Projekt Suzuki Vitara :D

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Suzuki Ž
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 6:35 pm

Projekt Suzuki Vitara :D

OdgovorNapisal/-a Suzuki Ž » Ne Jan 22, 2012 4:32 pm

No pa sem se še sam odloču, da predstavim svoj projekt. Gre za avto Suzuki Vitara Cabrio 1.6 let 1991. Avto je bil kompletno obnovljen, pošvasan komplet prebarvan tako, da ni nikjer nobene rje in glih kar opravljen tudi tehnični pregled. Zdaj pa pride na vrsto menjava motorja in sicer bom vgradil motor od VW Golf3 1.9TD. Motor je že doma potreboval pa bom še rele za gretje svečk, kiler ter nastavek za naftni filter, tako da če se kateremu valja po garaži kaj od naštetega se priporočam. :D
Med mašino in menjalnik bom dal distančnik kateri bi moral bit narejen nekje do torka.
No pa še par slik.....bom pa sproti temo dopolnjeval:

Slika

Slika

Avto in moja nosečka ;)

Slika

Vw Golf 3 1.9TD
Slika

Slika

Slika

Tako to bi bilo zaenkrat to ;)
Nazadnje spremenil Suzuki Ž, dne Če Feb 02, 2012 11:47 am, skupaj popravljeno 2 krat.

Uporabniški avatar
Huligan
Prispevkov: 1154
Pridružen: Pe Mar 21, 2008 11:40 am
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Huligan » Ne Jan 22, 2012 7:42 pm

Si se pa ti to lotil na Veeeeeelllliikoooo.
BOLJŠ IZ ŠIHTA SKREGAN KOT ZMATRAN.

Uporabniški avatar
Sven
Prispevkov: 1092
Pridružen: To Maj 17, 2005 11:30 pm
Kraj: wajdušna
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Sven » Ne Jan 22, 2012 9:00 pm

Suzuki, preden pošlješ slike na shrani.si jih ustrezno zmanjšaj, ker bom scroll na miški uničil...
LP
TUDI NA FB>>>KLIK

Uporabniški avatar
Suzuki Ž
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 6:35 pm

OdgovorNapisal/-a Suzuki Ž » Po Jan 23, 2012 7:12 pm

Bom vedel za drugič ;)

Uporabniški avatar
Suzuki Ž
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 6:35 pm

OdgovorNapisal/-a Suzuki Ž » Če Jan 26, 2012 10:36 pm

Tako konec tedna je tu.......predelava ne gre tako hitro kot je bilo mišljeno. Je pa vztrajnk na vrtanju, prav tako je v izdelavi tudi že distančnik za med menjalnik in mašino. Obe mašini sta tudi že razstavljeni in VW mašina se počasi sestavlja nazaj. Jutri pa prilepim še par slik.

Uporabniški avatar
team suzuki
Prispevkov: 103
Pridružen: Ne Sep 27, 2009 4:30 pm
Kraj: senožeče

OdgovorNapisal/-a team suzuki » Pe Jan 27, 2012 8:58 am

Kje si pa dobil načrt za izdelavo plošče med motorjem in menjalnikom?? Jaz načrtujem menjavo motoja v Jimniju in sicer bom dal noter motor od vitare pa rabim kakšen nasvet :D

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » So Jan 28, 2012 7:45 am

Ne rabiš nobenega načrta. Prekrij pločevino od 1.3 in 1.6, preriši to na karton, izreži s škarjami in dobil boš šablono. To lahko potem narišeš in daš na laser rezat, lahko pa po šabloni izrežeš sam. Če nimaš ravno dve levi roki nimaš kaj eno uro delat.

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » So Jan 28, 2012 8:51 am

AŁIEN napisal/-a:Ne rabiš nobenega načrta. Prekrij pločevino od 1.3 in 1.6, preriši to na karton, izreži s škarjami in dobil boš šablono. To lahko potem narišeš in daš na laser rezat, lahko pa po šabloni izrežeš sam. Če nimaš ravno dve levi roki nimaš kaj eno uro delat.


če se ne motim imaš ti v samuraju 1,6...
a si delal to pločevino, al si samo spodnja vijaka predelal??

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » So Jan 28, 2012 9:44 am

Tisti, ki sestavi motor in menjalnik brez vmesne plošče je en navaden šalabajzer. Tega se ne dela, ker nam potem ostane potem pri straneh prostor skozi kateri nam hodi drek v zvon menjalnika in zato, ker je vstrajnik preblizu pastorku štarterja.
Izdelava je pa čist simpl, rabimo flexarco, vrtalni stroj in dva svedra, kos 3-4 mm pločevine, kos kartona, svinčnik, ter urco časa.
Razlika je pa samo v tem, da imamo potem na menjalniku 6 vijakov namesto štirih.

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » So Jan 28, 2012 10:49 am

me zanima kaj je od vitare drugačen ta GEO TRACKER,kaj je to ameriška izdelava,al imajo samo motorje drugačne??


http://www.youtube.com/watch?v=nwCqvO48ZYg

pa sploh ni tko slab terenc 8)[/url]

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » So Jan 28, 2012 11:22 am

To je samo rebaged vitara, drugo ime za drugi trg tako kot samurai. V ameriki ni samuraja ampak je samo jimny od začetka. Vse je isto razen opreme (klima, elektrika, tudi 3 stopenjski avtomatski menjalnik) in bočnih luči.
Vitara je dober terenc, ki sicer ni razred pajera ampak se zlahka kosa z njim. Poleg tega je veliko lažja za nadgradnjo kot pajero in jih je zunaj na offroadih kar veliko.

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » So Jan 28, 2012 3:08 pm

AŁIEN napisal/-a:Tisti, ki sestavi motor in menjalnik brez vmesne plošče je en navaden šalabajzer. Tega se ne dela, ker nam potem ostane potem pri straneh prostor skozi kateri nam hodi drek v zvon menjalnika in zato, ker je vstrajnik preblizu pastorku štarterja.
Izdelava je pa čist simpl, rabimo flexarco, vrtalni stroj in dva svedra, kos 3-4 mm pločevine, kos kartona, svinčnik, ter urco časa.
Razlika je pa samo v tem, da imamo potem na menjalniku 6 vijakov namesto štirih.


ja vse ku poznam imajo predelane samo vijeka, je pa tisto res že za vidt šalabajzersko
mogoče pa imaš ti celo mere šablone????
da prišparam tisti kemik in karton :oops:

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Ne Jan 29, 2012 9:38 am

Seveda imam šablono, lahko pa dam tudi na laser rezat, če je več kandidatov. Trenutno imam samo še eno zase.
Bodo pa na voljo, tako kot športni kolektorji 4-2 tam nekje v maju mesecu. Zdaj mi je jermen dol padel in se mi ne da s tem ukvarjat.

Se pa dobi na ebayu, sam so drage pa še slabe so. En kup šare in vijakov je zraven, slišim pa da tut pašejo ne čist genau :shock:

Sicer pa jaz v jimny ne bi tiščal 1.6 16V not, če ne greste ravno na hard z njim. Raje bi skrajšal reduktor. Veliko več pridobiš kot z močnejšim motorjem.

Pa dajte svoje teme odpirat, tuki Suzuki Ž vitaro predeluje, mi pa mu smetimo.

Uporabniški avatar
Suzuki Ž
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 6:35 pm

OdgovorNapisal/-a Suzuki Ž » To Jan 31, 2012 9:04 pm

Tako zaradi službe, pa zdaj gripe se je vse skupaj malozavleklo....... Vztrajnik je še v obdelavi, distančnik pa je že doma. Res da ga ni bilo tako lahko izrisat a je končno ratal. Prvo smo risali na karton pa pol na folijo in na koncu se je za najboljšo varianto izkazalo pleksi steklo ;). Po šabloni je bil narejen program ter izrez z plazmo.
Prav tako je par sprememb doživela nova mašina vw 1.9td. In sicer zamenjani jermeni, zamenjan napenjalec, pretaknjen alternator iz Vitarine mašine, malo pobarvana in olepšana ;). Kupljen je tudi traktorski nastavek z naftnim filtrom. Prav tako so tudi pripravljeni že novi nosilci za mašino.
Če bo vse po sreči bo jutri vztrajnik doma.

No pa še par slikic:

Slika

Slika

Slika

Slika

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Jan 31, 2012 10:02 pm

Če se misliš dosti po terenu (predvsem višja voda, blato) vozit, potem probaj alternator čim višje spravit.
Drugače pa dobro napreduje.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Suzuki Ž
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 6:35 pm

OdgovorNapisal/-a Suzuki Ž » To Jan 31, 2012 10:08 pm

Terena ne bo glih preveč oziroma zelo malo ker za teren bi treba še marsikaj dat na njo.
:D

Uporabniški avatar
Suzuki Ž
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 6:35 pm

OdgovorNapisal/-a Suzuki Ž » Če Feb 02, 2012 11:30 am

Tako adapeter je pritrjen na mašino....danes končno pride vztrajnik podrejan ter z na novo izvrtanimi luknjami.

Slika

Slika

Uporabniški avatar
Suzuki Ž
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 6:35 pm

OdgovorNapisal/-a Suzuki Ž » Če Feb 02, 2012 9:13 pm

Vztrajnik podrejan in izvrtan ter pritrjen na mašino ;)

Slika

Slika

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Feb 03, 2012 12:54 am

Vztrajnik je od suzukija?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Suzuki Ž
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 6:35 pm

OdgovorNapisal/-a Suzuki Ž » Pe Feb 03, 2012 8:43 am

Od Vitare je ja .... zato je blo potrebno sredinski del podrejat ter izvrtat nove luknje, tako da zdaj paše na vw. Prvo je blo mišljeno da se bo dalo izvrtat samo pet lukenj, a je majstru, ki je vztrajnik tudi podrejal uspelo naredit vseh 6 ;)

Uporabniški avatar
Suzuki Ž
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 6:35 pm

OdgovorNapisal/-a Suzuki Ž » Pe Feb 03, 2012 2:35 pm

Narejen tudi sredinski del za v vztrajnik....sprva je bil izdrejan iz železa vendar bi lahko zaribal tako, da je danes bil narejen nov bakren ;)

Slika

Uporabniški avatar
Suzuki Ž
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 6:35 pm

OdgovorNapisal/-a Suzuki Ž » So Feb 04, 2012 11:11 pm

Imam eno vprašanje glede releje ogrevalnih svečk. In sicer ali je lahko 4 pinski ali more bit 7 pinski. Kajti razlika v ceni je velika.
Slika 7 pinskega:

Slika

Pin Description Input/Output
T Temp Sensor Input
L Glow Plug LED Output
30 Battery Power Input
50 Starter Signal Input
85 Ground Input
86 Pre-glow Signal Input
87 Glow Plug Power Output

4 pinski je pa brez T L in 50 konektorja

Pa še eno vprašanje od kje pride žica na kontakt 86.

Nisem glih v avtoelektričnem fohu ;)

johan12
Prispevkov: 108
Pridružen: Po Avg 07, 2006 7:31 am
Kraj: preska

rele

OdgovorNapisal/-a johan12 » Ne Feb 05, 2012 8:41 pm

Kolikor se spomnim golfa ; mislim , da je T tipalo na motorju- če je motor še vroč - takrat skrajša ali celo ne grejejo svečke...
L - mislim, da je kontrolka v kabini, katera kaže kdaj grelne svečke delajo- ko ugasnejo poženeš motor..
86- ta tok potegni plus z akumulatorja -pazi na dovolj močno žico in varovalko.... Tuki nek....

Uporabniški avatar
Suzuki Ž
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 6:35 pm

OdgovorNapisal/-a Suzuki Ž » Ne Feb 05, 2012 9:38 pm

A ne gre na 30 plus iz akumulatorja.....hm...ne bi rad kaj zajebal pa kje skuru rele ker je vseeno 24eur .... ta na 7 kontaktov

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Feb 05, 2012 9:44 pm

86 je komanda da naj začne gret. Vežeš na kontakt.


Tisti tadrag verjetno greje tudi še nekaj časa po tem ko tebi lučka v kabini ugasne, zato da je boljše izgorevanje pri mrzlem motorju.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 74 gostov