Stran 1 od 1

dizel v samuraju

Objavljeno: To Maj 31, 2005 9:44 pm
Napisal/-a sj413
Na to temo je bilo že veliko rečeno, pa vseeno me zanima kater dizel motor bi najlažje vgradiv v samuraja. Razmišljam o omegi 2,3 pa me zanima kakšno je vaše mnenje. Hvala

Objavljeno: Sr Jun 01, 2005 6:48 pm
Napisal/-a ferrarist
js sm tudi razmišljal o dizlu,pa ti povem,da dej bencinca noter...zakaj???zato,da pohodiš redoto do limitatorja in ti čisti gume :wink: ,kar lahko pri dizlu le sanjaš...oz. moraš menjat marčo gor za večjo hitrost,kar te v blatu po mojih izkušnjah lahko kar drago košta :oops:

Objavljeno: So Jun 04, 2005 3:31 pm
Napisal/-a banzai
a je kdo razmišljal o motorju iz swifta gti, da bi ga vgradil v samuraja?

Objavljeno: So Jun 04, 2005 4:11 pm
Napisal/-a dragonja
banzai napisal/-a:a je kdo razmišljal o motorju iz swifta gti, da bi ga vgradil v samuraja?

V italiji je bilo zelo priljubljena ta predelava. Še posebej za tekmovanja. :nazdravljamo:

Objavljeno: So Jun 04, 2005 4:43 pm
Napisal/-a banzai
kolko pa stane, približno oz. je treba zamenjat samo motor ali še kaj drugega. kako je s homologacijo

Objavljeno: So Jun 04, 2005 8:10 pm
Napisal/-a microbo
ferrarist napisal/-a:js sm tudi razmišljal o dizlu,pa ti povem,da dej bencinca noter...zakaj???zato,da pohodiš redoto do limitatorja in ti čisti gume :wink: ,kar lahko pri dizlu le sanjaš...oz. moraš menjat marčo gor za večjo hitrost,kar te v blatu po mojih izkušnjah lahko kar drago košta :oops:



neumnosti!!!!!!!!!!!!!! pazi kaj govoris se posebej ce nisi maj vidu kako zgleda met TD v samurajcku .. :evil:

Objavljeno: Ne Jun 05, 2005 1:40 am
Napisal/-a ferrarist
sm vidu in se tudi peljal z italjanom iz padove(pač družinski prijatelj)...in je eno samo menjavanje...in je reku,da če dobi od vitare mašino-bencinca,da ga vrže noter...reku mi je sam,da gum ne čisti oz. je jeba,ker moreš npr. v prvi zapeljat v lužo oz. blato,pol pa na hitro v drugo in po gasu,kar pa lahko privede do tega,da se v tem času avto pogrezne in si lahko potem le jajca praskaš,če nimaš winch-a...(lep primer so renče,proga št. 1-po grivi ter na full čez blato)
je pa od swifta GTI mašina odlična,baje gre šrauf na šrauf(brez predelav),vendar ni za hard dobra,saj je to 16V top-end mašina oz. mašina,ki na nizkih obratih nima dovolj moči in navora za na hard...sta pa dva taka samuraja nekje okrog lj baje in gresta k satan...

Objavljeno: Ne Jun 05, 2005 3:29 am
Napisal/-a microbo
ma caki malo kaj mislis da 1 ve use...
jaz mam kolega ki ne more prehvalit TD v samurajcku .. samo motor TD more bit narjen in prirejen da dela ko benzina ... ni to samo fliknit dizla noter .. in zdaj je to to ..

ki dizel je dober ki ma navor pri niskih in ce je doro narjen se odvrti tudi doro na visokih .. tako da ..

Objavljeno: Ne Jun 05, 2005 11:12 am
Napisal/-a ferrarist
TD da dela kot bencina???7000 ali več RPM??se mi zdi,da bi hmal kaka ojnica pogledala skoz blok :oops: vsak ma svoje prednosti,seveda je ogromna prednost (turbo)dizla ogromen navor,ki ga še kako rabiš v terenu...no...js ostajam na bencinu,zarad mene pa lahko daste noter tud raketni pogon,če hočete...mislim,da je mausar zadovoljen z njegovo 2,0 mašino in ne potrebuje dizla...tud js ga ne,vsaj za enkrat...tko,da bo šla prou hmalu noter močnejša mašina...kar pa je potem extremno močnega(kot npr. tisto,k sm mislu na začetku js uštimat),pa le lomi diferenciale itd...je pa tud tako:golja ma dizla,pa tudi od pucha ax-e,kar pomeni,da je vse skupej dosti močnejše...bistvena stvar med drugim je NAVOR,ker diffov in polosi ne tržejo konjički,ampak navor...to pomeni spet,da bi verjetno z dizlom dosti prej v kaki luknji polomilo kako polos,kardan itd...sej veste...pametnejši odneha :twisted:

Objavljeno: Ne Jun 05, 2005 12:24 pm
Napisal/-a slayer
ferrarist napisal/-a:tržejo konjički,ampak navor...


Za moje pojme trže predvsem zaletavanje, kazanje, ter nenazdanje :si_pa_privoscim_pivo: . :twisted:

Objavljeno: Ne Jun 05, 2005 1:56 pm
Napisal/-a ferrarist
ja,to maš prou,sam...prej boš kej odlomu z dizlom,k ma fuul več navora(v istih okoliščinah ter hitrosti)...definitivno...tudi kadar kupuješ npr. performance sklopko ti piše,da je dobra za avto do tolkointolko lb/ft...in ne za tolko in tolko HP...

Objavljeno: Ne Jun 05, 2005 1:59 pm
Napisal/-a microbo
kar smo mi testirali in kar je ze vsem jasno .. ne trzejo ne konicki ne navor.. trze pac sunki, skakanje.. hitro spuscanje sklopke itd...

tako da lih z tabo se nebi strinjaw..
ti si ze kaj potrgaw na tvojem samurajcku ?

p.s. kar se pa tice samurajcka .. kako ti ves na koljkih obratih se lahko vrtijo TD... ce se benzina samurajcek vrti tudi nad 9k obratow.. vidu in se vozu z takim ,,,,

Objavljeno: Ne Jun 05, 2005 2:57 pm
Napisal/-a ferrarist
ja,to je jasno,da tržejo sunki itd...sam hotu sm povedat,da če pri bencincu na šus zaštopa kolo(rečmo v kakem jarku),bo krepal motor,če pa to nardi pri dizlu,se bo kašn kos dosti hitrej polomil...
vem,da se samurajčki vrtijo tud na zelo visokih obratih s stock motorji,potrebno je le reprogramirat chip oz. odstranit blokado...PS:tud js sm se vozu s takim samurajem(tnx za probno vožnjo,suzuki) :wink:

Objavljeno: Ne Jun 05, 2005 6:38 pm
Napisal/-a microbo
cestitke.. praw mas.. ves en list vec od knjige..

Objavljeno: Ne Jun 05, 2005 10:39 pm
Napisal/-a ferrarist
no...še edn,k ne more iz svoje kože...
lej,forum je namenjen temu,da se pogovarjamo in iz skupnih izkušenj itd pišemo in s tem pomagamo drugim...zgleda,da si en tak kukr moj tastari,k ne prenese,da bi bil enakovreden drugim,ampak more on met zmerej prav,če ni tako pa mu rata nos od ostržka...če misliš,da mi je bil cilj provocrat,pol bog ti pomagej...

Objavljeno: Po Jun 06, 2005 10:14 am
Napisal/-a marolt 4x4
Da e bosta preveč modrovala. Kak motor ima Golja v Samuraju s katerim je zmagu v hardu?

Objavljeno: Po Jun 06, 2005 4:27 pm
Napisal/-a ferrarist
ima TD,ampak ima tud močnejše axe,posledično diffe...sej se je lepo vidlo,kaj delajo sunki itd...pri mausarju...