No, z novo pridobitvijo, že prva vprašanja, upam da dobim rešitev v kake odgovoru.
ko sem avto kupoval, je zapora diferencijala delovala. Malo težje se jo je aktiviralo, a je delovalo. Zaj ko je avto doma, pa ne dela.
Na šu sm ena navodila za popravljanje, pa je notr shema, kako vse skupi zgleda. Zlezu sm pd avto, si situacijo ogledal in ugotovil...
Ročica za aktiviranje zapore diferenciala zgleda da ni bila skoraj nikoli uporabljena, ker je bila skoraj cela pokrita z mešanico olja, praha, blata... in ob poskusu premika z vzvodom, se sploh ni premaknila. bila je pa (po sliki) bolj obrnjena proti levi strani (se pravi proti aktivirani zapori) kot pa proti desni (brez zapore diffa). Zdej v desno gre, tako da ni panike, zapora pa še vedno ne deluje. Ta ročica se v levo sploh noče zavrteti (da bi zaklenilo diferencial). Kaj bi mi vi kaj predlagali? Kaj narediti? Nebi ga pa rad na servise vozu kr baje so kr mal zasoljeni za take zadeve.
[/img]
Land Rover Discovery DIFF LOCK
živeli
sam sem imel podoben primer meni je sicer zaprlo diff ampak mi je ob premetavanju avta metalo vn in not tako da je bol ko ne samo pokalo po diffu namesto da bi delalo
diagnoza je preprosta
vzvodna paličica ki sega od zatiča 38 do zatiča 40 je nejke umes upeta na zatič ki je fiksen na ohišje menjalnika če se ne motim.
odklopiš zatič 38 (rumen) in 40 (modr)
odklopiš zatič ki je na skici označen rdeče in ga malo odviješ..
vse skupaj priklopiš nazaj in sprobaš če dela
jaz sem moral postopek sicer parkrat ponovit ker sem prvič preveč odvil "rdeč" vijak in potem mi ni isklopil diff lock-a ko sem našel pravo razmerje zdej dela B.P.
upam da sem ti kaj pomagal
L.P. igor.
sam sem imel podoben primer meni je sicer zaprlo diff ampak mi je ob premetavanju avta metalo vn in not tako da je bol ko ne samo pokalo po diffu namesto da bi delalo
diagnoza je preprosta
vzvodna paličica ki sega od zatiča 38 do zatiča 40 je nejke umes upeta na zatič ki je fiksen na ohišje menjalnika če se ne motim.
odklopiš zatič 38 (rumen) in 40 (modr)
odklopiš zatič ki je na skici označen rdeče in ga malo odviješ..
vse skupaj priklopiš nazaj in sprobaš če dela
jaz sem moral postopek sicer parkrat ponovit ker sem prvič preveč odvil "rdeč" vijak in potem mi ni isklopil diff lock-a ko sem našel pravo razmerje zdej dela B.P.
upam da sem ti kaj pomagal
L.P. igor.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 70 gostov