Feroza vprašanje
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
Feroza vprašanje
Imam vprašanje. Ali je kje slikovno gradivo o menjavi motorja pri Ferozi za BMW-jev motor M40 ?
Baje se da zamenjat, samo kako se reši z menjalnikom?
Baje se da zamenjat, samo kako se reši z menjalnikom?
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
Bertone freeclimber 2 je bila oznaka feroze z BMW-jevim motorjem in 105KM. Freeclimber je bil rocky.
Motor naj bi pasal na vijake, samo je potrebno menjat še vso elektroniko, tako da je preveč dela.
Bolj se splača vzet motor od aplausa 1.6 Xi, ki ima 105KM že v osnovi. Pa pustiš lažji vstrajnik (je kr nekaj lažji od ferozinega) in sklopko od tega applausa. Res je sklopka manjša, ampak .... Pa mnejaš še računalnik (kabli so enaki) in se avto kr dost bolje pelje.
Če pa poznaš kakega štromarja, ti pa še blokado dvigne iz 6250 obratov na 7500, pa si zmagal.
7500 obratov imajo pa 1.3 motorji iz charade-a. Ti motorji imajo tudi 95 KM, kar je 12 KM več kot frgazer motor od feroze.
Motor naj bi pasal na vijake, samo je potrebno menjat še vso elektroniko, tako da je preveč dela.
Bolj se splača vzet motor od aplausa 1.6 Xi, ki ima 105KM že v osnovi. Pa pustiš lažji vstrajnik (je kr nekaj lažji od ferozinega) in sklopko od tega applausa. Res je sklopka manjša, ampak .... Pa mnejaš še računalnik (kabli so enaki) in se avto kr dost bolje pelje.
Če pa poznaš kakega štromarja, ti pa še blokado dvigne iz 6250 obratov na 7500, pa si zmagal.
7500 obratov imajo pa 1.3 motorji iz charade-a. Ti motorji imajo tudi 95 KM, kar je 12 KM več kot frgazer motor od feroze.
Pred EUR sem bil SIT!
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
To dvoje ne gre skupaj. Poleg tega je še najlažje spravit skupaj motor in menjalnik. Kaj pa ostalo??
Če bi bilo tako enostavno bi bilo cel kup feroz z BMW motorji ki so dobri in poceni.
Kot tudi sklopka od osebnega avtomobila in terensko vozilo ne gresta skupaj. Prav tako je neumnost brez primere na terenskem vozilu z 1.6 motorja iti na 1.3 neglede da ima več KW.
Še največja neumnost je pa pri terencu navijat obrate in blokade ven jemat
Če bi bilo tako enostavno bi bilo cel kup feroz z BMW motorji ki so dobri in poceni.
Kot tudi sklopka od osebnega avtomobila in terensko vozilo ne gresta skupaj. Prav tako je neumnost brez primere na terenskem vozilu z 1.6 motorja iti na 1.3 neglede da ima več KW.
Še največja neumnost je pa pri terencu navijat obrate in blokade ven jemat
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
AŁIEN napisal/-a:To dvoje ne gre skupaj. Poleg tega je še najlažje spravit skupaj motor in menjalnik. Kaj pa ostalo??
Če bi bilo tako enostavno bi bilo cel kup feroz z BMW motorji ki so dobri in poceni.
Kot tudi sklopka od osebnega avtomobila in terensko vozilo ne gresta skupaj. Prav tako je neumnost brez primere na terenskem vozilu z 1.6 motorja iti na 1.3 neglede da ima več KW.
Še največja neumnost je pa pri terencu navijat obrate in blokade ven jemat
Vidim, da je preveč komplicirano, pa bom raje ostal na trdnih tleh.
Hvala vsem za mnenja.
nigdo napisal/-a:Zanima me kakšna je razlika v pogonu pri ferozi full time in navadno? Ali full time ima sredinski diferencial z možnostjo blokade?
Feroza full time ima stalen 4X4 z možnostjo delne blokade sredinskega diferencijala. Nima reduktorja in menjalnik ima drugačna prestavna razmerja. Prva in druga prestava je sta zelo "kratki".
Spodaj na menjalniku imaš en vijak, in če ga odviješ se ti ročica zamakne desno in rahlo navzgor takrat imaš samo zadnji pogon. Ma tudi piše da samo v določenih primerih to uporabljaj
Na prvih kolesih imaš tako narejeno da se osovine vrtijo non stop nimaš nobenih vklopnikov.
Pri Ferozi z reduktorjem pa je malo drugace.
Imaš možnosti 2H, 4H in 4L, Na prvih kolesih imaš vklopnike, ti pa so lahko avtomatski ali ročni. Pri avtomatskih je kar precej problemov, pri ročnih imaš enostavno upravljanje in več možnosti. Lahko voziš naprimer v reduktorju in imaš pogon samo zadaj.
Imel sem oba tipa Feroze, kakor tudi oba tipa vklopnikov. Sedaj je ostala doma novejša, ki je bila full time Sedaj ima reduktor pa še par malenkosti sem predelal.
Evo še dve slikici na hitro
Če te kaj več zanima me lahko pokličeš
041 793 180 Andrej
LP Andrej
Živijo
Tudi jaz sem lastnik feroze, ki je bila v originalu fulltime. ker sem dokaj ugodno dobil dober menjalnik z reduktorjem sem jo predelal oz ji zamenjal menjalnik.
Moram rečt, da se mi zdaj bol dopade, saj se kar velik vozim po vlakah, snegu in blatu, seveda pri tem igrajo veliko vlogo gume. Moje mnenje je, da če se boš vozil po takmu terenu kot jaz si omisli reduktor, če bo pa tvoja pot večinoma asfaltna pa bi kar tam pa tam zapeljal na kak bregec, je pa full time več kot dovolj.
lp
Tudi jaz sem lastnik feroze, ki je bila v originalu fulltime. ker sem dokaj ugodno dobil dober menjalnik z reduktorjem sem jo predelal oz ji zamenjal menjalnik.
Moram rečt, da se mi zdaj bol dopade, saj se kar velik vozim po vlakah, snegu in blatu, seveda pri tem igrajo veliko vlogo gume. Moje mnenje je, da če se boš vozil po takmu terenu kot jaz si omisli reduktor, če bo pa tvoja pot večinoma asfaltna pa bi kar tam pa tam zapeljal na kak bregec, je pa full time več kot dovolj.
lp
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
Evo feroza pršla k hiši, prvi občutki dobri. Sedaj me pa zanima ali električna pumpa za gorivo deluje samo takrat ko daš kontakt in malo počakaš da načrpa gorivo in potem se ustavi ali deluje tudi potem ko avto vžgeš in laufa Je pa injection izvedba. Bi dal kakšno sliko gor pa neznam
Hvala za odgovore
LP, Peter
Hvala za odgovore
LP, Peter
Pozdravljeni.
Hvala za prejšne odgovore, sedaj me še zanima glede vklopnikov. Nevem kakšni vklopniki so sedaj na ferozi, vem samo da niso ne avtomatski ne ročni, sepravi sploh niso vklopniki. Ko snamem pokrov platišč se spodaj skriva ''vklopnik'' s tako okroglo bunko (niso original, možno da so od full time feroze). Če bi gdo vedel kaj to je zaena stvar bi prosil naj mi pove.
Zanima me pa ali je potrebna kakšna predelava na pestu, če bi zamenjal z ročnimi vklopniki?
LP, Peter
Hvala za prejšne odgovore, sedaj me še zanima glede vklopnikov. Nevem kakšni vklopniki so sedaj na ferozi, vem samo da niso ne avtomatski ne ročni, sepravi sploh niso vklopniki. Ko snamem pokrov platišč se spodaj skriva ''vklopnik'' s tako okroglo bunko (niso original, možno da so od full time feroze). Če bi gdo vedel kaj to je zaena stvar bi prosil naj mi pove.
Zanima me pa ali je potrebna kakšna predelava na pestu, če bi zamenjal z ročnimi vklopniki?
LP, Peter
Žijo.
Ja to sem ugotovil včeraj da se nonstop vse vrti. Ali ko vzameš dol ''vklopnik'' je normalno, da ima polosovina malo zračnosti (levo desno) Saj jo vklopnik drži v centru kajne
Sedaj me pa zanima ali ta ''vklopnik'' samo dol vzamem in dam ročne gor ali so potrebne kakšne predelave? (Ker tile od fulltime imajo tudi seger obroček).
Hvala za odgovore.
LP, Peter
Ja to sem ugotovil včeraj da se nonstop vse vrti. Ali ko vzameš dol ''vklopnik'' je normalno, da ima polosovina malo zračnosti (levo desno) Saj jo vklopnik drži v centru kajne
Sedaj me pa zanima ali ta ''vklopnik'' samo dol vzamem in dam ročne gor ali so potrebne kakšne predelave? (Ker tile od fulltime imajo tudi seger obroček).
Hvala za odgovore.
LP, Peter
Avtomatske vklopnike daš dol. Ročni je sestavljen iz dveh delov. Namestiš spodnji del, daš segerjev obroček in namestiš zgornji del vklopnika ter priviješ. Paziti moraš, da vse lepo pade na svoje mesto brez sile in pa malo namaži z mastjo vklopnike.
LP
LP
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj
Ravno to!Samo problem je, če slučajno niso vijaki že zategjeni do konca.Tako kot pri mojem terranu. Potem pa je treba iztaknit ven torzisko palco in jo primaknit za kak zop.
Koliko zategnit za pr.2cm?Pomoje,po lastnem občutku.Probaj za gvint na eni in drugi strani-poglej,potem pa ponavljaj dokler neboš zadovoljen!
lp.mihevc t
Koliko zategnit za pr.2cm?Pomoje,po lastnem občutku.Probaj za gvint na eni in drugi strani-poglej,potem pa ponavljaj dokler neboš zadovoljen!
lp.mihevc t
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 41 gostov