terenske zmogljivosti
terenske zmogljivosti
Lep pozdrav
Zanima me če kateri od naštetih avtov ima najboljše terenske zmogljivosti in pa najbolj trpežno porvozje(3 vratni modeli) Avti letnika od 1990 do 2000.
Pajero, Terano, Vitara, Feroza. V original stanju.
Zanima me če kateri od naštetih avtov ima najboljše terenske zmogljivosti in pa najbolj trpežno porvozje(3 vratni modeli) Avti letnika od 1990 do 2000.
Pajero, Terano, Vitara, Feroza. V original stanju.
- Panda 4x4 driver
- Prispevkov: 49
- Pridružen: Ne Dec 06, 2009 6:55 pm
- Kraj: okolica Tržiča
Ja sej se mi je zdelo da bo vsak hvalu tisto kar ima al pa mu je vizualno všeč . Drgač pa zanima me kateri je najboljši med omenjenimi modeli ne pa land roverji ,tam-i, nivami,fronterami...
Za nivo vem da nima trpežnega podvozja prednji diferenciali se lomijo ob vsakem resnem offroadu z malo bolj grobimi gumami.
Glede na to da imajo vsi avti ki sem jih naštel zgoraj enako kot niva posamične obese spredaj me zanima če ima kdo izkušnje ali je videl da so bile podobne okvare kot pri nivi.
Ali je šasija od vitare prešvoh glede na to da ima feroza močnejšo. A ima vitara močnejšo šasijo ali švohnešo ali enako kot samuraj.
Jaz sm pa mnejna da je bencinc boljš za tren kjer je 1 reduktor saj ima bencinski motor več obratov kot diesel in zato je tudi razpon hitrosti v 1 brzini večji.
Za nivo vem da nima trpežnega podvozja prednji diferenciali se lomijo ob vsakem resnem offroadu z malo bolj grobimi gumami.
Glede na to da imajo vsi avti ki sem jih naštel zgoraj enako kot niva posamične obese spredaj me zanima če ima kdo izkušnje ali je videl da so bile podobne okvare kot pri nivi.
Ali je šasija od vitare prešvoh glede na to da ima feroza močnejšo. A ima vitara močnejšo šasijo ali švohnešo ali enako kot samuraj.
Jaz sm pa mnejna da je bencinc boljš za tren kjer je 1 reduktor saj ima bencinski motor več obratov kot diesel in zato je tudi razpon hitrosti v 1 brzini večji.
Gume čistijo obrati, ne navor.
Ko vidiš, da je podlaga pod kolesi postala mehka, je ponavadi treba v tistem trenutku pohodit na gas. No preden tastarim dizlom pride, si že zamudil.
Dokler pa ni treba na polno gasa pohodit, se pa z dizlom na štandgasom lepše pelješ, take so moje izkušnje.
Zanimiv bi bil dizel motor z boschpumpo od stacionarnih motorjev, ki ima regulacijo na obrate, ne na moč.
Tadejp, povej za kak namen bi uporabljal avto, ti bodo offroaderji znali bolj konkretno svetovat.
Vitara je nizka, se mi zdi. Vsaj serijska.
Ko vidiš, da je podlaga pod kolesi postala mehka, je ponavadi treba v tistem trenutku pohodit na gas. No preden tastarim dizlom pride, si že zamudil.
Dokler pa ni treba na polno gasa pohodit, se pa z dizlom na štandgasom lepše pelješ, take so moje izkušnje.
Zanimiv bi bil dizel motor z boschpumpo od stacionarnih motorjev, ki ima regulacijo na obrate, ne na moč.
Tadejp, povej za kak namen bi uporabljal avto, ti bodo offroaderji znali bolj konkretno svetovat.
Vitara je nizka, se mi zdi. Vsaj serijska.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Ti ne znam odgovorit. Sprašuješ za avte, stare od 12 do 22 let.
Večina njih je prevozila že ohohoho kilometrov z par 10 lastniki, z ali brez vzdrževanja, rja jih je že pošteno načela ali uničila. (mogoče obstajajo izjeme)....načeloma pa ima najboljše terenske zmogljivosti pri starem vozu tisti, kateri je najbolje ohranjen.
lp, andrej
Večina njih je prevozila že ohohoho kilometrov z par 10 lastniki, z ali brez vzdrževanja, rja jih je že pošteno načela ali uničila. (mogoče obstajajo izjeme)....načeloma pa ima najboljše terenske zmogljivosti pri starem vozu tisti, kateri je najbolje ohranjen.
lp, andrej
American Jeep-In War and Peace
avto bom uporabljal za v službo 15 km v eno smer in za sprostitev po brezpotju. vem da bi bil samurai odličen za sprostitev(po službi) ne vem pa kako bi bilo po cesti .Moram na testno vožnjo z yimnjem ali pa samurjem l97 ali novejšim ker baje naj bi bil bolj udoben kot uni na baleštrah.
Ubistvu ne vem še kaj bi vzel hočem da je zmogljivo po terenu da je trpežno da ni preveč požrešno ( lepo bi blo tudi da je s snemljivo streho ali pa klimo).
Kako je pa s toyoto lj 70 eno sem videl na avto netu za okrog 4k eur.
Ubistvu ne vem še kaj bi vzel hočem da je zmogljivo po terenu da je trpežno da ni preveč požrešno ( lepo bi blo tudi da je s snemljivo streho ali pa klimo).
Kako je pa s toyoto lj 70 eno sem videl na avto netu za okrog 4k eur.
ko že tko široko izbiraš potem imaš še tu starega patrola 3.3 ki je za svojo majhno ceno najrobustnejši in najbolj terenec,vendar je cel tank, če si privoščiš uzemi yoto, ampak ko že omenjaš jimmy bo ta kar najboljš-bencin,majhen(posledično lahek)-odličen po terenu in sprejemljiv po cesti
za ostale: vitara je cestni terenec z dobrimi terenskimi zmogljivostmi,
feroza je bolj robustna, vendar težja in slabša po cesti,
terano podoben pajerotu, vendar ožji in višji!
zato je od teh štirih original pajero najbolši zaradi robustnosti in terenskih zmogljivosti-še posebej če ima zadno špero...
za ostale: vitara je cestni terenec z dobrimi terenskimi zmogljivostmi,
feroza je bolj robustna, vendar težja in slabša po cesti,
terano podoben pajerotu, vendar ožji in višji!
zato je od teh štirih original pajero najbolši zaradi robustnosti in terenskih zmogljivosti-še posebej če ima zadno špero...
Kaj pa kakšen wrangler (yj) bencinar? Dobiš soft top, hard top... servisiranje je enostavno, offroad zmogljivost je že tovarniško ok. Če se malo igraš in daš večje, agresivnejše gume in zaporo diffa, imaš že soliden offroad stroj. Jaz bi ga imel takoj, samo kaj, ko ni prtljažnika (tukaj se GC solidno izkaže).
bular napisal/-a:Zdaj pa mene neki zanima..sem en dan vidu pajerotov mali brat-pinin..
kako se kaj pa ta reč obnese na terenu(zgleda manši in lažji tko da ne more bit lih slabo..??
Ja sam morš vedet da je tud pol plastičen....Pač kvazi terenec. Kolegica ga ima že pet let....vsako zimo prevozi od asfalta do doma 10km po makadamu...včasih tudi nesplužene ceste. Težav do zdaj ni imela. Po terenu se seveda ne vozi
-
- Prispevkov: 124
- Pridružen: Ne Jan 02, 2011 7:09 pm
- Kraj: Maribor
Da razložim ta fenomen Nive (alien se je enkrat v eni kinderjajček temi napovedal da bo razložil ta fenomen, ampak ni nič iz tega, al pa sem jaz spregledal:-) )
Niva ima prednost samo v tem, da je včasih bila serijsko obuta v relativno grobe gume, in je posledično popolnoma serijska precej dlje prišla kot drugi terenci na serijskih gumah.
Večina niv je bilo pred 25-20 leti službenih, kjer je vsakemu bilo čisto ravno koliko bo polomil. Torej čisto razumljivo da je službena niva prišla včasih dlje kot domač imt.
Poteg tega je to razmeroma majhen avto in marsikje predvsem v gozdu recimo čiroki ipd nimajo kaj iskat ker niso dovolj okretni.
Danes pa jih ne vidiš več na tekmah, ker so to ena navadna ruska jajca.
Niva ima prednost samo v tem, da je včasih bila serijsko obuta v relativno grobe gume, in je posledično popolnoma serijska precej dlje prišla kot drugi terenci na serijskih gumah.
Večina niv je bilo pred 25-20 leti službenih, kjer je vsakemu bilo čisto ravno koliko bo polomil. Torej čisto razumljivo da je službena niva prišla včasih dlje kot domač imt.
Poteg tega je to razmeroma majhen avto in marsikje predvsem v gozdu recimo čiroki ipd nimajo kaj iskat ker niso dovolj okretni.
Danes pa jih ne vidiš več na tekmah, ker so to ena navadna ruska jajca.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 58 gostov