Feroza vprašanje
Marda te ne razumem. Do senzorja ne moreš, ker ne veš kje je ali fizično ne moreš do njega. V glavnem nahaja se na zadni strani motorne glave,pri požarni steni. Do njega je pa res malo jeba. Najlažje narediš tako, da iztočiš hladilno tekočino, odklopiš cevi na desni strani motorja, ki vodijo v grelec kabine in tako imaš prostor do senzorja.
Če rabiš pomoč pri menjavi mi pusti tel. številko na ZS, pa bomo zrihtali
Če rabiš pomoč pri menjavi mi pusti tel. številko na ZS, pa bomo zrihtali
Če rabiš pomoč pri menjavi mi pusti tel. številko na ZS, pa bomo zrihtali
Hvala za pomoč samo najprej moram senzor dobit potem pa ti pustim številko, če bom rabil pomoč, ker bi rad to sam menjal.
Rad bi zmeril levo in desno stran vozila, če sta enako visoki od tal (da ni avto nagnjen), pa me zanima kje je to najbolje izmerit oz. kje bo meritev najbolj točna? npr.: od gume do blatnika, od tli do šasije. Zanima me pa za prednji del vozila.
LP, Peter
Imam problem z gumami ker homologirane dimenzije so 195R15, 205/75R15 in 225/70R15. Od BFG AT imajo najmanjšo dimenzijo 215/75R15 in dimenzije 205/75R15 skorajda ni nič na izbiro in težko bi našel kaj primernega. Zdaj pa nevem kaj bi. Ali so dovoljena kakšna odstopnaja od homologiranih pnevmatik, da bi nataknil gor BFG AT?
Pozdrav.
Ali misliš TUV od platišč? Seveda ga nimam, nevem niti kje bi ga dobil. Platišča so taka http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... hp?t=11153
Pa hvala za odgovore in LP
Ali misliš TUV od platišč? Seveda ga nimam, nevem niti kje bi ga dobil. Platišča so taka http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... hp?t=11153
Pa hvala za odgovore in LP
Živijo.
Spet vas formuraše prosim za pomoč. In sicer sprednje kolo ima luft (zračnost), mislim da kolesni ležaj kliče po novem. Malo sem gledal kolko bi to koštalo pa nisem nikjer dobil cene niti nevem kje bi to kupil. zato prosim za pomoč.
Ali ima tudi feroza notranji in zunanji kolesni ležaj?
LP, Peter
Spet vas formuraše prosim za pomoč. In sicer sprednje kolo ima luft (zračnost), mislim da kolesni ležaj kliče po novem. Malo sem gledal kolko bi to koštalo pa nisem nikjer dobil cene niti nevem kje bi to kupil. zato prosim za pomoč.
Ali ima tudi feroza notranji in zunanji kolesni ležaj?
LP, Peter
Friteza je čista klasika, notranji in zunanji ležaj sta konusno-valjčna v ločenem ohišju in tako dopuščata potiskanje.
Dvomim da si ležaj "razsu" tako, da če kolo dvigneš in ni škrtanja se lezaje samo potisne. Problem je, ker zato potrebuješ (mislim da) cevni ključ 54 in dvomim, da ga doma imaš. Najbolje je, da se zapelješ do "pravega" mehanika , ki ti bo stvar potisnil brez kladiva in velikega "šraufncingerja".
Dvomim da si ležaj "razsu" tako, da če kolo dvigneš in ni škrtanja se lezaje samo potisne. Problem je, ker zato potrebuješ (mislim da) cevni ključ 54 in dvomim, da ga doma imaš. Najbolje je, da se zapelješ do "pravega" mehanika , ki ti bo stvar potisnil brez kladiva in velikega "šraufncingerja".
Pozdravljeni.
Včeraj je začela utripati lučka od akumulatorja, mislim da bi bilo potrebno zamenjati ščetke na alternatorju. Sedaj bi prosil koga za kakšen nasvet. Glede na položaj alternatorja najbrž ni mogoče popravilo brez demontaže le tega? Se da samo ščetke zamenjat ali je treba cel tisti kos ki drži ščetke kupit nov?
LP, Peter
Včeraj je začela utripati lučka od akumulatorja, mislim da bi bilo potrebno zamenjati ščetke na alternatorju. Sedaj bi prosil koga za kakšen nasvet. Glede na položaj alternatorja najbrž ni mogoče popravilo brez demontaže le tega? Se da samo ščetke zamenjat ali je treba cel tisti kos ki drži ščetke kupit nov?
LP, Peter
Zdravo
Imam ferzo 1.6 16v 89 letnik pri kateri imam težave z vžigom ko je avto hladen. Sicer vžiga vendar se zdi kot da dela po treh po treh cilindrih in kadi črno ko se malo segreje ( 5 min) pa dela ko urca in takrat tudi lepo vžiga.
Kable in svečke sem že zamenjal pa ni razlike.
Če se komu svita kaj bi bil problem bi prosil za nasvet .
Imam ferzo 1.6 16v 89 letnik pri kateri imam težave z vžigom ko je avto hladen. Sicer vžiga vendar se zdi kot da dela po treh po treh cilindrih in kadi črno ko se malo segreje ( 5 min) pa dela ko urca in takrat tudi lepo vžiga.
Kable in svečke sem že zamenjal pa ni razlike.
Če se komu svita kaj bi bil problem bi prosil za nasvet .
nigdo napisal/-a:Pozdravljeni.
Včeraj je začela utripati lučka od akumulatorja, mislim da bi bilo potrebno zamenjati ščetke na alternatorju. Sedaj bi prosil koga za kakšen nasvet. Glede na položaj alternatorja najbrž ni mogoče popravilo brez demontaže le tega? Se da samo ščetke zamenjat ali je treba cel tisti kos ki drži ščetke kupit nov?
LP, Peter
charade, applause, terios - vsi imajo enak alternator. Poišči na odpadu kak tak avto, pa vzami ven alternator. To bo najcenejša opcija.
Pred EUR sem bil SIT!
mig72 napisal/-a:Zdravo
Imam ferzo 1.6 16v 89 letnik pri kateri imam težave z vžigom ko je avto hladen. Sicer vžiga vendar se zdi kot da dela po treh po treh cilindrih in kadi črno ko se malo segreje ( 5 min) pa dela ko urca in takrat tudi lepo vžiga.
Kable in svečke sem že zamenjal pa ni razlike.
Če se komu svita kaj bi bil problem bi prosil za nasvet .
Probaj še zamenjat razdelilno kapo pa rotor, tm pobere kontakte in prihaja do slabega stika... js sm si po svoje razlagal to z raztezanjem kape ko se je motor segrel.
lp
nigdo napisal/-a:Pozdravljeni.
Včeraj je začela utripati lučka od akumulatorja, mislim da bi bilo potrebno zamenjati ščetke na alternatorju. Sedaj bi prosil koga za kakšen nasvet. Glede na položaj alternatorja najbrž ni mogoče popravilo brez demontaže le tega? Se da samo ščetke zamenjat ali je treba cel tisti kos ki drži ščetke kupit nov?
LP, Peter
Si dobil alternator? Lahko namreč dobim enega. Kolega bo kupil celega applausa, ker rabi motor za ferozo, pa bo takrat en alternator odveč. (cel applause je namreč cenejši kot sama mašina pri preprodajalcih)
Pred EUR sem bil SIT!
Si dobil alternator? Lahko namreč dobim enega. Kolega bo kupil celega applausa, ker rabi motor za ferozo, pa bo takrat en alternator odveč. (cel applause je namreč cenejši kot sama mašina pri preprodajalcih)
Včjraj sem mal gledal kako in kaj in mislim da bom alternator zelo težko ven dobil zaradi vseh cevi pa še cevi od servota so v napoto. Bom danes razdru, in probal samo ščetke zamenjat. Pa ti pol povem al bom rabil ali ne. Hvala za pomoč.
LP, Peter
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 103 gosti