težava Mazda B 2500
težava Mazda B 2500
Zdravo!
ko sem zadnjič zavil v križišče, mi je na lepem začelo opletati desno kolo, kot nebi bilo privijačeno, se ustavim in pregledam, vse vredu, se peljem naprej, kar naenkrat sem komaj obračal volan, skoraj je zagrabil.
se uležem pod avto, vse zgleda uredu.
Grem iz službe ne trese več vse vredu, damo avto na dvigalo, tu pa tam imajo gumice zračnost nič resnega. Potem pa opazimo, da je padla desna osovina iz diferenciala. Tudi druga ima zračnost, damo dol, razdre se tudi dif, zobniki so vredu, čudno je le, da je osovina manjša za skoraj 1mm od puše v difu, zato se verjetno maje, ko poskusiš z roko.
Zato sem začel iskati drug dif in osovine, šel sem pogledat dva in glej ga zlomka oba imata zračnost, vsi prodajalci trdijo, da je vse delalo nič pokalo, kaj šele, da bi izpadla osovina.
Se mogoče komu kaj sanja, kaj bi lahko bilo narobe, bi lahko bilo še kaj drugega, kot izrabljenost osovine oziroma puše, ali celo mora biti malo zračnosti?
ko sem zadnjič zavil v križišče, mi je na lepem začelo opletati desno kolo, kot nebi bilo privijačeno, se ustavim in pregledam, vse vredu, se peljem naprej, kar naenkrat sem komaj obračal volan, skoraj je zagrabil.
se uležem pod avto, vse zgleda uredu.
Grem iz službe ne trese več vse vredu, damo avto na dvigalo, tu pa tam imajo gumice zračnost nič resnega. Potem pa opazimo, da je padla desna osovina iz diferenciala. Tudi druga ima zračnost, damo dol, razdre se tudi dif, zobniki so vredu, čudno je le, da je osovina manjša za skoraj 1mm od puše v difu, zato se verjetno maje, ko poskusiš z roko.
Zato sem začel iskati drug dif in osovine, šel sem pogledat dva in glej ga zlomka oba imata zračnost, vsi prodajalci trdijo, da je vse delalo nič pokalo, kaj šele, da bi izpadla osovina.
Se mogoče komu kaj sanja, kaj bi lahko bilo narobe, bi lahko bilo še kaj drugega, kot izrabljenost osovine oziroma puše, ali celo mora biti malo zračnosti?
"vsi prodajalci trdijo, da je vse delalo nič pokalo, kaj šele, da bi izpadla osovina. "
tegale pa ne razumem . Misliš vse prodajalce Mazd ali prejšnje lastnike tvojega voza?
Koliko časa si lastiš avto, koliko imaš prevoženih, kateri lastnik si....
Boš moral malo več napisati, da ne bomo nabijali v tri krasne.
lp andrej
tegale pa ne razumem . Misliš vse prodajalce Mazd ali prejšnje lastnike tvojega voza?
Koliko časa si lastiš avto, koliko imaš prevoženih, kateri lastnik si....
Boš moral malo več napisati, da ne bomo nabijali v tri krasne.
lp andrej
American Jeep-In War and Peace
-
- Prispevkov: 175
- Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
- Kraj: pesnica
Sedaj sem že nekako razbral, da gre verjetno za teževo na prednjem delu vozila ( ker pišeš o optiki??).
Napiši, opiši sp. levo-desno -zadaj-- fotka- opazil- ????? da se lahko tisti kateri se spoznajo (mo) na to poglobimo v napako ( če ti je v interesu)ker je to primer, ki se ne dogajo pogosto .... Če pa ti je opletalo kolo potem pa se opazi zračnost v kolesu ali podvozju ???
Napiši, opiši sp. levo-desno -zadaj-- fotka- opazil- ????? da se lahko tisti kateri se spoznajo (mo) na to poglobimo v napako ( če ti je v interesu)ker je to primer, ki se ne dogajo pogosto .... Če pa ti je opletalo kolo potem pa se opazi zračnost v kolesu ali podvozju ???
Prodajalca prednjih difov in osovin sta mi zatrjevala brezhibnost, čeprav so imele osi zračnost kot pri meni.
Lastnik sem od lani, prejšnji lastnik ga je imel 6 let, vedno brez težav.
Ko smo pregledali podvozje, je dokaj vredu, potrebno bi bilo pomenjati kakšno gumico ker jih je že načel zob časa in ima tu pa tam kakšna stvar malenkost lufta. Ni pa nič tako uničeno, da bi bil vzrok za izpad osovine.
Izpadla pa je desna osovina, po ostrem zavijanju v desno pa je začelo tresti kolo, ko sem ustavil ob cesti vse vredu.
Peljem naprej, ko kar naenkrat volan postane zelo trd oziroma blokira, to se je verjetno zgodilo tik preden je izpadla.
Ko pa sem se peljal iz službe je bilo vse vredu, šele na dvigalu smo opazili, da je osovina malenkost bolj iz difa.
Že par dni prej pa se je rahlo čutilo na volanu takšno cukanje, kot da nekaj drži.
Lastnik sem od lani, prejšnji lastnik ga je imel 6 let, vedno brez težav.
Ko smo pregledali podvozje, je dokaj vredu, potrebno bi bilo pomenjati kakšno gumico ker jih je že načel zob časa in ima tu pa tam kakšna stvar malenkost lufta. Ni pa nič tako uničeno, da bi bil vzrok za izpad osovine.
Izpadla pa je desna osovina, po ostrem zavijanju v desno pa je začelo tresti kolo, ko sem ustavil ob cesti vse vredu.
Peljem naprej, ko kar naenkrat volan postane zelo trd oziroma blokira, to se je verjetno zgodilo tik preden je izpadla.
Ko pa sem se peljal iz službe je bilo vse vredu, šele na dvigalu smo opazili, da je osovina malenkost bolj iz difa.
Že par dni prej pa se je rahlo čutilo na volanu takšno cukanje, kot da nekaj drži.
Da ne odpiramo nove teme.
Zadnja pridobitev je Mazda B2500, letnik 2007, nekih 110 konjev, double-cab, 145.000km, redno servisirana.
Simbolična slika.
Na servisu so notri nalili olje 5w 40, v knjigi pa je podatek, da naj bi se za ta motor uporabljalo 10w 40. Je to v redu?
Utripa mi špirala za ogrevalne sveče, pa me zanima, če je kdo v okolici Ljubljane, ki bi bil pripravljen zadevo priklopiti na tester in ugotoviti, kaj je narobe. Če ima kdo kakšno možno varianto, z besedo na dan.
Zadnja pridobitev je Mazda B2500, letnik 2007, nekih 110 konjev, double-cab, 145.000km, redno servisirana.
Simbolična slika.
Na servisu so notri nalili olje 5w 40, v knjigi pa je podatek, da naj bi se za ta motor uporabljalo 10w 40. Je to v redu?
Utripa mi špirala za ogrevalne sveče, pa me zanima, če je kdo v okolici Ljubljane, ki bi bil pripravljen zadevo priklopiti na tester in ugotoviti, kaj je narobe. Če ima kdo kakšno možno varianto, z besedo na dan.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.
Vse je odvisno od motorja, ma ponavadi v navodilih ne pišejo zasonj kako olje mora bit..za starejše motorje bojše gostejše tudi 15w-40-problem lahko nastane pri obrabi odmične, bronzin,..to pa zato ker ima motor svoje tolerance in če je olje preveč tekoče ne dela zadostnega filma!
jas bi peljal nazaj do tega ki je menjal in dal pravo olje-zastonj oziroma z njegovim doplačilom ker je 10w-40 cenejše
jas bi peljal nazaj do tega ki je menjal in dal pravo olje-zastonj oziroma z njegovim doplačilom ker je 10w-40 cenejše
nissan tractor 3.3sdt
Za olje sem kasneje najdel servisno in so nalivali že od štarta 5w 40.
Kar se tiče špiralce:
Ko utripa špirala, avto bolj pokadi pri pospeševanju, bolj ''klenka'' ali kako naj se izrazim, bolj kleplje. Dal sem ga na tester, napako smo pobrisali in avto je tak kot prej, tih in nič ne kadi. Tudi utripa nič ne. Javilo je pa nek senzor na boschpumpi, šifre nimam. Po internetu sem zasledil, da naj bi lahko bil nek senzor pritiska goriva, ali nekaj takega. Če kdo kaj ve, kar pogumno.
Kar se tiče špiralce:
Ko utripa špirala, avto bolj pokadi pri pospeševanju, bolj ''klenka'' ali kako naj se izrazim, bolj kleplje. Dal sem ga na tester, napako smo pobrisali in avto je tak kot prej, tih in nič ne kadi. Tudi utripa nič ne. Javilo je pa nek senzor na boschpumpi, šifre nimam. Po internetu sem zasledil, da naj bi lahko bil nek senzor pritiska goriva, ali nekaj takega. Če kdo kaj ve, kar pogumno.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.
samo da javim...
Obnovljena črpalka goriva pri Jelen servis, Gomilsko. Cena 570€+DDv. Špirala ne utripa več, avto ne klenka, edino se mi zdi, da malenkost bolj pokadi pri polnem gasu/obremenitvi. Naj bi bili pa nenormalno iztrošeni deli črpalke za te kilometre (165kkm).
Obnovljena črpalka goriva pri Jelen servis, Gomilsko. Cena 570€+DDv. Špirala ne utripa več, avto ne klenka, edino se mi zdi, da malenkost bolj pokadi pri polnem gasu/obremenitvi. Naj bi bili pa nenormalno iztrošeni deli črpalke za te kilometre (165kkm).
Once you go black, you can never go back, 'aaight.
Avto dela, ima 175.000. Vse v redu,razen tega,da se mi v zadnjih dneh pri max navoru slišijo vibracije po podvozju in tuljenje. Nekako sem uspel najdt krivca in po moje je to ležaj diferenciala. Drive shaft center bearing, ali carrier bearing. Zdej,kulkr sm zasledu,gre takole, kardan dol,križ narazn,odšraufat križ zamenjat ležaj in v obratnem redu nazaj. Je to res in ali je to že kdo delal?
Once you go black, you can never go back, 'aaight.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 84 gostov