Feroza vprašanje

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
nigdo
Prispevkov: 103
Pridružen: Če Dec 23, 2010 1:58 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nigdo » To Mar 01, 2011 2:16 pm

Spet pozdravljeni formuraši.

Ko navijem vijake na torziji (tiste označene na sliki zgoraj) a se kaj spremeni optika?

Hvala za ogovore.

Lep pozdrav, Peter

Uporabniški avatar
Benfl
Prispevkov: 163
Pridružen: Ne Feb 28, 2010 12:30 pm
Kraj: Goriška

OdgovorNapisal/-a Benfl » To Mar 01, 2011 3:20 pm

Da, naklon koles.

nigdo
Prispevkov: 103
Pridružen: Če Dec 23, 2010 1:58 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nigdo » Sr Mar 02, 2011 7:53 am

Žijo.

Se mi je zdelo samo nisem bil sigurn. Hvala.

Sedaj bi rabu enga feroza majstra v okolici goriške, da mi zamenja senzor za temperaturo vode, kej jaz nikakor ne pridem zraven. (EFI vbrizg goriva).
Če pozna kdo koga naj mi prosim javi.

Lep pozdrav, Peter[/quote]

Uporabniški avatar
Benfl
Prispevkov: 163
Pridružen: Ne Feb 28, 2010 12:30 pm
Kraj: Goriška

OdgovorNapisal/-a Benfl » Če Mar 03, 2011 2:21 pm

Marda te ne razumem. Do senzorja ne moreš, ker ne veš kje je ali fizično ne moreš do njega. V glavnem nahaja se na zadni strani motorne glave,pri požarni steni. Do njega je pa res malo jeba. Najlažje narediš tako, da iztočiš hladilno tekočino, odklopiš cevi na desni strani motorja, ki vodijo v grelec kabine in tako imaš prostor do senzorja.
Če rabiš pomoč pri menjavi mi pusti tel. številko na ZS, pa bomo zrihtali :wink:

nigdo
Prispevkov: 103
Pridružen: Če Dec 23, 2010 1:58 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nigdo » Po Mar 07, 2011 8:54 am

Če rabiš pomoč pri menjavi mi pusti tel. številko na ZS, pa bomo zrihtali


Hvala za pomoč samo najprej moram senzor dobit potem pa ti pustim številko, če bom rabil pomoč, ker bi rad to sam menjal.

Rad bi zmeril levo in desno stran vozila, če sta enako visoki od tal (da ni avto nagnjen), pa me zanima kje je to najbolje izmerit oz. kje bo meritev najbolj točna? npr.: od gume do blatnika, od tli do šasije. Zanima me pa za prednji del vozila.

LP, Peter

Uporabniški avatar
Benfl
Prispevkov: 163
Pridružen: Ne Feb 28, 2010 12:30 pm
Kraj: Goriška

OdgovorNapisal/-a Benfl » Po Mar 07, 2011 7:20 pm

Slika

nigdo
Prispevkov: 103
Pridružen: Če Dec 23, 2010 1:58 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nigdo » Pe Apr 08, 2011 9:38 am

Imam problem z gumami ker homologirane dimenzije so 195R15, 205/75R15 in 225/70R15. Od BFG AT imajo najmanjšo dimenzijo 215/75R15 in dimenzije 205/75R15 skorajda ni nič na izbiro in težko bi našel kaj primernega. Zdaj pa nevem kaj bi. Ali so dovoljena kakšna odstopnaja od homologiranih pnevmatik, da bi nataknil gor BFG AT?

Uporabniški avatar
ziga412
Prispevkov: 159
Pridružen: To Sep 02, 2008 7:42 pm

OdgovorNapisal/-a ziga412 » Pe Apr 08, 2011 10:17 am

Odstopanja od homologiranih pnevmatik niso dovoljena. Lahko pa homologiraš drugo dimenzijo pnevmatike. Če se boš odločil za homologacijo pa boš potreboval TUV certifikat. Če ga ne boš nikjer našel ti ga lahko dobim jaz.
Ta je pa iz trte zvita.

nigdo
Prispevkov: 103
Pridružen: Če Dec 23, 2010 1:58 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nigdo » Ne Apr 10, 2011 10:17 am

Pozdrav.

Ali misliš TUV od platišč? Seveda ga nimam, nevem niti kje bi ga dobil. Platišča so taka http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... hp?t=11153

Pa hvala za odgovore in LP

nigdo
Prispevkov: 103
Pridružen: Če Dec 23, 2010 1:58 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nigdo » Po Maj 23, 2011 3:51 pm

Živijo.

Spet vas formuraše prosim za pomoč. In sicer sprednje kolo ima luft (zračnost), mislim da kolesni ležaj kliče po novem. Malo sem gledal kolko bi to koštalo pa nisem nikjer dobil cene niti nevem kje bi to kupil. zato prosim za pomoč.

Ali ima tudi feroza notranji in zunanji kolesni ležaj?

LP, Peter

Uporabniški avatar
Benfl
Prispevkov: 163
Pridružen: Ne Feb 28, 2010 12:30 pm
Kraj: Goriška

OdgovorNapisal/-a Benfl » To Maj 24, 2011 12:56 am

Friteza je čista klasika, notranji in zunanji ležaj sta konusno-valjčna v ločenem ohišju in tako dopuščata potiskanje.
Slika

Dvomim da si ležaj "razsu" tako, da če kolo dvigneš in ni škrtanja se lezaje samo potisne. Problem je, ker zato potrebuješ (mislim da) cevni ključ 54 in dvomim, da ga doma imaš. Najbolje je, da se zapelješ do "pravega" mehanika , ki ti bo stvar potisnil brez kladiva in velikega "šraufncingerja".

nigdo
Prispevkov: 103
Pridružen: Če Dec 23, 2010 1:58 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nigdo » To Maj 24, 2011 10:34 am

Hvala, danes sem zmenjen z enim ki mi bo pogledal. Kolo teče normalno, brez škrtanja in mislim da bo potrebeno samo potisniti.

LP, Peter

nigdo
Prispevkov: 103
Pridružen: Če Dec 23, 2010 1:58 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nigdo » So Okt 08, 2011 2:09 pm

Pozdravljeni.

Včeraj je začela utripati lučka od akumulatorja, mislim da bi bilo potrebno zamenjati ščetke na alternatorju. Sedaj bi prosil koga za kakšen nasvet. Glede na položaj alternatorja najbrž ni mogoče popravilo brez demontaže le tega? Se da samo ščetke zamenjat ali je treba cel tisti kos ki drži ščetke kupit nov?


LP, Peter

mig72
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr Dec 10, 2008 7:24 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mig72 » So Okt 08, 2011 10:10 pm

Zdravo

Imam ferzo 1.6 16v 89 letnik pri kateri imam težave z vžigom ko je avto hladen. Sicer vžiga vendar se zdi kot da dela po treh po treh cilindrih in kadi črno ko se malo segreje ( 5 min) pa dela ko urca in takrat tudi lepo vžiga.
Kable in svečke sem že zamenjal pa ni razlike.
Če se komu svita kaj bi bil problem bi prosil za nasvet .

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Ne Okt 09, 2011 12:55 am

nigdo napisal/-a:Pozdravljeni.

Včeraj je začela utripati lučka od akumulatorja, mislim da bi bilo potrebno zamenjati ščetke na alternatorju. Sedaj bi prosil koga za kakšen nasvet. Glede na položaj alternatorja najbrž ni mogoče popravilo brez demontaže le tega? Se da samo ščetke zamenjat ali je treba cel tisti kos ki drži ščetke kupit nov?


LP, Peter


charade, applause, terios - vsi imajo enak alternator. Poišči na odpadu kak tak avto, pa vzami ven alternator. To bo najcenejša opcija.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
Quadracer
Prispevkov: 173
Pridružen: Sr Okt 22, 2008 11:36 am
Kraj: Zg. Savinjska

OdgovorNapisal/-a Quadracer » Po Okt 10, 2011 11:23 pm

mig72 napisal/-a:Zdravo

Imam ferzo 1.6 16v 89 letnik pri kateri imam težave z vžigom ko je avto hladen. Sicer vžiga vendar se zdi kot da dela po treh po treh cilindrih in kadi črno ko se malo segreje ( 5 min) pa dela ko urca in takrat tudi lepo vžiga.
Kable in svečke sem že zamenjal pa ni razlike.
Če se komu svita kaj bi bil problem bi prosil za nasvet .


Probaj še zamenjat razdelilno kapo pa rotor, tm pobere kontakte in prihaja do slabega stika... js sm si po svoje razlagal to z raztezanjem kape ko se je motor segrel.

lp

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Okt 11, 2011 12:11 am

nigdo napisal/-a:Pozdravljeni.

Včeraj je začela utripati lučka od akumulatorja, mislim da bi bilo potrebno zamenjati ščetke na alternatorju. Sedaj bi prosil koga za kakšen nasvet. Glede na položaj alternatorja najbrž ni mogoče popravilo brez demontaže le tega? Se da samo ščetke zamenjat ali je treba cel tisti kos ki drži ščetke kupit nov?


LP, Peter


Si dobil alternator? Lahko namreč dobim enega. Kolega bo kupil celega applausa, ker rabi motor za ferozo, pa bo takrat en alternator odveč. (cel applause je namreč cenejši kot sama mašina pri preprodajalcih)
Pred EUR sem bil SIT!

nigdo
Prispevkov: 103
Pridružen: Če Dec 23, 2010 1:58 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nigdo » To Okt 11, 2011 9:53 am

Si dobil alternator? Lahko namreč dobim enega. Kolega bo kupil celega applausa, ker rabi motor za ferozo, pa bo takrat en alternator odveč. (cel applause je namreč cenejši kot sama mašina pri preprodajalcih)


Včjraj sem mal gledal kako in kaj in mislim da bom alternator zelo težko ven dobil zaradi vseh cevi pa še cevi od servota so v napoto. Bom danes razdru, in probal samo ščetke zamenjat. Pa ti pol povem al bom rabil ali ne. Hvala za pomoč.

LP, Peter

nigdo
Prispevkov: 103
Pridružen: Če Dec 23, 2010 1:58 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nigdo » Sr Okt 12, 2011 10:18 am

No včeraj sem zamenjal samo ščetke, rotorja ni bilo potrebno stružit tako da zaenkrat ne rabim drugega alternatorja. Vseeno hvala za ponudbo.

LP, Peter

nigdo
Prispevkov: 103
Pridružen: Če Dec 23, 2010 1:58 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nigdo » Ne Apr 15, 2012 9:52 am

No spet me nekaj matra. Ko zavijem do konca v eno stran in peljem čez kakšno neravnino spredaj nekaj poka :roll: Krivo je to da ni čepkov na omejevalcu koliko kolesa zavijejo.
Tisti ki imate ferozo kaj predlagate? Kje bi dobil kakšne čepke?
Slika
LP, Peter

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Apr 16, 2012 10:29 am

Čepki? Tam je vijak in ta vijak udari v omejevalec, ker vmes ni gumice in ker udari kovina ob kovino se to sliši. Nič takega, navadi se ali pa eno gumico gor nalimaj.
Pred EUR sem bil SIT!

sx4
Prispevkov: 46
Pridružen: Po Feb 02, 2015 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a sx4 » Ne Jul 31, 2016 6:41 pm

Lp

Kaj pomeni pri Ferozi oznaka STP? Motor, oprema ali kaj drugega.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 71 gostov