Gregorjeva Niva

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 262
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » To Sep 27, 2011 11:10 pm

Super :)

U jebentiš, dolga tura..

Haha, z mojo.. Mam probleme.. Ugani s čim :>> Naslednji teden dam stari karburator gor, sm obupal.. Mi pije 20l trenutno.. Mam dovolj uglavnem.

Sicer pa zgleda zanimivo :) Boš povedal kako je blo.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Sep 27, 2011 11:59 pm

A kako je blo? Vozil sem Nivo 2131 in UAZa. :D
Tja bom prišel, tako ali drugače.

Horror carb :lol: :lol: :lol: Končno.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Okt 02, 2011 9:35 pm

Prišel tja in domov. :D :D :D
Brez kakih omembe vrednih težav. Bilo je sicer v petek zvečer in soboto zjutraj doma mal stresno.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 262
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Ne Okt 02, 2011 10:37 pm

Ino? Kako je blo? Zakaj je blo strestno? :)

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Okt 03, 2011 8:36 am

V petek zvečer ob polenajstih sem videl, da semering na polosovini spušča.
No, polosovina ima utor od semeringa, in tudi drug semering ni čisto diht, kar sem opazil šele nekje v Avstriji. Ampak dolivat po poti ni bilo treba.
Itak sem pa že cel petek popoldne sestavljal skupaj najbolj nujne stvari, ki morajo delat, recimo ventilator hladilnika, itd itd.
V soboto zjutraj, ko sem imel namen samo še izolirat "tunel" od menjalnika, na mi ne bo vročina v glavo sevala, pa sem opazil, da je z ročko za špero nekaj narobe. Očitno sem pozabil zašplintat bolcn, ki drži ročko, in je bolcn ostal nekje na cesti.
Ja, slike bodo čez kak dan, dva, ko pridem k sebi.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Po Okt 03, 2011 11:24 pm

gregor napisal/-a:Prišel tja in domov. :D :D :D
Brez kakih omembe vrednih težav.


Heh.... standardni stavek pri LR-jih.

Prišel sem, večjih težav ni bilo.
Razen par ležajev, nekaj zobnikov ter še malo se je kadilo iz armature.
Ampak nič kar ne bi rešil do Dunaja :kaj_takega_pa_se_ne:
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » So Nov 05, 2011 1:07 am

par utrinkov...
končan železni sprednji diff:
Slika

modificirano vpetje zadnjih amortizerjev
Slika

Kuhinja :lol: gretje mike sanders masti za izolacijo
Slika

auspuff na svojem mestu
Slika

Par slik iz srečanja pri Dimitriju v Nemčiji:

Uliju sem moral dostavit zimske gume z navadnimi felgami, zato sem z njimi vozil po cesti, svoje kobre pa sem dal na streho.
Slika

Kljub temu da ni bil avto pred odhodom čisto nič sproban, sem vseeno malo potelovadil po poligonu
Slika

Slika

Slika

Treba je bilo zamenjat zlomljen diferencial
Slika

Jakob v akciji... je bil tudi bolj umirjen, ker mašina po generalki ni imela niti 2.000 km.
Slika

Ena niva s podaljšanim prtljažnikom
Slika

UAZ
Slika

Testni UAZ Pickup
Slika
Slika

še nekaj za Mirana :wink: Gazella, še en avto ki bi ga kupil, če nebi vedel kam naj vtaknem slabih 20 jurjev
Slika

Slika
Slika
Slika

kratka pavza na bencinski v Avstriji
Slika


Poraba polno naložene nive pri vožnji po avtocesti med 90 in 115kmh je bila okroglih 10litrov pečenke. S cestnimi gumami in brez prtljažnika bi bila verjetno še malo manj.
Sedaj doma je pa poraba s cestnimi gumami okoli 12litrov. Kratke relacije, skoraj 2toni na priklopu, makadam z mal offroada...


Sedaj me čakajo še drobnarije za dokončat... prestavit električne šipe iz donatorske nive, montirat CZ, dokončat dodatni rezervoar za gorivo, menjat križe kardanov in puše rok zadaj...
Pa boschpumpo je treba odpret, da bo mal kadil. :wink:

Verjetno bom kobre prestavil na druge felge, ker se mi zdi, da so 5.5 felge za 215 gume preozke in verjetno zato tako plešem po cesti. Bomo vidli, kako bo na 6col širokih felgah.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Gwagen
Prispevkov: 59
Pridružen: So Maj 22, 2004 7:12 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a Gwagen » So Nov 05, 2011 3:52 pm

Vse čestitke,da si spravu rusko lajko v pogon :moli: :skace_od_srece: :plese: .Veš kaj me zanima kolk maš zdej končno brzino,kolk se pozna peta prestava?Pa če se boš vozu po naših koncih pa poklič,da gremo na enega :si_pa_privoscim_pivo: pa da vidmo ta umotvor :wink: :D
WO EIN G IST,
IST AUCH EIN WEG.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » So Nov 05, 2011 6:56 pm

Končna je zaenkrat po ravnem dobrih 120 s cestnimi gumami. Zmanjka moči zaradi olja, na nafto je bolj živa. Dobrih 130 bi morala it, ko bom še pumpo mal odprl.
Peta brzina je super. Precej manj hrupa ker laufa pod nižjimi obrati. Je bilo vredno.
Ma ja se moram oglasit.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Vito_
Prispevkov: 997
Pridružen: Po Feb 21, 2005 12:14 pm

OdgovorNapisal/-a Vito_ » So Nov 05, 2011 8:06 pm

> gume preozke in verjetno zato tako plešem po cesti
... ali pa sta ti in Niva le vesela :lol:

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » So Nov 05, 2011 8:16 pm

:lol: Morda tudi.
Nekaj še odsotnost stabilizatorja prinese.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 262
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » So Nov 05, 2011 11:34 pm

Zakon slike :) Karoserijo boš tudi kaj poštimal? Je malčk rjava :P

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Nov 06, 2011 8:29 am

Rjava ni kaj dost. Tisto zadaj na havbi je bila rja, ki je obdelana s fertanom, in ne bo več rjavela. Tam moram še pošvasat, ker so sedaj luknje.
Drugje sem rjo pobrusil in s temeljno čez poštrihal, zato je cela flekasta.
Štrihanje je čez zimo oz. spomladi v planu. Če bo čas :lol: Zaenkrat je glavno, da je zaščitena, da ne bo naprej rjavelo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Nov 07, 2011 10:50 pm

Čez vikend sva z bratom še obratomer usposobila. Sicer nekje pri 4.000rpm obupa, ampak ga bova že spravila do delovanja tudi v višjih obratih. Najprej je treba ugotovit, ali ima težave industrijski senzor, ali pa obratormer pri višji frekvenci ni več zadovoljen z obliko signala iz senzorja.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
extreme
Prispevkov: 37
Pridružen: To Feb 09, 2010 5:20 pm
Kraj: renče

OdgovorNapisal/-a extreme » To Nov 15, 2011 7:11 pm

mene pa zanima tisti železni diff...
rekel si da si ga pri nas dal delat?
a mi lahko posreduješ kontakt od mojstra?

luka32
Prispevkov: 200
Pridružen: To Nov 16, 2010 2:49 pm
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a luka32 » To Nov 15, 2011 8:30 pm

gregor napisal/-a:Čez vikend sva z bratom še obratomer usposobila. Sicer nekje pri 4.000rpm obupa, ampak ga bova že spravila do delovanja tudi v višjih obratih. Najprej je treba ugotovit, ali ima težave industrijski senzor, ali pa obratormer pri višji frekvenci ni več zadovoljen z obliko signala iz senzorja.

Pa si siguren da se tale mercedes sploh vrti višje od 4000?

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Nov 15, 2011 10:51 pm

extreme napisal/-a:mene pa zanima tisti železni diff...
rekel si da si ga pri nas dal delat?
a mi lahko posreduješ kontakt od mojstra?


Ja, ampak mojster ni bil ravno natančen, odsvetujem. "Od oka" staknit skupaj in zašvasat zna vsak.
Za kaj rabiš? Če samo za hard, potem se lahk zmeniva za tisto ohišje ki mi ga je naš predelal.
Tega ki ga imam zdaj noter pa sem dobil iz Srbije, ta je pa ok tud za po cesti, jih je tud že nekaj komadov po nemčiji, švici, avstriji, vsem laufa b.p. Okoli novega leta računam da grem dol.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Nov 15, 2011 10:53 pm

luka32 napisal/-a:
gregor napisal/-a:Čez vikend sva z bratom še obratomer usposobila. Sicer nekje pri 4.000rpm obupa, ampak ga bova že spravila do delovanja tudi v višjih obratih. Najprej je treba ugotovit, ali ima težave industrijski senzor, ali pa obratormer pri višji frekvenci ni več zadovoljen z obliko signala iz senzorja.

Pa si siguren da se tale mercedes sploh vrti višje od 4000?


Prejšnji se ni, ta se pa.
Pri 4500 ima po specifikacijah največjo moč.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
extreme
Prispevkov: 37
Pridružen: To Feb 09, 2010 5:20 pm
Kraj: renče

OdgovorNapisal/-a extreme » Pe Nov 18, 2011 7:57 pm

bi blo super ja :)
ne rabim nekaj profi stvari ker je to kot si sam napisal za hard
a mi lahko posreduješ tvoj kontakt lahko tud na ZS pa se zmenva natančneje

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Jan 03, 2012 5:21 pm

Da se malo javim :-)
Še vedno popravljam napakice.
Električne šipe so zmontirane. Za daljinsko CZ moram še zvezat nekaj kablovja.
Nabavil sem še velika ogrevana ogledala, za prikolico rikverc vozit. Upam da jih ne bom po terenu prehitro polomil. :lol:
Grafitno tesnilo glavne gredi (Borgmanring) še vedno malo rosi. Bo tako tudi ostalo, dokler ne kaplja.

Jermen za alternator sem moral original pri mercedesu naročit. Aftermarket ne obstaja takih dimenzij, z daljšim pa je alternator potem nevarno blizu cevi za vodo.
Tudi razlog, zakaj je bil prvi jermen hin v 800 km, je znan. Motor sem po demontaži iz donatorskega vozila opral, in so jermenice v dveh letih stanja v garaži zarustale. Rja je bila kot šmirglpapir, in je požrla jermen.

Zamenjat moram še zadnji diferencial, ker tuli.
V sprednji diff bo treba dati semering od original aluminjastega diffa. Železni diff se zdaj spredaj suče v obratno smer kot se je zadaj, in semering za zadaj ni ok.

Po terenu sem že uspel potrgat en nosilec za auspuff, sem preslabo prišvasal.

Nove zimske gume dunlop SJ6 so sprobane, z nivo se še nisem tako peljal po snegu. Edino za cel sneg so mal preširoke(215/70R15), manjka moči. Ampak za tako ceno kot sem jih dobil, se nimam kaj bunit. Pa na srečo sem ob homologaciji felg rekel, naj mi vse dimenzije iz tüva vpiše, tako da sem legalen. :wink:

Boschpumpe še nisem odpiral.
Končna je na olje nekje 125 kmh (realnih)
S ca 1900 kg prikolico po ravnem večini tovornjakom tudi nisem napoti. Klanci so pa druga zgodba.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » To Jan 03, 2012 8:18 pm

Dobro si tole porihtou. Jest bi rabu en zadn diff če maš kakšnega viška(pri zeleni nivi je biu 41/10 98l. pri tej beli pa nevem je pa 96l. a se ti mogoče sanja al pogledam). pa tiste križe še zmeraj rabim. Napiši na ps.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Jan 03, 2012 9:21 pm

Čudno, po vsej logiki bi morali bit v vseh 1.7 že 3.9 diffi (43/11).
Bom poiskal link kako prešteješ kak diff je brez da razdiraš.
Morda so že kdaj kaj menjavali. Sicer kakšni ljudje so pri nas na lada servisu v prodaji delali, se nebi čudil, da bi celo na servisu zmontirali napačnega. Sem že videl tako nivo, si dal v špero in je zadaj celi čas kopala.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Jan 05, 2012 9:17 am

Evo, kako prešteti razmerje diffa na ladi.
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... .php?t=119
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 262
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Če Jan 05, 2012 8:59 pm

Zakaj pa rabiš nivo? :o Nevem če sm zasledil v tej temi.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Jan 06, 2012 9:59 am

Janko napisal/-a:Zakaj pa rabiš nivo? :o Nevem če sm zasledil v tej temi.


O ti zloba.
Kaj ne veš?
Za šminko, tako kot ti. :twisted:
Suvi so moderni, pa more bit tud pri naši hiši en. Za v trgovino, otroke v šolo peljat, pa to.

Mal za po terenu, to zimo sem jo enkrat celo že rabil, da sem do doma prišel.
Poglej tretjo stran te teme. hint: prikolica.
Bi kupil kakšnega Jimnya, vendar če dam plin noter, ostanem brez prtljažnika ki ga že tako skoraj ni, pa Jimny lahko uradno vleče samo 1100kg, toliko sme še fiat uno vlečt.
Kaj večjega mi je za po terenu preveliko.
Ima stalni 4x4, tako da ga tudi pozimi brez skrbi dam boljši polovici za vozit.
Skratka mojim potrebam zadošča. Sosed si bo pa že sam kupil svoj avto.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov