Projekt Suzuki Vitara :D
Projekt Suzuki Vitara :D
No pa sem se še sam odloču, da predstavim svoj projekt. Gre za avto Suzuki Vitara Cabrio 1.6 let 1991. Avto je bil kompletno obnovljen, pošvasan komplet prebarvan tako, da ni nikjer nobene rje in glih kar opravljen tudi tehnični pregled. Zdaj pa pride na vrsto menjava motorja in sicer bom vgradil motor od VW Golf3 1.9TD. Motor je že doma potreboval pa bom še rele za gretje svečk, kiler ter nastavek za naftni filter, tako da če se kateremu valja po garaži kaj od naštetega se priporočam.
Med mašino in menjalnik bom dal distančnik kateri bi moral bit narejen nekje do torka.
No pa še par slik.....bom pa sproti temo dopolnjeval:
Avto in moja nosečka
Vw Golf 3 1.9TD
Tako to bi bilo zaenkrat to
Med mašino in menjalnik bom dal distančnik kateri bi moral bit narejen nekje do torka.
No pa še par slik.....bom pa sproti temo dopolnjeval:
Avto in moja nosečka
Vw Golf 3 1.9TD
Tako to bi bilo zaenkrat to
Nazadnje spremenil Suzuki Ž, dne Če Feb 02, 2012 11:47 am, skupaj popravljeno 2 krat.
Suzuki, preden pošlješ slike na shrani.si jih ustrezno zmanjšaj, ker bom scroll na miški uničil...
LP
LP
TUDI NA FB>>>KLIK
- team suzuki
- Prispevkov: 103
- Pridružen: Ne Sep 27, 2009 4:30 pm
- Kraj: senožeče
AŁIEN napisal/-a:Ne rabiš nobenega načrta. Prekrij pločevino od 1.3 in 1.6, preriši to na karton, izreži s škarjami in dobil boš šablono. To lahko potem narišeš in daš na laser rezat, lahko pa po šabloni izrežeš sam. Če nimaš ravno dve levi roki nimaš kaj eno uro delat.
če se ne motim imaš ti v samuraju 1,6...
a si delal to pločevino, al si samo spodnja vijaka predelal??
Tisti, ki sestavi motor in menjalnik brez vmesne plošče je en navaden šalabajzer. Tega se ne dela, ker nam potem ostane potem pri straneh prostor skozi kateri nam hodi drek v zvon menjalnika in zato, ker je vstrajnik preblizu pastorku štarterja.
Izdelava je pa čist simpl, rabimo flexarco, vrtalni stroj in dva svedra, kos 3-4 mm pločevine, kos kartona, svinčnik, ter urco časa.
Razlika je pa samo v tem, da imamo potem na menjalniku 6 vijakov namesto štirih.
Izdelava je pa čist simpl, rabimo flexarco, vrtalni stroj in dva svedra, kos 3-4 mm pločevine, kos kartona, svinčnik, ter urco časa.
Razlika je pa samo v tem, da imamo potem na menjalniku 6 vijakov namesto štirih.
me zanima kaj je od vitare drugačen ta GEO TRACKER,kaj je to ameriška izdelava,al imajo samo motorje drugačne??
http://www.youtube.com/watch?v=nwCqvO48ZYg
pa sploh ni tko slab terenc [/url]
http://www.youtube.com/watch?v=nwCqvO48ZYg
pa sploh ni tko slab terenc [/url]
To je samo rebaged vitara, drugo ime za drugi trg tako kot samurai. V ameriki ni samuraja ampak je samo jimny od začetka. Vse je isto razen opreme (klima, elektrika, tudi 3 stopenjski avtomatski menjalnik) in bočnih luči.
Vitara je dober terenc, ki sicer ni razred pajera ampak se zlahka kosa z njim. Poleg tega je veliko lažja za nadgradnjo kot pajero in jih je zunaj na offroadih kar veliko.
Vitara je dober terenc, ki sicer ni razred pajera ampak se zlahka kosa z njim. Poleg tega je veliko lažja za nadgradnjo kot pajero in jih je zunaj na offroadih kar veliko.
AŁIEN napisal/-a:Tisti, ki sestavi motor in menjalnik brez vmesne plošče je en navaden šalabajzer. Tega se ne dela, ker nam potem ostane potem pri straneh prostor skozi kateri nam hodi drek v zvon menjalnika in zato, ker je vstrajnik preblizu pastorku štarterja.
Izdelava je pa čist simpl, rabimo flexarco, vrtalni stroj in dva svedra, kos 3-4 mm pločevine, kos kartona, svinčnik, ter urco časa.
Razlika je pa samo v tem, da imamo potem na menjalniku 6 vijakov namesto štirih.
ja vse ku poznam imajo predelane samo vijeka, je pa tisto res že za vidt šalabajzersko
mogoče pa imaš ti celo mere šablone????
da prišparam tisti kemik in karton
Seveda imam šablono, lahko pa dam tudi na laser rezat, če je več kandidatov. Trenutno imam samo še eno zase.
Bodo pa na voljo, tako kot športni kolektorji 4-2 tam nekje v maju mesecu. Zdaj mi je jermen dol padel in se mi ne da s tem ukvarjat.
Se pa dobi na ebayu, sam so drage pa še slabe so. En kup šare in vijakov je zraven, slišim pa da tut pašejo ne čist genau
Sicer pa jaz v jimny ne bi tiščal 1.6 16V not, če ne greste ravno na hard z njim. Raje bi skrajšal reduktor. Veliko več pridobiš kot z močnejšim motorjem.
Pa dajte svoje teme odpirat, tuki Suzuki Ž vitaro predeluje, mi pa mu smetimo.
Bodo pa na voljo, tako kot športni kolektorji 4-2 tam nekje v maju mesecu. Zdaj mi je jermen dol padel in se mi ne da s tem ukvarjat.
Se pa dobi na ebayu, sam so drage pa še slabe so. En kup šare in vijakov je zraven, slišim pa da tut pašejo ne čist genau
Sicer pa jaz v jimny ne bi tiščal 1.6 16V not, če ne greste ravno na hard z njim. Raje bi skrajšal reduktor. Veliko več pridobiš kot z močnejšim motorjem.
Pa dajte svoje teme odpirat, tuki Suzuki Ž vitaro predeluje, mi pa mu smetimo.
Tako zaradi službe, pa zdaj gripe se je vse skupaj malozavleklo....... Vztrajnik je še v obdelavi, distančnik pa je že doma. Res da ga ni bilo tako lahko izrisat a je končno ratal. Prvo smo risali na karton pa pol na folijo in na koncu se je za najboljšo varianto izkazalo pleksi steklo . Po šabloni je bil narejen program ter izrez z plazmo.
Prav tako je par sprememb doživela nova mašina vw 1.9td. In sicer zamenjani jermeni, zamenjan napenjalec, pretaknjen alternator iz Vitarine mašine, malo pobarvana in olepšana . Kupljen je tudi traktorski nastavek z naftnim filtrom. Prav tako so tudi pripravljeni že novi nosilci za mašino.
Če bo vse po sreči bo jutri vztrajnik doma.
No pa še par slikic:
Prav tako je par sprememb doživela nova mašina vw 1.9td. In sicer zamenjani jermeni, zamenjan napenjalec, pretaknjen alternator iz Vitarine mašine, malo pobarvana in olepšana . Kupljen je tudi traktorski nastavek z naftnim filtrom. Prav tako so tudi pripravljeni že novi nosilci za mašino.
Če bo vse po sreči bo jutri vztrajnik doma.
No pa še par slikic:
Imam eno vprašanje glede releje ogrevalnih svečk. In sicer ali je lahko 4 pinski ali more bit 7 pinski. Kajti razlika v ceni je velika.
Slika 7 pinskega:
Pin Description Input/Output
T Temp Sensor Input
L Glow Plug LED Output
30 Battery Power Input
50 Starter Signal Input
85 Ground Input
86 Pre-glow Signal Input
87 Glow Plug Power Output
4 pinski je pa brez T L in 50 konektorja
Pa še eno vprašanje od kje pride žica na kontakt 86.
Nisem glih v avtoelektričnem fohu
Slika 7 pinskega:
Pin Description Input/Output
T Temp Sensor Input
L Glow Plug LED Output
30 Battery Power Input
50 Starter Signal Input
85 Ground Input
86 Pre-glow Signal Input
87 Glow Plug Power Output
4 pinski je pa brez T L in 50 konektorja
Pa še eno vprašanje od kje pride žica na kontakt 86.
Nisem glih v avtoelektričnem fohu
rele
Kolikor se spomnim golfa ; mislim , da je T tipalo na motorju- če je motor še vroč - takrat skrajša ali celo ne grejejo svečke...
L - mislim, da je kontrolka v kabini, katera kaže kdaj grelne svečke delajo- ko ugasnejo poženeš motor..
86- ta tok potegni plus z akumulatorja -pazi na dovolj močno žico in varovalko.... Tuki nek....
L - mislim, da je kontrolka v kabini, katera kaže kdaj grelne svečke delajo- ko ugasnejo poženeš motor..
86- ta tok potegni plus z akumulatorja -pazi na dovolj močno žico in varovalko.... Tuki nek....
86 je komanda da naj začne gret. Vežeš na kontakt.
Tisti tadrag verjetno greje tudi še nekaj časa po tem ko tebi lučka v kabini ugasne, zato da je boljše izgorevanje pri mrzlem motorju.
Tisti tadrag verjetno greje tudi še nekaj časa po tem ko tebi lučka v kabini ugasne, zato da je boljše izgorevanje pri mrzlem motorju.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 74 gostov