VITARA ali TOYOTA RAV4
VITARA ali TOYOTA RAV4
Živijo !
Prvič se oglašam na forumu in že takoj imam eno prošnjo:
Zanima me kateri avto ali Rav4 ali Vitara letnik okoli 1997 je boljši ali slabši. Zanima me kako se avtomobila obnašata na terenu, ali ima Rav4
reduktor, ali kakšno blokado itd.
Do predkratkim sem imel SAMURAI-a, dober avomobilček, vendar premajhen, zato sem se odločil, da kupim nekaj drugega.
Avto rabim predvsem za hobi in krajše razdalje.
Hvala in lep dan še naprej vam želi Miha
Prvič se oglašam na forumu in že takoj imam eno prošnjo:
Zanima me kateri avto ali Rav4 ali Vitara letnik okoli 1997 je boljši ali slabši. Zanima me kako se avtomobila obnašata na terenu, ali ima Rav4
reduktor, ali kakšno blokado itd.
Do predkratkim sem imel SAMURAI-a, dober avomobilček, vendar premajhen, zato sem se odločil, da kupim nekaj drugega.
Avto rabim predvsem za hobi in krajše razdalje.
Hvala in lep dan še naprej vam želi Miha
Kolikor vem se v obeh spredaj dovolj dobro sedi.
Vitara ima reduktor, ki ga Rav 4 nima. Slabost Vitare je priklopljiv sprednji pogon (kot pri Samurajčku), kar pomeni da ob nenadnem prihodu na spolzko lahko nenapovedano zletiš s ceste. To se je, denimo pripetilo prijateljevi ženi s Ferozo. K sreči brez posledic.
Rav 4 ima stalni 4x4 pogon (od športne Toyote Celice). Sredinski diferencial je torsen, ali pa z ročno zaporo. Ene verzije (ali letniki) so imele zaporo tudi v zadnjem diferencialu. Kolikor poznam teste gre precej dobro tudi v klance, predvsem zaradi nizke teže, kljub temu da nima reduktorja.
Kratki Rav 4 je izjemno okreten avto, slabost je da (prav tako kot vitara in vsi drugi kratki avtomobili) po kratkih cestnih grbinah poskakuje.
LP
Roman
Vitara ima reduktor, ki ga Rav 4 nima. Slabost Vitare je priklopljiv sprednji pogon (kot pri Samurajčku), kar pomeni da ob nenadnem prihodu na spolzko lahko nenapovedano zletiš s ceste. To se je, denimo pripetilo prijateljevi ženi s Ferozo. K sreči brez posledic.
Rav 4 ima stalni 4x4 pogon (od športne Toyote Celice). Sredinski diferencial je torsen, ali pa z ročno zaporo. Ene verzije (ali letniki) so imele zaporo tudi v zadnjem diferencialu. Kolikor poznam teste gre precej dobro tudi v klance, predvsem zaradi nizke teže, kljub temu da nima reduktorja.
Kratki Rav 4 je izjemno okreten avto, slabost je da (prav tako kot vitara in vsi drugi kratki avtomobili) po kratkih cestnih grbinah poskakuje.
LP
Roman
Suzukija ne poznam v živo.
Garantiram pa, da je RAV udobnejši - še zlasti ta dolg.
Zadnji modeli RAV imajo stalen pogon na vsa 4 kolesa in NIČ drugega, nobenih blokad ali reduktorjev. Imajo pa dizli fantastičen D4D motor, ki vleče zelo dobro tudi pri nizkih obratih. Skratka kambinacija avta in mašine, ki kar kriči k uživaški vožnji po cesti, največji gušt je pa po zasneženi cesti (do 15 cm snega). Po terenu? No ja ... Sem ga imel dobro leto in niti slučajno nisem mislil, da je to terenc - ker ni!!
Sploh pa mislim, da danes nikakor ne kupit avta, če ga prej dotičnega (ali pa vsaj podobnega novega pri trgovcu) ne preizkusiš. Saj se boš TI vozil z njim.
Za po terenu je po mojem od teh dveh najboljša Niva - pa še zastonj skoraj.
LP
Miran
Garantiram pa, da je RAV udobnejši - še zlasti ta dolg.
Zadnji modeli RAV imajo stalen pogon na vsa 4 kolesa in NIČ drugega, nobenih blokad ali reduktorjev. Imajo pa dizli fantastičen D4D motor, ki vleče zelo dobro tudi pri nizkih obratih. Skratka kambinacija avta in mašine, ki kar kriči k uživaški vožnji po cesti, največji gušt je pa po zasneženi cesti (do 15 cm snega). Po terenu? No ja ... Sem ga imel dobro leto in niti slučajno nisem mislil, da je to terenc - ker ni!!
Sploh pa mislim, da danes nikakor ne kupit avta, če ga prej dotičnega (ali pa vsaj podobnega novega pri trgovcu) ne preizkusiš. Saj se boš TI vozil z njim.
Za po terenu je po mojem od teh dveh najboljša Niva - pa še zastonj skoraj.
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
alesijo napisal/-a:Tako bom rekel, zame so japonska vozila najboljša na svetu! saj imam rav 4 letnik 2007, vam povem odličen avto, udobna vožnja, poraba se vrti okoli 5.5 pa do6.5 litra na sto kilometrov! jaz bi predlagal toyoto rav4!
lep pozdrav!!
no naj še malo vitaro zagovorim
vitara je sigurno bolj primerna za teren, tko da moraš vedet za kaj boš avto rabil
če gre večinoma za cestno vožnjo in makadame ti tudi jaz priporočam rav 4
če primerjaš avta l. 2007 sta si oba zelo podobna, saj to nista več terenca ampak SUV za cest, a vprašanje je bilo za letnik 1997
no vsekakor pa vzemi daljšo različico
miran napisal/-a:Suzukija ne poznam v živo.
Garantiram pa, da je RAV udobnejši - še zlasti ta dolg.
Zadnji modeli RAV imajo stalen pogon na vsa 4 kolesa in NIČ drugega, nobenih blokad ali reduktorjev. Imajo pa dizli fantastičen D4D motor, ki vleče zelo dobro tudi pri nizkih obratih. Skratka kambinacija avta in mašine, ki kar kriči k uživaški vožnji po cesti, največji gušt je pa po zasneženi cesti (do 15 cm snega). Po terenu? No ja ... Sem ga imel dobro leto in niti slučajno nisem mislil, da je to terenc - ker ni!!
Sploh pa mislim, da danes nikakor ne kupit avta, če ga prej dotičnega (ali pa vsaj podobnega novega pri trgovcu) ne preizkusiš. Saj se boš TI vozil z njim.
Za po terenu je po mojem od teh dveh najboljša Niva - pa še zastonj skoraj.
LP
Miran
Ne želim biti dlakocepski, vendar mislim, da ta nova RAV4 NIMA več stalnega 4x4. Ta stari model je imel full time 4wd z visko sklopko, navor pa se je porazdeljeval 60:40 (spredaj/zadaj). Novi model ima "part-time on-demand 4WD system ", kot ga imenuje Toyota. Bistvo je v tem da imas gumb z pozicijami 2H (navor gre spredaj), 4H (je auto, torej spredaj, po potrebi se prenese zadaj) in pa LOCK (55/45 spredaj/zadaj). Torej je full time praktično samo v slednjem režimu. Imajo pa LSD, samo tisti samo na sprednji pogon, torej 2WD verzija.
Enako velja za starega/novega micka outlanderja; stari je bil full time visko 50:50, novi ima podobno kot RAV4. Tudi Hyundaijev TOD recimo je je narejen po istem sistemu. Od teh soft SUVov ima samo še Sunaru Forester, in Land Rover Freelander pravi full time 4wd. Škoda
Se pa strinjam, da nobeden od njih ni neko hard terensko vozilo, saj temu tudi ni namenjen.
Evan napisal/-a:miran napisal/-a:....
Zadnji modeli RAV imajo stalen pogon na vsa 4 kolesa in NIČ drugega
.....
Ne želim biti dlakocepski, vendar mislim, da ta nova RAV4 NIMA več stalnega 4x4. Ta stari model je imel full time 4wd z visko sklopko, navor pa se je porazdeljeval 60:40 (spredaj/zadaj). Novi model ima "part-time on-demand 4WD system ", kot ga imenuje Toyota. Bistvo je v tem da imas gumb z pozicijami 2H (navor gre spredaj), 4H (je auto, torej spredaj, po potrebi se prenese zadaj) in pa LOCK (55/45 spredaj/zadaj). Torej je full time praktično samo v slednjem režimu. Imajo pa LSD, samo tisti samo na sprednji pogon, torej 2WD verzija.
Enako velja za starega/novega micka outlanderja; stari je bil full time visko 50:50, novi ima podobno kot RAV4. Tudi Hyundaijev TOD recimo je je narejen po istem sistemu. Od teh soft SUVov ima samo še Sunaru Forester, in Land Rover Freelander pravi full time 4wd. Škoda
Se pa strinjam, da nobeden od njih ni neko hard terensko vozilo, saj temu tudi ni namenjen.
Miran je to pisal leta 2005!! In ker Miran ni Nostradamus, je pač pisal o takratni RAV in ne o ... ki se je na trgu pojavila v takratni bodočnosti.
Tako, da se ve!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
miran napisal/-a:Evan napisal/-a:miran napisal/-a:....
Zadnji modeli RAV imajo stalen pogon na vsa 4 kolesa in NIČ drugega
.....
Ne želim biti dlakocepski, vendar mislim, da ta nova RAV4 NIMA več stalnega 4x4. Ta stari model je imel full time 4wd z visko sklopko, navor pa se je porazdeljeval 60:40 (spredaj/zadaj). Novi model ima "part-time on-demand 4WD system ", kot ga imenuje Toyota. Bistvo je v tem da imas gumb z pozicijami 2H (navor gre spredaj), 4H (je auto, torej spredaj, po potrebi se prenese zadaj) in pa LOCK (55/45 spredaj/zadaj). Torej je full time praktično samo v slednjem režimu. Imajo pa LSD, samo tisti samo na sprednji pogon, torej 2WD verzija.
Enako velja za starega/novega micka outlanderja; stari je bil full time visko 50:50, novi ima podobno kot RAV4. Tudi Hyundaijev TOD recimo je je narejen po istem sistemu. Od teh soft SUVov ima samo še Sunaru Forester, in Land Rover Freelander pravi full time 4wd. Škoda
Se pa strinjam, da nobeden od njih ni neko hard terensko vozilo, saj temu tudi ni namenjen.
Miran je to pisal leta 2005!! In ker Miran ni Nostradamus, je pač pisal o takratni RAV in ne o ... ki se je na trgu pojavila v takratni bodočnosti.
Tako, da se ve!
Miran
O marija , se opravičujem, datuma sploh videl nisem. Hvala za opozorilo.
Živijo
Sem nov na forumu in da ne odpiram nove teme bom vprašal tukaj. Pred kratkim sem kupil ta staro fiat pando in skoraj ne morem verjeti v kakšen breg se da z njo peljat. Zanima pa me predvsem veliko okrog pogonov. Pri starejših terencih mi je nekako vse jasno. Pri pandi potegneš ročico in zvežeš obe osi da se vrtita enako hitro. Isto se zgodi, če pri nivi zakleneš sredinski diferencial, obe osi se vrtita enako hitro. Enostavno in deluje. Pri novejših terencih pa je cel kup elektronike pa me zanime če to dela? Tudi pri suzuki swiftu z viskozno sklopko sem na you toubu videl, da so v snegu prednja kolesa kopala zadnje pa so stala pri miru. Isti sistem ima VW. Potem pa sem našel še ta filmček in bil zelo razočaran nad lepimi terenci
http://www.youtube.com/watch?v=t09ExAUg ... re=related
Sem nov na forumu in da ne odpiram nove teme bom vprašal tukaj. Pred kratkim sem kupil ta staro fiat pando in skoraj ne morem verjeti v kakšen breg se da z njo peljat. Zanima pa me predvsem veliko okrog pogonov. Pri starejših terencih mi je nekako vse jasno. Pri pandi potegneš ročico in zvežeš obe osi da se vrtita enako hitro. Isto se zgodi, če pri nivi zakleneš sredinski diferencial, obe osi se vrtita enako hitro. Enostavno in deluje. Pri novejših terencih pa je cel kup elektronike pa me zanime če to dela? Tudi pri suzuki swiftu z viskozno sklopko sem na you toubu videl, da so v snegu prednja kolesa kopala zadnje pa so stala pri miru. Isti sistem ima VW. Potem pa sem našel še ta filmček in bil zelo razočaran nad lepimi terenci
http://www.youtube.com/watch?v=t09ExAUg ... re=related
Kaj je tukaj konkretno vprašanje?
Poglej si na forumu razlage o priklopljivih pogonih, ter o stalnih 4x4 z zaporo sredinskega diferencijala. Je že vse napisano, samo kakšno urco boš rabil da prebereš.
LP
Dejan
Poglej si na forumu razlage o priklopljivih pogonih, ter o stalnih 4x4 z zaporo sredinskega diferencijala. Je že vse napisano, samo kakšno urco boš rabil da prebereš.
LP
Dejan
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
glede regularnosti tega filmčka bi se dalo debatirat....
stalni 4 kolesni pogon- rekel bi, da je to bolj komercialni izraz za nategovanje nevednih strank. recimo 4motion od VW ne smatram za stalni 4 pogon, ker ma v osnovi pogon na sprednja kolesa in se ob zdrsu le teh, preko visko sklopke, moč prenese tudi na zadnja. poleg tega mislim, da pod isto plagovno znamko prodajajo različne tipe pogonov... ta pravi pogon imata recimo subaru in audi. drugače pa danes elektronika marsikaj "porihta"....
samo naglas razmišljam
stalni 4 kolesni pogon- rekel bi, da je to bolj komercialni izraz za nategovanje nevednih strank. recimo 4motion od VW ne smatram za stalni 4 pogon, ker ma v osnovi pogon na sprednja kolesa in se ob zdrsu le teh, preko visko sklopke, moč prenese tudi na zadnja. poleg tega mislim, da pod isto plagovno znamko prodajajo različne tipe pogonov... ta pravi pogon imata recimo subaru in audi. drugače pa danes elektronika marsikaj "porihta"....
samo naglas razmišljam
Subaru nima takega pogona kot 4 motion, subaru ima stalni 4 kolesni pogon, visko sklopka na sredini pa samo prenaša moč, pri nekaterih 60:40 do 40:60, pri nekaterih še več. Še celo pasat 4motion ima torsen diferencial in stalni 4x4 pogon, golfi in škode imajo pa haldex sklopko in od leta 2004 naprej imajo 5% prenosa moči na zadnji par koles stalno.
SPlača se pogledat tole stran. Opisano je po znamkah, kakšne pogone imajo. Sicer ni za vse, vendar se da dosti zvedet.
http://www.awd.ee/cars.html
SPlača se pogledat tole stran. Opisano je po znamkah, kakšne pogone imajo. Sicer ni za vse, vendar se da dosti zvedet.
http://www.awd.ee/cars.html
Pred EUR sem bil SIT!
Kako pa je potem s hondo crv? Recimo v snegu. Ali sploh lahko ročno zakleneš sredinski diferencial, ali je vse prepuščeno elektroniki?
In kako je s to elektroniko pri novejših terencih? Pri bmv x5 naj bi to odlično delovalo, kaj pa pri drugih?
Zanec ima defenderja in pravi, da naj v snegu x5 in podobne velike terence s ta širokimi gumami kar lepo parkirajo
In kako je s to elektroniko pri novejših terencih? Pri bmv x5 naj bi to odlično delovalo, kaj pa pri drugih?
Zanec ima defenderja in pravi, da naj v snegu x5 in podobne velike terence s ta širokimi gumami kar lepo parkirajo
bmw ima zelo dober 4 kolesni pogon. ne moreš kakovost pogona ocenjevat z gumami. dej na oba avta iste gume pa primerjaj. (takrat defender proti x5 ne bi imel za burek- dokler ni potreben reduktor ). pri hondi pa verjteno res ne moreš zaklenit sredinskega diferenciala, tako kot še pri marsikaterem avtu s 4 pogonom. ponavadi to nadomestijo z elektroniko, ker je cnej... sam temu primerno "deluje". pa nepozabi, še tako dober pogon ti ne pomaga, če nimaš ta pravih gum.
Kupi si pravega plazilca in zmagal si, to je Grand Vitara. Za ugodno ceno zelo udobna vožnja, prideš povsod, poraba glede na zmožnosti, ki jih nudi še zdaleč ni visoka še zlasti če ne boš z njo delal po 200 km na dan. Navora ima toliko, da ga za normalnega zemljana ne zmanjka. Nudi pravi užitek v vožnji pa naj bo to po suhem, mokrem ali snežnem terenu. Štimo ima pa tako, da te kap. Če te zanima - povej.
Pred kratkim sem si kupil ta staro pando in zaenkrat mojim potrebam nekako zadostuje. Imam jo kot drugi avto. Potrebujem jo za gozd, za v polje, da ne grem peš pozimi pa tudi mislim da se bo obnesla. Moti me samo, da je tako nizka. Z ščitnikom od motorja takoj zariješ drugače pa kar leze. Malo me daje da bi jo prodal in kupil nekaj višjega. Najbolj mi je všeš ta mala vitara. Velikega avta ne potrebujem.
Oprosti, delavne prostornine motorja res nisem omenil. Gre za Grand Vitaro 2.5 V6 z 146KM, in verjemi, da se Feroza res ne more primerjati z njo. Da je temu tako vem po tem ko je Ferozo imel moj zidar za na teren in se je zjokal. S tem ,da mu je Feroza pila kar okoli 2 litra benza več od moje Vitare. Upam, da se s tem dejstvom strinja še marsikdo iz foruma.
boško napisal/-a:Oprosti, delavne prostornine motorja res nisem omenil. Gre za Grand Vitaro 2.5 V6 z 146KM, in verjemi, da se Feroza res ne more primerjati z njo. Da je temu tako vem po tem ko je Ferozo imel moj zidar za na teren in se je zjokal. S tem ,da mu je Feroza pila kar okoli 2 litra benza več od moje Vitare. Upam, da se s tem dejstvom strinja še marsikdo iz foruma.
Pri 60 konjih več inveč kot 2x večjemu navoru od feroze, pa mora tut vitara dat kaj od sebe.
Mah ferozo sem samo zato omenil, ker imava oba avta doma. 5 vratna vitara 1.6 je podhranjena in to zelo. 2.5 je veliko boljša izbira.
Škoda recimo samo da RAV4 nima reduktorja. 2.0 s 125KM gre odlično, samo reduktor ji manjka.
Pred EUR sem bil SIT!
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 101 gost