BF Goodrich All terein in sneg
BF Goodrich All terein in sneg
Na Patrolu imam omenjene gume dimenzije 31- 10,5 -15.
Po snegu je avto nevodljiv in zadnji konec ves čas odnaša.
Kolesa se kar vrtijo v prazno, so padokaj malo napumpana.
Vozil sem pa po mešane snegu malo južni malo pršič. Bilo pa ga je od 20 do 70 cm.
A ima kdo kake izkušnje s temi gumami pa mogoče na istem vozilu.
Po snegu je avto nevodljiv in zadnji konec ves čas odnaša.
Kolesa se kar vrtijo v prazno, so padokaj malo napumpana.
Vozil sem pa po mešane snegu malo južni malo pršič. Bilo pa ga je od 20 do 70 cm.
A ima kdo kake izkušnje s temi gumami pa mogoče na istem vozilu.
jaz imam General Grabber AT2, ki mislim da so dost podobne tem. imam jih na pajeru LWB pa sm bil kar presenecen kako gredo. Res da ko je na cesti malo snega ravno toliko da je bela in pa ce je led, je treba biti pazljiv, saj odnasa in se je potrtebno navadit. v snegu pa ni problema... Sem ravno cez vikend vozil po cestah ki niso bile spluzene in je bilo snega do visine luci na avtu pa je slo brez problema... imam pa gume na 2.2 napumpane isto 31x10.50x15...
Pred dnevi sem na avto "vrnil" cca 8 let stare Bridgestone zimske gume. Sploh ne razumem, kako sem zadnjih nekaj zim preživel z BFG in kasneje Grabber AT gumami. To so po snegu čista jajca v primerjavi s temi (prastarimi!) pravimi zimskimi gumami.
Res pa je, da so zimske dimenzije 225, AT so pa 265. In tudi ta ozkost nekaj vpliva na boljše obnašanje v snegu.
LP
Miran
Res pa je, da so zimske dimenzije 225, AT so pa 265. In tudi ta ozkost nekaj vpliva na boljše obnašanje v snegu.
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Jaz pa mislim, da ga ni pravila za sneg, ker poznamo različne zvrsti snega.
Za moker sneg in veliko snega je dobro, da se avto ne pogreza zato je treba imet široke-grobe gume in čim manj tlaka v gumah 0,7-0,8 bara, tako da ostaneš na vrhu. Pazit pa moreš, da si ti gume ne zavrtijo na mestu, ker boš takoj nasedel, v klance si moraš zato narediti "špure".
Za malo snega in za rahel sneg so pa sigurno boljše zimske gume in ožje gume da prideš do cestišča- trde podlage. Tu so tudi višje hitrosti in zimska guma boljše zavira.
Ni problem samo da avto gre, avto se mora tudi ustavit zato so pa zimske gume a ne prestare.
Za moker sneg in veliko snega je dobro, da se avto ne pogreza zato je treba imet široke-grobe gume in čim manj tlaka v gumah 0,7-0,8 bara, tako da ostaneš na vrhu. Pazit pa moreš, da si ti gume ne zavrtijo na mestu, ker boš takoj nasedel, v klance si moraš zato narediti "špure".
Za malo snega in za rahel sneg so pa sigurno boljše zimske gume in ožje gume da prideš do cestišča- trde podlage. Tu so tudi višje hitrosti in zimska guma boljše zavira.
Ni problem samo da avto gre, avto se mora tudi ustavit zato so pa zimske gume a ne prestare.
GoodYear ULTRA GRIP 225 širine na GC WJ v 50cm sredje suhega snega na vrhu, spodaj star 2 dni bolj moker...
Kamorkoli brez problema, po vseh gozdnih poteh, njivah...
Malo tezav je nastalo ko je bilo treba zaviti na ozko, ker je bil zasperan. Ce se je ustavil je bilo treba iti malo rikverc, da sem sel lahko se enkrat po povoženem. Skratka presenecen, samo ne vem al zaradi avta ali gum
Sem bolj zelen
Kamorkoli brez problema, po vseh gozdnih poteh, njivah...
Malo tezav je nastalo ko je bilo treba zaviti na ozko, ker je bil zasperan. Ce se je ustavil je bilo treba iti malo rikverc, da sem sel lahko se enkrat po povoženem. Skratka presenecen, samo ne vem al zaradi avta ali gum
Sem bolj zelen
Bok!
Mato jst sm bil s tvojimi gumami presenečen nad zmogljivostjo v snegu in blatu. Zdej mam pa mud terrain pa tud gre lepo.
Noja sej si bil zraven...
Drgač pa tud jst spustim na 1 bar in je zadeva superca.
lp
Lovro
Noja sej si bil zraven...
Drgač pa tud jst spustim na 1 bar in je zadeva superca.
lp
Lovro
tree??? what tree???
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 67 gostov