali reduktorjev. Imajo pa dizli fantastičen D4D motor, ki vleče zelo dobro tudi pri nizkih obratih. Skratka kambinacija avta in mašine, ki kar kriči k uživaški vožnji po cesti, največji gušt je pa po zasneženi cesti (do 15 cm snega). Po terenu? No ja ... Sem ga imel dobro leto in niti slučajno nisem mislil, da je to terenc - ker ni!!
Sploh pa mislim, da danes nikakor ne kupit avta, če ga prej dotičnega (ali pa vsaj podobnega novega pri trgovcu) ne preizkusiš. Saj se boš TI vozil z njim.
Za po terenu je po mojem od teh dveh najboljša Niva - pa še zastonj skoraj.
LP
Miran


Ne želim biti dlakocepski, vendar mislim, da ta nova RAV4 NIMA več stalnega 4x4. Ta stari model je imel full time 4wd z visko sklopko, navor pa se je porazdeljeval 60:40 (spredaj/zadaj). Novi model ima "part-time on-demand 4WD system ", kot ga imenuje Toyota. Bistvo je v tem da imas gumb z pozicijami 2H (navor gre spredaj), 4H (je auto, torej spredaj, po potrebi se prenese zadaj) in pa LOCK (55/45 spredaj/zadaj). Torej je full time praktično samo v slednjem režimu. Imajo pa LSD, samo tisti samo na sprednji pogon, torej 2WD verzija.
Enako velja za starega/novega micka outlanderja; stari je bil full time visko 50:50, novi ima podobno kot RAV4. Tudi Hyundaijev TOD recimo je je narejen po istem sistemu. Od teh soft SUVov ima samo še Sunaru Forester, in Land Rover Freelander pravi full time 4wd. Škoda :(
Se pa strinjam, da nobeden od njih ni neko hard terensko vozilo, saj temu tudi ni namenjen.

Uporabniški avatar
marjan
Prispevkov: 1133
Pridružen: Ne Sep 11, 2005 12:43 pm

OdgovorNapisal/-a marjan » Pe Maj 15, 2009 5:44 pm

alesijo napisal/-a:... poraba se vrti okoli 5.5 pa do6.5 litra na sto kilometrov


kaj a če stoji u garaži?

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Maj 15, 2009 6:21 pm

Evan napisal/-a:
miran napisal/-a:....
Zadnji modeli RAV imajo stalen pogon na vsa 4 kolesa in NIČ drugega
.....


Ne želim biti dlakocepski, vendar mislim, da ta nova RAV4 NIMA več stalnega 4x4. Ta stari model je imel full time 4wd z visko sklopko, navor pa se je porazdeljeval 60:40 (spredaj/zadaj). Novi model ima "part-time on-demand 4WD system ", kot ga imenuje Toyota. Bistvo je v tem da imas gumb z pozicijami 2H (navor gre spredaj), 4H (je auto, torej spredaj, po potrebi se prenese zadaj) in pa LOCK (55/45 spredaj/zadaj). Torej je full time praktično samo v slednjem režimu. Imajo pa LSD, samo tisti samo na sprednji pogon, torej 2WD verzija.
Enako velja za starega/novega micka outlanderja; stari je bil full time visko 50:50, novi ima podobno kot RAV4. Tudi Hyundaijev TOD recimo je je narejen po istem sistemu. Od teh soft SUVov ima samo še Sunaru Forester, in Land Rover Freelander pravi full time 4wd. Škoda :(
Se pa strinjam, da nobeden od njih ni neko hard terensko vozilo, saj temu tudi ni namenjen.



:lol: Miran je to pisal leta 2005!! In ker Miran ni Nostradamus, je pač pisal o takratni RAV in ne o ... ki se je na trgu pojavila v takratni bodočnosti.
Tako, da se ve!
:twisted: Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Evan
Prispevkov: 22
Pridružen: Če Jan 15, 2009 9:11 am
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Evan » So Maj 16, 2009 6:53 am

miran napisal/-a:
Evan napisal/-a:
miran napisal/-a:....
Zadnji modeli RAV imajo stalen pogon na vsa 4 kolesa in NIČ drugega
.....


Ne želim biti dlakocepski, vendar mislim, da ta nova RAV4 NIMA več stalnega 4x4. Ta stari model je imel full time 4wd z visko sklopko, navor pa se je porazdeljeval 60:40 (spredaj/zadaj). Novi model ima "part-time on-demand 4WD system ", kot ga imenuje Toyota. Bistvo je v tem da imas gumb z pozicijami 2H (navor gre spredaj), 4H (je auto, torej spredaj, po potrebi se prenese zadaj) in pa LOCK (55/45 spredaj/zadaj). Torej je full time praktično samo v slednjem režimu. Imajo pa LSD, samo tisti samo na sprednji pogon, torej 2WD verzija.
Enako velja za starega/novega micka outlanderja; stari je bil full time visko 50:50, novi ima podobno kot RAV4. Tudi Hyundaijev TOD recimo je je narejen po istem sistemu. Od teh soft SUVov ima samo še Sunaru Forester, in Land Rover Freelander pravi full time 4wd. Škoda :(
Se pa strinjam, da nobeden od njih ni neko hard terensko vozilo, saj temu tudi ni namenjen.



:lol: Miran je to pisal leta 2005!! In ker Miran ni Nostradamus, je pač pisal o takratni RAV in ne o ... ki se je na trgu pojavila v takratni bodočnosti.
Tako, da se ve!
:twisted: Miran


O marija :oops: , se opravičujem, datuma sploh videl nisem. Hvala za opozorilo.

Uporabniški avatar
max_d
Prispevkov: 13
Pridružen: Ne Mar 23, 2008 9:55 am
Kraj: Prestol Koroške

OdgovorNapisal/-a max_d » So Maj 16, 2009 9:11 am

Vitara 2.0 v6 24v l96 :veselo_za_volanom:
Gre fajn povsod - teren in avtocesta- poraba ni tako velika
BAD BOYS DRIVE BAD TOYS
BMW e36& Suzuki V6 24v

rakata
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe Nov 27, 2009 2:37 pm
Kraj: offroad

OdgovorNapisal/-a rakata » Pe Nov 27, 2009 6:51 pm

Živijo
Sem nov na forumu in da ne odpiram nove teme bom vprašal tukaj. Pred kratkim sem kupil ta staro fiat pando in skoraj ne morem verjeti v kakšen breg se da z njo peljat. Zanima pa me predvsem veliko okrog pogonov. Pri starejših terencih mi je nekako vse jasno. Pri pandi potegneš ročico in zvežeš obe osi da se vrtita enako hitro. Isto se zgodi, če pri nivi zakleneš sredinski diferencial, obe osi se vrtita enako hitro. Enostavno in deluje. Pri novejših terencih pa je cel kup elektronike pa me zanime če to dela? Tudi pri suzuki swiftu z viskozno sklopko sem na you toubu videl, da so v snegu prednja kolesa kopala zadnje pa so stala pri miru. Isti sistem ima VW. Potem pa sem našel še ta filmček in bil zelo razočaran nad lepimi terenci
http://www.youtube.com/watch?v=t09ExAUg ... re=related

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Pe Nov 27, 2009 8:10 pm

Kaj je tukaj konkretno vprašanje?
Poglej si na forumu razlage o priklopljivih pogonih, ter o stalnih 4x4 z zaporo sredinskega diferencijala. Je že vse napisano, samo kakšno urco boš rabil da prebereš.

LP
Dejan
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

rakata
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe Nov 27, 2009 2:37 pm
Kraj: offroad

OdgovorNapisal/-a rakata » So Nov 28, 2009 8:38 am

Na forumu sem našel samo delovanje starejših avtomobilov in mi je nekako vse jasno. Če si pogledal filmček mi prosim povej zakaj honda crv in toyota ne zlezeta na rampo? Imata stalen štrikolesni pogon.

Vito_
Prispevkov: 997
Pridružen: Po Feb 21, 2005 12:14 pm

OdgovorNapisal/-a Vito_ » So Nov 28, 2009 10:55 am

Ko sem jaz kupoval avto, se nisem nikoli imel namena vozit po taki rampi. :twisted:

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » So Nov 28, 2009 11:04 am

glede regularnosti tega filmčka bi se dalo debatirat....

stalni 4 kolesni pogon- rekel bi, da je to bolj komercialni izraz za nategovanje nevednih strank. recimo 4motion od VW ne smatram za stalni 4 pogon, ker ma v osnovi pogon na sprednja kolesa in se ob zdrsu le teh, preko visko sklopke, moč prenese tudi na zadnja. poleg tega mislim, da pod isto plagovno znamko prodajajo različne tipe pogonov... ta pravi pogon imata recimo subaru in audi. drugače pa danes elektronika marsikaj "porihta"....

samo naglas razmišljam :oops:

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » So Nov 28, 2009 4:09 pm

Subaru nima takega pogona kot 4 motion, subaru ima stalni 4 kolesni pogon, visko sklopka na sredini pa samo prenaša moč, pri nekaterih 60:40 do 40:60, pri nekaterih še več. Še celo pasat 4motion ima torsen diferencial in stalni 4x4 pogon, golfi in škode imajo pa haldex sklopko in od leta 2004 naprej imajo 5% prenosa moči na zadnji par koles stalno.


SPlača se pogledat tole stran. Opisano je po znamkah, kakšne pogone imajo. Sicer ni za vse, vendar se da dosti zvedet.
http://www.awd.ee/cars.html
Pred EUR sem bil SIT!

rakata
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe Nov 27, 2009 2:37 pm
Kraj: offroad

OdgovorNapisal/-a rakata » So Nov 28, 2009 8:07 pm

Kako pa je potem s hondo crv? Recimo v snegu. Ali sploh lahko ročno zakleneš sredinski diferencial, ali je vse prepuščeno elektroniki?
In kako je s to elektroniko pri novejših terencih? Pri bmv x5 naj bi to odlično delovalo, kaj pa pri drugih?
Zanec ima defenderja in pravi, da naj v snegu x5 in podobne velike terence s ta širokimi gumami kar lepo parkirajo

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Ne Nov 29, 2009 10:36 am

bmw ima zelo dober 4 kolesni pogon. ne moreš kakovost pogona ocenjevat z gumami. dej na oba avta iste gume pa primerjaj. (takrat defender proti x5 ne bi imel za burek- dokler ni potreben reduktor 8) ). pri hondi pa verjteno res ne moreš zaklenit sredinskega diferenciala, tako kot še pri marsikaterem avtu s 4 pogonom. ponavadi to nadomestijo z elektroniko, ker je cnej... sam temu primerno "deluje". pa nepozabi, še tako dober pogon ti ne pomaga, če nimaš ta pravih gum.

boško
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne Nov 15, 2009 9:29 pm

OdgovorNapisal/-a boško » Ne Nov 29, 2009 10:05 pm

Kupi si pravega plazilca in zmagal si, to je Grand Vitara. Za ugodno ceno zelo udobna vožnja, prideš povsod, poraba glede na zmožnosti, ki jih nudi še zdaleč ni visoka še zlasti če ne boš z njo delal po 200 km na dan. Navora ima toliko, da ga za normalnega zemljana ne zmanjka. Nudi pravi užitek v vožnji pa naj bo to po suhem, mokrem ali snežnem terenu. Štimo ima pa tako, da te kap. Če te zanima - povej.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Ne Nov 29, 2009 10:32 pm

Hmm, prostornine mašine avta nisi povedal. Ker kar se tiče 1600ccm vitare (5 vratne), jo že feroza poseka v vseh primerih vožnje po terenu (pa feroza ni nek hud terenc), edino kjer je vitara boljša je po udobnosti, ampak ti nič ne pomaga, če avto ne gre nikamor.
Pred EUR sem bil SIT!

rakata
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe Nov 27, 2009 2:37 pm
Kraj: offroad

OdgovorNapisal/-a rakata » Po Nov 30, 2009 8:39 am

Pred kratkim sem si kupil ta staro pando in zaenkrat mojim potrebam nekako zadostuje. Imam jo kot drugi avto. Potrebujem jo za gozd, za v polje, da ne grem peš pozimi pa tudi mislim da se bo obnesla. Moti me samo, da je tako nizka. Z ščitnikom od motorja takoj zariješ drugače pa kar leze. Malo me daje da bi jo prodal in kupil nekaj višjega. Najbolj mi je všeš ta mala vitara. Velikega avta ne potrebujem.

boško
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne Nov 15, 2009 9:29 pm

OdgovorNapisal/-a boško » Po Nov 30, 2009 10:46 pm

Oprosti, delavne prostornine motorja res nisem omenil. Gre za Grand Vitaro 2.5 V6 z 146KM, in verjemi, da se Feroza res ne more primerjati z njo. Da je temu tako vem po tem ko je Ferozo imel moj zidar za na teren in se je zjokal. S tem ,da mu je Feroza pila kar okoli 2 litra benza več od moje Vitare. Upam, da se s tem dejstvom strinja še marsikdo iz foruma.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Nov 30, 2009 10:56 pm

boško napisal/-a:Oprosti, delavne prostornine motorja res nisem omenil. Gre za Grand Vitaro 2.5 V6 z 146KM, in verjemi, da se Feroza res ne more primerjati z njo. Da je temu tako vem po tem ko je Ferozo imel moj zidar za na teren in se je zjokal. S tem ,da mu je Feroza pila kar okoli 2 litra benza več od moje Vitare. Upam, da se s tem dejstvom strinja še marsikdo iz foruma.


Pri 60 konjih več inveč kot 2x večjemu navoru od feroze, pa mora tut vitara dat kaj od sebe. :twisted:

Mah ferozo sem samo zato omenil, ker imava oba avta doma. 5 vratna vitara 1.6 je podhranjena in to zelo. 2.5 je veliko boljša izbira.

Škoda recimo samo da RAV4 nima reduktorja. 2.0 s 125KM gre odlično, samo reduktor ji manjka.
Pred EUR sem bil SIT!


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 30 gostov