P: Električno vodno pumpo za V8 motorje
P: Električno vodno pumpo za V8 motorje
Naročil sem vodno pumpo, pa so napačno poslali. Ima en vhod in 2 izhoda (za vsako glavo posebej), za ferozo pa rabim samo en izhod, zato prodajam električno vodno pumpo 12V z dvema izhodoma in 280 litri pretoka na minuto. Primerno za V6 in V8 vozila (lahko tudi druge, ki se pregrevajo.
Cena 160 evrov.
P.S. ko se to pumpo namontira, se ne sme uporabljat termostata.
P.P.S. Slikce sledijo popoldne
Cena 160 evrov.
P.S. ko se to pumpo namontira, se ne sme uporabljat termostata.
P.P.S. Slikce sledijo popoldne
Nebivedu napisal/-a:slayer napisal/-a:Nevem kako je pri ferozi, ampak vsakdanja vožnja brez termostata mislim da ni preveč zdrava za vozilo.
Zakaj, voda se pač malo kasneje segreje, vendar če odstraniš visko ventilator in priklopiš elektro, pa ga vežeš na termostikalo, potem zadeve delujejo normalno.
Sam si podal odgovor, ker se kasneje segreje.
nebivedu pri katerem zlatarju pa kupuješ tele pumpe. Za samuraja smo jo dobili za 60€.
Poleg tega noben normalen avto ne potrebuje take pumpe, razen kombijev z motorjem zadaj ki imajo hladilnik spredaj.
Vožnja brez termostata pa ni priporočljiva. Poraba goriva se poveča prav tako obraba motorja.
Dva izhoda sta pa za motorje ki imajo vhod za vsako glavo posebaj.
Poleg tega noben normalen avto ne potrebuje take pumpe, razen kombijev z motorjem zadaj ki imajo hladilnik spredaj.
Vožnja brez termostata pa ni priporočljiva. Poraba goriva se poveča prav tako obraba motorja.
Dva izhoda sta pa za motorje ki imajo vhod za vsako glavo posebaj.
In kaj točno je z mašino narobe, če ni termostata v njej? A kej hitrej crkne?
Ker feroza ima 430.000 kilometrov prevoženih, od tega celih 220.000 (odkar sem jo kupil) brez termostata. Pa še nima namena crknit.
Drgač je pa tale pumpa za avtomobile in ne za samuraje.
Pumpa bi pa prav prišla nekomu, ki ima spredaj motor, zadaj pa hladilnik (na offroad tekmah).
Ker feroza ima 430.000 kilometrov prevoženih, od tega celih 220.000 (odkar sem jo kupil) brez termostata. Pa še nima namena crknit.
Drgač je pa tale pumpa za avtomobile in ne za samuraje.
Pumpa bi pa prav prišla nekomu, ki ima spredaj motor, zadaj pa hladilnik (na offroad tekmah).
Taka pumpa je namenjena tekmovalnim vozilom in ne vsakodnevni vožnji.
Da bi se pozimi avto ne ogrel - dokler nisem zamenjal hladilnika in brez ventilatorja je pozimi avto brez termostata zakuhal v parih minutah, sedaj pa imam elektro ventilator in nov hladilnik, pa zadeva čisto normalno deluje, segreje se res malo kasneje, vendar sem prevezal par cevi, tako da je prva voda, ki pride iz mašine speljana na pečko v kabino - ogrevanje tako deluje vedno, kaj je pa z mašino in kok je ogreta, se pa ne sekiram dosti. Zmrznla uglavnem ne bo, to je sigurno.
Da bi se pozimi avto ne ogrel - dokler nisem zamenjal hladilnika in brez ventilatorja je pozimi avto brez termostata zakuhal v parih minutah, sedaj pa imam elektro ventilator in nov hladilnik, pa zadeva čisto normalno deluje, segreje se res malo kasneje, vendar sem prevezal par cevi, tako da je prva voda, ki pride iz mašine speljana na pečko v kabino - ogrevanje tako deluje vedno, kaj je pa z mašino in kok je ogreta, se pa ne sekiram dosti. Zmrznla uglavnem ne bo, to je sigurno.
Nebivedu napisal/-a:In kaj točno je z mašino narobe, če ni termostata v njej? A kej hitrej crkne?
Ker feroza ima 430.000 kilometrov prevoženih, od tega celih 220.000 (odkar sem jo kupil) brez termostata. Pa še nima namena crknit.
Drgač je pa tale pumpa za avtomobile in ne za samuraje.
Pumpa bi pa prav prišla nekomu, ki ima spredaj motor, zadaj pa hladilnik (na offroad tekmah).
Nebivedu daj mal si oglej kaj pišeš v drugih temah. Naprimer tule:
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... php?t=6647
Da ne iščem naprej tvoje prispevke o ferozinih motorjih, tenkih stenah in tesnilih . Spomnim se pa enega tvojega posta na drugem forumu kakšni dve leti nazaj ker je tvoja feroza imela isto kilometrov kot si napisal tukaj danes.
Si pa pravilno ugotovil da taka pumpa ni za samuraje. Seveda ni, zato ker imajo suzukijev motor. In ta motor preverjeno in dokazano dela dva dni brez hladilnika. In to na dirki.
Nadalje si pravilno ugotovil da je uporabna za offroad avtomobile ki imajo spredaj motor in zadaj hladilnik. Prilagam sliko na kateri boš videl da sem vgradil na samuraja hladilnik zadaj.
Električna pumpa bo pa namontirana, ne za hlajenje ampak za backup če slučajno crkne vodna pumpa ali če se utrga jermen. Ker drugače suzukijev motor ki nima tankih sten in težav z tesnilom glave (po tvojih besedah) kot ferozin ne potrebuje dodatnega hlajenja in lepo dela tudi brez električne pumpe.
Zdaj pa še malo motoroznanstva zate.
Kot veš je motor narejen iz kovine. In kovina je toplotnoprevoden material. In vsi taki materiali se raztezajo in krčijo. Če jih segrevamo se raztezajo, če jih hladimo pa krčijo. Dokaz za to je da je poleti ko je toplo dan daljši, pozimi ko je mraz pa krajši
No ker inžinirji ki skrbijo za razvoj motorjev to vedo potem na podlagi uporabljenih materialov za izdelavo motorja izračunajo neko reč ki se ji reče delovna temperatura motorja ki mora biti optimum za vse materiale.
Zato imajo deli motorja določeno ohlapnost ali zračnost, predvsem tisti ki se gibljejo. Obraba le teh je pri delovni temperaturi ki je določena za vsak motor posebaj najmanjša in pravilna delovna temperatura vpliva na življensko dobo motorja. Da pa motor dela na pravilni delovni temperaturi skrbi ena majhna reč ki se ji reče termostat in stane par €.
Če tega malega čarovnika ni v motorju se poveča obraba motorja (še budala ve zakaj ni dobro navijati mrzlega motorja, kdor pa ne ve pa naj si še enkrat prebere napisano zgoraj ker laiki mislijo da je to samo zaradi šlabšega mazanja, ker je olje mrzlo) Poveča se poraba goriva in z tem posledično tudi onasnaževanje okolja. Ja nebivedu tudi to, ne bi verjel ane Da ne omenjam da te v avtu brez termostata pozimi zebe, samo to nima vpliva na obrabo motorja
Pa še o tvoji utopiji da zadeva z termostikalom in električnim ventilatorjem deluje.
Deluje figo oziroma samo če stojiš na mestu. Če se pelješ se z hitrostjo povečuje tudi pretok hladilnega zraka skozi hladilnik in če termostata ni se ti motor zaradi prevelike količine pretoka hladilne tekočine ohlaja in voziš z podhlajenim motorjem. Dam ti pa nasvet brezplačno ker sva prijatelja. Vgradi si še zavesico pred hladilnik in jo priveži na ketnco od sekret kotličkov kot so bili včasih. A veš tisto iz kromastih kuglic (prav krasno bodo zgledale na ferozi ) potem pa tisto ketnco napelji v kabino, v armutirki zvrtaj luknjco in naredi utor v katerega boš lahko vtaknil ketnico. No potem pa z barvicami označi koliko moraš dvigniti zavesico pred hladilnikom da boš pri različnih hitrostih imel zagotovljeno delovno temperaturo. Prosto ko pasulj. Lahko pa si kupiš termostat za par € pa ti ni treba ketnce vlečt in bo to delal namesto tebe. Ne mislim da bo vlekel ketnco ampak da bo skrbel za pravilno delovno temperaturo motorja.
To da tvoja feroza odlčno deluje pri pol miljona kilometrov je pa pohvale vredno. Kapo dol. Sam potem sem narobe razumel zadnjič ko si rekel da ne moreš iti na snowchallenge zato ker gremo po avtocesti. Ker da se tvoja feroza po avtocesti pregreva po stranskih cestah pa ne
Hmmm zelo zanimivo. Tako odličen motor z katerim ni nobenih težav pa ne gre po avtocesti. Verjetno zato ker je skonstruiran samo za vožnjo po stranskih cestah.
Ko si bil pri meni pred kakim letom in sem ti dal tiste dodatne hladilnike za tvoje odkrivanje tople vode sem ti dal še nasvet: kupi si nov hladilnik.
Vidim da sem naredil napako. Moral bi ti dati priročnik Kako deluje avto, ki ga uporabljajo v prvem letniku šole za avtomehanike. Tako bi prišparal 180€ za električno pumpo. Prav tako je zgornji prispevek napisan na izi da bo nebivedu vedu kako delujejo določene stvari, tudi tako nepomembna stvar kot je termostat in da nekaj kar stane par€ ni priporočljivo kr vun fuknit. Vsaj na dolgi rok ne.
Tiste gurtne ki si jih ponujal za vleko Wranglerjev in samurajev na menino planino pa le pusti v avtu ker jih boš rabil. Prihaja poletje in temperature rastejo tko da če boš šel z nami na girote bomo vlekli po avtocesti da ne zgubljamo časa po stranskih cestah
Ps
Takoj ko bom imel čas bom poslal mail vsem proizvajalcem avtomobilov da naj takoj odpustijo vse strokovnjake ki skrbijo za razvoj motorjev ker jih zastonj plačujejo. V sloveniji imamo namreč strokovnjaka ki je ugotovil da so butli ki nimajo pojma. Ker ne vedo da termostat ni potreben in da vsi motorji delajo na LM olje.
Sam bom pa ustanovil društvo za takojšnjo prepoved vseh ostalih nepotrebnih olj in maziv ker so čisti nateg.
Obljubim, samo ne mislim pa pojesti svojega najljubšega klobuka če ne bom držal besede bom se pa lotil izdelave motorja iz lesa. Kot vemo les ni toplotnoprevoden in če mi uspe narediti tak motor, termostat ne bo več potreben. Mislim da bodo pri daihatsuju zelo veseli takega motorja saj bodo končno naredili ferozo ki ne bo imela težav z pregrevanjem.
Pa še vprašanje nebivedu? Zakaj hudiča si šel na una trophy z vitaro feroza je pa doma ostala Ej tega pa res ne zastopim????
Mogoče ker imajo vitare suzukijev motor ki gre tudi po avtocesti?
Alien,
čestitam, da se ti ljubi nekomu nekaj dopovedovati. Imaš pivo v dobrem. Prispevki modrijanov in lokalnih Baltazarjev mi gredo precej na jetra, vendar jim ni pomoči. To, da česa ne razumejo je, kakor sem že neštetokrat ponovil, njihova ustavna pravica.
LP Bizzy
čestitam, da se ti ljubi nekomu nekaj dopovedovati. Imaš pivo v dobrem. Prispevki modrijanov in lokalnih Baltazarjev mi gredo precej na jetra, vendar jim ni pomoči. To, da česa ne razumejo je, kakor sem že neštetokrat ponovil, njihova ustavna pravica.
LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!
Alien
Se mi bedasto zdi odgovarjat, ampak bom vseeno.
Problem feroze je "bil" zabasan hladilnik in še vedno počena glava ali dihtunga. Tudi tvoj dodatni hladilnik, ki sem ga zmontiral ni bil dovolj, da bi se motor hladil normalno, še vedno se je pod visokimi obrati pregreval in zmetal vodo iz sistema (vožnja po avtocestah, kjer se voziš nad 3000 obrati ali več kot 90km/h). Pod temi obrati je deloval čisto normalno.
V hladilni sistem je šlo cele 4 litre hladilne tekočine (v oba hladilnika skupaj), ob nakupu novega hladilnika pa sem spravil v hladilni sistem še enkrat več. Torej 8 litrov hladilne tekočine.
Misliš, da ima to kako vezo s pregrevanjem?
Torej zaradi pregrevanja se vozim brez termostata, ker pa sem len, se mi ne da zamenjat dihtunge ali kar cele mašine, pa čeprav mi doma stoji več mašin za ferozo in imam komplete dihtung za ferozino mašino na polici. Sedaj z novim hladilnikom pa še z metanjem vode ven nimam več problema. Nekako kot ti in tvoj samuraj - obvladaš vse, samo sestavit se ti ga ne da, recmo temu lenoba.
Ko bom dal drugo mašino v avto (nekoč), bom tudi termostat dal nazaj, do takrat pa ni pogojev.
Zakaj sva šla v bosno z vitaro? Prvi in osnovni razlog zakaj na vse daljše ture hodiva z vitaro, je ta, da je 5 vratna vitara večja od feroze, bolj udobna in ima več placa za stvari v prtljažniku, da ni teba imet vse na zicih (ima tisto, česar samuraj in feroza nimata), še vedno pa je manjša od večine večjih terencev in zato imava tudi namen kupit nekaj večjega, ampak šele ko gre en izmed sedanjih avtov stran od bajte. (zato tudi nisva kupila janezovega terranota, ker je prvi pogoj ne imet štirih avtov pred bajto.
Ko boš pa ti organiziral tisto špuro o kateri si obljubljal po una trophy-ju, bom šel pa s ferozo, pa tut če bo takrat še vedno ista mašina v njej.
Se mi bedasto zdi odgovarjat, ampak bom vseeno.
Problem feroze je "bil" zabasan hladilnik in še vedno počena glava ali dihtunga. Tudi tvoj dodatni hladilnik, ki sem ga zmontiral ni bil dovolj, da bi se motor hladil normalno, še vedno se je pod visokimi obrati pregreval in zmetal vodo iz sistema (vožnja po avtocestah, kjer se voziš nad 3000 obrati ali več kot 90km/h). Pod temi obrati je deloval čisto normalno.
V hladilni sistem je šlo cele 4 litre hladilne tekočine (v oba hladilnika skupaj), ob nakupu novega hladilnika pa sem spravil v hladilni sistem še enkrat več. Torej 8 litrov hladilne tekočine.
Misliš, da ima to kako vezo s pregrevanjem?
Torej zaradi pregrevanja se vozim brez termostata, ker pa sem len, se mi ne da zamenjat dihtunge ali kar cele mašine, pa čeprav mi doma stoji več mašin za ferozo in imam komplete dihtung za ferozino mašino na polici. Sedaj z novim hladilnikom pa še z metanjem vode ven nimam več problema. Nekako kot ti in tvoj samuraj - obvladaš vse, samo sestavit se ti ga ne da, recmo temu lenoba.
Ko bom dal drugo mašino v avto (nekoč), bom tudi termostat dal nazaj, do takrat pa ni pogojev.
Zakaj sva šla v bosno z vitaro? Prvi in osnovni razlog zakaj na vse daljše ture hodiva z vitaro, je ta, da je 5 vratna vitara večja od feroze, bolj udobna in ima več placa za stvari v prtljažniku, da ni teba imet vse na zicih (ima tisto, česar samuraj in feroza nimata), še vedno pa je manjša od večine večjih terencev in zato imava tudi namen kupit nekaj večjega, ampak šele ko gre en izmed sedanjih avtov stran od bajte. (zato tudi nisva kupila janezovega terranota, ker je prvi pogoj ne imet štirih avtov pred bajto.
Ko boš pa ti organiziral tisto špuro o kateri si obljubljal po una trophy-ju, bom šel pa s ferozo, pa tut če bo takrat še vedno ista mašina v njej.
Bizzy napisal/-a:Alien,
čestitam, da se ti ljubi nekomu nekaj dopovedovati. Imaš pivo v dobrem.
LP Bizzy
Za prijatelje si je treba čas vzet Za biro se pa vsekakor priporočam
Ja Nebivedu res je bedasto da odgovarjaš. Še zdaj ne vem maš težave ali jih nimaš V enih temah pri 400 tisoč nimah težav v drugih ji imaš kopico. Kaj je zdaj prav? Prav zanimivo. Ravno včeraj se je oglasil en možakar z ferozo zaradi gum. Ko sem ga vprašal če ima kaj težav z pregrevanjem je rekel: kako pa veš?
Glede lenobe je pa tako. Jaz delam samuraja izključno za offroad torej za hobi, za šport in seveda ker sem na gorenjskem, za drva vozit.
In med tem časom ko ti menjaš tesnilo glave sem naredil kompletno novo podvozje z stroškom 0,0€. Torej do zadnjega vijaka plod lastnega znanja in dela. Tam med rezultati od winterchallenge si med jeepi poišči najvišje uvrščenega suzukija pa boš videl da znamo tudi v SLO marsikaj narediti dobro in da je suzuki že dooooogo časa sestavljen. Le novo barvo še dobi ko bo čas.
Lej nebivedu ko boš naredil kaj takega in bo avto tudi peljal 120 na uro bom pojedel vse svoje klobuke in kavbojske škornje kar jih imam. In ni jih tako malo.
Včeraj je suzuki dobil tudi nove čevlje
Drugače pa 1 maj Srbija 2000km od tega 500 terena skoraj hard
Druga polovica maja pa BiH 1000 km od tega 150 terena bolj na izi.
Pridi k meni in če ti uspe z ferozo priti na planino in nazaj pripeljati en meter drv greš lahko zraven. Recimo temu prolog.
Uporaba električnih vodnih črpalk ni dovoljena
Lp
Feroza dela brez problemov po zamenjavi hladilnika - 4 litre vode več v hladilnem sistemu se pozna ogromno, prej se je pa pregrevala, ampak se je dalo vozit tudi daljše ture (lj-mb-lj - na fax in nazaj) z enim postankom in dolitjem vode v hladilni sistem.
Da pa tebi dam predlog - jutri pridi pokazat, kaj samuraj zmore na menino. Popoldne naj bi šli gor, tako da lahko pokažeš vse zmogljivosti samuraja.
Bomo našli še kakega vranglerja, da vidimo, kateri je boljši.
Gurtne imam pripravljene, da vaju oba zvlečem gor, če vama avtomobili ne bodo zmogli.
Drv pa v avtu ne vozim, če maš pa prikolico ti pa lahko iz hoste pripeljem tist meter drv. Vprašanje pa je kok imaš ozke potke - če imaš poti da gre samuraj komaj skozi, potem feroza, ki je sedaj še 5cm širša kot prej (prej sem se po inkretovih kolesnicah vozil normalno), najbrž ne bo mogla it po taki potki. Če je pa dost široko za granda, potem se bom pa normalno peljal.
Da pa tebi dam predlog - jutri pridi pokazat, kaj samuraj zmore na menino. Popoldne naj bi šli gor, tako da lahko pokažeš vse zmogljivosti samuraja.
Bomo našli še kakega vranglerja, da vidimo, kateri je boljši.
Gurtne imam pripravljene, da vaju oba zvlečem gor, če vama avtomobili ne bodo zmogli.
Drv pa v avtu ne vozim, če maš pa prikolico ti pa lahko iz hoste pripeljem tist meter drv. Vprašanje pa je kok imaš ozke potke - če imaš poti da gre samuraj komaj skozi, potem feroza, ki je sedaj še 5cm širša kot prej (prej sem se po inkretovih kolesnicah vozil normalno), najbrž ne bo mogla it po taki potki. Če je pa dost široko za granda, potem se bom pa normalno peljal.
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
AŁIEN napisal/-a:Ravno včeraj se je oglasil en možakar z ferozo zaradi gum. Ko sem ga vprašal če ima kaj težav z pregrevanjem je rekel: kako pa veš?
Vsaka feroza, ki je enkrat imela vodo v hladilnem sistemu (brez vseh dodatkov, torej čisto vodo brez hladilne tekočine) ima zabasane kanale v mašini z vodnim kamnom. Ni važno kok se trudiš, tak sistem hlajenja ima, da se lahko nabira vodni kamen - pač taka mašina je. Sicer, ko zadevo spucaš, nimaš več problemov.
Nebivedu napisal/-a:
Vsaka feroza, ki je enkrat imela vodo v hladilnem sistemu (brez vseh dodatkov, torej čisto vodo brez hladilne tekočine) ima zabasane kanale v mašini z vodnim kamnom. Ni važno kok se trudiš, tak sistem hlajenja ima, da se lahko nabira vodni kamen - pač taka mašina je. Sicer, ko zadevo spucaš, nimaš več problemov.
No to je pa zanimiv podatek. Dobro je vedeti.
Pa brez zamere prijatelj da sem te mal nič osebnega sam zaradi tistih postov v temah malo višje sem te mogu mal podražit
Sej si drgač fejst možak. Sem vesel da te poznam, prav res.
Edina stvar zaradi katere sem bil res jezen nate je bila ko sta z klošarjem odšla na večerjo ko sta bila dva avta v okvari. Offroader ki zapusti drugega na terenu v težavah je pička. In to sem obema tudi takoj povedal v oči. No tudi to je že pozabljeno in upam da tega ne bosta počela več. Prav tako sem vama rekel da ne računajta name če bosta v težavah. Tudi to ne drži več, bi mi bilo preveč hudo če bi vaju pustil v težavah. Tko da bom še v prihodnje z veseljem šel na giro v vajini družbi
Na menino žal ne morem, ni časa. Tako da vam želim obilo užitka in zabave. Glede dokazovanja me pa poznaš in veš da v meni ni želje po dokazovanju. Nisem tak tip. Dokaz za to je da niti avta nimam Razen pri delu. Tam pa rad vidim da je stvar dobro opravljena.
he he Marolt si me nasmejal
Ja volan obračam z rokami vendar, tako kot prej
Ja teško je ja, pojavila se je potreba po servo volanu ali pa bodybildingu če pa misliš na karoserijo pa ni panike. Potrebno je odrezati pragove za ene 5cm podvozje je pa nastavljivo med 43 in 65cm višine tko da gre. Seveda je za vožnjo z takimi gumami potrebna vgradnja reduktorja z razmerjem 1:5 z ojačanim ohišjem in nezlomljive ameriške polosi.
Yimmy če boš na sliki opazil kaj manjka boš vedel tudi odgovor na svoje vprašanje
Nebivedu sorry za smetenje teme. Uspešno prodajo ti želim.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 64 gostov