Stran 1 od 9

Gregorjeva Niva

Objavljeno: Če Jan 06, 2011 12:15 am
Napisal/-a gregor
Ker se širijo neke dezinformacije, da sem nad ruskinjo obupal :wink: in da bi jo naj zamenjal neki španski japonc, bom v sliki in besedi mal predstavil, kaj se dogaja.

Tole je torej malo starejša slika nivuške.
Slika


Takole gleda trenutno.
Slika


60konjiski 220d motor bo oz. je nadomestil 240D
Slika
Rezultat bi naj bil 75 konjev, je pa kombinacija 220D in 240D OM616 motorja.

Donator mašine je Mercedes MB100 letnik 1995
Slika
Ja, MB100 ima tudi 5x139,7 felge

Kolateralna škoda je bil tudi tale w123
Slika

Daroval je 5stopenjski menjalnik. 5stopenjski w123 menjalniki so redkost.
Slika
Vidi se tudi sešvasan komad za povezavo naprej na nivin reduktor


MB100 ima 228mm lamelo sklopke, ki pa ne paše na w123 menjalnik, ker ima drugačne ripne. Osebni mercedesi pa imajo 215mm lamelo. Vztrajnika nisem želel menjat, ker sta baje na teh motorjih centirana glavna gred in vztrajnik v paru. Upanje mi je dal kolega Matjaž, ko mi je pokazal lamelo od Gja 300D. Točno tako rabim. 228mm in grobe ripne. Ko sem prekopal ebay, sem jo našel za drobiž, sicer od enega starejšega kombija, ampak ustrezna. Verjetno jim je že dolgo ležala na polici.

levo mb100 lamela, desno nova lamela
Slika


Nosilce motorja in menjalnika sem podedoval od Nivkota, ki je dal svojo 240d v razhod. Njegovi nosilci so bolje narejeni kot moji.
Nosilec menjalnika je bilo treba malo dopolniti, ker je 5stopenjski menjalnik daljši od 4stopenjskega.
Slika

Objavljeno: Če Jan 06, 2011 12:50 am
Napisal/-a gregor
nov blok motorja ima oljni filter na drugem mestu, kjer pa ni prostora, ker je pri nivi tam volan in bremze.
Torej bo treba narediti "remote oil filter".
Nosilec filtra za IMT/golf oljne filtre
Slika
Treba je pa še naredit plato za odvzem olja na motorju.

Nekaj potrošnega materiala za mašino še čaka
Slika


Pumpa servo volana bo ostala od MB100, treba bo še dodelati spodnji del nosilca, ki je bil na MB100 narejen na karter. Jaz pa imam drug karter.
Za klimakompresor bi rabil še eno jermenico, ki je MB100 nima. Od osebnega w123 s klimo jermenica načeloma paše, vendar bi potem moral menjati vodno pumpo in predelati nosilce alternatorja, ker so pri MB100 jermenice cca 1cm bolj ven pomaknjene.
Bom poskusil, če bo takole preko dodatne rolce delovalo
Slika
Sumim, da bo 13ka jermen mal prešvoh za oboje. Pač na softu ali pri parkiranju ne bo klima laufala. :lol:

Prejšnji italjanski servo volan sem prodal, ker je bil precej manj direkten kot navaden.
Iz ebaya pa je prišlo tole :skace_od_srece:
Slika
Komplet ZF servo volan. V novejših nivah je serijska oprema tak servo. Je malenkost bolj direkten kot original navaden.

Še en projekt.
Ohišje sprednjega diferenciala, narejeno iz ohišja železnega zadnjega.
Slika
Treba je še dokončati nosilce. Ker je motor še zunaj, bo to enostavno.

Objavljeno: Če Jan 06, 2011 1:05 am
Napisal/-a gregor
Tole pa mi je božiček pod smreko nastavil
Slika

Obljubljajo 3.5 cm lift in hkrati nekaj večjo nosilnost, ki bo prav prišla, ker je mercedesov motor nekaj težji, v prljažniku pa pride namontiran 60l dodatni rezervoar(friteza)

Ker pa je božiček bolj konzervativen in ne kupuje na ebayu, ji je baje šel iskat semkaj.

Objavljeno: Če Jan 06, 2011 7:46 am
Napisal/-a Picpoki
to pa imaš veselje. Pa tudi precej naštudirano...

Pohvalno!

Objavljeno: Če Jan 06, 2011 8:15 am
Napisal/-a gregor
Naštudiranega je precej, ja.
Zdaj pa bo treba nehat študirat in začet delat. :D
En paket še pride od Gaborja. Pa mogoče še špera za zadnji diff. Potem so pa bolj ali manj vsi deli doma.

Objavljeno: Če Jan 06, 2011 8:54 am
Napisal/-a Gwagen
Enkratno predstavljeno. :moli: :aplavz: Sem že mislil,da si že obupal :oops: ...Kaj pa turbina,kdaj bo pa ta projekt :?: :D :plese:

Re: Gregorjeva Niva

Objavljeno: Če Jan 06, 2011 11:12 am
Napisal/-a AŁIEN
:aplavz: :aplavz: :aplavz: :aplavz:


gregor napisal/-a:Ker se širijo neke dezinformacije, da sem nad ruskinjo obupal :wink:]


Torej vendarle ni res kar se zadnje čase šušlja po koluarjih.......tudi meni so prišle neke čudne stvari na ušeta.... :evil:
Bemumast kolk so eni pametni :lol:

Objavljeno: Če Jan 06, 2011 1:13 pm
Napisal/-a gregor
Gwagen napisal/-a:Enkratno predstavljeno. :moli: :aplavz: Sem že mislil,da si že obupal :oops: ...Kaj pa turbina,kdaj bo pa ta projekt :?: :D :plese:


Ma s tem bom še mal počakal, najprej jo bom na cesto spravil.
Bomo vidli, kako bo šlo brez turbine. Nekaj malega se da še na boschpumpi optimirat. :wink:

Objavljeno: Če Jan 06, 2011 1:50 pm
Napisal/-a miran
:res_ne_vem:
Matr, dva Mercedeza uničit za eno Nivo izboljšat... :shock:
Kaj takega pa lahko le od tukajšnjih forumašev pričakuješ :wink:
Bravo!
LP Miran

Objavljeno: Če Jan 06, 2011 4:22 pm
Napisal/-a Picpoki
namesto da bi se samo vsedel v mercedesa pa vžgal in se vozil kot gospod :lol: :lol:

Objavljeno: Če Jan 06, 2011 8:00 pm
Napisal/-a gregor
Tole sem še včeraj pozabil
Slika
Nove dunlop SJ6. 215/70R15. Sicer bi raje imel malo višje, ampak je bila taka ponudba, da je nisem mogel zavrnit. Tudi iz ebaya. Felge pa iz Samurailanda.

Miran: sem včeraj študiral ali bi napisal, da sem dva mercedesa uničil za eno nivo, pa sem bil raje tiho.
Verjetno sem pa z njima nekaj drugih rešil. Za MB100 iz cele slovenije hodijo po dele. Nekaj mislim da je šlo še preko Kolpe.

picpoki; v MB100 sem se skoraj zaljubil. 95letnik avto, pa nobene elektronike. Laufa popolnoma brez elektrike! Vžgeš na poriv, in dela. Mehanski ventilator, boschpumpa na vakuum.
Z w123 se pa nisem upal iz Maribora pripeljat, poden je bil čisto gnil.

Objavljeno: Če Jan 06, 2011 8:02 pm
Napisal/-a NIVKO
Lepo, da še kdo obudi spomin na stari dobri ex niva off road entuzijast
forum. V veselje mi je pogledat tako slikovit post.
Če nimaš dnarja za mercedes, si ga pa zgradiš. Se veselim zate Gregor in te
podpiram, pa čim prej skupi zmeč tole zadevo, ker bo huda !

Objavljeno: Če Jan 06, 2011 9:03 pm
Napisal/-a 5x4
NIVKO napisal/-a:Lepo, da še kdo obudi spomin na stari dobri ex niva off road entuzijast forum.


podobno je meni prišlo na misel :idea:

Objavljeno: So Jan 08, 2011 1:05 am
Napisal/-a gregor
Danes sem pripravil teren za montažo glave volana.
Pri 1.6 modelu je napoti servoojačevalnik bremz. Rešitev je, da sešvasam skupaj distančnik.
Jaz bom šel v drugo varianto: bremze od 1.7 nive, tam je ta problem že rešen, ker je servo odmaknjen od požarne stene.

Del glave pride v kabino, zato je treba povečat luknjo.
Slika


Takole sem zarisal.
Slika


Glava je na svojem mestu.
Slika
Zgoraj je sicer bilo treba odrezat malo več, kot sem najprej zarisal.


In še iz kabine
Slika

Objavljeno: So Jan 08, 2011 2:09 pm
Napisal/-a izzzzy
Bravo Gregor, še več takšnih entuziastov se manjka.

Objavljeno: Po Jan 17, 2011 12:49 am
Napisal/-a gregor
Malo sem preveril, kako je z rjo.

Po podnu pod zvočno izolacijo, ki je že čisto razpadla, je bil včasih bazen. Nekaj površinske rje, nič kritičnega
Slika

Po demontaži smerokaza in malo pikanja v rjo
Slika
ja, mal bo trebašvasat


Tudi na pragu pod rahlo načeto izolacijo ni bilo kaj boljše
Slika


Pragi od znotraj pa zgledajo takole
Slika
Slika

Na podnu praga je rja pomešana z zemljo. :roll:
Zdaj razumem, zakaj dajejo na niva-technik forumu toliko povdarka na zaščito votlih delov.
Ima kdo izkušnje z Fluidfilm in Mike-Sanders mastjo?

Objavljeno: Po Jan 17, 2011 11:04 pm
Napisal/-a lisko
pa bo treba vseen mal varit :) Če imaš možnost pri površinski rji ne šparat...če se ne da lepo obrusit ,zreži ven

Objavljeno: To Jan 18, 2011 10:58 pm
Napisal/-a gregor
Ja bo treba, ja.
Edino ne vem, koliko ima smisel odpirat prage. Po mojem se bodo glede na stanje sami odprli čez kaki dve leti. :roll:

Poceni varianta: našpricat v prage motorno olje.
manj poceni: Fluidfilm in poleti Mike Sanders mast.
Vosek, kolikor sem bral, na že načetih površinah ni ok.

Objavljeno: Ne Jan 23, 2011 8:58 am
Napisal/-a gregor
Dva nova in dva malo rabljena bilsteina sta včeraj po nekaj mukah končno prišla. Verjetno je prodajalec mislil da bo dobil več, pa je vsakič našel nov izgovor, zakaj še ni poslal.
Slika



Včeraj sem si to Mike Sanders mast ogledal pri kolegu iz Avstrije, in se mi zdi prava stvar. Tako da se bom verjetno za to odločil.

Objavljeno: Ne Feb 06, 2011 9:59 pm
Napisal/-a gregor
S kolegom sva naredila group buy
Slika

Medtem je niva po dolgem času zopet ugledala sonce in vodo.
Slika

Po pranju s poštenim kärcherjem in uporabo nabrušenega izvijača se je pojavilo.
Na videz je bila izolacija čisto zdrava. Pod njo pa rja, ki je že vidno stanjšala pleh.
Slika


Slika

Jutri pa švasanje.

Objavljeno: Po Feb 07, 2011 9:47 am
Napisal/-a lisko
Uh tole pa ne bi bilo kr za zaščito :)
In če se pojavi rja na zunanjem delu nosilca je ponavadi znotraj že gnil....
In glede na to da niva nima lastne šasije je zelo podobno moji glasni R5 pri kateri sem nardil takole....
Prvo izrezal komplet nosilce...
Slika

Nardil novi skelet, ki je mnogo močnejši od originala...
Slika

In pa oblečeno nazaj...
Slika

Če misliš nivo imet karseda dolgo se ti splača to nardit.

Objavljeno: Po Feb 07, 2011 9:43 pm
Napisal/-a pajk
če hočeš met nivo za dolgo jo moraš imeti v garaži :krohota_se:
nevem zakaj sem danes tako zloben do niv :lol: :roll:
vse čestitke za voljo, energijo in čas!

Objavljeno: Po Feb 07, 2011 11:20 pm
Napisal/-a gregor
Nič ne pomaga v garaži, če ni potopljena v olje. Še v garaži rusta.
Bom poslikal, zakaj prerustajo zadnje havbe na 1.6 modelih. Ker je med dvojnim plehom vedno voda. Pa smo spet tam. Nobene izolacije od znotraj.

Lisko: težko mi je rezat pleh, ki še ni gnil. :wink:
Bom čez par let naredil tako kot si ti na petki. Ali pa kupil novo nivo za 7 jurjev in naredil menjavo školjke. Če me ne bo prej minilo.

Objavljeno: Po Feb 07, 2011 11:45 pm
Napisal/-a AŁIEN
gregi vsa čast, da ti se da........sem delal samuraje v podobnem stanju pa moram reči da mi je počas dol padlo takle delat.
Imaš pa dobro lastnost oziroma vrlino, da znaš in upaš reči bobu bob. Kapo dol. Malo je takih.
Zj pa dol s foruma pa bejš švasat :wink:

Objavljeno: Po Feb 07, 2011 11:55 pm
Napisal/-a gregor
Ma sej ni tako boga. Imam na dvorišču par let mlajšo, že vsaj enkrat pošvasano(pleh na pleh, tako kot mojstri ponavadi delajo), pa je pod barvo in kitom zopet vse mehko.

Ja, spat, jutri pa švasat.
Blatnik sem si za jutri pustil. Ravno pravo delo za kulturni dan.