Gregorjeva Niva
Paket od gaborja je prišel.
bremzlajtnge, bremzcilinder od 1.7, dva kompleta gumic za sprednje bremze, spr. ležaji, semeringi diffov, novi šaltri za kabinsko luč, gumice zadnjih rok, gumice vrat, 2cm višje podložke za fedre, pa novi amortizerji zadnje havbe ter senčniki-zdaj mi pa menda ne bo ničesar več po glavi padalo
dolsina je pa že lastninil bremzlajtnge. Bo treba še eno pošiljko od gaborja dobit.
aja, pa še tole:
Rešitev za odlepljeno zapiralo 3kotnega okna, ki so ga odtrgali mamileki na poti do avtoradia. Na ta nosilec se namontira originalno zapiralo.
še nekaj utrinkov švasanja
Na blatniku sem naredil prostor za 30ke, če že ravno švasam.
Linije niso idealne, pa saj bo blato vse pokrilo.
Tako pa izgleda zadnja havba na 1.6 modelu od znotraj. Za šipo je voda tekla v havbo, kjer je voda zaradi pomanjkanja izolacije zastajala med plehoma. Posledice so znane vsakemu lastniku tastare nive, na spodnjem robu prerusta od znotraj navzven.
Takole pa zgleda, ko spustiš flex blizu, kjer je sprva samo mala pikica rje.
Ja, bo štrihat treba. V osnovi sem samo mašino hotel zamenjat
Kak predlog za barvo? Najbolj se nagibam k beli ali rdeči.
bremzlajtnge, bremzcilinder od 1.7, dva kompleta gumic za sprednje bremze, spr. ležaji, semeringi diffov, novi šaltri za kabinsko luč, gumice zadnjih rok, gumice vrat, 2cm višje podložke za fedre, pa novi amortizerji zadnje havbe ter senčniki-zdaj mi pa menda ne bo ničesar več po glavi padalo
dolsina je pa že lastninil bremzlajtnge. Bo treba še eno pošiljko od gaborja dobit.
aja, pa še tole:
Rešitev za odlepljeno zapiralo 3kotnega okna, ki so ga odtrgali mamileki na poti do avtoradia. Na ta nosilec se namontira originalno zapiralo.
še nekaj utrinkov švasanja
Na blatniku sem naredil prostor za 30ke, če že ravno švasam.
Linije niso idealne, pa saj bo blato vse pokrilo.
Tako pa izgleda zadnja havba na 1.6 modelu od znotraj. Za šipo je voda tekla v havbo, kjer je voda zaradi pomanjkanja izolacije zastajala med plehoma. Posledice so znane vsakemu lastniku tastare nive, na spodnjem robu prerusta od znotraj navzven.
Takole pa zgleda, ko spustiš flex blizu, kjer je sprva samo mala pikica rje.
Ja, bo štrihat treba. V osnovi sem samo mašino hotel zamenjat
Kak predlog za barvo? Najbolj se nagibam k beli ali rdeči.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
-
- Prispevkov: 112
- Pridružen: Ne Feb 07, 2010 2:44 pm
- Kraj: bela krajina
jaz bi tudi moral nivičko tkole popidenat..gregor dost se ti da..me pa zanima ko vedno omenjate nekega gaborja..za dele...jst bi tut rabu kake gumice tam okol bremz..nekej je precurelo..pa a se da fedre tut kej dalše nabavit?se mi zdi ko da je na moji nivuški edn mal poseden..če je kje kak link od tega majstra gaborja bi bil hvaležn.. aja pa terenc more bit bel...da se blato bol vidi..
Bugi: gaborja še američani poznajo:
http://www.youtube.com/watch?v=gbdrllUXI3w
" I just call my friend Gabor who lives in Hungary"
Če pri njemu ne dobiš, potem nikjer ne dobiš.
Lahk ti njegov mail pošljem na pm.
En komplet gumic sem vzel na rezervo, ker sem vedel, da jih bo kmalu kdo rabil.
Bom pa sigurno kmalu še kaj naročeval.
Fedre (ironman) sem jaz pri timproju vzel.
Eno originalno pa lahk tud pr men dobiš.
S tistimi gumicami za pod fedre pa dobiš ca 2cm. Prednost je v tem, da se niti slučajno ne vidi, da je kaj spremenjeno.
http://www.youtube.com/watch?v=gbdrllUXI3w
" I just call my friend Gabor who lives in Hungary"
Če pri njemu ne dobiš, potem nikjer ne dobiš.
Lahk ti njegov mail pošljem na pm.
En komplet gumic sem vzel na rezervo, ker sem vedel, da jih bo kmalu kdo rabil.
Bom pa sigurno kmalu še kaj naročeval.
Fedre (ironman) sem jaz pri timproju vzel.
Eno originalno pa lahk tud pr men dobiš.
S tistimi gumicami za pod fedre pa dobiš ca 2cm. Prednost je v tem, da se niti slučajno ne vidi, da je kaj spremenjeno.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
-
- Prispevkov: 112
- Pridružen: Ne Feb 07, 2010 2:44 pm
- Kraj: bela krajina
dolsina napisal/-a:Jagri hodijo vsi zeleni po terenu(ko niso v gostilni), tako mora bit tut avto zelene barve. Original zelena, kot je bila moja prejšna je top barva. Zdajšna bela mi nikakor ni všeč. Kot da z belimi čevlji po blatu riješ, vse se takoj pozna.
sej u tem je poanta terenca..da se pozna da je bil na sprehodu..
Po skoraj treh mesecih se zopet malo javljam
Spomladi smo na nivi pridno delali
aja, ups, ta niva ni prava
Potem ko sem na podnu odstranil odpadajoči bitumen, sem rjo obdelal s Fertanom, potem pa pihnil barvo čez.
Nosilci sprednjega železnega diffa sredi dela.
Menjava manšete na homokinetičnem zglobu med menjalnikom in reduktorjem.
Nov delovni cilinder sklopke
Naročen "ponesreči", ker sva s kolegom napačnega naročila za Gja. Meni na 5stopenjski menjalnik pa paše. Že po napisih na škatli se vidi, da v Mercedesa tak komad ne paše
Motor in menjalnik sta sedaj dokončno skupaj na svojem mestu. Dokler sem "na suho" brez vztrajnika in sklopke dajal gor menjalnik, je bilo dokaj enostavno. S sklopko pa je vse tako tesno... kot bi kak sodoben avto šraufal.
Med sestavljanjem sklopke sem ugotovil še to, da MB100 potisni ležaj ne paše skupaj z w123 menjalnikom. W123 potisni pa ni najbolj kompatibilen s potisno ploščo sklopke od mb100.
Potisna plošča od G 300D pa po višini ne paše.
No na koncu, ko sem preučil še kombinacije iz osebnih mercedesov, sem se odločil, da bo že moralo nekako delovat. Torej mb100 potisna plošča+w123 porisni ležaj.
Adapterplata za oljni filter je narejena.
in zmontirana.
Po nekaj letih stanja je moja prva niva šla na svojo zadnjo pot. šmrk.
Ker se je s tem število niv nevarno zmanjšalo na samo tri in je znamka lada padla na drugo mesto, je bilo treba hitro ukrepati.
Zopet bela letnik 1993. V pogon sem jo že spravil. dva vikend migvar partyja in bi bila dobra. Njena usoda še ni znana. Za kose je predobra. Zaenkrat služi za vlačenje prikolic v bližnji okolici.
Žal ne gre tako hitro, kot bi rad, ker so vzporedno še drugi projekti... Se nadaljuje...
Spomladi smo na nivi pridno delali
aja, ups, ta niva ni prava
Potem ko sem na podnu odstranil odpadajoči bitumen, sem rjo obdelal s Fertanom, potem pa pihnil barvo čez.
Nosilci sprednjega železnega diffa sredi dela.
Menjava manšete na homokinetičnem zglobu med menjalnikom in reduktorjem.
Nov delovni cilinder sklopke
Naročen "ponesreči", ker sva s kolegom napačnega naročila za Gja. Meni na 5stopenjski menjalnik pa paše. Že po napisih na škatli se vidi, da v Mercedesa tak komad ne paše
Motor in menjalnik sta sedaj dokončno skupaj na svojem mestu. Dokler sem "na suho" brez vztrajnika in sklopke dajal gor menjalnik, je bilo dokaj enostavno. S sklopko pa je vse tako tesno... kot bi kak sodoben avto šraufal.
Med sestavljanjem sklopke sem ugotovil še to, da MB100 potisni ležaj ne paše skupaj z w123 menjalnikom. W123 potisni pa ni najbolj kompatibilen s potisno ploščo sklopke od mb100.
Potisna plošča od G 300D pa po višini ne paše.
No na koncu, ko sem preučil še kombinacije iz osebnih mercedesov, sem se odločil, da bo že moralo nekako delovat. Torej mb100 potisna plošča+w123 porisni ležaj.
Adapterplata za oljni filter je narejena.
in zmontirana.
Po nekaj letih stanja je moja prva niva šla na svojo zadnjo pot. šmrk.
Ker se je s tem število niv nevarno zmanjšalo na samo tri in je znamka lada padla na drugo mesto, je bilo treba hitro ukrepati.
Zopet bela letnik 1993. V pogon sem jo že spravil. dva vikend migvar partyja in bi bila dobra. Njena usoda še ni znana. Za kose je predobra. Zaenkrat služi za vlačenje prikolic v bližnji okolici.
Žal ne gre tako hitro, kot bi rad, ker so vzporedno še drugi projekti... Se nadaljuje...
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Počasi napreduje. Sprednji del podvozja je sestavljen.
Sicer bo treba kasneje še enkrat narazen vzet, ker mojster pri izdelavi sprednjega železnega diff-a ni bil najbolj natančen in bi na dolgi rok verjetno diferencial ne preživel-avto mislim vozit tudi po cesti in ne samo kdajpadkaj na offroad.
Drug, upam da bolj natančno izdelan diff je naročen.
Tudi večino zavornih cevi je novih.
V planu je še predelava pest na dvoredne kroglične ležaje od Ivecotovega kombija, ki bi naj zdržali precej več, predvsem pa jih ni protrebno vsak servisni interval mazati in pritegovati.
Manšete na polosovinah sem na eni strani menjal z univerzalnimi, ki upam da bodo zdržale malo dlje. Originalna ruska manšeta, kupljena pred kakšnimi 4imi leti, je razpokala brez da bi bila montirana.
Zadnji diferencial je predihtan, gor pridejo nove pakne, skoraj novi bobni, nova zajla za ročno, novi zavorni cilindri(so bili dragi, dobrih 5 eur po komadu haha ), če bo vse po sreči, bo danes skupaj.
Menjava semeringa:
Potem pridejo gor še druge fedre in amortizerji, še prej pa je treba malo predelat vpetje amortizerjev.
Sicer bo treba kasneje še enkrat narazen vzet, ker mojster pri izdelavi sprednjega železnega diff-a ni bil najbolj natančen in bi na dolgi rok verjetno diferencial ne preživel-avto mislim vozit tudi po cesti in ne samo kdajpadkaj na offroad.
Drug, upam da bolj natančno izdelan diff je naročen.
Tudi večino zavornih cevi je novih.
V planu je še predelava pest na dvoredne kroglične ležaje od Ivecotovega kombija, ki bi naj zdržali precej več, predvsem pa jih ni protrebno vsak servisni interval mazati in pritegovati.
Manšete na polosovinah sem na eni strani menjal z univerzalnimi, ki upam da bodo zdržale malo dlje. Originalna ruska manšeta, kupljena pred kakšnimi 4imi leti, je razpokala brez da bi bila montirana.
Zadnji diferencial je predihtan, gor pridejo nove pakne, skoraj novi bobni, nova zajla za ročno, novi zavorni cilindri(so bili dragi, dobrih 5 eur po komadu haha ), če bo vse po sreči, bo danes skupaj.
Menjava semeringa:
Potem pridejo gor še druge fedre in amortizerji, še prej pa je treba malo predelat vpetje amortizerjev.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Zakon!
Počasi počasi bo..
Zavorni cilinder je pa res drag ja, sem ravnokar ta teden kupil novega.
Sem pa tudi sam pred menjavo manšet in sicer na obeh straneh polosovine (na levi mi jo je razčefralo ker so se palice zabasale pod njo, na drugi strani je pa razpokana). In veš kaj me zanima.. Ali paše univerzalna na obe strani polosovine?
Počasi počasi bo..
Zavorni cilinder je pa res drag ja, sem ravnokar ta teden kupil novega.
Sem pa tudi sam pred menjavo manšet in sicer na obeh straneh polosovine (na levi mi jo je razčefralo ker so se palice zabasale pod njo, na drugi strani je pa razpokana). In veš kaj me zanima.. Ali paše univerzalna na obe strani polosovine?
takale je:
Premeri so isti kot na zunanji, vendar zunanja ne paše. Za tole ne vem točno od česa je, je že bila na polosovini od donatorskega vozila, pa skoraj nova. Zunanjo sem pa imel ravno še eno univerzalno doma, ki jem jo imel na zalogi za xantio.
Pa v navodilih si preberi kako gre zglob narazen. Oz. poklič če boš mel kak problem.
Originalne ruske so sicer bile včasih zelo poceni, 500 sit ceno imam v glavi, ampak kaj ko zdržijo samo par let. Potem pa po čudežu v dveh letih nič ne polomiš, in moraš zaradi manšet razdirat.
Premeri so isti kot na zunanji, vendar zunanja ne paše. Za tole ne vem točno od česa je, je že bila na polosovini od donatorskega vozila, pa skoraj nova. Zunanjo sem pa imel ravno še eno univerzalno doma, ki jem jo imel na zalogi za xantio.
Pa v navodilih si preberi kako gre zglob narazen. Oz. poklič če boš mel kak problem.
Originalne ruske so sicer bile včasih zelo poceni, 500 sit ceno imam v glavi, ampak kaj ko zdržijo samo par let. Potem pa po čudežu v dveh letih nič ne polomiš, in moraš zaradi manšet razdirat.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Zadnji pogon je tudi sestavljen. Manjka samo še regulator zavornega učinka, potem pa bodo tudi bremze kompletne.
Pred pol ure je pa mašina po dveh letih zalaufala.
Zjutraj skočim še do Cenca po drugačen izpušni kolektor, da bo lažje speljat auspuff mimo nosilcev.
Novi znanec iz Srbije mi je povedal, da tudi ruski železni diferenciali niso ok za kilometre delat. So naročili dvakrat, in obakrat je bilo neuporabno za na cesto.
Poleg sprednjega diffa sem v srbiji naročil še auspuff za plin. Originalni nivin auspuff ima dušilec zadaj pod prtljažnikom, kjer pa srbi namontirajo rezervoar za lpg, dušilec pa prestavijo bolj naprej. Jaz imam idejo, da bom dal pod prljažnik dodatni rezervoar za gorivo. Auspuff je pa takoalitako bil hin.
Z Ironman fedrami in gaborjevimi gumicami je hudobno visoka Zadaj se bo verjetno posedla, ko bosta rezervoarja polna, da ne bo tako očitno naprej visela. Če se ne bo dovolj posedla in bo tudi pripravljena na vožnjo visela naprej, bom pa zadaj dal noter originalne gumice feder. Ali pa spredaj še 1cm podložil fedre.
Slik pa danes ni.
Pred pol ure je pa mašina po dveh letih zalaufala.
Zjutraj skočim še do Cenca po drugačen izpušni kolektor, da bo lažje speljat auspuff mimo nosilcev.
Novi znanec iz Srbije mi je povedal, da tudi ruski železni diferenciali niso ok za kilometre delat. So naročili dvakrat, in obakrat je bilo neuporabno za na cesto.
Poleg sprednjega diffa sem v srbiji naročil še auspuff za plin. Originalni nivin auspuff ima dušilec zadaj pod prtljažnikom, kjer pa srbi namontirajo rezervoar za lpg, dušilec pa prestavijo bolj naprej. Jaz imam idejo, da bom dal pod prljažnik dodatni rezervoar za gorivo. Auspuff je pa takoalitako bil hin.
Z Ironman fedrami in gaborjevimi gumicami je hudobno visoka Zadaj se bo verjetno posedla, ko bosta rezervoarja polna, da ne bo tako očitno naprej visela. Če se ne bo dovolj posedla in bo tudi pripravljena na vožnjo visela naprej, bom pa zadaj dal noter originalne gumice feder. Ali pa spredaj še 1cm podložil fedre.
Slik pa danes ni.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Janko napisal/-a:Kako teče mašina? So bli kaki problemi za vžgat?
Ja, eno staro cev sem vštukal, da je segla do kangle z nafto, pa sem vzel tako da je bila počena in je luft vleklo. Seveda predpumpa od MB100 nima ročne pumpice in sem skoraj že aku spraznil. Potem ko je pa že smrdelo v garaži v nezgoreni nafti, sem pa ugotovil, da bi morda bilo dobro še kakšno grelno svečko priklopit.
Če bi bil turbo, bi ne blo panike. NAvaden se pa preveč dere.In če bi preprosto vrgel dol dušilec?
Za ironmanove fedre sem že slišal.. Kaj so pa gaborjeve gumice? Za kolko cm cca je višja? 4-6 ?
Tudi mene mika da bi jo malo zvišal... kak centimeter, dva, tri.
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... php?t=4750
Dobiš ca 2 cm.
Ironman pa za fedre obljublja 4cm. Oz. spredaj +50 in zadaj +200kg nosilnosti.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Janko, dobiš lmail od gaborja na ps. Jutri ali v nedeljo.
Manšeta; kot je saks rekel, marsikdo nima plastik gor. Glede na to da sem videl kje rijejo z nivami, se ti zaenkrat nimaš kaj sekirat za manšeto.
Manšeta; kot je saks rekel, marsikdo nima plastik gor. Glede na to da sem videl kje rijejo z nivami, se ti zaenkrat nimaš kaj sekirat za manšeto.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Motor je sestavljen,
voda napeljana, oljni filter priklopljen, elektrika zvezana, vakuum in elektromagnetni ventil za avto ugasnit je tudi gotov. (elektromagnetni ventil je bilo treba dodati, ker je izklop motorja pri mercedesu krmiljen z vakuumom, na volanski ključavnici pa je tudi ventil za vakuum)
Tudi del auspuffa od kolektorja do podna je že sešvasan.
Žal mora menjalnik in karter ter seveda tudi glavna gred še enkrat dol, ker v prvem poskusu nismo vredu zamenjali grafitnega tesnila glavne gredi
Dostavljeno z Nivo direkt iz Nemčije. Danke Uli
Pošiljka iz Srbije:
Auspuff posebne izvedbe za LPG in z debelejšimi cevmi ter ustreznim loncem za 2.4 diesel je tudi prišel včeraj. Tako bo ostal prostor za dodatni rezervoar za rastlinsko olje pod prtljažnikom.
Tudi novo železno ohišje sprednjega diff-a je prišlo iz Srbije
Tokrat aus Serbien mit deutsche Qualität. Danke Rolf.
Še ena skupinska slika z obema vpletenima pri dostavi delov
Deli so doma, zdaj grem pa šraufat.
lp, gregor
voda napeljana, oljni filter priklopljen, elektrika zvezana, vakuum in elektromagnetni ventil za avto ugasnit je tudi gotov. (elektromagnetni ventil je bilo treba dodati, ker je izklop motorja pri mercedesu krmiljen z vakuumom, na volanski ključavnici pa je tudi ventil za vakuum)
Tudi del auspuffa od kolektorja do podna je že sešvasan.
Žal mora menjalnik in karter ter seveda tudi glavna gred še enkrat dol, ker v prvem poskusu nismo vredu zamenjali grafitnega tesnila glavne gredi
Dostavljeno z Nivo direkt iz Nemčije. Danke Uli
Pošiljka iz Srbije:
Auspuff posebne izvedbe za LPG in z debelejšimi cevmi ter ustreznim loncem za 2.4 diesel je tudi prišel včeraj. Tako bo ostal prostor za dodatni rezervoar za rastlinsko olje pod prtljažnikom.
Tudi novo železno ohišje sprednjega diff-a je prišlo iz Srbije
Tokrat aus Serbien mit deutsche Qualität. Danke Rolf.
Še ena skupinska slika z obema vpletenima pri dostavi delov
Deli so doma, zdaj grem pa šraufat.
lp, gregor
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Original je iz aluminija.
Problem ni v tem, da bi ga razbil; saj ga ne bom po tleh metal To lahko rešiš z zaščitno plato.
Štos je v tem, da ali utrga ohišje na vrhu kjer sta dva vijaka s katerimi je prišraufan, ali pa ohišje podolgem razkolje ker ne zdrži takih sil.
Nisem kupil, dal sem predelat zadnjega.
Lahko kupiš že predelanega v rusiji na raznih online trgovinah, ampak baje ni kaj dosti boljši kot ta, ki sem ga pri nas dal delat. Vredu za offroad, kjer se ne dela veliko km, za na cesto pa ni, ker ni natančno narejen. Zato sem dal še enega v srbijo k preverjenemu mojstru delat.
Problem ni v tem, da bi ga razbil; saj ga ne bom po tleh metal To lahko rešiš z zaščitno plato.
Štos je v tem, da ali utrga ohišje na vrhu kjer sta dva vijaka s katerimi je prišraufan, ali pa ohišje podolgem razkolje ker ne zdrži takih sil.
Nisem kupil, dal sem predelat zadnjega.
Lahko kupiš že predelanega v rusiji na raznih online trgovinah, ampak baje ni kaj dosti boljši kot ta, ki sem ga pri nas dal delat. Vredu za offroad, kjer se ne dela veliko km, za na cesto pa ni, ker ni natančno narejen. Zato sem dal še enega v srbijo k preverjenemu mojstru delat.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Uf, ni časa niti slik objavit.
Še ta teden gre na tehničnega.
V soboto mora narediti 400 km ceste. V nedeljo tudi. Vmes pa mogoče malo terena.
Greš zraven s svojo?
http://www.madeinrussia.de/images/pdf/L ... reffen.pdf
Še ta teden gre na tehničnega.
V soboto mora narediti 400 km ceste. V nedeljo tudi. Vmes pa mogoče malo terena.
Greš zraven s svojo?
http://www.madeinrussia.de/images/pdf/L ... reffen.pdf
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 39 gostov