Na mojem Terranotu sem ravno danes naredil optiko podvozja. Bil sem pri dobrem majstru, ampak vseeno se mi zdi malo čudno
Nisem poznavalec, ampak malo čudno se pelje. kaj menite na videz po sliki? Je v redu nastavljena?
http://www.google.com/imgres?imgurl=htt ... 38&bih=707
Optika Terrano
Da ne odperam nove teme ,bom kar tule vskoču!!
Pri mojem terranu zadnje čase začnejo spredaj vibrerat kolesa na asfaltu pri hitrosti od 105-120 km/h!Čuti se tako na volanu,še bolj pa se vidi ko poskakuje havba in trese bull bar!
Resda sem opazu,da je optika s spredaj zaprta in kolesa vleče na notr.
Me zanima pri nastavitvi :se potiko nastavi vsporedno na avto,ali mora biti kak zamik???
Nekateri imajo spredaj na terencih rahlo "zaprto",da v 4x4 avto bolje vleče v ovinek,ko se avto naghne ??
Končniki ,in ostalo izgleda ok.,tudi gume so cintrerane!
lp.mihevc t
Pri mojem terranu zadnje čase začnejo spredaj vibrerat kolesa na asfaltu pri hitrosti od 105-120 km/h!Čuti se tako na volanu,še bolj pa se vidi ko poskakuje havba in trese bull bar!
Resda sem opazu,da je optika s spredaj zaprta in kolesa vleče na notr.
Me zanima pri nastavitvi :se potiko nastavi vsporedno na avto,ali mora biti kak zamik???
Nekateri imajo spredaj na terencih rahlo "zaprto",da v 4x4 avto bolje vleče v ovinek,ko se avto naghne ??
Končniki ,in ostalo izgleda ok.,tudi gume so cintrerane!
lp.mihevc t
Mihevc napisal/-a:Da ne odperam nove teme ,bom kar tule vskoču!!
Pri mojem terranu zadnje čase začnejo spredaj vibrerat kolesa na asfaltu pri hitrosti od 105-120 km/h!Čuti se tako na volanu,še bolj pa se vidi ko poskakuje havba in trese bull bar!
Resda sem opazu,da je optika s spredaj zaprta in kolesa vleče na notr.
Me zanima pri nastavitvi :se potiko nastavi vsporedno na avto,ali mora biti kak zamik???
Nekateri imajo spredaj na terencih rahlo "zaprto",da v 4x4 avto bolje vleče v ovinek,ko se avto naghne ??
Končniki ,in ostalo izgleda ok.,tudi gume so cintrerane!
lp.mihevc t
Možnih miljon vzrokov...sem doktoriral iz tega Na zadnje menjal/obnovil cel avto in sedaj je mir.
Lahko je optika(stekanje,zaostajanje,previs)
Lahko je volanski amortizer
Lahko so prednji amortizerji
Lahko so kje kake zračnosti (končniki,kugle,panhard)
Lahko so zglobi(križi) na pogonskih oseh spredaj....
Lahko so gume (centriranje,jajčaste gume...)
Poglej prednje gume, bolj natančno profil "grif,en zob" na gumi in boš ugotovil da je spredaj grif nižji kot zadaj in naslednji spet nižji itd.... če razumeš kaj hočem povedat,guma je "stopničasta" najbol verjeten vzrok za potresavanje,če se je pojavlo kar na lepem.
Sam sem imel podoben primer pa nisem mel glih velikih grifou,menjal gume in je stvar rešena.
lp
Sam sem imel podoben primer pa nisem mel glih velikih grifou,menjal gume in je stvar rešena.
lp
-
- Prispevkov: 324
- Pridružen: Pe Dec 25, 2009 12:33 pm
- Kraj: Brkini
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 46 gostov