Dodge Nitro 2.8 16V CRD

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
dodd
Prispevkov: 213
Pridružen: Po Feb 09, 2009 3:12 pm

Dodge Nitro 2.8 16V CRD

OdgovorNapisal/-a dodd » Po Nov 28, 2011 8:45 am

Spoštovani forumaši,

prosim za čemveč informacij o omenjenem vozilu.
Klasična vprašanja, servisi, cena rezervni deli, poraba, pokvarljivost, serijske napake

Dodge Nitro 2.8 16V CRD, diesel motor, 2777 ccm, 130 kW / 177 KM

Spodaj en lep primerek:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5212153&show=1

lep pozdrav Tom
ALIENA NE CURES.

Uporabniški avatar
eentox
Prispevkov: 281
Pridružen: To Nov 30, 2010 8:17 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a eentox » Po Nov 28, 2011 9:30 am

Zdravo,

na zunaj avto zgleda gromozanski ampak je notranjost presentljivo majhna in otesnjena. Pregled je po mojem mnenju zelo slab. Majhna okna in prostor nad glavo je precej majhen razen če nisi velik meter in čevap.

Notranjost plastična in neudobna na otip toda niti ni tako nekvalitetna. V prtljažniku poglej pod drsno dno (če ga ima-dno ki ga potegneš ven za lažje nakladanje in razkladanje) ker so spodaj rjaveli že kot novi, toda rešilo se je lahko pod garancijo.

Predlagam da vzameš ročni menjalnik (jih je sicer zelo malo) ker z A/T je avto malo len toda še vedno dovolj za normalno vožnjo po asfaltu in makedamu.

Motor je italjanski VM, podoben kot v novem Wranglerju in Cherokeeju (s cherokkejem si lastita tudi enako podvozje), večjih težav jaz ne poznam.

Stalni pogon na zadnja kolesa in zelo hitro gre zadnji konec "pošrek" v križišču, ostrem ovinku.

Poraba je bila 10-12l pri meni.

Avto je meni super za vozit po asfaltu in lepem makedamu, za kakšne off roade pa vsekakor ni.
If it seems too good to be true, it probably is

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Po Nov 28, 2011 3:12 pm

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5390412&show=1

Slika

ta je tudi zelo lep, oz. kot nov.
pred pol leta smo mu montirali ome vzmetenje.
pred kratkim, ga je prvi lastnik prodal posredniku in po ne vem keri logiki so šli sedaj na ogabne 20 col feltne.

avto na stare feltne in dober sconto ... pa je ... seveda, če ti je avto všeč.
avto je exotika, sicer mehanika jeep liberty, ampak ostalo je pa redko.
meni izgleda lepo, ampak občutek vožnje je res zelo Wrangler "style" ... majhna okna, ... in ni primerjave s prostornostjo kakšnega Land Cruiserja ali Pajera.

lp
Mamut
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

dodd
Prispevkov: 213
Pridružen: Po Feb 09, 2009 3:12 pm

OdgovorNapisal/-a dodd » Po Nov 28, 2011 7:31 pm

V bistvo se zanj ogreva prijatelj, meni seveda "ne sede" tovrstni terenec. Je pa zanimiv na pogled, točno tega sem si ogledal tudi v živo in moram reči, da je lep. OME se vidi že od daleč, platišča pa kot si rekel, grozna.
ALIENA NE CURES.

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Po Nov 28, 2011 8:07 pm

se mi je malo čudno zdelo, da bi se tebi zgodil takšen obrat .... za enih 540 stopinj .... :wink:











540 = obrat pa pol, da se ne bo kdo preveč matrou :twisted:
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Nov 28, 2011 9:41 pm

Tudi jaz sem najprej pomislil da se mu je poslabšalo :a_se_ti_je_odpeljalo: .....

dodd
Prispevkov: 213
Pridružen: Po Feb 09, 2009 3:12 pm

OdgovorNapisal/-a dodd » Sr Nov 30, 2011 8:04 am

Še kakšne izkušnje??
ALIENA NE CURES.

Uporabniški avatar
i2c
Prispevkov: 70
Pridružen: So Dec 01, 2007 5:39 am
Kraj: tu pa tam
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a i2c » Ne Dec 11, 2011 8:23 am

O izkušnjah je tko; vozim ga 2 meseca, kupljen je bil za namen "zimksega avta" (otežen dostop, klanci, led v zimi); prej sem vsako zimo imel kakiga SUV-a z kvazi 4 kolesnim pogonom (samomorilski avtomobili za vožnjo navzdol po ledu, ker ni pogona, da bi zaviral).
Vtisi: res je, da ni terenec (prenizek odbijač spredaj), hvalim klasični (priklopljiv) lock pogon 4 WD, je pa v tem cenovnem razredu verjetno največ od avta (pustim se ga primerjati z Wranglerjem ali Cherookejem - ali ga dobiš tak letnik - za tak denar?). Notranjost in prostornost je stvar subjektive posameznika, meni odgovarja tak kot je. Vožnja tiha, udobna (zakaj je Wrangler precej bolj glasen?), rad ima avtocesto (potpovalno povprečje na tempomatu pri 160 km/h ga dokaj solidno nosi), o porabi se pa pri takem avtu ne piše (računalnik kaže 10-13 l), hvalim DVD in serijsko woofer akustiko (končno taka d jo ni treba modificirati), avtomatika mu paše in je dobro dodelana.
Podvozje se ne gunca, rad včasih malo "zaplava", a tu štejem udobje; sopotniki ne cvilijo kljub temu, da ga lahko pohodim ali da kdaj zarohni.
V vsega treh letošnjih dneh ko naj bi bil na kao ledeni podlagi (za spust od doma), je ESP lučka divje utripala, zahteva umirejno vožnjo (prazen zadek, relativno široke celoletne gume.
Je pa tako: pri tem avtu moraš malo vzeti v zakup american style driving / living in ti zna biti všeč. Za parkiranje in vožnjo ni tako velik, kot se zdi (manj kot 4.6 m), še celo nežne roke ga hvalijo (pardon, težko vrnejo).
20 col feltne gume so bolj šminka in zdaj iščem najmanjše možne feltne pa čimbolj kramp gume za sneg / led. Do Mamuta pa ... morda ga dam na OME (pa spet bolj zarad izgleda, kot pa off-road namena).
Kolikor je pri večini "terencev" stranska stopnica služila samo za packanje hlač(ic), je tu dejansko uporabna za vstop v avto (pa me matra da jo vržem proč, če jo kdo kupi, ok).

Kritiziram edino (pre)tihe senzorje za rikverc (jih ne slišim, se orientiram na LED-ice zadaj) - ali pa ne znam nastaviti da bi bolj glasno piskalo (pomoč, če kdo ve, kako gre s tem ali če ve, kje je centralina, da potegnem audio signal v ojačanje).

Tistemu, ki ga kupuje, svetujem, da si ga pred nakupom kje sposodi, ne za en krog, ampak za pol dneva ali vikend; naj gre na pot(i), kjer bo vozil, naj ga v miru "preizkusi v vsakdanji rabi" in če bo občutek pravi, bo hitro navdušen ali obratno. Časi so taki, da če z kupljenim avtom nisi zadovoljen, ga bo(š) težko prodal hitro naprej in tudi okusi so različni.

Mene je po nekaj dnevih pozitivno prepričal in kar nekaj mesecev sem iskal pravega (malo km, znano poreklo, dober letnik, vsa oprema).

Lahko me čez čas vprašaš po ponovnih vtisih :-)

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Ne Dec 11, 2011 3:25 pm

i2c napisal/-a:O izkušnjah je tko; vozim ga 2 meseca, kupljen je bil za namen "zimksega avta" (otežen dostop, klanci, led v zimi); prej sem vsako zimo imel kakiga SUV-a z kvazi 4 kolesnim pogonom (samomorilski avtomobili za vožnjo navzdol po ledu, ker ni pogona, da bi zaviral).


:shock: A lahko tole pisanje mal pojasniš. Meni namreč ni jasno kaj si hotel povedat........

Kaj naj bi bil kvazi 4 kolesni pogon?
Mar ni to prav v tem nitrotu......

Predvsem pa me tole zanima:
"samomorilski avtomobili za vožnjo navzdol po ledu, ker ni pogona, da bi zaviral"
Kakšne neumnosti so tole? :shock: naj berem naprej ali nazaj....ni mi jasno. Si imel Wartburg 4X4?? Ta ne obstaja kar je meni znano.....
Hvališ neka elektronska pomagala za vožnjo, zraven te pa ne moti da sploh nima reduktorja. Vsaj kar je meni znano.


Kakršnakoli primerjava z wranglerjem ali pa cherokeejem je pa neumestna.
Tole lahko primerjaš kvečjemu s Santa Fe ali pa s Sorentom.......pa verjamem da je v vseh pogledih slabši od obeh.
O kakršnem koli terenu pa s pičlimi 17 stopinjskim vstopnim kototom ni kaj debatirat. Santa fe in sorento ga imata 25, pa še zdaleč nista neka terenca. Za santa fe ne vem, za sorenta sem pa ziher da tegale nitrota na terenu poje za malo malco.
Še tisti S od SUV lahko mirne duše preč vzamemo pri tem avtu.
!terenec" za raperje.....sicer je oblika meni kar všečna, vendar je s tako majhnimo okni kot reklamni pano s 4x4 pogonom.

dodd
Prispevkov: 213
Pridružen: Po Feb 09, 2009 3:12 pm

OdgovorNapisal/-a dodd » Ne Dec 11, 2011 7:30 pm

AŁIEN napisal/-a:
i2c napisal/-a:O izkušnjah je tko; vozim ga 2 meseca, kupljen je bil za namen "zimksega avta" (otežen dostop, klanci, led v zimi); prej sem vsako zimo imel kakiga SUV-a z kvazi 4 kolesnim pogonom (samomorilski avtomobili za vožnjo navzdol po ledu, ker ni pogona, da bi zaviral).


:shock: A lahko tole pisanje mal pojasniš. Meni namreč ni jasno kaj si hotel povedat........

Kaj naj bi bil kvazi 4 kolesni pogon?
Mar ni to prav v tem nitrotu......

Predvsem pa me tole zanima:
"samomorilski avtomobili za vožnjo navzdol po ledu, ker ni pogona, da bi zaviral"
Kakšne neumnosti so tole? :shock: naj berem naprej ali nazaj....ni mi jasno. Si imel Wartburg 4X4?? Ta ne obstaja kar je meni znano.....
Hvališ neka elektronska pomagala za vožnjo, zraven te pa ne moti da sploh nima reduktorja. Vsaj kar je meni znano.


Kakršnakoli primerjava z wranglerjem ali pa cherokeejem je pa neumestna.
Tole lahko primerjaš kvečjemu s Santa Fe ali pa s Sorentom.......pa verjamem da je v vseh pogledih slabši od obeh.
O kakršnem koli terenu pa s pičlimi 17 stopinjskim vstopnim kototom ni kaj debatirat. Santa fe in sorento ga imata 25, pa še zdaleč nista neka terenca. Za santa fe ne vem, za sorenta sem pa ziher da tegale nitrota na terenu poje za malo malco.
Še tisti S od SUV lahko mirne duše preč vzamemo pri tem avtu.
!terenec" za raperje.....sicer je oblika meni kar všečna, vendar je s tako majhnimo okni kot reklamni pano s 4x4 pogonom.


Starina, si se prou razjezu, to ni dobro za srce v tvojih letih :ne_ne_ne:
ALIENA NE CURES.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Ne Dec 11, 2011 10:45 pm

Prav nič se nisem razjezu :lol: sam radoveden sem ker res ne razumem kaj je i2c hotel povedati v tistem prvem odstavku.....
Najprej sem pomislil da ima tole čudo nekaj podobnega KERS-u iz formule :lol:

No primerjava z wranglerjem me je pa res mal presenetila, oziroma tisto vprašanje zakaj je wrangler glasen :shock: Ja valda se ne more čistokrvnega terenca primerjat z avtom takega razreda glede glasnosti in udobja.

Uglavnem meni pove o tem avtu vse že to da je nov 34K€, 2009 letnik se pa prodajajo za pol manj soldov. Pa še še za ta znesek kupcev ravno ne tare okoli njega.
15 K€ vreči proč za dve leti vožnje se pa meni zdi mal mem......če dodamo še stroške smo pa na 10K€ pušinga na leto.
Od konkurence je mogoče boljši le v enem segmentu, da privlači več pogledov. To je pa tudi vse.......
Če kdo to išče pol naj raj hamerja kupi.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 93 gostov