P: Toyota Land Cruiser 80 VX
P: Toyota Land Cruiser 80 VX
Prodam Toyota LAnd Cruiser 80 VX
l.95, 4.2td, 8 sedežev, 170.000 km, automatic, desni volan - avto uvožen iz Anglije.
Avto je tudi povišan z Ironman +8 cm liftkitom in ima nove BFGoodrich gume 35x12.5x15.
Vsa elektrika, strešno okno, HD alu strešni prtljažnik, CB postaja z dodatnim zvočnikom, vlečna kljuka, ....
Ogled na avto.net http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2922619&show=1
ali v ORC Mamut Mengeš
http://www.mamut4x4.com/?vsebina=1
Info: 031 720 676
Cena 6000 eur.
l.95, 4.2td, 8 sedežev, 170.000 km, automatic, desni volan - avto uvožen iz Anglije.
Avto je tudi povišan z Ironman +8 cm liftkitom in ima nove BFGoodrich gume 35x12.5x15.
Vsa elektrika, strešno okno, HD alu strešni prtljažnik, CB postaja z dodatnim zvočnikom, vlečna kljuka, ....
Ogled na avto.net http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2922619&show=1
ali v ORC Mamut Mengeš
http://www.mamut4x4.com/?vsebina=1
Info: 031 720 676
Cena 6000 eur.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Avto je ponovno naprodaj.
Nov link do oglasa je
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3121603&show=1
ogled v Mengšu v ORC Mamut.
031720676
Nov link do oglasa je
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3121603&show=1
ogled v Mengšu v ORC Mamut.
031720676
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Potopis s potovanja po Mongoliji bo. Samo je materialov za obdelavo res veliko in ga planiram pripravit, ko bo zunaj bolj kislo vreme in hladneje.
Se pravi enkrat do novega leta.
Drugače pa je nova nižja cena za Joto 5800 eur.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3121603&show=1
Se pravi enkrat do novega leta.
Drugače pa je nova nižja cena za Joto 5800 eur.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3121603&show=1
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Nova cena za avto je 5000 eur.
Samo avtomatski menjalnik ne šalta več v overdrive.
Po želji lahko vgradimo tudi brezhibno delujoč menjalnik.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3121603&show=1
Samo avtomatski menjalnik ne šalta več v overdrive.
Po želji lahko vgradimo tudi brezhibno delujoč menjalnik.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3121603&show=1
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
In še ena 80tka naprodaj ....
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3311889&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3311889&show=1
Nazadnje spremenil mamut, dne Če Jan 14, 2010 11:57 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
LC80 za 5000eur ..... prodan.
Na voljo je še eden za 12.000 eur.
Na voljo je še eden za 12.000 eur.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
še link do oglasa ...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3430241&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3430241&show=1
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
TRCO1 napisal/-a:OrangePower napisal/-a:A ni imel ta avto prej ceno 11000?
Se je kaj še dodajalo/predelovalo?
SEJ TI PIŠE ...P: Toyota Land Cruiser 80 VX......IN TUKAJ JE NOVO LETO 2010....IN TA AVTO BO VSAKO LETO VEČ VREDEN
Japajade, dej ne nakladi. Pa še desni volan. Sicer pa, čas bo pokazal svoje! Mislm, da jo bomo za tole ceno še lep cajt gledal na avtonetu.
- Mitsurugi2
- Prispevkov: 660
- Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm
V vednost vsem nepoznavalcem 80tk in ostalim ..., LC80 se ne ocenjuje kot mnogo ostalih avtov glede na letnik, pač pa glede na ohranjenost. Letnik je zelo obstranskega pomena.
Dobro ohranjena 80tka z kilometri pod 300k pa je veliko vredna, s kilometri pod 200k pa "suhega zlata". Kdor tega ne zastopi ga ne bom prepričeval v nasprotno, bomo pač živeli mirno še naprej z različnimi mnenji.
Tule pa predstavljam še malce podrobnejšo kalkulacijo, od kje ima ta ceno kar 12k eur.
12.000 eur polno opremljen LC80 z volanom na napačni desni strani
- 1.000 eur vitel original Toyota
- 2.000 eur 5x 37" stt nove gume na novih platiščih 16x10
- 1.000 eur OME + 10 cm podvozje in caster kit
- 1.000 eur novi 4.88 zobniki, vsi ležaji v axah in semeringi
- 1.000 eur 180 litrov dodatni rezervoar
- 500 eur body lift
- 300 eur široki blatniki
- 200 eur nosilec rezervne gume
- 300 eur snorkel
- 200 eur šus plata
- 200 eur turbo timer
- 200 eur side pipes auspuh
- 250 eur ARB high output kompresor
- .... (opravljen servis na 200k, nove bremze, ...)
----------------------------------------------------------
3.850 eur za serijsko, brezhibno, z malo km, brez rje LC80, s 120k km kilometrov dokumentirane servisne zgodovine. Veliko ali malo?
Pa čeprav z volanom na desni. Aja pa večina predelav je homologiranih.
Drugače pa avto ni naprodaj po besedah moje , katera meni, da avto v katerega 100% zaupaš pač ne prodajaš.
Ker pa me je veliko strank, naključnih firbcev, prijatlov, ... spraševalo če prodam sem naredil kalkulacijo in jo ponudil v oglasu. Šenkam jo ne, se vsak dan z njo zelo užitkarsko vozim in če želim lahko jutri takoj odidem v Gobi in nazaj, če pa se kdo najde, ki si jo strašno želi in ve zakaj se pri 80tki gre, pa se bom z veseljem pogovoril z njim osebno. Delno pa je cena nastavljena tako tudi zato, da nimam polno dvorišče slinavih wanabejev, ki samo kradejo čas in cedijo sline, hkrati pa nimajo jajc ženo prepričat, da si takšno igračo zares želijo in da znajo vozit tudi z volanom na napačni strani, če je le avto taprav
PS: je pa zabavno debatirat o 80tki če je toliko vredna ali ni, pa o velecenjeni 80tki vs luksuza polni 100tki.
PS2 to Trco in Mitsurgi: imata kar prav, 80tke ob vseh novodobnih pvc terencih postajajo eksotika in z vsakim letom bodo več vredni.
Sicer pa vrednost ne raste samo 80tkam. Dobro ohranjena 40tka, 60tka, 70tka pa še kakšen so tudi vsak dan več vredni.
Dobro ohranjena 80tka z kilometri pod 300k pa je veliko vredna, s kilometri pod 200k pa "suhega zlata". Kdor tega ne zastopi ga ne bom prepričeval v nasprotno, bomo pač živeli mirno še naprej z različnimi mnenji.
Tule pa predstavljam še malce podrobnejšo kalkulacijo, od kje ima ta ceno kar 12k eur.
12.000 eur polno opremljen LC80 z volanom na napačni desni strani
- 1.000 eur vitel original Toyota
- 2.000 eur 5x 37" stt nove gume na novih platiščih 16x10
- 1.000 eur OME + 10 cm podvozje in caster kit
- 1.000 eur novi 4.88 zobniki, vsi ležaji v axah in semeringi
- 1.000 eur 180 litrov dodatni rezervoar
- 500 eur body lift
- 300 eur široki blatniki
- 200 eur nosilec rezervne gume
- 300 eur snorkel
- 200 eur šus plata
- 200 eur turbo timer
- 200 eur side pipes auspuh
- 250 eur ARB high output kompresor
- .... (opravljen servis na 200k, nove bremze, ...)
----------------------------------------------------------
3.850 eur za serijsko, brezhibno, z malo km, brez rje LC80, s 120k km kilometrov dokumentirane servisne zgodovine. Veliko ali malo?
Pa čeprav z volanom na desni. Aja pa večina predelav je homologiranih.
Drugače pa avto ni naprodaj po besedah moje , katera meni, da avto v katerega 100% zaupaš pač ne prodajaš.
Ker pa me je veliko strank, naključnih firbcev, prijatlov, ... spraševalo če prodam sem naredil kalkulacijo in jo ponudil v oglasu. Šenkam jo ne, se vsak dan z njo zelo užitkarsko vozim in če želim lahko jutri takoj odidem v Gobi in nazaj, če pa se kdo najde, ki si jo strašno želi in ve zakaj se pri 80tki gre, pa se bom z veseljem pogovoril z njim osebno. Delno pa je cena nastavljena tako tudi zato, da nimam polno dvorišče slinavih wanabejev, ki samo kradejo čas in cedijo sline, hkrati pa nimajo jajc ženo prepričat, da si takšno igračo zares želijo in da znajo vozit tudi z volanom na napačni strani, če je le avto taprav
PS: je pa zabavno debatirat o 80tki če je toliko vredna ali ni, pa o velecenjeni 80tki vs luksuza polni 100tki.
PS2 to Trco in Mitsurgi: imata kar prav, 80tke ob vseh novodobnih pvc terencih postajajo eksotika in z vsakim letom bodo več vredni.
Sicer pa vrednost ne raste samo 80tkam. Dobro ohranjena 40tka, 60tka, 70tka pa še kakšen so tudi vsak dan več vredni.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
- Gašperček 413
- Prispevkov: 234
- Pridružen: Ne Mar 19, 2006 1:32 am
- Kraj: bled
K smo že ravno pri tehniki. A avtomatski menjalnik požre tako radikalno spremembo dimenzije gum - dolgoročno? Mislm, prestavno razmerje je krepko spremenjeno al menjalnik pač prilagodi režim ki stem posledično ne vpliva na življensko dobo menjalnika. Če se ne motim je bil pri prejšnji 80-ki problem z menjalnikom. Ker...?
80ta..
Ja se popolnoma strinjam z Mamuti. Ceno nastavi na kakšnih 30 tisoč, ko pa našparam jo bom pa .
Če pa ne znese pa
.
Na kratko o tem avtu. Nakartaš, vžgeš, uživaš. Ni druge.
No caterpiller je še mal večji.
80tka je zakon
Če pa ne znese pa
.
Na kratko o tem avtu. Nakartaš, vžgeš, uživaš. Ni druge.
No caterpiller je še mal večji.
80tka je zakon
če bi bil 2 cm višji bi pa pršu čez. sigurn
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 51 gostov