Iveco Daily 35 E 10 WD 4x4

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
esed
Prispevkov: 150
Pridružen: Po Jun 06, 2011 10:26 pm
Kraj: Ljubljana

Iveco Daily 35 E 10 WD 4x4

OdgovorNapisal/-a esed » Sr Jan 11, 2012 2:48 pm

Zanima me, če ima kdo izkušnje s tem vozilom - predvsem kako se kaj obnese na terenu (piše da ima špero in reduktor).

lp
esed

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Jan 11, 2012 9:27 pm

Se obnese, se!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

TRCO1
Prispevkov: 784
Pridružen: Sr Apr 15, 2009 12:16 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TRCO1 » Sr Jan 11, 2012 9:42 pm

a tole....se ga da narest ja...

http://www.avto.net/_TOVORNA/ad.asp?ID=5547394
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777

esed
Prispevkov: 150
Pridružen: Po Jun 06, 2011 10:26 pm
Kraj: Ljubljana

iveco

OdgovorNapisal/-a esed » Če Jan 12, 2012 2:41 pm

Tega iz avtoneta sem res zasledil, sicer me pa zanimajo bolj tehnične podrobnosti o sposobnostih vozila (jih nisem kaj dosti našel).

lp
esed

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Če Jan 12, 2012 9:11 pm

Kaj te zanima za furat al za doktorat delat?
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

nejko*
Prispevkov: 302
Pridružen: Pe Avg 17, 2007 11:00 pm

OdgovorNapisal/-a nejko* » Če Jan 12, 2012 9:17 pm

mene zanima kako je z porabo?
pa koliko kg drugače pelje? ker bi vozil drva iz gozda (frišna) gozdna pot + cesta vse skupaj 10km v eno stran

TRCO1
Prispevkov: 784
Pridružen: Sr Apr 15, 2009 12:16 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TRCO1 » Če Jan 12, 2012 9:32 pm

nejko* napisal/-a:mene zanima kako je z porabo?
pa koliko kg drugače pelje? ker bi vozil drva iz gozda (frišna) gozdna pot + cesta vse skupaj 10km v eno stran


1750kg drugače se pa prepričaš on nakupu ko prebereš prometno dovoljenje
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777

nejko*
Prispevkov: 302
Pridružen: Pe Avg 17, 2007 11:00 pm

OdgovorNapisal/-a nejko* » Pe Jan 13, 2012 6:45 pm

koliko pa je vreden takšen avto na kaj je treba pazit pri nakupu?
je mogoče kdo šel gledat tega v Kranj??

nejko*
Prispevkov: 302
Pridružen: Pe Avg 17, 2007 11:00 pm

OdgovorNapisal/-a nejko* » So Jan 14, 2012 11:21 am

ta na netu je že prodan :(
mogoče kdo ve še za kakšnega, lahko tudi z okvaro ali potreben obnove 8)

martin91
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne Jun 13, 2010 1:23 pm

OdgovorNapisal/-a martin91 » So Jan 14, 2012 12:44 pm

Ta v kranju je imel 2, eden je šel z mano, eden je pa še na prodaj. Cena tega drugega je okrog 5 000, je pa v dobrem stanju, z ok gumami in vitlom.

nejko*
Prispevkov: 302
Pridružen: Pe Avg 17, 2007 11:00 pm

OdgovorNapisal/-a nejko* » So Jan 14, 2012 2:52 pm

za koliko si ga pa kupil če ni skrivnost?
je to že turbo ali navaden motor?
je vozen z B kategorijo?

martin91
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne Jun 13, 2010 1:23 pm

OdgovorNapisal/-a martin91 » So Jan 14, 2012 9:08 pm

Motor 2.8 turbo, največja dovoljena masa je 3500 kg tako da je vozen z b. Drugače super zadeva, vsaj kar sem do zdaj sprobal.

esed
Prispevkov: 150
Pridružen: Po Jun 06, 2011 10:26 pm
Kraj: Ljubljana

iveco

OdgovorNapisal/-a esed » So Jan 14, 2012 10:21 pm

...mene pa še vedno zanimajo zmogljivosti tega vozila,
tako da če ima kdo kakšne podatke, prosim da jih posreduje :wink:

lp
esed

martin91
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne Jun 13, 2010 1:23 pm

OdgovorNapisal/-a martin91 » So Jan 14, 2012 10:43 pm

Zraven žal nisem dobil nobenih specifikacij, tako na hitro kar sem se vozil pa:
-počasne prestave, 3000 obratov v peti cca 90 km/h
-pogon na zadnja kolesa, sprednja priklopljiva, možnost 4x4 brez reduktorja, 4x4 z reduktorjem,spredaj ima klasčne ročne vklopnike
-zadaj špera
-spredaj torzija, zadaj listi
-majhen obračalni krog
-gume so 7,5 R 16, feltne dvodelne, torej šlauhlos odpade
-širina kasona 210 cm

to je to na kratko. . .če pa kdo slučajno ve če pašejo diferenciali z hitrim razmerjem od navadnega Daily-a v mojega bi se priporočal za več info. .

aco3
Prispevkov: 2
Pridružen: Če Sep 10, 2009 5:48 pm

OdgovorNapisal/-a aco3 » Ne Jan 15, 2012 1:28 pm

prinas ga mamo in ga tut prodajamo,vozne lasnosti so zelo dobre edino malo pocasen je ker je delan za vojaske razmere .031 474 895

martin91
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne Jun 13, 2010 1:23 pm

OdgovorNapisal/-a martin91 » Ne Jan 15, 2012 2:34 pm

Ste imeli z njim kakšne težave? Samo da vem če moram na kaj posebno pazit. .

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Ne Jan 15, 2012 6:47 pm

Zanesljivo je problem v izklopu blokade zadnjega diferenciala. Vklaplja in izklaplja ga motor, lučka na armaturi ugasne, a ni nujno, da je res izklopljen.
Drugače je pa zadeva (vsaj po mojih izkušnjah) skoraj neuničljiva.
Je pa res, da se tisti "skoraj" zgodi vedno kje bogu za hrbtom.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

aco3
Prispevkov: 2
Pridružen: Če Sep 10, 2009 5:48 pm

OdgovorNapisal/-a aco3 » Ne Jan 15, 2012 8:05 pm

najvecj problem pri ivekotu je motorna veriga in napenjalec

martin91
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne Jun 13, 2010 1:23 pm

OdgovorNapisal/-a martin91 » Ne Jan 15, 2012 9:33 pm

Vklop zapore diferenciala imam na vzvod, torej mehansko brez el motorčka. Možno da je pri tebi drugače, saj je generacijo novejši.
Kdaj so pa nastopile težave z napenjalcem in verigo? Kakšni so simptomi?

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Jan 16, 2012 8:02 pm

aco3 napisal/-a:najvecj problem pri ivekotu je motorna veriga in napenjalec

Poglej, poglej ... zanimivo mnenej: vsi tisti, ki imajo (novejše) motorje z verigo, pa pljuvajo po starejših izvedbah z zobatim jermenom.
Razen če si mislil, da je pač to največji problem, ker drugih problemov ni.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

martin91
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne Jun 13, 2010 1:23 pm

OdgovorNapisal/-a martin91 » Po Jan 16, 2012 8:36 pm

Ja no, če ima avto samo en možen problem potem pa super :D

martin91
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne Jun 13, 2010 1:23 pm

OdgovorNapisal/-a martin91 » Po Jan 16, 2012 8:43 pm

Za Mirana: Kakšna je pri tebi končna hitrost in kakšna razmerja imaš v diferencialih?
Moj je namreč precej počasen, razmerje je namreč 1:5,22 (9:47).

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Jan 17, 2012 9:29 am

Pojma nima o razmerjih v diferencialih.
Po GPS sem se najhitreje peljal 133 km/h, avto bi še šel, a občutki niso ravno vrhunski. Potovalna hitrost je tam okoli 100, takrat je ropot še znosen, poraba pa tudi. Na rajžah mi troši okoli 12, a je treba računati, da poleti motor tudi na parkingih dela zaradi klime, pozimi se ga pa ne upam ugasniti.
Glede razmerij v diferencialih, ker so kar trije za zamenjati, me bolj zanima, če se da zadevo podaljšati s kakšno piramido na izhodu iz menjalnika.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » To Jan 17, 2012 10:25 am

www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Jan 17, 2012 10:35 am

Se moram hitro popraviti, da se ne osramotim preveč: le dva diferencijala sta za zamenjati. Prednji in zadnji.
:oops:
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 103 gosti