TURBINA MUSSO

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
MARKO1977
Prispevkov: 6
Pridružen: To Maj 08, 2012 9:49 pm

TURBINA MUSSO

OdgovorNapisal/-a MARKO1977 » Sr Maj 09, 2012 3:45 pm

Pozdravljeni,
ker je okrog tiste japkice ( verjetno za podtlak ) pri turini puščalo sem zamenjal tesnilo.
Sedaj avto bolj vleče,povečalo pa se je piskanje turbine. Žvižga od 1700 ko jo uklopi pa do konca.
A to pomeni da moram razmisliti o novi ?

Uporabniški avatar
primorska
Prispevkov: 215
Pridružen: So Jan 30, 2010 3:12 pm
Kraj: ajdovščina

OdgovorNapisal/-a primorska » Sr Maj 09, 2012 6:17 pm

Turbino ne vklopi pri 1700 obratih motorja ampak se vrti že v prostem teku motorja - seveda z manjšimi vrtljaji.
Če bolje vleče kot prej ni potrebno razmišljati o novi. Ni poceni.

MARKO1977
Prispevkov: 6
Pridružen: To Maj 08, 2012 9:49 pm

OdgovorNapisal/-a MARKO1977 » Sr Maj 09, 2012 11:34 pm

primorska napisal/-a:Turbino ne vklopi pri 1700 obratih motorja ampak se vrti že v prostem teku motorja - seveda z manjšimi vrtljaji.
Če bolje vleče kot prej ni potrebno razmišljati o novi. Ni poceni.


To da je draga vem,
me pa zanima zakaj ravno ob menjavi tesnila je začela piskat.
Naj omenim tudi da mi je pred menjavo tesnila ob obremenitvi dvignilo temperaturo hladilne tekočine.
Napremer iz Ajdovšine proti Colu.
Sedaj pa temperatura niti za milimeter ne poskoči

Uporabniški avatar
Janko
Prispevkov: 262
Pridružen: Pe Dec 10, 2010 2:26 pm
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Janko » Če Maj 10, 2012 12:04 am

Lahko je začela delovati pravilno? :)

Uporabniški avatar
primorska
Prispevkov: 215
Pridružen: So Jan 30, 2010 3:12 pm
Kraj: ajdovščina

OdgovorNapisal/-a primorska » Če Maj 10, 2012 10:45 am

Vsaka turbina ima pri visokih vrtljajih zvok podoben piskanju. Vedeti moramo, da se turbina pri povečanih vrtljajih motorja zelo hitro vrti in posledica vrtenja lopatic, ki sesajo zrak in ga potiskajo v cilindre, je piskajoči zvok. Nekaj prispeva tudi zvok izpuha skozi turbino.
Zakaj prej ni piskalo? Verjetno se je počasneje vrtela, kar je razvidno tudi iz tega, da sedaj bolje vleče.

MARKO1977
Prispevkov: 6
Pridružen: To Maj 08, 2012 9:49 pm

OdgovorNapisal/-a MARKO1977 » Če Maj 10, 2012 11:42 am

bom probal danes posnet zvok,
Ker vseeno se mi zdi da je preglasno.

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Če Maj 10, 2012 3:10 pm

No no turbine tut ne piskajo kr tko v tri dni. Prej je šlo mimo zdej gre pa v turbino, ki je bolj obremenjena kot prej,pač vleče normalno da bolje,s tem piskanjem pa lahko začneš razmišljat o zamenjavi. Turbo medja poklič pa bo.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

primorec 90
Prispevkov: 316
Pridružen: Pe Feb 26, 2010 9:28 am
Kraj: Vogrsko

OdgovorNapisal/-a primorec 90 » Če Maj 10, 2012 7:29 pm

sam sem mel enak problem pri seat leonu turbina je piskala potem sm jo dal obnovit. popravilo plačal 400e. In sedaj po 2mesecih dela isto kot je delala pred obnovitvijo.
Svetujem ti da se voziš dokler teče.

Uporabniški avatar
primorska
Prispevkov: 215
Pridružen: So Jan 30, 2010 3:12 pm
Kraj: ajdovščina

OdgovorNapisal/-a primorska » Če Maj 10, 2012 8:56 pm

Kritični del turbine je ležaj. Če bi piskalo zaradi slabega ležaja, bi bilo že vsega konec. Turbina se vrti zelo hitro in predstavljajmo si, kako bi bilo z ležajem pri recimo 30.000 obratih. Hitro bi bilo veselja konec.
Slabo mazanje ležaja bi povzročilo hitro obrabo ležaja in posledica - odpoved turbine.

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Če Maj 10, 2012 9:25 pm

primorska napisal/-a:Kritični del turbine je ležaj. Če bi piskalo zaradi slabega ležaja, bi bilo že vsega konec. Turbina se vrti zelo hitro in predstavljajmo si, kako bi bilo z ležajem pri recimo 30.000 obratih. Hitro bi bilo veselja konec.
Slabo mazanje ležaja bi povzročilo hitro obrabo ležaja in posledica - odpoved turbine.

Ležaj se sicer res obrabi....in ptem začnejo lopatice grabit po ohišju...to pa povzroča glasen piskajoč zvok drgnenja kovine ob kovino. In verjem, da taka turbina lih ne razpade od danes na jutri.....skor2mm lufta je imela moja pa je še veselo polnila.

Uporabniški avatar
zacki
Prispevkov: 298
Pridružen: To Dec 07, 2010 7:55 am
Kraj: ljubno

Re: TURBINA MUSSO

OdgovorNapisal/-a zacki » Če Maj 10, 2012 9:43 pm

MARKO1977 napisal/-a:Pozdravljeni,
ker je okrog tiste japkice ( verjetno za podtlak ) pri turini puščalo sem zamenjal tesnilo.


Kakšno tesnilo si menjaval ??
The Diesels are nice, if you do your homework.
If not, they will turn into a neverending nightmare

mahvan
Prispevkov: 151
Pridružen: To Nov 30, 2010 1:06 am
Kraj: Prlekija

OdgovorNapisal/-a mahvan » Če Maj 10, 2012 10:31 pm

A še ima kdo slabe izkušnje z obnovljenimi turbinami kot primorec 90. Ne vem kako je pri osebnih vozilih ampak pred dvema letoma smo v tovorna vozila zmontirali kar nekaj obnovljenih turbin pa nobena ni dočakala niti 10 mesecev delovanja.

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Če Maj 10, 2012 10:49 pm

mahvan napisal/-a:A še ima kdo slabe izkušnje z obnovljenimi turbinami kot primorec 90. Ne vem kako je pri osebnih vozilih ampak pred dvema letoma smo v tovorna vozila zmontirali kar nekaj obnovljenih turbin pa nobena ni dočakala niti 10 mesecev delovanja.


Jaz imam tovarniško obnovljeno. Leti že 40 tisoč brez problema.

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1111
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

OdgovorNapisal/-a OrangePower » So Maj 12, 2012 6:30 am

Sam opažam da z piskanjem turbine ne moreš nič ugotoviti.
Imamo na šihtu Octavie na katerih ne piska nobena turbina pa je vseeno ena shodila, na 2 Caddyjih žvižga turbina od novega kar močno pa pri 160.000km ni še nobena šla, kolega je šel na pasatu preventivno menjat turbino, kao da avto žvižga in to bo vsak čas crknilo itd... Je dal gor novo turbino in žvižganje je mogoče malo utihnilo avto pa gre isto, nobene razlike. Še sam je priznal da je brez veze vrgel denar stran...

Če misliš da je turbina hin in če se ti da šraufat, vzami cevi na sesalnem delu dol, poglej lopatice če so kaj "speskane" pa preveri zračnost na lopatici. Potem se pa odloči.

Uporabniški avatar
def110
Prispevkov: 323
Pridružen: To Maj 06, 2008 12:51 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a def110 » So Maj 12, 2012 11:12 am

Tole s preverjanjem turbine z roko pride v upoštev ko kupuješ avto in zbijaš ceno, kakšna resna diagnoza pa to ni. Turbine imajo dva ležaja, osnega in drsnega. Oba ležaja imata luft zaradi mazanja. Pri obnovi se zamenja tadva ležaja in zbalansira os. Turbine zelo dobro popravlja in balansira Bezljaj, cena je 250€, z računom in garancijo eno leto.
Il potere logora chi non ce l'ha


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 58 gostov