TURBINA MUSSO
TURBINA MUSSO
Pozdravljeni,
ker je okrog tiste japkice ( verjetno za podtlak ) pri turini puščalo sem zamenjal tesnilo.
Sedaj avto bolj vleče,povečalo pa se je piskanje turbine. Žvižga od 1700 ko jo uklopi pa do konca.
A to pomeni da moram razmisliti o novi ?
ker je okrog tiste japkice ( verjetno za podtlak ) pri turini puščalo sem zamenjal tesnilo.
Sedaj avto bolj vleče,povečalo pa se je piskanje turbine. Žvižga od 1700 ko jo uklopi pa do konca.
A to pomeni da moram razmisliti o novi ?
primorska napisal/-a:Turbino ne vklopi pri 1700 obratih motorja ampak se vrti že v prostem teku motorja - seveda z manjšimi vrtljaji.
Če bolje vleče kot prej ni potrebno razmišljati o novi. Ni poceni.
To da je draga vem,
me pa zanima zakaj ravno ob menjavi tesnila je začela piskat.
Naj omenim tudi da mi je pred menjavo tesnila ob obremenitvi dvignilo temperaturo hladilne tekočine.
Napremer iz Ajdovšine proti Colu.
Sedaj pa temperatura niti za milimeter ne poskoči
Vsaka turbina ima pri visokih vrtljajih zvok podoben piskanju. Vedeti moramo, da se turbina pri povečanih vrtljajih motorja zelo hitro vrti in posledica vrtenja lopatic, ki sesajo zrak in ga potiskajo v cilindre, je piskajoči zvok. Nekaj prispeva tudi zvok izpuha skozi turbino.
Zakaj prej ni piskalo? Verjetno se je počasneje vrtela, kar je razvidno tudi iz tega, da sedaj bolje vleče.
Zakaj prej ni piskalo? Verjetno se je počasneje vrtela, kar je razvidno tudi iz tega, da sedaj bolje vleče.
-
- Prispevkov: 316
- Pridružen: Pe Feb 26, 2010 9:28 am
- Kraj: Vogrsko
Kritični del turbine je ležaj. Če bi piskalo zaradi slabega ležaja, bi bilo že vsega konec. Turbina se vrti zelo hitro in predstavljajmo si, kako bi bilo z ležajem pri recimo 30.000 obratih. Hitro bi bilo veselja konec.
Slabo mazanje ležaja bi povzročilo hitro obrabo ležaja in posledica - odpoved turbine.
Slabo mazanje ležaja bi povzročilo hitro obrabo ležaja in posledica - odpoved turbine.
primorska napisal/-a:Kritični del turbine je ležaj. Če bi piskalo zaradi slabega ležaja, bi bilo že vsega konec. Turbina se vrti zelo hitro in predstavljajmo si, kako bi bilo z ležajem pri recimo 30.000 obratih. Hitro bi bilo veselja konec.
Slabo mazanje ležaja bi povzročilo hitro obrabo ležaja in posledica - odpoved turbine.
Ležaj se sicer res obrabi....in ptem začnejo lopatice grabit po ohišju...to pa povzroča glasen piskajoč zvok drgnenja kovine ob kovino. In verjem, da taka turbina lih ne razpade od danes na jutri.....skor2mm lufta je imela moja pa je še veselo polnila.
Re: TURBINA MUSSO
MARKO1977 napisal/-a:Pozdravljeni,
ker je okrog tiste japkice ( verjetno za podtlak ) pri turini puščalo sem zamenjal tesnilo.
Kakšno tesnilo si menjaval ??
The Diesels are nice, if you do your homework.
If not, they will turn into a neverending nightmare
If not, they will turn into a neverending nightmare
mahvan napisal/-a:A še ima kdo slabe izkušnje z obnovljenimi turbinami kot primorec 90. Ne vem kako je pri osebnih vozilih ampak pred dvema letoma smo v tovorna vozila zmontirali kar nekaj obnovljenih turbin pa nobena ni dočakala niti 10 mesecev delovanja.
Jaz imam tovarniško obnovljeno. Leti že 40 tisoč brez problema.
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
Sam opažam da z piskanjem turbine ne moreš nič ugotoviti.
Imamo na šihtu Octavie na katerih ne piska nobena turbina pa je vseeno ena shodila, na 2 Caddyjih žvižga turbina od novega kar močno pa pri 160.000km ni še nobena šla, kolega je šel na pasatu preventivno menjat turbino, kao da avto žvižga in to bo vsak čas crknilo itd... Je dal gor novo turbino in žvižganje je mogoče malo utihnilo avto pa gre isto, nobene razlike. Še sam je priznal da je brez veze vrgel denar stran...
Če misliš da je turbina hin in če se ti da šraufat, vzami cevi na sesalnem delu dol, poglej lopatice če so kaj "speskane" pa preveri zračnost na lopatici. Potem se pa odloči.
Imamo na šihtu Octavie na katerih ne piska nobena turbina pa je vseeno ena shodila, na 2 Caddyjih žvižga turbina od novega kar močno pa pri 160.000km ni še nobena šla, kolega je šel na pasatu preventivno menjat turbino, kao da avto žvižga in to bo vsak čas crknilo itd... Je dal gor novo turbino in žvižganje je mogoče malo utihnilo avto pa gre isto, nobene razlike. Še sam je priznal da je brez veze vrgel denar stran...
Če misliš da je turbina hin in če se ti da šraufat, vzami cevi na sesalnem delu dol, poglej lopatice če so kaj "speskane" pa preveri zračnost na lopatici. Potem se pa odloči.
Tole s preverjanjem turbine z roko pride v upoštev ko kupuješ avto in zbijaš ceno, kakšna resna diagnoza pa to ni. Turbine imajo dva ležaja, osnega in drsnega. Oba ležaja imata luft zaradi mazanja. Pri obnovi se zamenja tadva ležaja in zbalansira os. Turbine zelo dobro popravlja in balansira Bezljaj, cena je 250€, z računom in garancijo eno leto.
Il potere logora chi non ce l'ha
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 73 gostov