Nissan Patrol 2.8 menjava turbine

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Koren
Prispevkov: 25
Pridružen: Po Avg 02, 2010 10:20 pm
Kraj: Razvanje

Nissan Patrol 2.8 menjava turbine

OdgovorNapisal/-a Koren » Ne Jan 16, 2011 4:40 pm

Pozdravljeni :)

Na mojem Patrolu mi je zružila turbina, zdaj pa sem pred tem, da drugo namontiram nazaj. Zanima me pa sledeče. Kako naj se prepričam, da dobi turbina olje? Če štartam na brez turbine, kako hitro more na visokotlačni cevi pokazat olje?

Pa še nekaj, čemu služi oljna napeljava na zadnji strani alternatorja? (vedno, ko odprem pokrov motorja, vidim nekaj novega :D )

LP, Koren

Uporabniški avatar
Koren
Prispevkov: 25
Pridružen: Po Avg 02, 2010 10:20 pm
Kraj: Razvanje

OdgovorNapisal/-a Koren » Ne Jan 16, 2011 5:03 pm

Bom še podkrepil s sliko. Zanima me, če je priključek pri rdeči puščici tisti, na katerem se more prikazat olje. Z rumeno pa sem označil priključek oljne cevi na alternatorju.

Slika

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Ne Jan 16, 2011 5:14 pm

na alternatorju je zadaj vakuumska črpalka, ki služi za podtlak servo zavore.
Tista lajtnga je pa dovod olja za mazanje, spodaj bi moral biti tudi odvod nazaj v karter
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
Koren
Prispevkov: 25
Pridružen: Po Avg 02, 2010 10:20 pm
Kraj: Razvanje

OdgovorNapisal/-a Koren » Ne Jan 16, 2011 5:15 pm

Pravkar sem našel tudi odvod nazaj v karter. Najlepša hvala za pojasnilo :)

Pa glede pritiska na turbini? Kakšna ideja? :)

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Ne Jan 16, 2011 5:28 pm

oljni pritisk turbine naj bi bil enak kot v mazalnem sistemu motorja, saj je direktno iz njega speljan
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
Koren
Prispevkov: 25
Pridružen: Po Avg 02, 2010 10:20 pm
Kraj: Razvanje

OdgovorNapisal/-a Koren » Ne Jan 16, 2011 8:52 pm

Razumem, razumem :)

Zanima me samo to, če lahko kak preverim, če je vse ok preden namontiram turbino. Ker sem štartal pa ni nikjer nič priteklo, da ne zložim skupaj, pa pridem do novega problema :)


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 63 gostov