Projekt Suzuki Vitara :D

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Suzuki Ž
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 6:35 pm

OdgovorNapisal/-a Suzuki Ž » Ne Feb 05, 2012 10:04 pm

gregor napisal/-a:86 je komanda da naj začne gret. Vežeš na kontakt.


Tisti tadrag verjetno greje tudi še nekaj časa po tem ko tebi lučka v kabini ugasne, zato da je boljše izgorevanje pri mrzlem motorju.


Aha super..... če bo po sreči bo do konc tedna vitara že letela po snegu ;)

Uporabniški avatar
Suzuki Ž
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 6:35 pm

OdgovorNapisal/-a Suzuki Ž » Po Feb 06, 2012 10:54 am

Kdo bi mi znal povedal čemu služi ta priključek na kardanu.....to je slikano na prvem gre pa tud na zadnjega.....a to dela kak vakum al kaj. Ker ne vem kam priključit zdaj.

Slika

Slika

cero
Prispevkov: 447
Pridružen: Sr Nov 18, 2009 10:03 am
Kraj: maribor

OdgovorNapisal/-a cero » Po Feb 06, 2012 11:00 am

to je odušek za olje tu pride gr samo en kos gumjaste cevi pa nekam zatakjena
foter mesar ,mati pek kaj pride vun ??
vun pridem jas :) :)

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Po Feb 06, 2012 11:00 am

Če se pomatraš dobiš rele za grelne sveče za golfa za 12€.
Vem ker ko sem ga jaz iskal je bil v eni trgovini 25€, v trgovini čez cesto pa 12€.

:D
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
Suzuki Ž
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 6:35 pm

OdgovorNapisal/-a Suzuki Ž » Po Feb 06, 2012 11:59 am

Picpoki napisal/-a:Če se pomatraš dobiš rele za grelne sveče za golfa za 12€.
Vem ker ko sem ga jaz iskal je bil v eni trgovini 25€, v trgovini čez cesto pa 12€.

:D


Ma sej sem ga iskal pa cene res nihajo....sem ga naroču za 20 ker sem še par drugih stvari vzel zraven.....

Uporabniški avatar
Suzuki Ž
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 6:35 pm

OdgovorNapisal/-a Suzuki Ž » Po Feb 06, 2012 12:00 pm

cero napisal/-a:to je odušek za olje tu pride gr samo en kos gumjaste cevi pa nekam zatakjena


Hvala super.....

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Feb 06, 2012 12:27 pm

No, malo skrbnosti tudi pri tej cevki ne bo odveč: speljati jo je treba tako, da ima voda (tista iz luž ali pa izpod koles) čim manj možnosti, da pride skozi njo v diferencial.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Benfl
Prispevkov: 163
Pridružen: Ne Feb 28, 2010 12:30 pm
Kraj: Goriška

OdgovorNapisal/-a Benfl » Po Feb 06, 2012 12:35 pm

Suzuki Ž napisal/-a:Imam eno vprašanje glede releje ogrevalnih svečk. In sicer ali je lahko 4 pinski ali more bit 7 pinski. Kajti razlika v ceni je velika.
Slika 7 pinskega:

Slika

Pin Description Input/Output
T Temp Sensor Input
L Glow Plug LED Output
30 Battery Power Input
50 Starter Signal Input
85 Ground Input
86 Pre-glow Signal Input
87 Glow Plug Power Output

4 pinski je pa brez T L in 50 konektorja

Pa še eno vprašanje od kje pride žica na kontakt 86.

Nisem glih v avtoelektričnem fohu ;)


Rele je vezan na sledeč način:
85-masa
86- kontakt
30- napajanje (+ iz akumulatorja)
87- grelna svečka
50- signal iz zaganjača (če je zaganjač v delovanju grelna svečka prekine delovanje)
T- tipalo temperature motorja( če je motor segret na delavno temperature se rele ne vklopi in s tem ne vklopi grelne svečke)
L- kontrolna lučka na armaturni plošči (ko je rele vklopljen in s tem grelna svečka v delovanju je sprožen signal na kontrolno lučko)

V tem primeru nikakor ne moreš uporabiti 4 pinski rele ker ti manjkata signal temperature in zaganjača, ki preprečita delovanje grelne svečke. Če bi montiral 4 pinski rele bi ti grelna svečka delovala vedno ko je vklopljen kontakt, kar pa seveda ni prav.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Feb 06, 2012 1:00 pm

Rele greje tistih nekaj sekund in se izklopi, neglede na to kako dolgo imaš kontakt.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

cero
Prispevkov: 447
Pridružen: Sr Nov 18, 2009 10:03 am
Kraj: maribor

OdgovorNapisal/-a cero » Po Feb 06, 2012 2:21 pm

če želiš nardit po liniji najmašega odpora pa brez komplikaci pa skoro zastojn potegneš od akumolatora + pa eno varovalko vmes in eno navadno stikalo ki ga držiš skene toko krog ko ga spustiš pa prekine pa je to to :lol: pa bo ti grelo kak daugo boš deržau stikalo :D :D
foter mesar ,mati pek kaj pride vun ??

vun pridem jas :) :)

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Po Feb 06, 2012 2:27 pm

navadno stikalo, ki mora prenest cca 60 amperov....
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Feb 06, 2012 3:02 pm

Zakaj pa? Navaden rele daš vmes pa je.
Tako mam jaz narejeno in špila BP.

Suzuki Ž, kako ste vztrajnik centrirali, ko so originalne luknje tako križemkražem?

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Feb 06, 2012 4:44 pm

Ena grelna svečka po mojih meritvah potegne 20A, ko se segreje, pa pade na okoli 10A.
Ne vem zakaj bi kompliciral pa iskal prostor za dodatno stikalo na armaturki itd, če lahko narediš tako kot je treba- z namenskim relejem, vezano na kontakt.
Če je na števcih lučka za zaug, pa to uporabiš za lučko za grelne svečke.


Alien in ostali, ki imate izkušnje s takimi predelavami, ali je teba po struženju/vrtanju itd vztrajnik nanovo balansirat?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Feb 06, 2012 5:33 pm

Pri tako predelavi je itak en kup predelav tako da eno stikalo gor ali dol nima veze. Več je komplikacij z vezavo po PSu, saj števec bencinarja itak ni tak kot pri dizlu. Pri dodatnem stikalu niti lučke ne rabiš, čas delovanja pa izbiraš sam.
Je pa seveda boljše narediti tako kot je treba....

Vztrajnik po struženju (tanjšanje) načeloma ne bi bilo treba balansirat. Odvisno kaj smo počeli. Je pa fajn vseeno preverit. Če gre pa za vrtanje ali rezkanje je pa treba reč obvezno balansirat, saj zaradi velike mase in premera ter veliko obratov in posledično velikih centrifugalnih sil že najmanjša napaka vpliva na obrabo motorja in pojav neželenih vibracij. Kot tudi v končni fazi eksplozije vstrajnika, če smo ga preveč srali.
Mal poglej na youtube, išči pod Flywheel lightening and Balancing.

Če si pri lahkih jermenicah še lahko privoščimo kakšno minimalno napakico, si tega na vztrajniku ne smemo privoščit niti pod razno. Še na kardanih ga ni preveč za srat, pa je premer veliko veliko manjši.
Vsaka napaka na vztrajniku zelo vpliva na življensko dobo motorja.

cero
Prispevkov: 447
Pridružen: Sr Nov 18, 2009 10:03 am
Kraj: maribor

OdgovorNapisal/-a cero » Po Feb 06, 2012 8:54 pm

nevem kak se bo ta vstrajnik obnašo z luknjo na luknji ker z vsako izvrtano luknjo oslabiš materijal pomojem bo ga hitro razneslo :roll: :roll: ker na vstrajniku so velike obremenitve
foter mesar ,mati pek kaj pride vun ??

vun pridem jas :) :)

Uporabniški avatar
Suzuki Ž
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 6:35 pm

OdgovorNapisal/-a Suzuki Ž » Po Feb 06, 2012 10:59 pm

Kot sem že napisal je bilo prvo mišljeno da bi na vztrajnik izvrtali samo 5 lukenj.....vendar je mojster ki ga je podrejal razmeril in mu je uspelo naredit vseh 6. Res da je bilo malo dileme okoli 6 luknje da ne bi oslabšala materjala ter da bi vse skupaj počlo. Konc koncev pa boljše da jih je 6 kot pa da ena ni prišraufana. Videl sem že podobne predelave s 5 in 6 luknjami pa zaenkrat ni imel noben problemov.

Kar se pa tiče gretja svečk pa boljše da je narejeno tako kot se spodobi., če se žedela.

Danes je bila za prvič mašina že v avtu se pravi lepo paše skup z menjalnikom. Je pa prišlo do tega da je bilo potrebno zmanjšat karter ter prestavit vijak za odtok olja na karterju.

Jutri pa prilepim še par slik.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Feb 06, 2012 11:25 pm

Saj zaenkrat ni neki problem, problem je na dolgi rok....

Karter je pa itak treba predelat, karter osebnega avtomobila in karter terenca se močno razlikujeta zaradi prednjega difa kot tudi razlike med vzdolžno in prečno postavljenim motorjem. Tudi poglobit ga je treba, če ne se kaj hitro lučka za olje prižge, ko si na glavo. Enaka motorja pri swiftu ali pri samuraju imata 1.5 litra razlike v količini olja. Razlika je v karterju.

cero
Prispevkov: 447
Pridružen: Sr Nov 18, 2009 10:03 am
Kraj: maribor

OdgovorNapisal/-a cero » Po Feb 06, 2012 11:35 pm

ALIEN pa si me prehiteu :lol: :lol:
foter mesar ,mati pek kaj pride vun ??

vun pridem jas :) :)

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Feb 06, 2012 11:48 pm

cero, itak ne bom več. Daj jim mal razloži kako se gre po poti najmanjšega odpora......že pri svečkah si imel zelo prav. Zakaj komplicirat če ni treba. Pol AR55, UAZ in willys sploh ne bi vozili če bi bilo vse res kar prodajajo danes......pa klub temu vozijo in gladko namahajo kakšnega za 50K€ na terenu kljub trem žicam na motorju in brez kakšne koli lučke na armaturi.Vse je krneki....pa ravno tako dela, in to 50 let BP. Ni pa komot, jasno....
Ti si taprav kaveljc cero.....my way or highway :lol: simpl da bolj ne more bit.

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Feb 07, 2012 8:47 am

Čisto možno da bo vztrajnik deloval, se pa strinjam z ostalimi koliko časa bo vse O.K.
Vsaj na 6 vijakov je, ker na 5, sem pa siguren da zadeva ne more laufat umirjeno.
Jst ko sem delal nekaj podobnega, sem najprej balansiral motorno gred, potem vztrajnik, na koncu pa še komplet zadevo(gred z vztrajnikom)
Je pa res, da se moj vztrajnik vrti z še enkrat toliko obrati, kot tvoj, oz. raje še malo več :wink: :lol:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Suzuki Ž
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 6:35 pm

OdgovorNapisal/-a Suzuki Ž » So Feb 11, 2012 6:57 pm

Zaradi prihoda novega družinskega člana se je projekt zamrznil za par dni....pol pa spet naprej ;)

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » So Feb 11, 2012 7:04 pm

Čestitam!!
potem pa je slika iz začetka teme že malo starejša. Ker tam je zgledalo, da boš projekt lahko prej speljal do konca.

Kaj je, mehanik al sovoznica?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Suzuki Ž
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 6:35 pm

OdgovorNapisal/-a Suzuki Ž » So Feb 11, 2012 7:09 pm

Slika je bla že kr proti koncu ;).......drugač je pa mehanik ;) ;)

Uporabniški avatar
Suzuki Ž
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 6:35 pm

OdgovorNapisal/-a Suzuki Ž » Če Feb 23, 2012 10:51 am

Tako avto je zalaufal in mašina dela ko urica......Original štarter je bil prešvoh tako da je bilo potrebno kupit novega močnejšega ter ga pripasat (kolega mel dobre 3 ure posla da ga je rihtal tako kot treba). Elektriko mi je ratalo zvezat....edino kar ne vem še kam vezat obratomer.
Hladilnik in ventilator smo dobili od R5 , ekspanzijska posoda pa je od Roverja ;). Danes še dokončamo hlajenje in proti večeru gre avto na testno vožnjo.

Še par slikic:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Še to sem pozabu...zaradi višine mašine bo treba predelat havbo (verjetno jo bomo izrezali pa dali tisti športni nastavek oz difuzor ali kako se že temu reče. Ter potrebno bo predelat auspuh.....

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » Če Feb 23, 2012 11:40 am

lahko narediš tudi body lift, pa boš imal avtomatsko več višine pod havbo


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 175 gostov