Iveco Daily 35 E 10 WD 4x4

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Jan 17, 2012 10:37 am

miran napisal/-a:Se moram hitro popraviti, da se ne osramotim preveč: le dva diferencijala sta za zamenjati. Prednji in zadnji.
:oops:
Miran


Sem pa ravno mislil vprašat, če imaš dreiachslerja.


Kamper mi je všeč. Pa za 7 oseb je.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

martin91
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne Jun 13, 2010 1:23 pm

OdgovorNapisal/-a martin91 » To Jan 17, 2012 12:01 pm

Nekaj takega imam namen narest če bo vse po sreči. . .ampak počasi:D

esed
Prispevkov: 150
Pridružen: Po Jun 06, 2011 10:26 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a esed » To Jan 17, 2012 2:13 pm

Mamut, hvala za sliko.
Saj! Martin, nekaj takšnega sem si tudi jaz predstavljal... meni bi bilo fajn, da je vozen z B, :wink:.

esed

martin91
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne Jun 13, 2010 1:23 pm

OdgovorNapisal/-a martin91 » To Jan 17, 2012 3:10 pm

Meni je za kategorijo načeloma vseeno (imam C), glavno da ni preveč glomazno vse skupaj.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Jan 17, 2012 5:03 pm

Boljšega Daily off road camperja od tega ni :D
Slika
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

esed
Prispevkov: 150
Pridružen: Po Jun 06, 2011 10:26 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a esed » To Jan 17, 2012 5:26 pm

Miran, to ti je slika - kje si to slikal. Saj ravno takšne "terenske sposobnosti" sem imel v mislih, ko sem odpiral temo. Me pa vseeno še zanima, npr.: vstopni/izstopni/vmesni(mednosni) kot, kot nagiba, koliko % klanec, itd.,... pač podatki kot za vsak terenec :wink: .

lp
esed

cero
Prispevkov: 447
Pridružen: Sr Nov 18, 2009 10:03 am
Kraj: maribor

OdgovorNapisal/-a cero » To Jan 17, 2012 6:00 pm

Morem se oglasit jo jo jo Esed kaj ti primerjaš 4x4 dostauno vozilo z terencem adijo pamet cccccc ti rajši tistiga tvojga vilisa obnaulaj al kaj si ze pa se nauči osnau mehanike in osnove terencof pol pa take primerjave postaulaj ccccccc Miran si lahko to privošči z njegovim znanjem in poznavanjem svojega iveka za tebe pa to dvomim

ps: en post preberem pa nevem bi se jauko al smejau kake primerjave delate eni :ah_seveda: :ah_seveda:
foter mesar ,mati pek kaj pride vun ??
vun pridem jas :) :)

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » To Jan 17, 2012 6:08 pm

Problem brzine nacnej rešiš z 10cm dvigom in 10cm višjimi gumami. Pa še lepše bo zgledal. Trd teren bo mala malica, upadni koti boljši. Pri tamiču sem začel s potovalko 75kmh, sedaj pa gladko 90kmh. Samo na račun gum, poraba je padla za 3-4 litre!

Drgač pa super kombinacija. Jst bi uzadi naredu dodatno šasijo in montiral prikolco Paul&paula. Ima kvalitetno izdelavo: lahko poliester škatlo (cca600kg), kopalnico, kuhno, gretje in štiri ležišča. Vse skup bi pršlo ene 10k€ kar se mi zdi ugodno za expedicijski kamper.

Ne bo sicer HC offrouder, bo pa zadovoljila 95% letnih potreb in 50% puščave.

http://www.produkte24.com/cy/paul-paula ... ite-4.html

p.s. Edini problem ki ga vidm je prostor za dodatni tank in kramo (mize, stoli,...). Prkolca tega prostora nima ker ima kompaktno izkoriščen prostor. Ostane nepraktičen in ne-aerodinamičen strešni prtlažnik. Namesto prtlažnika bi jst gor montiral maggiolino, da lahko 6 oseb komot prenoči v divjini.

p.p.s. Se opravičujem za "piši kao što govoriš" :?

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Jan 17, 2012 6:28 pm

cero napisal/-a:Morem se oglasit jo jo jo Esed kaj ti primerjaš 4x4 dostauno vozilo z terencem adijo pamet cccccc ti rajši tistiga tvojga vilisa obnaulaj al kaj si ze pa se nauči osnau mehanike in osnove terencof pol pa take primerjave postaulaj ccccccc Miran si lahko to privošči z njegovim znanjem in poznavanjem svojega iveka za tebe pa to dvomim

ps: en post preberem pa nevem bi se jauko al smejau kake primerjave delate eni :ah_seveda: :ah_seveda:

Sej vem da bom zdej jaz izpadel grd, ampak, če se mora on naučiti osnov mehanike in terencov, se ti potrudi naučiti osnov slovenskega jezika. Moje mnenje je, da na javni forum ne spada narečno pisanje...vsaj ne v taki meri, kot ti to počneš....
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Jan 17, 2012 6:28 pm

Nisem jaz slikal, jaz sem šofiral. Slikal je Kwiki in to na eni OR fešti na Srminu.
Saj Miran res nima kakšnih posebnih znanj: ta avto gre dlje, kot se Miran upa :oops: Težava so pa drevesa ob poti, ker je visok in ob nagibanju veselo drsa. Smo že žagali.

Res je pa treba vedeti, za kaj sploh misliš imeti tak avto. Še kakšna revolucija v daljnih krajih in bo moj Riml naprodaj. Za pravi offroad tu pri nas je nepraktičen (in predrag). Po evropskih avtocestah gre z navadnim kombijem hitreje, tišje in za manj goriva. Če se pa sprijazniš s tem, da vedno najdeš kakšen košček pokrajine, ki ga lahko prepelješ tudi malo stran s ceste: TO JE TO!!!
Minulo poletje sem bil v Maroku: tja in nazaj po 4300 km lepih cest (no malo sem vmes že zabluzil :wink: ), na koncu pa slabih 100 km peska, brezpotij in niča. Pa sem bil navdušen. Marsikdo drug pa mogoče ne bi bil.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Jan 17, 2012 6:35 pm

Ob razmišljanju o morebitni predelavi za potovanja pa tudi o kakšni taki varianti razmislite:
Slika
Slika
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » To Jan 17, 2012 6:36 pm

tistih 100 odtehta par tisoč asfaltnih.

če bo vse OK bo letos poleti spet padlo par 10x par tisoč kilometrov ... za par sto km peska.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

martin91
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne Jun 13, 2010 1:23 pm

OdgovorNapisal/-a martin91 » To Jan 17, 2012 6:46 pm

No tako daleč še nism:D Bi pa znalo fotra zanimat ha ha
Večje gume so alternativa, ampak stvar je taka: zdej so gor 7,5r16, kar je skoraj enako 235/85 r 16. Te gume dobim kjerkoli, kadarkoli in še poceni so. Če bi hotel potovalno hitrost 100 ali več rabim vsaj 36"(255/100r16) gume, ki se sicer dobijo, so pa drage in ni jih veliko. Plus še razni štosi z večanjem obračalnega kroga itd. Če se bo dalo bom zamenjal diffe, če ne pa pač gume.

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » To Jan 17, 2012 7:06 pm

Lej diffi bodo dražji, gume bo itak treba zamenjat za bolj terenske in take da jih spustiš na 1bar. Bo treba kar odpret denarnco, polovičarstvo boš drago plačal bogu za hrbtom.

martin91
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne Jun 13, 2010 1:23 pm

OdgovorNapisal/-a martin91 » To Jan 17, 2012 7:20 pm

Bogu za hrbtom bom drago plačal nestandardne gume:D Če mi sredi ničesar gredo vse rezervne gume bom dimenzijo 235/85 r 16 našel kjerkoli, karkoli drugega pa bol težko.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Jan 17, 2012 7:44 pm

Dimen, ne zameri preveč: ne posiljuj s pretiravanji! Ko ti bo enkrat avto bogu za hrbtom crknil in ne boš vedel, če nisi bil mogoče sam kriv zaradi pretiravanj, boš nehal. Katere pa so zate PRAVE terenske gume? Kaj misliš, da navadnih ne moreš spustiti? Pa kaj misliš, da je po celem svetu en sam pesek ali kaj?
Za prava potovanja mora biti avto čim originalnejši. Z gumami vred. Že tako so v primeru najmanjših težav neskončne težave z rezervnimi deli.
In če misli kdo slučajno iti kam res daleč z Daily-jem: prav veliko jih po tistih koncih, kjer sem potoval, nisem srečal. In mogoče tudi vem zakaj: ne more ga vsak kovač popraviti. Recimo da ti gre prednja torzija: ali voziš rezervo s seboj, ali podložiš vsakih 10 km eno tenisko ali pa zažgeš jajca in greš ilegalno domov. Legalno ne moreš, ker imaš avto v potni list vpisan.
Tako je to.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

martin91
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne Jun 13, 2010 1:23 pm

OdgovorNapisal/-a martin91 » To Jan 17, 2012 7:56 pm

No ravno takim zadevam bi se rad ognil. Čim več enostavnih in pogostih delov je na avtu tem bolje. Vsaj kar se mene tiče.

esed
Prispevkov: 150
Pridružen: Po Jun 06, 2011 10:26 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a esed » To Jan 17, 2012 8:05 pm

Cero,

vem, da je iveco dostavnik, vendar ima tudi katero "terenskih" lastnosti in po tistih vprašujem. Če imaš odgovor na to, ti bom hvaležen, sicer pa "sapienti sat".

lp
esed

Uporabniški avatar
navigator
Prispevkov: 412
Pridružen: Pe Feb 27, 2004 9:30 am
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a navigator » Sr Jan 18, 2012 7:03 am

Takole pa Ivecota predelajo v profi delavnicah:

Slika

Slika

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Jan 18, 2012 8:37 am

Res je profi! Tudi cena!
Pa še vedno mislim, da imam v mojem sekretu in tušu več prostora kot v vseh teh profijih. Sem si prostor svojim dimenzijam priredil :lol:
Je bil zadnjič v Portorožu en Italijan s povsem novim, je imel še papirnate tablice. Nor! Neka meni neznana italijanska predelava.
Tisti, ki poznate mojo :zena_z_valjarjem: veste, da si nikoli ne sklanja pod avtomobile in gleda, kako so narejeni. Pod tega se je! Je pa res, da se ji prav dosti sklanjati ni bilo treba. Zadeva je visoka kot hudič. Pa da se vrnrm na začetek - tudi draga kot hudič. Že surova šasija s kabino je okoli 55 kEUR, če se ne motim. Take profi nadgradnje so pa po mojem tudi od 30 k naprej.
Kupim zmagovalno kombinacijo za tokratni loto. Plačam dve enoti vaše valute :lol:
LprizemljenP Miran
PS: pa da se vrnem še bolj na začetek: kam pa sploh še lahko greš s tako mrcino??? Razen na parkplac pred zavistne someščane ...
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Sr Jan 18, 2012 9:24 am

Gume se uničujejo ponavadi zaradi pretiravanja. Na obeh turah (Lbija in Tunizija) smo sabo vozili morje rezervnih gum pa ni nobena počila ali se snela. Mislm, da je gumi defekt manjši problem kot okvara. Pa tudi tukaj trezna noga na stopalki za plin dela čudeže. Sej, offroad se da elegantno odpelat tud brez pretiravanj in lomov!

Zlato pravilo:
Izvidnica, plan poti, gas čez hrib/sipino!
Sicer zamudno, ampak preverjeno varno.

In Miran, ne zamerim :D :D

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Jan 18, 2012 10:58 am

Saj ti pravim Dimen: niso vse rajže po pesku. Niti ni pesek vsepovsod v Tuniziji ali Libiji.
V kolikor pa voziš s seboj neko x (=veliko) število rezervnih gum -> a si že kdaj pomislil, koliko dodatne teže je to? Nenazadnje te na poti proti cilju lahko (v Avstriji to prav radi delajo) na AC ustavi kontrola in te stehtajo. In če imaš avto za B kategorijo, je zgornja meja 3.500 kg. In tehtajo realno težo in ne tisto po homologaciji in teoretičnih izračunih. In koliko tehta vsaka rezervna guma?
Jaz pred vsako potjo proti zahodu računam če sem že presegel to famozno mejo. Tudi moje kile štejejo. Žal realne, ne onih teoretičnih 80 kg. Na srečo se mi z vsem tovorom (brez dodatnega goriva) teža ustavi tam pri cca 3.450 kg.
Ti imaš verjetno C kategorijo in te to toliko ne zanima, a tukaj so spraševali, če lahko vozijo z B.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Sr Jan 18, 2012 12:38 pm

Razumem Miran. Kot sem že napisal. Nadgradil bi z prikolo Paul&Poaula ki tehta brez podvozja dobre 600kil. Tale Iveko ma siguno zadaj nosilnost kakšno tono kar pomeni da imaš še 400kg v dobrem za rezerve, kramo in dodatni tank. Na uč ocenjujem da bi mel tale iveko ene 2300kg suhe teže.

iveko - 2300
prkola + šasija - 650kg
6 oseb povprečne teže 70kg - 420kg
strešni šotor - 100kg
------------------------------------------
pa si na 3470kg kar je vozno z B kategorijo

Pomoje v avstrijo, kjer so res tečni z tehtanjem, se pa itak ne potuje velikokrat, če sploh.

cero
Prispevkov: 447
Pridružen: Sr Nov 18, 2009 10:03 am
Kraj: maribor

OdgovorNapisal/-a cero » Sr Jan 18, 2012 1:32 pm

taki ko ima miran samo dvakrat podalšan in povišan ima 1150 kg nosilnosti
foter mesar ,mati pek kaj pride vun ??

vun pridem jas :) :)

martin91
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne Jun 13, 2010 1:23 pm

OdgovorNapisal/-a martin91 » Sr Jan 18, 2012 1:37 pm

Moj ima nosilnost točno 1000kg.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 80 gostov