Gregorjeva Niva
V petek zvečer ob polenajstih sem videl, da semering na polosovini spušča.
No, polosovina ima utor od semeringa, in tudi drug semering ni čisto diht, kar sem opazil šele nekje v Avstriji. Ampak dolivat po poti ni bilo treba.
Itak sem pa že cel petek popoldne sestavljal skupaj najbolj nujne stvari, ki morajo delat, recimo ventilator hladilnika, itd itd.
V soboto zjutraj, ko sem imel namen samo še izolirat "tunel" od menjalnika, na mi ne bo vročina v glavo sevala, pa sem opazil, da je z ročko za špero nekaj narobe. Očitno sem pozabil zašplintat bolcn, ki drži ročko, in je bolcn ostal nekje na cesti.
Ja, slike bodo čez kak dan, dva, ko pridem k sebi.
No, polosovina ima utor od semeringa, in tudi drug semering ni čisto diht, kar sem opazil šele nekje v Avstriji. Ampak dolivat po poti ni bilo treba.
Itak sem pa že cel petek popoldne sestavljal skupaj najbolj nujne stvari, ki morajo delat, recimo ventilator hladilnika, itd itd.
V soboto zjutraj, ko sem imel namen samo še izolirat "tunel" od menjalnika, na mi ne bo vročina v glavo sevala, pa sem opazil, da je z ročko za špero nekaj narobe. Očitno sem pozabil zašplintat bolcn, ki drži ročko, in je bolcn ostal nekje na cesti.
Ja, slike bodo čez kak dan, dva, ko pridem k sebi.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
gregor napisal/-a:Prišel tja in domov.
Brez kakih omembe vrednih težav.
Heh.... standardni stavek pri LR-jih.
Prišel sem, večjih težav ni bilo.
Razen par ležajev, nekaj zobnikov ter še malo se je kadilo iz armature.
Ampak nič kar ne bi rešil do Dunaja
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
par utrinkov...
končan železni sprednji diff:
modificirano vpetje zadnjih amortizerjev
Kuhinja gretje mike sanders masti za izolacijo
auspuff na svojem mestu
Par slik iz srečanja pri Dimitriju v Nemčiji:
Uliju sem moral dostavit zimske gume z navadnimi felgami, zato sem z njimi vozil po cesti, svoje kobre pa sem dal na streho.
Kljub temu da ni bil avto pred odhodom čisto nič sproban, sem vseeno malo potelovadil po poligonu
Treba je bilo zamenjat zlomljen diferencial
Jakob v akciji... je bil tudi bolj umirjen, ker mašina po generalki ni imela niti 2.000 km.
Ena niva s podaljšanim prtljažnikom
UAZ
Testni UAZ Pickup
še nekaj za Mirana Gazella, še en avto ki bi ga kupil, če nebi vedel kam naj vtaknem slabih 20 jurjev
kratka pavza na bencinski v Avstriji
Poraba polno naložene nive pri vožnji po avtocesti med 90 in 115kmh je bila okroglih 10litrov pečenke. S cestnimi gumami in brez prtljažnika bi bila verjetno še malo manj.
Sedaj doma je pa poraba s cestnimi gumami okoli 12litrov. Kratke relacije, skoraj 2toni na priklopu, makadam z mal offroada...
Sedaj me čakajo še drobnarije za dokončat... prestavit električne šipe iz donatorske nive, montirat CZ, dokončat dodatni rezervoar za gorivo, menjat križe kardanov in puše rok zadaj...
Pa boschpumpo je treba odpret, da bo mal kadil.
Verjetno bom kobre prestavil na druge felge, ker se mi zdi, da so 5.5 felge za 215 gume preozke in verjetno zato tako plešem po cesti. Bomo vidli, kako bo na 6col širokih felgah.
končan železni sprednji diff:
modificirano vpetje zadnjih amortizerjev
Kuhinja gretje mike sanders masti za izolacijo
auspuff na svojem mestu
Par slik iz srečanja pri Dimitriju v Nemčiji:
Uliju sem moral dostavit zimske gume z navadnimi felgami, zato sem z njimi vozil po cesti, svoje kobre pa sem dal na streho.
Kljub temu da ni bil avto pred odhodom čisto nič sproban, sem vseeno malo potelovadil po poligonu
Treba je bilo zamenjat zlomljen diferencial
Jakob v akciji... je bil tudi bolj umirjen, ker mašina po generalki ni imela niti 2.000 km.
Ena niva s podaljšanim prtljažnikom
UAZ
Testni UAZ Pickup
še nekaj za Mirana Gazella, še en avto ki bi ga kupil, če nebi vedel kam naj vtaknem slabih 20 jurjev
kratka pavza na bencinski v Avstriji
Poraba polno naložene nive pri vožnji po avtocesti med 90 in 115kmh je bila okroglih 10litrov pečenke. S cestnimi gumami in brez prtljažnika bi bila verjetno še malo manj.
Sedaj doma je pa poraba s cestnimi gumami okoli 12litrov. Kratke relacije, skoraj 2toni na priklopu, makadam z mal offroada...
Sedaj me čakajo še drobnarije za dokončat... prestavit električne šipe iz donatorske nive, montirat CZ, dokončat dodatni rezervoar za gorivo, menjat križe kardanov in puše rok zadaj...
Pa boschpumpo je treba odpret, da bo mal kadil.
Verjetno bom kobre prestavil na druge felge, ker se mi zdi, da so 5.5 felge za 215 gume preozke in verjetno zato tako plešem po cesti. Bomo vidli, kako bo na 6col širokih felgah.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Končna je zaenkrat po ravnem dobrih 120 s cestnimi gumami. Zmanjka moči zaradi olja, na nafto je bolj živa. Dobrih 130 bi morala it, ko bom še pumpo mal odprl.
Peta brzina je super. Precej manj hrupa ker laufa pod nižjimi obrati. Je bilo vredno.
Ma ja se moram oglasit.
Peta brzina je super. Precej manj hrupa ker laufa pod nižjimi obrati. Je bilo vredno.
Ma ja se moram oglasit.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Rjava ni kaj dost. Tisto zadaj na havbi je bila rja, ki je obdelana s fertanom, in ne bo več rjavela. Tam moram še pošvasat, ker so sedaj luknje.
Drugje sem rjo pobrusil in s temeljno čez poštrihal, zato je cela flekasta.
Štrihanje je čez zimo oz. spomladi v planu. Če bo čas Zaenkrat je glavno, da je zaščitena, da ne bo naprej rjavelo.
Drugje sem rjo pobrusil in s temeljno čez poštrihal, zato je cela flekasta.
Štrihanje je čez zimo oz. spomladi v planu. Če bo čas Zaenkrat je glavno, da je zaščitena, da ne bo naprej rjavelo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Čez vikend sva z bratom še obratomer usposobila. Sicer nekje pri 4.000rpm obupa, ampak ga bova že spravila do delovanja tudi v višjih obratih. Najprej je treba ugotovit, ali ima težave industrijski senzor, ali pa obratormer pri višji frekvenci ni več zadovoljen z obliko signala iz senzorja.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
gregor napisal/-a:Čez vikend sva z bratom še obratomer usposobila. Sicer nekje pri 4.000rpm obupa, ampak ga bova že spravila do delovanja tudi v višjih obratih. Najprej je treba ugotovit, ali ima težave industrijski senzor, ali pa obratormer pri višji frekvenci ni več zadovoljen z obliko signala iz senzorja.
Pa si siguren da se tale mercedes sploh vrti višje od 4000?
extreme napisal/-a:mene pa zanima tisti železni diff...
rekel si da si ga pri nas dal delat?
a mi lahko posreduješ kontakt od mojstra?
Ja, ampak mojster ni bil ravno natančen, odsvetujem. "Od oka" staknit skupaj in zašvasat zna vsak.
Za kaj rabiš? Če samo za hard, potem se lahk zmeniva za tisto ohišje ki mi ga je naš predelal.
Tega ki ga imam zdaj noter pa sem dobil iz Srbije, ta je pa ok tud za po cesti, jih je tud že nekaj komadov po nemčiji, švici, avstriji, vsem laufa b.p. Okoli novega leta računam da grem dol.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
luka32 napisal/-a:gregor napisal/-a:Čez vikend sva z bratom še obratomer usposobila. Sicer nekje pri 4.000rpm obupa, ampak ga bova že spravila do delovanja tudi v višjih obratih. Najprej je treba ugotovit, ali ima težave industrijski senzor, ali pa obratormer pri višji frekvenci ni več zadovoljen z obliko signala iz senzorja.
Pa si siguren da se tale mercedes sploh vrti višje od 4000?
Prejšnji se ni, ta se pa.
Pri 4500 ima po specifikacijah največjo moč.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Da se malo javim
Še vedno popravljam napakice.
Električne šipe so zmontirane. Za daljinsko CZ moram še zvezat nekaj kablovja.
Nabavil sem še velika ogrevana ogledala, za prikolico rikverc vozit. Upam da jih ne bom po terenu prehitro polomil.
Grafitno tesnilo glavne gredi (Borgmanring) še vedno malo rosi. Bo tako tudi ostalo, dokler ne kaplja.
Jermen za alternator sem moral original pri mercedesu naročit. Aftermarket ne obstaja takih dimenzij, z daljšim pa je alternator potem nevarno blizu cevi za vodo.
Tudi razlog, zakaj je bil prvi jermen hin v 800 km, je znan. Motor sem po demontaži iz donatorskega vozila opral, in so jermenice v dveh letih stanja v garaži zarustale. Rja je bila kot šmirglpapir, in je požrla jermen.
Zamenjat moram še zadnji diferencial, ker tuli.
V sprednji diff bo treba dati semering od original aluminjastega diffa. Železni diff se zdaj spredaj suče v obratno smer kot se je zadaj, in semering za zadaj ni ok.
Po terenu sem že uspel potrgat en nosilec za auspuff, sem preslabo prišvasal.
Nove zimske gume dunlop SJ6 so sprobane, z nivo se še nisem tako peljal po snegu. Edino za cel sneg so mal preširoke(215/70R15), manjka moči. Ampak za tako ceno kot sem jih dobil, se nimam kaj bunit. Pa na srečo sem ob homologaciji felg rekel, naj mi vse dimenzije iz tüva vpiše, tako da sem legalen.
Boschpumpe še nisem odpiral.
Končna je na olje nekje 125 kmh (realnih)
S ca 1900 kg prikolico po ravnem večini tovornjakom tudi nisem napoti. Klanci so pa druga zgodba.
Še vedno popravljam napakice.
Električne šipe so zmontirane. Za daljinsko CZ moram še zvezat nekaj kablovja.
Nabavil sem še velika ogrevana ogledala, za prikolico rikverc vozit. Upam da jih ne bom po terenu prehitro polomil.
Grafitno tesnilo glavne gredi (Borgmanring) še vedno malo rosi. Bo tako tudi ostalo, dokler ne kaplja.
Jermen za alternator sem moral original pri mercedesu naročit. Aftermarket ne obstaja takih dimenzij, z daljšim pa je alternator potem nevarno blizu cevi za vodo.
Tudi razlog, zakaj je bil prvi jermen hin v 800 km, je znan. Motor sem po demontaži iz donatorskega vozila opral, in so jermenice v dveh letih stanja v garaži zarustale. Rja je bila kot šmirglpapir, in je požrla jermen.
Zamenjat moram še zadnji diferencial, ker tuli.
V sprednji diff bo treba dati semering od original aluminjastega diffa. Železni diff se zdaj spredaj suče v obratno smer kot se je zadaj, in semering za zadaj ni ok.
Po terenu sem že uspel potrgat en nosilec za auspuff, sem preslabo prišvasal.
Nove zimske gume dunlop SJ6 so sprobane, z nivo se še nisem tako peljal po snegu. Edino za cel sneg so mal preširoke(215/70R15), manjka moči. Ampak za tako ceno kot sem jih dobil, se nimam kaj bunit. Pa na srečo sem ob homologaciji felg rekel, naj mi vse dimenzije iz tüva vpiše, tako da sem legalen.
Boschpumpe še nisem odpiral.
Končna je na olje nekje 125 kmh (realnih)
S ca 1900 kg prikolico po ravnem večini tovornjakom tudi nisem napoti. Klanci so pa druga zgodba.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Čudno, po vsej logiki bi morali bit v vseh 1.7 že 3.9 diffi (43/11).
Bom poiskal link kako prešteješ kak diff je brez da razdiraš.
Morda so že kdaj kaj menjavali. Sicer kakšni ljudje so pri nas na lada servisu v prodaji delali, se nebi čudil, da bi celo na servisu zmontirali napačnega. Sem že videl tako nivo, si dal v špero in je zadaj celi čas kopala.
Bom poiskal link kako prešteješ kak diff je brez da razdiraš.
Morda so že kdaj kaj menjavali. Sicer kakšni ljudje so pri nas na lada servisu v prodaji delali, se nebi čudil, da bi celo na servisu zmontirali napačnega. Sem že videl tako nivo, si dal v špero in je zadaj celi čas kopala.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Evo, kako prešteti razmerje diffa na ladi.
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... .php?t=119
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... .php?t=119
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Janko napisal/-a:Zakaj pa rabiš nivo? Nevem če sm zasledil v tej temi.
O ti zloba.
Kaj ne veš?
Za šminko, tako kot ti.
Suvi so moderni, pa more bit tud pri naši hiši en. Za v trgovino, otroke v šolo peljat, pa to.
Mal za po terenu, to zimo sem jo enkrat celo že rabil, da sem do doma prišel.
Poglej tretjo stran te teme. hint: prikolica.
Bi kupil kakšnega Jimnya, vendar če dam plin noter, ostanem brez prtljažnika ki ga že tako skoraj ni, pa Jimny lahko uradno vleče samo 1100kg, toliko sme še fiat uno vlečt.
Kaj večjega mi je za po terenu preveliko.
Ima stalni 4x4, tako da ga tudi pozimi brez skrbi dam boljši polovici za vozit.
Skratka mojim potrebam zadošča. Sosed si bo pa že sam kupil svoj avto.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 87 gostov