Še enkrat feroza.

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

Še enkrat feroza.

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Apr 11, 2005 3:57 pm

Na kaj moram pazit pri nakupu feroze? Mislim nabavit letnik 90.
Za pleh mi ni tok važno, ker itak lahko pošvasam pa poštriham - matra me menjalnik in podvozje?
Kakšni so znaki, da je z avtom nekaj narobe?
To da če je mastna mašina ni treba pravt - ampak bl resne stvari - recimo podvozje, menjalnik, amortizerji in podobno.


LP
Nebivedu

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Apr 12, 2005 7:53 am

Evo ferozo letnik 90 sem kupil, sedaj jo bo potrebno pa kr temeljito obnovit. Na srečo samo pleh, ker je ves pobunkan.
Zdej me pa res zanima naslednje. Kaj vse moram preverit na tem avtu, ker ga mislim imeti dalj časa in nebi rad uničil podvozja zaradi kake stvari, ki je prei subaruju ni bilo potrebno delati?
Ena izmed takih stvari je kardan - je potrebno kaj mazati, kako je z amortizerji - na kaj moram paziti pri reduktorju in podobne stvari?

microbo
Prispevkov: 44
Pridružen: Ne Mar 13, 2005 8:48 pm
Kraj: izola

OdgovorNapisal/-a microbo » Če Apr 14, 2005 6:53 pm

hehe pazi na to da je use na njej ;) ki rezerni deli se dobijo skoraj samo na original servisih :) kar pa se ve da je kr neki denarja potrebno tam ... in glej da ti cimmanj pusca olje iz reduktorja .... drugo se pa use da...
kar se pa tice kardanow in volanskega sistema ... kot vejo usi redno podmazovanje in bo use zdrzalo :)

z amortizerji pa nisem mew srece.. mogoce tvoji bojo boljsi ::masuje:

drugace feroza je zakon :moli:

Uporabniški avatar
feroza
Prispevkov: 103
Pridružen: Ne Avg 15, 2004 9:20 pm

OdgovorNapisal/-a feroza » To Apr 19, 2005 8:30 pm

ta weekend sprobana v barbanu
80 km/h v 1.5 m globok jarek
mislim da je malo terencev da je zdrzalo taksen udarec
malo mi je zjebalo volan
podvozje pa je zakon !! potrkam
motor nima problemov vsaj moj
kardani in differenciali so mocni za pop.....
menjalnik in reduktor ne vem moj dela lepo in ne pusca z njih
odvisno je samo kako je bla vzdrzevana
ce je bla redno vzdrzevana ji nima kej bit
za voznjo po terenu ti priporocan da vrzes stran stabilizator
drugace pa je zelo dober terenc mislim da ga ne zamenjam vec
zdej sem kupu se eno za se vozit po cesti ima vso opremo razen klime
feroza zelo uredu !

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Apr 20, 2005 7:03 am

feroza napisal/-a:ta weekend sprobana v barbanu
80 km/h v 1.5 m globok jarek
mislim da je malo terencev da je zdrzalo taksen udarec
malo mi je zjebalo volan
podvozje pa je zakon !! potrkam
motor nima problemov vsaj moj
kardani in differenciali so mocni za pop.....
menjalnik in reduktor ne vem moj dela lepo in ne pusca z njih
odvisno je samo kako je bla vzdrzevana
ce je bla redno vzdrzevana ji nima kej bit
za voznjo po terenu ti priporocan da vrzes stran stabilizator
drugace pa je zelo dober terenc mislim da ga ne zamenjam vec
zdej sem kupu se eno za se vozit po cesti ima vso opremo razen klime
feroza zelo uredu !


No jst sm jo mal sprobal na avtocesti, pa na terenu kr dost, sam u barbanu pa še nisem upal vozit, ker je nisem bil še navajen(tut zdej je še nisem čist in mi gre ob deževnih dneh skor vsak ovinek v BTC-ju pošrek, namesto, da bi jo ujel, se pa sam lovim po avtu - se bo treba kr navadit).
Po avtocesti ta mala škatlca leti kr 170 po števcu - se prav če števc laže za 20km/h(tok ponavad lažejo) gre ta avto ene 150, kar je čist zadovoljivo. Po terenu se pa da res lepo vozit, brez problemov, pa v kak hrib na terenu celo tretja z reduktorjem vleče, kar mi pri subaruju ni nikakor ratalo, pa pr samotu na jimnyju sm tut vidu, da ne gre lih najboljš.

Podvozje se full obnese, samo pošvasat bo treba par lukenj, ki so v zadnjih blatnikih, pa še par drobnarij na plehu bo za popravit. Avto je bil redno vzdrževan na uradnem servisu pa samo 150k kilometrov ma, tko da mora vsaj še enkrat tok zdražat.

Poraba je pa najboljša - vsi so neki govoril od 10 pa do 15litrov, kar pa sploh ni res. Mešana vožnja po terenu in po avtocesti, pa kr nekej vožnje po mestu od križišča do križišča, pa sem naredil 430km z 37.7 litra bencina, kar pomeni da žre okoli 8,8 litra, kar pa je zelo sprejemljivo.

Gost

OdgovorNapisal/-a Gost » Sr Apr 20, 2005 9:04 am

nebivedu kaj tvoja feroza je injection efi al je frgazer karburator ?
ker meni je original pila okoli 13 litrov
ce je bla redno vzdrzevana bodi siguren da bo zdrzala se najmanj 200 000
odvisni kaj bos delal z nje :)

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Apr 20, 2005 9:17 am

Anonymous napisal/-a:nebivedu kaj tvoja feroza je injection efi al je frgazer karburator ?
ker meni je original pila okoli 13 litrov
ce je bla redno vzdrzevana bodi siguren da bo zdrzala se najmanj 200 000
odvisni kaj bos delal z nje :)

Mislim da je EFI, ker frgazer so mele samo 8v mašino ta je pa 16V. Z njo mislim odeplat kako soft dirko pa za vsakodnevno vožnjo bo.

Gost

OdgovorNapisal/-a Gost » Sr Apr 20, 2005 10:13 am

16 v so efi in frgazer

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Apr 20, 2005 10:28 am

Kje bi pa lahko vidu razliko, ker se sploh še nisem v mašino spuščal?

banzai
Prispevkov: 101
Pridružen: Če Feb 17, 2005 5:24 pm

OdgovorNapisal/-a banzai » Sr Apr 20, 2005 5:18 pm

mislim da ma efi nalepko na avtu

microbo
Prispevkov: 44
Pridružen: Ne Mar 13, 2005 8:48 pm
Kraj: izola

OdgovorNapisal/-a microbo » Sr Apr 20, 2005 11:12 pm

meni pije 16 samo pod 3k obrati ne pade pa je karburator:)
samo mislim da je karburator v kurcu ...


kako se vidi kaj je .. samo odpres pokrow motorja ... in ce vidis na levi strani motorja cew kup nekih sust in cewk ves da je karburator drugace pa je inj...

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Apr 21, 2005 8:09 am

microbo napisal/-a:meni pije 16 samo pod 3k obrati ne pade pa je karburator:)
samo mislim da je karburator v kurcu ...


kako se vidi kaj je .. samo odpres pokrow motorja ... in ce vidis na levi strani motorja cew kup nekih sust in cewk ves da je karburator drugace pa je inj...


Pol imam pa injection, ker je samo par cevk.

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Če Apr 21, 2005 12:07 pm

Ne mi reč da ko si kupval nisi pogledu niti al je injection al karburator? :ah_seveda:

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Apr 21, 2005 12:26 pm

Ne nisem gledu. Me sploh ni zanimal. Kupoval sem ferozo in sem jo tudi kupil, neglede na vrsto vbrizga goriva.

Andrej P
Prispevkov: 112
Pridružen: Sr Mar 02, 2005 11:25 pm
Kraj: sežana

OdgovorNapisal/-a Andrej P » Pe Apr 22, 2005 7:11 am

Če je letnik 91 potem je karburator takrat v Ferozi še ni bilo injektorjev.
Poraba mestne vožnje feroze pa ni tako majhna kot si napisal niti po tehničnih podatkih ne.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Pe Apr 22, 2005 7:19 am

Andrej P napisal/-a:Če je letnik 91 potem je karburator takrat v Ferozi še ni bilo injektorjev.
Poraba mestne vožnje feroze pa ni tako majhna kot si napisal niti po tehničnih podatkih ne.


Mogoče pa je. Meni pije po 4ih tankih 8,8 litra - imam pa vse mešano - relacije, mesto in teren. Res pa da je ne pohodim nad 4000 obratov skoraj nikoli. Relacijska vožnja je pa stalno med 3000 in 3500 obrati.

Kok ma Feroza povhen tank? Enkrat sem tankal 44 litrov, pa me zanima, al je bla to vožnja na hlape, ali ma kej večji tank?

LP
Nebivedu


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 52 gostov