Iveco Daily 35 E 10 WD 4x4
Iveco Daily 35 E 10 WD 4x4
Zanima me, če ima kdo izkušnje s tem vozilom - predvsem kako se kaj obnese na terenu (piše da ima špero in reduktor).
lp
esed
lp
esed
nejko* napisal/-a:mene zanima kako je z porabo?
pa koliko kg drugače pelje? ker bi vozil drva iz gozda (frišna) gozdna pot + cesta vse skupaj 10km v eno stran
1750kg drugače se pa prepričaš on nakupu ko prebereš prometno dovoljenje
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777
Zraven žal nisem dobil nobenih specifikacij, tako na hitro kar sem se vozil pa:
-počasne prestave, 3000 obratov v peti cca 90 km/h
-pogon na zadnja kolesa, sprednja priklopljiva, možnost 4x4 brez reduktorja, 4x4 z reduktorjem,spredaj ima klasčne ročne vklopnike
-zadaj špera
-spredaj torzija, zadaj listi
-majhen obračalni krog
-gume so 7,5 R 16, feltne dvodelne, torej šlauhlos odpade
-širina kasona 210 cm
to je to na kratko. . .če pa kdo slučajno ve če pašejo diferenciali z hitrim razmerjem od navadnega Daily-a v mojega bi se priporočal za več info. .
-počasne prestave, 3000 obratov v peti cca 90 km/h
-pogon na zadnja kolesa, sprednja priklopljiva, možnost 4x4 brez reduktorja, 4x4 z reduktorjem,spredaj ima klasčne ročne vklopnike
-zadaj špera
-spredaj torzija, zadaj listi
-majhen obračalni krog
-gume so 7,5 R 16, feltne dvodelne, torej šlauhlos odpade
-širina kasona 210 cm
to je to na kratko. . .če pa kdo slučajno ve če pašejo diferenciali z hitrim razmerjem od navadnega Daily-a v mojega bi se priporočal za več info. .
Zanesljivo je problem v izklopu blokade zadnjega diferenciala. Vklaplja in izklaplja ga motor, lučka na armaturi ugasne, a ni nujno, da je res izklopljen.
Drugače je pa zadeva (vsaj po mojih izkušnjah) skoraj neuničljiva.
Je pa res, da se tisti "skoraj" zgodi vedno kje bogu za hrbtom.
Miran
Drugače je pa zadeva (vsaj po mojih izkušnjah) skoraj neuničljiva.
Je pa res, da se tisti "skoraj" zgodi vedno kje bogu za hrbtom.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
aco3 napisal/-a:najvecj problem pri ivekotu je motorna veriga in napenjalec
Poglej, poglej ... zanimivo mnenej: vsi tisti, ki imajo (novejše) motorje z verigo, pa pljuvajo po starejših izvedbah z zobatim jermenom.
Razen če si mislil, da je pač to največji problem, ker drugih problemov ni.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Pojma nima o razmerjih v diferencialih.
Po GPS sem se najhitreje peljal 133 km/h, avto bi še šel, a občutki niso ravno vrhunski. Potovalna hitrost je tam okoli 100, takrat je ropot še znosen, poraba pa tudi. Na rajžah mi troši okoli 12, a je treba računati, da poleti motor tudi na parkingih dela zaradi klime, pozimi se ga pa ne upam ugasniti.
Glede razmerij v diferencialih, ker so kar trije za zamenjati, me bolj zanima, če se da zadevo podaljšati s kakšno piramido na izhodu iz menjalnika.
LP Miran
Po GPS sem se najhitreje peljal 133 km/h, avto bi še šel, a občutki niso ravno vrhunski. Potovalna hitrost je tam okoli 100, takrat je ropot še znosen, poraba pa tudi. Na rajžah mi troši okoli 12, a je treba računati, da poleti motor tudi na parkingih dela zaradi klime, pozimi se ga pa ne upam ugasniti.
Glede razmerij v diferencialih, ker so kar trije za zamenjati, me bolj zanima, če se da zadevo podaljšati s kakšno piramido na izhodu iz menjalnika.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Betoner in 82 gostov