problem igla v senu
problem igla v senu
Zdravo
Prosil bi vse , ki imate kakršnokoli izkušnjo z patrolom in sicer v sledečem primeru.
Patrol gr y61 3.0 116kw l.2001
1. Vžig normalen
2. Pri štartu je len in ne potegne (traja in traja)
3. pri okoli 2500 obratih, če je konstantna hitrost začne cukati, kot da bi ga zmanjkalo (včasih se to zgodi tudi pri okoli 1800 obratih)
Prav tako cuka če totalno pohodim pedalo.
4. V klancu , ko bi moral vleči mu zmanjkuje moči
Bil sem na testu in diagnoza -luft meter.
Nakar testiram iz drugega in problem ostaja isti.
Zanimivo pa je- konektor izklopim in avto sploh komi da potege.
Potem sem preveril ventil , ki uravnava pritisk na membrano na turbini isti k... avto ne gre nikamor.
Ideje prosim
Ali je možno da je zanič pedalo za gas?
Bosch pumpa ????
Še kaj????
hvala
Jernej
Prosil bi vse , ki imate kakršnokoli izkušnjo z patrolom in sicer v sledečem primeru.
Patrol gr y61 3.0 116kw l.2001
1. Vžig normalen
2. Pri štartu je len in ne potegne (traja in traja)
3. pri okoli 2500 obratih, če je konstantna hitrost začne cukati, kot da bi ga zmanjkalo (včasih se to zgodi tudi pri okoli 1800 obratih)
Prav tako cuka če totalno pohodim pedalo.
4. V klancu , ko bi moral vleči mu zmanjkuje moči
Bil sem na testu in diagnoza -luft meter.
Nakar testiram iz drugega in problem ostaja isti.
Zanimivo pa je- konektor izklopim in avto sploh komi da potege.
Potem sem preveril ventil , ki uravnava pritisk na membrano na turbini isti k... avto ne gre nikamor.
Ideje prosim
Ali je možno da je zanič pedalo za gas?
Bosch pumpa ????
Še kaj????
hvala
Jernej
-
- Prispevkov: 215
- Pridružen: Ne Nov 09, 2008 10:11 am
Zdravo,
poizkusi na www.patrol-gr.net, sicer je v francoščini ampak ni problema.Sam sem tudi poiskal pomoč na tem forumu in kaj hitro dobil odgovor.Aja pa v angleščini lahko napišeš !
Upam da ti bo kaj v pomoč!
LP
poizkusi na www.patrol-gr.net, sicer je v francoščini ampak ni problema.Sam sem tudi poiskal pomoč na tem forumu in kaj hitro dobil odgovor.Aja pa v angleščini lahko napišeš !
Upam da ti bo kaj v pomoč!
LP
-
- Prispevkov: 73
- Pridružen: To Avg 23, 2005 1:58 pm
- Kraj: Slamniki
Na bolhi poglej, jih eden obnavlja za cca 250 eur.
link: http://www.bolha.com/nadomestni-deli/av ... 1361784589
Sicer ne poznam, se mi pa ne zdi drago, jest sem dal 1000 za isti avto kot maš ti!
lp
Peter
link: http://www.bolha.com/nadomestni-deli/av ... 1361784589
Sicer ne poznam, se mi pa ne zdi drago, jest sem dal 1000 za isti avto kot maš ti!
lp
Peter
Predvidevam, da je to un sistem že brez gaszajle.
Probaj za foro (zajebat nimaš kaj), losni one vijake (4) na vrhu bošpumpe.....
...ne čist odvit, ampak sam losnt, pa premakni zgornji pokrov samo za desetinko ali dve milimetra naprej, ali nazaj (sem pozabil, v katero smer)(v eno=len motor, v drugo=iberturaža)...
...zategni vijake in probaj.....
Nix nova pumpa! Been there........le centl je vu pitanu!
Elektronika pumpe ne more delati le na spol, lahko samo dela, ali pa ne dela (on/off)...
......u biti elektronike tu notri ni, je le kao neki stepper motor, kateremu da komanda ecu, ki pobira info od potenciometra stopalke za plin
Probaj za foro (zajebat nimaš kaj), losni one vijake (4) na vrhu bošpumpe.....
...ne čist odvit, ampak sam losnt, pa premakni zgornji pokrov samo za desetinko ali dve milimetra naprej, ali nazaj (sem pozabil, v katero smer)(v eno=len motor, v drugo=iberturaža)...
...zategni vijake in probaj.....
Nix nova pumpa! Been there........le centl je vu pitanu!
Elektronika pumpe ne more delati le na spol, lahko samo dela, ali pa ne dela (on/off)...
......u biti elektronike tu notri ni, je le kao neki stepper motor, kateremu da komanda ecu, ki pobira info od potenciometra stopalke za plin
And on the 8th day God created Land Rover
gr byte napisal/-a:Zdravo jst mam enako vprašanje oz problem.. Mam partrola gr y61 2.8 2000letnik in imam enake zgoraj omenjene probleme
Avto na nizkih obratih dobesedno ne gre nikamor ampak na njem je nova bosch pumpa in usi vitalni deli motorja so novi mate kakšen nasvet kako se lotit zadeve
tebi pa kaže najverjetneje kaj s polnilnim tlakom......
ali maš slabo turbino, ali slanop cevjovje med turbino in glavo motorja, ali pokvarjen senzor tlaka turbine.....
le-ta lahko lifra slab info računalniku.....
sicer.....mogočnost obstaja tudi v našačni nastavitvi wastegate-a....
And on the 8th day God created Land Rover
Sem že bil tam. Ne levo in ne desno. Ampak naprej in nazaj.Brez tolčenja, brez terapije. In to le za kakšno desetinko milimetra!
Da se razumemo, s tem štelanjem se ne štela pritisk goriva ali vbrizgalni pritisk goriva, ampak le pozicija "stepper motorja", kdaj začne regulatorju popuščat......(namesto gaszajle, po domače)
Da se razumemo, s tem štelanjem se ne štela pritisk goriva ali vbrizgalni pritisk goriva, ampak le pozicija "stepper motorja", kdaj začne regulatorju popuščat......(namesto gaszajle, po domače)
And on the 8th day God created Land Rover
pajk napisal/-a:compadre napisal/-a:Elektronika pumpe ne more delati le na spol, lahko samo dela, ali pa ne dela (on/off)...
meni je delala na pol zaradi zjebanega konektorja
lp
Ne, ne .... je delala... pa ni delala, pa je spet delala .... kot smernik.
Kadar dela, dela. Kadar ne, pa ne.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
te probleme sem rešil z mehansko pumpo in pedal na zajle, ter ročni gas. Motor se takoj odziva. Preberi:
http://www.patrol-gr.net/pages.php?pageid=228
http://www.patrol-gr.net/pages.php?pageid=228
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj
Rešeno!!!!!!
Najprej najlepša hvala za vse komentarje in upam da ne bodo nikoli prav prišli pa če prav so nekateri prišli .
Namreč:
Kupil sem črpalko in ko smo začeli podirati, se je izkazalo, da je dovodna cev , ki gre iz filtra že dobro stara in mehka in je bila kar prescipnjena. Tako je avto dobival gorivo po obrokih. Nato smo odprli filter za nafto in glej ga zlomka! V filtrt je bila tak šmrkelj od dodatka, ki preprečuje zmrzal da je bilo že nagravžno.
Zaradi slabe prevodnosti nafte je delal podtlak in je cev enostavno prescipnilo.
Zamenjam filter, nova cev in spet dela kot da ni bilo nič. A avto je bil vseeno len, tako da smo vseeno zamenjali staro pumpo. Avto zdaj deluje kot po maslu, potegne in veselo skače:-).
Mogoče bom za vsak slučaj zamenjal se MERILEC pretoka zraka da bo mir
Resnično hvala vsem in vas lepo pozdravljam.
Lp
Jernej
Najprej najlepša hvala za vse komentarje in upam da ne bodo nikoli prav prišli pa če prav so nekateri prišli .
Namreč:
Kupil sem črpalko in ko smo začeli podirati, se je izkazalo, da je dovodna cev , ki gre iz filtra že dobro stara in mehka in je bila kar prescipnjena. Tako je avto dobival gorivo po obrokih. Nato smo odprli filter za nafto in glej ga zlomka! V filtrt je bila tak šmrkelj od dodatka, ki preprečuje zmrzal da je bilo že nagravžno.
Zaradi slabe prevodnosti nafte je delal podtlak in je cev enostavno prescipnilo.
Zamenjam filter, nova cev in spet dela kot da ni bilo nič. A avto je bil vseeno len, tako da smo vseeno zamenjali staro pumpo. Avto zdaj deluje kot po maslu, potegne in veselo skače:-).
Mogoče bom za vsak slučaj zamenjal se MERILEC pretoka zraka da bo mir
Resnično hvala vsem in vas lepo pozdravljam.
Lp
Jernej
No, tole je pa prav za pohvalit. Ne samo da je možakar povedal v čem je bil problem ampak se je tudi zahvalil za pomoč.
Zelo lepo.
Večina nikoli ne pove kako se je končalo, so pa tudi osebki ki iščejo pomoč naredijo pa kažin in se obnašajo, kot da so vso pamet sveta pobrali, potem pa nikoli ne povedo ali so kupili in zmontirali ku..vo špero ali ne.
Jerry kapo dol
Zelo lepo.
Večina nikoli ne pove kako se je končalo, so pa tudi osebki ki iščejo pomoč naredijo pa kažin in se obnašajo, kot da so vso pamet sveta pobrali, potem pa nikoli ne povedo ali so kupili in zmontirali ku..vo špero ali ne.
Jerry kapo dol
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 98 gostov