Feroza vprašanje

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
thundercat
Prispevkov: 535
Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
Kraj: Dolenjska

Feroza vprašanje

OdgovorNapisal/-a thundercat » Po Jan 10, 2011 6:58 pm

Imam vprašanje. Ali je kje slikovno gradivo o menjavi motorja pri Ferozi za BMW-jev motor M40 ?
Baje se da zamenjat, samo kako se reši z menjalnikom?

Uporabniški avatar
Quadracer
Prispevkov: 173
Pridružen: Sr Okt 22, 2008 11:36 am
Kraj: Zg. Savinjska

OdgovorNapisal/-a Quadracer » Po Jan 10, 2011 7:04 pm

da se ja, takšna različica feroze je bila narejena v italiji Bertone Freeclimber.
Poskusi poiskat manual za ta model, če obstaja.

Uporabniški avatar
thundercat
Prispevkov: 535
Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
Kraj: Dolenjska

OdgovorNapisal/-a thundercat » Po Jan 10, 2011 7:12 pm

Hvala, bom poizkusil najti.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Jan 11, 2011 8:40 am

Bertone freeclimber 2 je bila oznaka feroze z BMW-jevim motorjem in 105KM. Freeclimber je bil rocky.
Motor naj bi pasal na vijake, samo je potrebno menjat še vso elektroniko, tako da je preveč dela.

Bolj se splača vzet motor od aplausa 1.6 Xi, ki ima 105KM že v osnovi. Pa pustiš lažji vstrajnik (je kr nekaj lažji od ferozinega) in sklopko od tega applausa. Res je sklopka manjša, ampak .... Pa mnejaš še računalnik (kabli so enaki) in se avto kr dost bolje pelje.

Če pa poznaš kakega štromarja, ti pa še blokado dvigne iz 6250 obratov na 7500, pa si zmagal.

7500 obratov imajo pa 1.3 motorji iz charade-a. Ti motorji imajo tudi 95 KM, kar je 12 KM več kot frgazer motor od feroze.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
thundercat
Prispevkov: 535
Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
Kraj: Dolenjska

OdgovorNapisal/-a thundercat » To Jan 11, 2011 11:51 am

Hvala za razlago. BMW-jev motor bi dobil z kabli kar ugodno, pa me je najbolj skrbelo, kako paše menjalnik skupaj.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Jan 11, 2011 12:21 pm

Sej pravin "NAJ BI" pasal motor na vijake. Bi moral pa poiskat kakega freeclimberja in malo bolj podrobno preverit in premerit.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Jan 11, 2011 12:29 pm

To dvoje ne gre skupaj. Poleg tega je še najlažje spravit skupaj motor in menjalnik. Kaj pa ostalo??
Če bi bilo tako enostavno bi bilo cel kup feroz z BMW motorji ki so dobri in poceni.
Kot tudi sklopka od osebnega avtomobila in terensko vozilo ne gresta skupaj. Prav tako je neumnost brez primere na terenskem vozilu z 1.6 motorja iti na 1.3 neglede da ima več KW.
Še največja neumnost je pa pri terencu navijat obrate in blokade ven jemat :ah_seveda:

Uporabniški avatar
thundercat
Prispevkov: 535
Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
Kraj: Dolenjska

OdgovorNapisal/-a thundercat » To Jan 11, 2011 9:03 pm

AŁIEN napisal/-a:To dvoje ne gre skupaj. Poleg tega je še najlažje spravit skupaj motor in menjalnik. Kaj pa ostalo??
Če bi bilo tako enostavno bi bilo cel kup feroz z BMW motorji ki so dobri in poceni.
Kot tudi sklopka od osebnega avtomobila in terensko vozilo ne gresta skupaj. Prav tako je neumnost brez primere na terenskem vozilu z 1.6 motorja iti na 1.3 neglede da ima več KW.
Še največja neumnost je pa pri terencu navijat obrate in blokade ven jemat :ah_seveda:


Vidim, da je preveč komplicirano, pa bom raje ostal na trdnih tleh.
Hvala vsem za mnenja.

nigdo
Prispevkov: 103
Pridružen: Če Dec 23, 2010 1:58 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nigdo » So Jan 22, 2011 1:59 pm

Zanima me kakšna je razlika v pogonu pri ferozi full time in navadno? Ali full time ima sredinski diferencial z možnostjo blokade?

Andrej P
Prispevkov: 112
Pridružen: Sr Mar 02, 2005 11:25 pm
Kraj: sežana

OdgovorNapisal/-a Andrej P » So Jan 22, 2011 9:54 pm

nigdo napisal/-a:Zanima me kakšna je razlika v pogonu pri ferozi full time in navadno? Ali full time ima sredinski diferencial z možnostjo blokade?


Feroza full time ima stalen 4X4 z možnostjo delne blokade sredinskega diferencijala. Nima reduktorja in menjalnik ima drugačna prestavna razmerja. Prva in druga prestava je sta zelo "kratki".
Spodaj na menjalniku imaš en vijak, in če ga odviješ se ti ročica zamakne desno in rahlo navzgor takrat imaš samo zadnji pogon. Ma tudi piše da samo v določenih primerih to uporabljaj

Slika

Na prvih kolesih imaš tako narejeno da se osovine vrtijo non stop nimaš nobenih vklopnikov.


Pri Ferozi z reduktorjem pa je malo drugace.
Imaš možnosti 2H, 4H in 4L, Na prvih kolesih imaš vklopnike, ti pa so lahko avtomatski ali ročni. Pri avtomatskih je kar precej problemov, pri ročnih imaš enostavno upravljanje in več možnosti. Lahko voziš naprimer v reduktorju in imaš pogon samo zadaj.


Imel sem oba tipa Feroze, kakor tudi oba tipa vklopnikov. Sedaj je ostala doma novejša, ki je bila full time Sedaj ima reduktor pa še par malenkosti sem predelal. :lol:

Evo še dve slikici na hitro
Slika

Slika

Če te kaj več zanima me lahko pokličeš
041 793 180 Andrej

LP Andrej

Uporabniški avatar
Quadracer
Prispevkov: 173
Pridružen: Sr Okt 22, 2008 11:36 am
Kraj: Zg. Savinjska

OdgovorNapisal/-a Quadracer » Ne Jan 23, 2011 9:59 am

Živijo

Tudi jaz sem lastnik feroze, ki je bila v originalu fulltime. ker sem dokaj ugodno dobil dober menjalnik z reduktorjem sem jo predelal oz ji zamenjal menjalnik.
Moram rečt, da se mi zdaj bol dopade, saj se kar velik vozim po vlakah, snegu in blatu, seveda pri tem igrajo veliko vlogo gume. Moje mnenje je, da če se boš vozil po takmu terenu kot jaz si omisli reduktor, če bo pa tvoja pot večinoma asfaltna pa bi kar tam pa tam zapeljal na kak bregec, je pa full time več kot dovolj.

lp

nigdo
Prispevkov: 103
Pridružen: Če Dec 23, 2010 1:58 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nigdo » Ne Jan 23, 2011 12:24 pm

Hvala za odgovore. Kaj pa po kakšenem res grdem in strmem "makadamu" ko rabš reduktor imaš pa možnost samo reduktor z 4x4 ali pogonski sklopi zelo trpijo? Glede na to da je oprijem kar dober.
LP

Ghostrider
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Ghostrider » Ne Jan 23, 2011 2:07 pm

Voziš se lahko tudi po asvaltu ko imaš sredinsko zaporo vključeno (z občutkom). Ne zdaj glih volana do konca zamotat pa se vozit ampak, če malenkost zavijaš ne bi smelo nič počit... Take imam jaz izkušnje.

nigdo
Prispevkov: 103
Pridružen: Če Dec 23, 2010 1:58 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nigdo » Če Feb 10, 2011 9:36 pm

Evo feroza pršla k hiši, prvi občutki dobri. Sedaj me pa zanima ali električna pumpa za gorivo deluje samo takrat ko daš kontakt in malo počakaš da načrpa gorivo in potem se ustavi ali deluje tudi potem ko avto vžgeš in laufa :?: Je pa injection izvedba. Bi dal kakšno sliko gor pa neznam :(

Hvala za odgovore

LP, Peter

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Pe Feb 11, 2011 11:48 am

Električna pumpa bi morala konstantno delovati.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
Quadracer
Prispevkov: 173
Pridružen: Sr Okt 22, 2008 11:36 am
Kraj: Zg. Savinjska

OdgovorNapisal/-a Quadracer » Pe Feb 11, 2011 1:14 pm

ko daš kontakt se sliši, da pumpa zalaufa potem se ustavi.
če ti avto deluje normalno se ne obremenjuj z malenkostmi.

lp

nigdo
Prispevkov: 103
Pridružen: Če Dec 23, 2010 1:58 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nigdo » Sr Feb 16, 2011 11:24 am

Pozdravljeni.

Hvala za prejšne odgovore, sedaj me še zanima glede vklopnikov. Nevem kakšni vklopniki so sedaj na ferozi, vem samo da niso ne avtomatski ne ročni, sepravi sploh niso vklopniki. Ko snamem pokrov platišč se spodaj skriva ''vklopnik'' s tako okroglo bunko (niso original, možno da so od full time feroze). Če bi gdo vedel kaj to je zaena stvar bi prosil naj mi pove.

Zanima me pa ali je potrebna kakšna predelava na pestu, če bi zamenjal z ročnimi vklopniki?

LP, Peter

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Feb 16, 2011 12:06 pm

A približno takole zgleda, al je samo plehek čez namesto tega?
Slika
Pred EUR sem bil SIT!

nigdo
Prispevkov: 103
Pridružen: Če Dec 23, 2010 1:58 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nigdo » Sr Feb 16, 2011 2:28 pm

Podobno sam nič ne piše gor. Namesto tiste plastike ima tako kovinsko bučko.Vem samo to da vrti tudi polosovine v 2H načinu. Bom probal dat kakšno sliko gor, ko pridem domov. Kaj vklopnike lahko dol poberem in vozim brez njih :?:

LP, Peter

Andrej P
Prispevkov: 112
Pridružen: Sr Mar 02, 2005 11:25 pm
Kraj: sežana

OdgovorNapisal/-a Andrej P » Sr Feb 16, 2011 9:25 pm

če so samo male bunkice so to od full time feroze in se ti vrti nonstop osovina in prvi dif.

nigdo
Prispevkov: 103
Pridružen: Če Dec 23, 2010 1:58 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nigdo » Če Feb 17, 2011 9:07 am

Žijo.

Ja to sem ugotovil včeraj da se nonstop vse vrti. Ali ko vzameš dol ''vklopnik'' je normalno, da ima polosovina malo zračnosti (levo desno) :?: Saj jo vklopnik drži v centru kajne :?:
Sedaj me pa zanima ali ta ''vklopnik'' samo dol vzamem in dam ročne gor ali so potrebne kakšne predelave? (Ker tile od fulltime imajo tudi seger obroček).

Hvala za odgovore.

LP, Peter

Uporabniški avatar
Zoran67
Prispevkov: 1003
Pridružen: So Mar 01, 2008 10:35 am
Kraj: Tolminske višave

OdgovorNapisal/-a Zoran67 » Če Feb 17, 2011 9:26 am

Avtomatske vklopnike daš dol. Ročni je sestavljen iz dveh delov. Namestiš spodnji del, daš segerjev obroček in namestiš zgornji del vklopnika ter priviješ. Paziti moraš, da vse lepo pade na svoje mesto brez sile in pa malo namaži z mastjo vklopnike.
LP
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj

nigdo
Prispevkov: 103
Pridružen: Če Dec 23, 2010 1:58 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nigdo » Če Feb 24, 2011 9:26 am

Pozdravljeni.

No sedaj me zanima, če se torzijo nastavlja tam približno na polovici avtomobila kjer sta dva vijaka, za vsako torzijo eden? Na koncu torzijske vzmeti? Gre se za ferozo.
In te vijake samo privijem? Približno koliko bi bilo potrebno za 2cm dviga?

Lep pozdrav, Peter

nigdo
Prispevkov: 103
Pridružen: Če Dec 23, 2010 1:58 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a nigdo » Če Feb 24, 2011 10:07 am

Slika

Ta dva vijaka sem mislil.

Hvala za odgovore.

LP, Peter

Mihevc
Prispevkov: 275
Pridružen: Pe Apr 23, 2010 6:28 pm

OdgovorNapisal/-a Mihevc » Če Feb 24, 2011 11:03 am

Ravno to!Samo problem je, če slučajno niso vijaki že zategjeni do konca.Tako kot pri mojem terranu. Potem pa je treba iztaknit ven torzisko palco in jo primaknit za kak zop.
Koliko zategnit za pr.2cm?Pomoje,po lastnem občutku.Probaj za gvint na eni in drugi strani-poglej,potem pa ponavljaj dokler neboš zadovoljen!

lp.mihevc t


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 41 gostov