špera

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
trco

špera

OdgovorNapisal/-a trco » Pe Nov 21, 2003 1:15 pm

Vidim da ste tukaj sami mački glede lade nive.

Mam nekaj vprašanj. Kako Naredit špero za zaden diferencial? Ma kdo načrt? Rad bi malo boljšo blokado na ladi nivi kot je vgrajena.


Lep Pozdrav Offrovderji!

Uporabniški avatar
svetelch
Prispevkov: 307
Pridružen: So Maj 31, 2003 11:14 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a svetelch » Pe Nov 21, 2003 7:39 pm

za dva pira ti jo jaz zašvasam

trco

OdgovorNapisal/-a trco » Pe Nov 21, 2003 9:51 pm

svetelch napisal/-a:za dva pira ti jo jaz zašvasam


Zasvajšat zna vsak. Rab bi špero kot je na tej strani pod priprave na offrovd. Treba reskat svetelch. :lol: Ma kdo mogoče načrt in je stvar že probal?

Ali pa kateri drugi način?

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » So Nov 22, 2003 10:06 am

Trco, takole je. Imeli smo že načrt, ustavilo se je tam, ker nismo našli nikogar,
ki bi imel pravi material / tehnologijo za izdelavo. Na videz zgleda preprosto, vendar
ni - ti lahko povem, po dolgih razgovorih z mojstri drejarji in kalilci. Zaradi tega in
dejstva, da so diferenciali od nive itak zelo nežni, smo zdevo opustili. Če bi res
rad imel blokado na vsak način, si naredi "phantom grip", ampak to je bolj za šalo
kot za res.

trco

OdgovorNapisal/-a trco » So Nov 22, 2003 12:43 pm

vigadu napisal/-a:Trco, takole je. Imeli smo že načrt, ustavilo se je tam, ker nismo našli nikogar,
ki bi imel pravi material / tehnologijo za izdelavo. Na videz zgleda preprosto, vendar
ni - ti lahko povem, po dolgih razgovorih z mojstri drejarji in kalilci. Zaradi tega in
dejstva, da so diferenciali od nive itak zelo nežni, smo zdevo opustili. Če bi res
rad imel blokado na vsak način, si naredi "phantom grip", ampak to je bolj za šalo
kot za res.


In kaj ste delali če smem prašat? Phantom grip ni 100% blokada, vendar če je prav narejena je kar zanimiva stvar. Ta phantom grip se uporablja tudi v rally-u (yugo pokal).

Hvala!

Uporabniški avatar
Ludwig
Prispevkov: 1118
Pridružen: So Jul 26, 2003 10:38 pm
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ludwig » So Nov 22, 2003 1:16 pm

A si mogoče razmišljal o deljeni ročni zavori za začetek ?
Je tudi kar zanimivo in uporabno namesto špere. Predvsem pa veliko manj komplicirano...
LP Ludwig
God shave the queen...

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » So Nov 22, 2003 2:10 pm

Poskusili smo narediti avtomatsko blokado na principu detroit lockerja.

trco

OdgovorNapisal/-a trco » So Nov 22, 2003 3:03 pm

ludwig napisal/-a:A si mogoče razmišljal o deljeni ročni zavori za začetek ?
Je tudi kar zanimivo in uporabno namesto špere. Predvsem pa veliko manj komplicirano...
LP Ludwig


Zanimiva stvar ja! Dober nasvet. Hvala! Kdaj pa kdaj že navadna rocna zavora pomaga.

Detroit locker? Vigadu, lahko poveš kaj več o tem projektu?

4x4

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » So Nov 22, 2003 10:33 pm

Detroit locker, lock-right vse je to isti princip - amerikanci imajo tega veliko - "positive locking differential". Princip delovanja si lahko preberes na

:arrow: http://www.powertrax.com/lrop.htm

Imaš tudi varianto, pri kateri dodaš v odprti diferencial samo "driver", namesto "couplerja" pa ostane stranski zobnik. No, to smo mislili narediti mi.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 141 gostov