GUME BFG AT
GUME BFG AT
Dan,
Eno vprašanej imam za poznavalce, in sicer:
Na HILUXI 3.0 imam že od novega BFG AT. "31x10.5x15".
Gume imajo sedaj cca 85.000 km. Pri ene 50.000 sem jim obrnil. (zadnje naprej, prednje nazaj). Pač so se prednje dosti bolj nucale.
Sedaj me pa zanima, ali jih je že protebno zamenjati z novimi. Profila je še vedno kar nekaj, seveda se mi pa poraja uprašanje, če je vseeno bolje zamenjati, ali je vseeno če je še dovolj profila. Jasno mi je da po terenu gre bolje če je več profila, kaj pa po cesti, a je oprijem kaj slabši?? A so lastnosti gume kaj slabše pri toliko prvoženih kilometrih??? Ozirom ali je kvaliteta matriala slabša?? Seveda se odgvor ponuja sam, da pač če je še profil, da je isto, ampak vseeno bi rad slišal od poznavalcev. Vsi vemo da po ledu in mokrem te gume nisi ne vem kaj, in je treba biti pazljiv, še posebaj ko je 3.0 motor in zadnji pogon.
Hvala v naprej za odgovore.
Andraž
Eno vprašanej imam za poznavalce, in sicer:
Na HILUXI 3.0 imam že od novega BFG AT. "31x10.5x15".
Gume imajo sedaj cca 85.000 km. Pri ene 50.000 sem jim obrnil. (zadnje naprej, prednje nazaj). Pač so se prednje dosti bolj nucale.
Sedaj me pa zanima, ali jih je že protebno zamenjati z novimi. Profila je še vedno kar nekaj, seveda se mi pa poraja uprašanje, če je vseeno bolje zamenjati, ali je vseeno če je še dovolj profila. Jasno mi je da po terenu gre bolje če je več profila, kaj pa po cesti, a je oprijem kaj slabši?? A so lastnosti gume kaj slabše pri toliko prvoženih kilometrih??? Ozirom ali je kvaliteta matriala slabša?? Seveda se odgvor ponuja sam, da pač če je še profil, da je isto, ampak vseeno bi rad slišal od poznavalcev. Vsi vemo da po ledu in mokrem te gume nisi ne vem kaj, in je treba biti pazljiv, še posebaj ko je 3.0 motor in zadnji pogon.
Hvala v naprej za odgovore.
Andraž
- Mitsurugi2
- Prispevkov: 660
- Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm
- Mitsurugi2
- Prispevkov: 660
- Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Pozdravljeni,
ko ima guma polovico profila ima 2x daljšo zavorno pot, tako na mokri kot na suhi cesti.
Vsaka guma ko ima enkrat manj kot 4 mm je že zelo slaba pri zaviranju.
Žal nimam na razpolago grafa, ki kaže obrabo gume v odvisnosti od zavorne poti.
Če se hočeš varno vozit jih zamenjaj, če ne pa povečaj varnostno razdaljo in zmanjšaj hitrost.
lp
janez
ko ima guma polovico profila ima 2x daljšo zavorno pot, tako na mokri kot na suhi cesti.
Vsaka guma ko ima enkrat manj kot 4 mm je že zelo slaba pri zaviranju.
Žal nimam na razpolago grafa, ki kaže obrabo gume v odvisnosti od zavorne poti.
Če se hočeš varno vozit jih zamenjaj, če ne pa povečaj varnostno razdaljo in zmanjšaj hitrost.
lp
janez
Moja računica je sledeča... Glede na prevožene kilometre ti je to primarno vozilo. In spet, na prevozene kilometre je fino, da gume menjas na 2 leti.
Po dveh letih so gume precej slabše, ce ne celo zanic, za varno voznjo.
Naj se ne slisi snobovsko, sam delam se malo vec kilometrov.
Menjavam pa po sistemu, da recimo to leto imam vse 4 nove zimske gume.
Spomladi bom kupil 4 nove letne gume.
Naslednjo zimo v kolikor bo "nepogonski" ali pri GCju sprednji par imel še skoraj ves profil bom ta par uporabil 2 leti. Par na pogonskih kolesih pa bom dal nov. Enako bom spomladi dal na avto spet nove pnevmatike ali pa vsaj "pogonski" par. Vedno pa dajam nove gume zadaj (ker je tako prav) in se ciklus takšnega menjavanja ne zaključi...
Pri Jeepu je to sicer malo drugace, ampak...
Ko kupujem gume si vzamem čas in najdem najugodnejšo ponudbo, ki jo lahko dobim. Recimo, da najdem gumo z 30-40% popustom.
Pogonski par je obrabljen na 80% in star eno leto ali 2. Torej guma je še zelo solidna in zanimiva za trg.
Torej... Ta par prodam za 30-40-50% cene novih.
In če potegnem računico za Scenika, ki ga imam doma me gume stanejo letno 150€ in imam vedno zimske in letne vedno en par nov, drugi naredi 2 leti. In se nikoli ne ukvarjam s tem ali so še dobre ali niso!
Po dveh letih so gume precej slabše, ce ne celo zanic, za varno voznjo.
Naj se ne slisi snobovsko, sam delam se malo vec kilometrov.
Menjavam pa po sistemu, da recimo to leto imam vse 4 nove zimske gume.
Spomladi bom kupil 4 nove letne gume.
Naslednjo zimo v kolikor bo "nepogonski" ali pri GCju sprednji par imel še skoraj ves profil bom ta par uporabil 2 leti. Par na pogonskih kolesih pa bom dal nov. Enako bom spomladi dal na avto spet nove pnevmatike ali pa vsaj "pogonski" par. Vedno pa dajam nove gume zadaj (ker je tako prav) in se ciklus takšnega menjavanja ne zaključi...
Pri Jeepu je to sicer malo drugace, ampak...
Ko kupujem gume si vzamem čas in najdem najugodnejšo ponudbo, ki jo lahko dobim. Recimo, da najdem gumo z 30-40% popustom.
Pogonski par je obrabljen na 80% in star eno leto ali 2. Torej guma je še zelo solidna in zanimiva za trg.
Torej... Ta par prodam za 30-40-50% cene novih.
In če potegnem računico za Scenika, ki ga imam doma me gume stanejo letno 150€ in imam vedno zimske in letne vedno en par nov, drugi naredi 2 leti. In se nikoli ne ukvarjam s tem ali so še dobre ali niso!
ja ne, saj sem napisal, da delam vec kilometrov, kot avtor teme 85000/3 leta slabih 30.000 na leto, jaz jih toliko naredim v 4 mesecih Pa enako delam na obeh avtomobilih, ki jih mava z predrago... Jeepa nimam se toliko casa, samo, ko sem imel 2 osebna ali kombi sem na leto porabil ma dvomim da 300€ za oba avta za gume...
Pa niti ni to tisto, kar sem zelel povedat...
Zelel sem povedat, da je to v bistvu najceneje, saj vidis, ko je guma stara 4 leta, ne dobis zanjo (za osebno avto) niti 100€ za 4 pa ce je kot nova. Pa ce menjas recimo na 3 leta, te gume vseeno stanejo skoraj 100€ na leto.
Pa niti ni to tisto, kar sem zelel povedat...
Zelel sem povedat, da je to v bistvu najceneje, saj vidis, ko je guma stara 4 leta, ne dobis zanjo (za osebno avto) niti 100€ za 4 pa ce je kot nova. Pa ce menjas recimo na 3 leta, te gume vseeno stanejo skoraj 100€ na leto.
Sem imel na bmw3 Sava S3 stare od 3 - 4 leta z zelo veliko profila (nad 5), pa sem se v LJ peljal po snegu po prehitevalnem pasu. Razna vozila, tudi terenska pa so se gužvali na voznem pasu.
Po mojem je odvisno od posamezne gume, je pa potrebno seveda biti previden pri starejših gumah, in tistih z manj profila.
Ni pa rečeno, da boš dobil pri cenejših novih gumah iste znamke in oznake isto kvaliteto kot pri dražji varjanti.
Po mojem je odvisno od posamezne gume, je pa potrebno seveda biti previden pri starejših gumah, in tistih z manj profila.
Ni pa rečeno, da boš dobil pri cenejših novih gumah iste znamke in oznake isto kvaliteto kot pri dražji varjanti.
MatRain napisal/-a:Sem imel na bmw3 Sava S3 stare od 3 - 4 leta z zelo veliko profila (nad 5), pa sem se v LJ peljal po snegu po prehitevalnem pasu. Razna vozila, tudi terenska pa so se gužvali na voznem pasu.
Po mojem je odvisno od posamezne gume, je pa potrebno seveda biti previden pri starejših gumah, in tistih z manj profila.
Ni pa rečeno, da boš dobil pri cenejših novih gumah iste znamke in oznake isto kvaliteto kot pri dražji varjanti.
in verjetno sem bil jaz med "bumbarji" z novimi gumami, ki smo ocenili, da dirkanje ni ravno pametno... kaos.
Po ravni cesti grem lahko tudi jaz 200 z letnimi gumami. Ali gre guma v klanec po snegu je sele na 3. mestu!!
1. in 2. mesto zasedata ZAVIRANJE in ZAVIJANJE!!!
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 62 gostov