Pozdravljeni,
pojavil se je problem, da je volan pri zavijanju občasno trši kot normalno. Ni pa to stalno, včasih je tudi normalen ampak bolj pogosto se težje zavija kot normalno. Pregledal sem volansko tekočino in je vse OK. Pomisli sem tudi, če se ni slučajno zataknil centralni diff. Sem ga vklopil izklopil, naredil cik cak vožno vzvratno, da bi se res izklopil a se mi zdi, da problem ostaja.
Trši volan se občuti bolj pri večjem kotu zavijanja ob počasni vožnji kot če se vozim hitreje.
Prosim strokovnjake, da mi svetujete kaj je potrebno vse pregledati, da bi se ugotovil vzrok, ker nebi rad posledično naredil še kakšne večje škode, če bi se v takšnem stanju vozil.
Lp,
Jure
LC 120 problem - trši volan pri zavijanju
Re: LC 120 problem - trši volan pri zavijanju
Jermen, ki gre čez servo pumpo si preveril?
Na subaruju recimo se to dogaja tudi, ko je med rezervarjem za servo tekočino in pumpo otrdela cev in ne dihta več dobro, pa "fouš" zrak vleče zraven. Pa ker je japonc, bi lahko bila težava podobna.
Na subaruju recimo se to dogaja tudi, ko je med rezervarjem za servo tekočino in pumpo otrdela cev in ne dihta več dobro, pa "fouš" zrak vleče zraven. Pa ker je japonc, bi lahko bila težava podobna.
Pred EUR sem bil SIT!
Re: LC 120 problem - trši volan pri zavijanju
A je problem bolj izrazit pri nizkih obratih?
Pri meni na patrolu je bila pumpa kriva, simptomi precej podobni. Najbolj zoprno je bilo pri parkiranju in počasni vožnji po parkiriščih itd.
Znucan je bil rotor z lamelami.
Pri meni na patrolu je bila pumpa kriva, simptomi precej podobni. Najbolj zoprno je bilo pri parkiranju in počasni vožnji po parkiriščih itd.
Znucan je bil rotor z lamelami.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: LC 120 problem - trši volan pri zavijanju
Hvala obema za namig kaj bi lahko bil problem, preverim in javim.
Ali se vizualno sploh da videt kaj bi bil problem ali mora to mehanik podret, da vidi v čem je problem.
lp,
Jure
Ali se vizualno sploh da videt kaj bi bil problem ali mora to mehanik podret, da vidi v čem je problem.
lp,
Jure
Re: LC 120 problem - trši volan pri zavijanju
V moji temi o patrolu imaš na koncu sliko novega in starega rotorja. Vidi se, kje so izrabljene zareze, v katerih sedijo lamele.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: LC 120 problem - trši volan pri zavijanju
V ponedeljek bomo raziskali kje je problem. Malo sem tudi sam raziskoval in na netu naletel kako preveriti delovanje servo črpalke. Če je dobra, naj bi med premikanjem volana levo desno rahlo nihali obrati. Pri meni se ne premaknejo nič. Nekateri pa pravijo, da to ni zanesljiv test, da ni rečeno, če obrati mirujejo, da je zagotovo servo črpalka zanič.
Dobil sem namig, da naj pregledam tudi kardane (predvidevam, da volanske), da so mogoče samo za namazati, v kar pa ne verjamem.
Skratka, upam, da v ponedeljek ugotovimo v čem je problem.
lp
Jure
Dobil sem namig, da naj pregledam tudi kardane (predvidevam, da volanske), da so mogoče samo za namazati, v kar pa ne verjamem.
Skratka, upam, da v ponedeljek ugotovimo v čem je problem.
lp
Jure
Re: LC 120 problem - trši volan pri zavijanju
Verjetno ni to, ampak škodovati ne more...
pri meni je zarustalo tam kjer so zobčki, al kakorkoli se že temu reče, sem našprical belo mast in je potem lepo teklo.

Re: LC 120 problem - trši volan pri zavijanju
Iz izkušenj pri drugih znamkah; če je problem kardanski zglob, se običajno to začne najprej na enem delu križa, in gre volan pol obrata normalno, pol obrata pa težje.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: LC 120 problem - trši volan pri zavijanju
Izkazalo se je, da ni kriva servo črpalka ampak križ (kardan) na volanskem drogu. So razmigali, namazali in deluje kot prej. Na srečo je tudi brez "lufta".
lp,
Jure
lp,
Jure
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost