vw amarok
Lej, Vito
si že sam odgovoril. Kljub trem tonam teže te vsi spoštujejo, ker imaš goljfov, pa še TDI motor! Na avtocesto pa z wolcwagnom itak ne greš, ker je tam premalo občudovalcev DasAvta
V tuarega pa so preventivno dali motor od bombnika, da bo lastnik 100% pozdravil svoje sexualne komplekse.
si že sam odgovoril. Kljub trem tonam teže te vsi spoštujejo, ker imaš goljfov, pa še TDI motor! Na avtocesto pa z wolcwagnom itak ne greš, ker je tam premalo občudovalcev DasAvta
V tuarega pa so preventivno dali motor od bombnika, da bo lastnik 100% pozdravil svoje sexualne komplekse.
American Jeep-In War and Peace
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
GPW1942 napisal/-a:Lej, Vito
si že sam odgovoril. Kljub trem tonam teže te vsi spoštujejo, ker imaš goljfov, pa še TDI motor! Na avtocesto pa z wolcwagnom itak ne greš, ker je tam premalo občudovalcev DasAvta
V tuarega pa so preventivno dali motor od bombnika, da bo lastnik 100% pozdravil svoje sexualne komplekse.
HAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Nisem goreč zagovornik VW (pred davnimi leti sem imel Golf 1300 prve generacije in sem bil razočaran nad njim), vendar mislim, da Amarok ni slab izdelek. Motor je res samo 2.0 litra vendar je kar zmogljiv, saj v močnejši verziji zmore 120kW (163 KM) in 400 Nm navora pri 1500 obratih. Šibkejša različica pa zmore 90kW (122 KM) in 340 Nm pri 2000 vrtljajih.
Tovarniški podatek za porabo goriva je za prvi motor 7,6 za šibkejši pa 7,5 l/100 km.
To vsekakor nista slaba motorja čeprav bo realna poraba višja.
Glede pogonov pa
-zadnji pogon
-štirikolesni pogon razmerje 50/50
-štirikolesni pogon razmerje 40/60
-vklop reduktorja v vsakem načinu pogona
-mehanska zapora zadnjega diferenciala v vsakem načinu pogona
-elektronska zapora diferenciala (zaviranje kolesa)
Sedaj, ko imamo naštetih nekaj osnovnih tehničnih podatkov, lahko primerjamo svojega jeklenega konjička z zgoraj opisanim. Verjamem, da nas je kar nekaj, ki bi ga imeli.
Hm....če bi imel dovolj na bančnem računu....................................!
Kmalu bo na prodaj tudi v Sloveniji.
Tovarniški podatek za porabo goriva je za prvi motor 7,6 za šibkejši pa 7,5 l/100 km.
To vsekakor nista slaba motorja čeprav bo realna poraba višja.
Glede pogonov pa
-zadnji pogon
-štirikolesni pogon razmerje 50/50
-štirikolesni pogon razmerje 40/60
-vklop reduktorja v vsakem načinu pogona
-mehanska zapora zadnjega diferenciala v vsakem načinu pogona
-elektronska zapora diferenciala (zaviranje kolesa)
Sedaj, ko imamo naštetih nekaj osnovnih tehničnih podatkov, lahko primerjamo svojega jeklenega konjička z zgoraj opisanim. Verjamem, da nas je kar nekaj, ki bi ga imeli.
Hm....če bi imel dovolj na bančnem računu....................................!
Kmalu bo na prodaj tudi v Sloveniji.
Ko ste vi o njem pisali sem ga imel v Ljubljani na testu. Prevozil sem z njim 2400 km, tudi v snegu in ledu. off road gumb je odličen za spuste. Navora 400 pri 2.0 motorju s 163 konji in izredno nizko porabo.
Širši od Hiluxa za skoraj 14 cm, večja nosilnost in veliko udobje. Projektiran na osnovi Toyotine šasije
VW AMAROK
Širši od Hiluxa za skoraj 14 cm, večja nosilnost in veliko udobje. Projektiran na osnovi Toyotine šasije
VW AMAROK
CENA PA
Zdej je na avtonetu od Malgaja testen z osnovno opremo za 30.000€
Za primerjavo, Ranger iz Črnomlja v osnovni opremi cca 22.000€, Navara z osnovno opremo in pogojem "velikega" kupca cca 22500€.
Za 8.000€ razlike si lahko nardiš iz auta skoraj avijon.
Bistveno previsoka cena za kvazi ljudsko vozilo - Made in Brazil
Zdej je na avtonetu od Malgaja testen z osnovno opremo za 30.000€
Za primerjavo, Ranger iz Črnomlja v osnovni opremi cca 22.000€, Navara z osnovno opremo in pogojem "velikega" kupca cca 22500€.
Za 8.000€ razlike si lahko nardiš iz auta skoraj avijon.
Bistveno previsoka cena za kvazi ljudsko vozilo - Made in Brazil
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 50 gostov