Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
MatRain
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne Okt 31, 2010 12:52 pm
Kraj: Dolenjska

Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD

OdgovorNapisal/-a MatRain » Po Nov 01, 2010 11:38 am

Pozdravljeni!

Sem 28 letni že poročen dolenc :vinska_bratca: , po poklicu cnc operater.
Do sedaj sem vozil samo vozila znamke BMW vendar ne terenca.
Rad bi si kupil Jeep GC 2.7 CRD, ker si ga želim že od nekdaj, vendar sem totalni laik in se na te svari ne spoznam.
Terenca ne bom potreboval za teren, samo so mi všeč oblike. Do službe pa imam cca 10 km. Za njega bi dal max 12k. Najraje bi imel slovenski avto in cca 150k km.
Na netu je tovrstnih vozil kar nekaj, zato bi rabil malo pomoči.
Predvsem me zanima pri tem vozilu motor CRD, kam naj odpeljem avto na pregled ker se sam na to na spoznam, oz. na kaj naj pazim pri nakupu vozila. Je možno preverit realne km ali je to vidno kako drugače.

Se opravičujem za ta vprašanja, vendar na forumu nisem našel odgovora.

Hvala
LP
Matej

pankrt
Prispevkov: 67
Pridružen: To Feb 03, 2009 2:38 pm

OdgovorNapisal/-a pankrt » Po Nov 01, 2010 12:15 pm

POZDRAVLJEN!

za te km do službe in če se v prostem času ne voziš veliko ti rajši priporočam 4.7 v8 motor. vzdrževanje kar se tiče servisov je cenejše, poraba je 13-14 litrov, pri dizlu je pa lahko tudi globokih 10 litrov.štartna cena pri nakupu vozila pa je tudi tm okrog 3000-4000 eur razlike, več al manj.razmisli

Uporabniški avatar
Mitsurugi2
Prispevkov: 660
Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm

OdgovorNapisal/-a Mitsurugi2 » Po Nov 01, 2010 12:16 pm

Če ne delaš veliko kilometrov in so ti grand cherokeeji res všeč potem vzami 4.0L s šestimi cilindri ali 4.7L V8. Večina jih je že predelana na plin. To so bulletproof motorji.

Pri CRD ni nekih velkih problemov kot so bili prej s 3.1 TD.

Za bencinarja imaš boljši support kot za dizla.
VM - Turbotronic®

MatRain
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne Okt 31, 2010 12:52 pm
Kraj: Dolenjska

OdgovorNapisal/-a MatRain » Po Nov 01, 2010 12:24 pm

Vem, da so bencinarji boljši, vendar gre dizel v stroške v službi, pa ga dobim ceneje.

MatRain
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne Okt 31, 2010 12:52 pm
Kraj: Dolenjska

OdgovorNapisal/-a MatRain » Po Nov 01, 2010 12:31 pm

Zanima me še pri GC, ali se kaj kvari in če ima serisjke napake.
Sem šel enega pogledat (kao odlično ohranjen), pa je imel 150k km in ima letvice pri oknih pri vseh štirih vratih v rjavini. Pa so potem rekli da je to serijska napaka.
Kaj pa pravite na GC-je na netu? Kdo pozna te avtomobile?
Gledam predvsem srebrnega za 13k in svetlomodrega za 12.9k.

LP

Uporabniški avatar
Mitsurugi2
Prispevkov: 660
Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm

OdgovorNapisal/-a Mitsurugi2 » Po Nov 01, 2010 12:34 pm

A druzga izgovora kot serijska napaka si ne morjo zmislt? :lol:
VM - Turbotronic®

MatRain
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne Okt 31, 2010 12:52 pm
Kraj: Dolenjska

OdgovorNapisal/-a MatRain » Po Nov 01, 2010 1:32 pm

Ja sej je res zanimivo, zakaj bi letvice prerjavele ostalo pa ne .
Sicer pa ne vem ker se na spoznam na ta avto.
Lahko pa rečem da ima bmw e39 karavan serijsko napako pri zadnji dvižni šipi, kjer voda ne odteka kot bi mogla, pa zaradi tega rjavi. Isto ima e36 limuzina spodnji rob havbe rjav.

Vprašanja postavljam zato, da če je napaka serijska, da ne bom potem mislil, da je avto slabe kvalitete zaradi kakšne take stvari :ah_seveda: .
Sicer pa sem še enega na netu vprašal, pa je rekel, da so pri njemu letvice pod vratnim steklom čisto vredu.

MatRain
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne Okt 31, 2010 12:52 pm
Kraj: Dolenjska

OdgovorNapisal/-a MatRain » Po Nov 01, 2010 1:39 pm

Spodnje dva linka sta mi najbolj zanimiva, pa povejte poznavalci, kako mora za tak denar avto v realnosti zgledati. Ker bi za stare dobre 3 mio. moral avto biti brez praske ali kakšne druge napake...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3445514&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4205912&show=1

Zanima me tudi kakšni servisi bi morali biti do sedaj opravljeni? ker ne bi bil rad takoj pri mehaniku.

Hvala vsem

pankrt
Prispevkov: 67
Pridružen: To Feb 03, 2009 2:38 pm

OdgovorNapisal/-a pankrt » Po Nov 01, 2010 2:32 pm

oba poglej pa boš videl.pri srebrnem boš lažje opazil če je bil kaj prebarvan.notranjost in usnje more bit v zelo dobrem stanjupri obeh glede na kilometre.moj ima 208k pa je usnje zelo malo poškodovano,skoraj nič, prav tako pedala za gas in bremza.

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Po Nov 01, 2010 2:38 pm

Mitsurugi2 napisal/-a:Če ne delaš veliko kilometrov in so ti grand cherokeeji res všeč potem vzami 4.0L s šestimi cilindri ali 4.7L V8. Večina jih je že predelana na plin. To so bulletproof motorji.

Pri CRD ni nekih velkih problemov kot so bili prej s 3.1 TD.

Za bencinarja imaš boljši support kot za dizla.


To pa zato ker so 2.7 mercedesovi motorji.

MatRain
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne Okt 31, 2010 12:52 pm
Kraj: Dolenjska

OdgovorNapisal/-a MatRain » Po Nov 01, 2010 5:55 pm

Po vsej verjetnosti bom šel v sredo pogledat oba oz. če bo čas še ostale v Lj.
Če pa se za katerega odločim, kam pa naj peljem avto na pregled v Ljubljani? Ali se gre k Maroltu ali kar na pooblaščen servis?
Pa še vprašanje za tiste ki imajo tak avto. Ali je zapora diferenciala pri katerem modelu serijsko? - ker imajo nekateri na netu napisano.

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Po Nov 01, 2010 6:39 pm

Starejši so imeli LSD diff. Tile novejši pa imajo po moje pomoč elektronike. Se pravi zavira tisto kolo , ki se vrti v prazno. Će pa imajo to vsi pa ne vem. Quadra II pogon je pri teh modelih se mi zdi.

Uporabniški avatar
Mitsurugi2
Prispevkov: 660
Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm

OdgovorNapisal/-a Mitsurugi2 » Po Nov 01, 2010 6:58 pm

VM - Turbotronic®

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Po Nov 01, 2010 7:05 pm

Glede kvalitete izdelave boš razočaran, še posebi zato ker si prej vozil bmw. Amerikanc Vs. evropejc glede tega močno zaostaja in pričakuj takšne stvari kot so npr. rjave letvice in še kaj se po pokazalo. Npr. leder na sedežih je svetlobna leta za kvaliteto ledra v bemflih zato se ne čudi če se ti začne trgat, gubat,... Pa rjavijo tudi raje kot kerkol bemfl. Skratka, prprav se na male pomanjkljivosti ki požirajo živce in voljo. Drgač pa tut jst navijam za bencinarja, je preizkušen, glas ma tak k ga GC zasluš. Glede stroškov pa ne razumem, da dizla lahk uvelavlaš, bencinarja pa ne. :shock: :shock:

MatRain
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne Okt 31, 2010 12:52 pm
Kraj: Dolenjska

OdgovorNapisal/-a MatRain » Po Nov 01, 2010 8:29 pm

Glede stroškov za dizla - tako so mi rekli. Bom pa preveril!

Če gledam ponudbo na netu so cene zelo različne, oprema pa je približno ista. Po čem bi prepoznal prave kilometre? Oz. kaj je na takem avtu najbolj pomembno, da se pogleda?

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Po Nov 01, 2010 8:43 pm

Glede kilometrov je vedno loterija. Lahk zgleda čist zjeban pa ma relanih 150kkm al pa super ohranjen pa ma 250kkm. Čist odvisen kakšni lastniki so ga mel pa kok so ga glancal oz. crklal. Najbol zihr je prvi lastnik z servisno. Jih je mal, se pa najde, če se ne mudi in preverjaš redno avto.net. Sicer držijo ceno ampak veš kaj kupiš.

MatRain
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne Okt 31, 2010 12:52 pm
Kraj: Dolenjska

OdgovorNapisal/-a MatRain » Po Nov 01, 2010 8:59 pm

Trenutno je en slo 1. lastnik na netu. Sem ga šel že pogledat pa se mi ne zdi dobr ohranjen.
Drugače pa bi rad presedlal iz bmw na nekaj drugega tudi z razlogom, da se ne bi več sekiral za praskice in udrtine, pa če v kakšno jamo na cesti zapelješ, če ni avto 14 dni opran, ... rad bi en bolj divji avto in ta mi je nekak všeč. Sam zelo pazim na avto, zato bi kupil tudi solidno ohranjenega.
Sicer sem pa tri dni nazaj prodal svoj stari avto in bi v roku 14 dni rabil drugega (malo se mudi). S tem razlogom tudi zbiram čim več informacij.

Hvala vsem, da se trudite ukvarjati z mano! :skace_od_srece:

Vito_
Prispevkov: 997
Pridružen: Po Feb 21, 2005 12:14 pm

OdgovorNapisal/-a Vito_ » Po Nov 01, 2010 9:05 pm

Jaz nisem veliki poznavalec terencev, a ti lahko povem samo en nasvet:
Pri nakupu terenca imej s seboj nekoga, ki se na to res spozna.
In nikar ne hiti z nakupom.

Jejhata ... dva nasveta. :lol:

Uporabniški avatar
game-on
Prispevkov: 283
Pridružen: Ne Okt 31, 2010 10:17 pm
Kraj: Ptuj

OdgovorNapisal/-a game-on » Po Nov 01, 2010 9:09 pm

Pomoje pa bi bilo dovolj, če bi se pozanimal na internetu kakšni so največkrat ti problemi teh avtov oz. terencev in pogledal, ko bi bil na ogledu ter presodil in pol bi blo kaj bi blo :)

MatRain
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne Okt 31, 2010 12:52 pm
Kraj: Dolenjska

OdgovorNapisal/-a MatRain » Po Nov 01, 2010 9:35 pm

Hvala za nasvet.
Jaz si ogledujem GC že ene dva meseca. Vse kar vem o njih je zgolj teoretično, kar zvem od vas in od ostalih. Sam lahko preverim samo, če je bil avto poškodovan (z merilcem za lak), podvozje pa se lahko v grobem pregleda na servisu ali tehničnem pregledu.
Kar se pa ostalega tiče ne poznam nobenega, ki bi mi lahko svetoval pri delovanju motorja ali kako se mora avto obnašati na cesti. :res_ne_vem:
Seveda predpostavljam, da je Mercedezov motor in menjalnik prava stvar. Avto mi sicer ni potrebno kupiti v 14 dneh, ker lahko dobim tudi služben kombi vendar, če si vzamem več časa, še vedno ne bom vedel določenih stvari.
O problemih s tem avtom nisem zasledil sicer ničesar pretresljivega, vendar je tudi literature na netu bolj malo.

Uporabniški avatar
game-on
Prispevkov: 283
Pridružen: Ne Okt 31, 2010 10:17 pm
Kraj: Ptuj

OdgovorNapisal/-a game-on » Po Nov 01, 2010 9:39 pm

Zdaj, ker sem nov nevem, če ima kdo na tej strani takšen terenec ampak, če ga ima ti bo on najvolj znal povedat o njem! Še vedno pa so potem tu tisti, ki ne vedo toliko ampak bodo znali pomagat ;)

simicbranko
Prispevkov: 240
Pridružen: Če Dec 31, 2009 10:45 am

OdgovorNapisal/-a simicbranko » Po Nov 01, 2010 10:38 pm

Jaz imam 2,7crd letnik 2002 kupil sem ga od prvega lastnika z servisno. Zdaj bo eno leto in nisem imel nikakršnih problemov vsaj ne večjih. Zamenjal sem termostat, dihtungo na turbini ker je puščal dim .Prvo so bli vsi mehaniki pametni da je kolektor in naj bi bil 400 EUR na koncu je bilo popravila 25EUR.
Meni je avto super nobenih problemov nimam. Bral sem tudi da plastika na vratih ni kot pri BMWju in da odstopa. Na Jeep servisu za 20EUR dobiš vse tiste nove nosilčke in je avto kot nov. Tako je bilo vsaj pri meni. :D

MatRain
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne Okt 31, 2010 12:52 pm
Kraj: Dolenjska

OdgovorNapisal/-a MatRain » To Nov 02, 2010 9:30 am

Koliko pa si dal za 1. lastnika, če ni skrivnost. Ker se meni zdi, da so cene na netu mal previsoke.
Za tiste plastike pri šipah seveda ni problem zamenjat.

simicbranko
Prispevkov: 240
Pridružen: Če Dec 31, 2009 10:45 am

OdgovorNapisal/-a simicbranko » To Nov 02, 2010 4:37 pm

Pred 1 letom 11.500 EUR

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » To Nov 02, 2010 6:22 pm

simicbranko napisal/-a:...zamenjal sem termostat, dihtungo na turbini... ...prvo so bli vsi mehaniki pametni...
No, točn takale male problemčke sm mel v mislih. Ampak važn je, da nakonc takšnih težavic sploh ne prepoznaš kot pomanjkljivosti. Kot je Branko nakonc lepo napisu "Meni je avto super nobenih problemov nimam". I to nakonc šteje. Vse je v dojemanju težave ki te doleti. Eni menjajo avto k crkne klima, drugi niti ne pomislijo o menjavi k jim odleti glava motorja.

Prednost američana je tudi ker imaš klele na forumu zeloooo dober suport, pravtako na ameriških forumih. Ne morš falit z GC-jem ker ni problema, ki ga za razumen denar nebi rešil.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 127 gostov