terenske zmogljivosti

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
tadejp
Prispevkov: 12
Pridružen: Če Nov 24, 2011 1:17 pm
Kraj: primorska

terenske zmogljivosti

OdgovorNapisal/-a tadejp » So Maj 19, 2012 2:15 am

Lep pozdrav
Zanima me če kateri od naštetih avtov ima najboljše terenske zmogljivosti in pa najbolj trpežno porvozje(3 vratni modeli) Avti letnika od 1990 do 2000.
Pajero, Terano, Vitara, Feroza. V original stanju.

Uporabniški avatar
pajk
Prispevkov: 686
Pridružen: To Jun 30, 2009 10:58 am
Kraj: Šk. loka

OdgovorNapisal/-a pajk » So Maj 19, 2012 3:02 pm

mislim da Pajero :roll:

Uporabniški avatar
Panda 4x4 driver
Prispevkov: 49
Pridružen: Ne Dec 06, 2009 6:55 pm
Kraj: okolica Tržiča

OdgovorNapisal/-a Panda 4x4 driver » So Maj 19, 2012 8:53 pm

Terrano in feroza :mrgreen:
Najraj pa namakam krh u golaž.

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » So Maj 19, 2012 9:00 pm

Land Rover :twisted:
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Maj 19, 2012 9:30 pm

Land Rover :lol:

Deedko
Prispevkov: 236
Pridružen: To Okt 27, 2009 7:42 pm
Kraj: Podbočje

OdgovorNapisal/-a Deedko » So Maj 19, 2012 9:43 pm

Frontera ;)
Power is nothing without control!!!

tomygun
Prispevkov: 122
Pridružen: Če Maj 05, 2011 2:51 pm
Kraj: N.Gorica

OdgovorNapisal/-a tomygun » Ne Maj 20, 2012 12:21 pm

Lada niva

Uporabniški avatar
primorska
Prispevkov: 215
Pridružen: So Jan 30, 2010 3:12 pm
Kraj: ajdovščina

OdgovorNapisal/-a primorska » Ne Maj 20, 2012 5:22 pm

Vsak kmet svojega konja hvali.

Za dobre terenske zmogljivosti je obvezen reduktor, blokada diferenciala, zanesljivo delujoči vklopniki na prvih kolesih, dobre gume in pamet za volanom. Zaželjen je motor z večjim navorom (dizel).

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Ne Maj 20, 2012 6:35 pm

primorska napisal/-a:Vsak kmet svojega konja hvali.

...obvezen reduktor, blokada diferenciala, zanesljivo delujoči vklopniki na prvih kolesih, dobre gume in pamet za volanom. Zaželjen je motor z večjim navorom (dizel).


Ja ni dvoma, TAM :lol:

tadejp
Prispevkov: 12
Pridružen: Če Nov 24, 2011 1:17 pm
Kraj: primorska

OdgovorNapisal/-a tadejp » Ne Maj 20, 2012 7:06 pm

Ja sej se mi je zdelo da bo vsak hvalu tisto kar ima al pa mu je vizualno všeč . Drgač pa zanima me kateri je najboljši med omenjenimi modeli ne pa land roverji ,tam-i, nivami,fronterami...
Za nivo vem da nima trpežnega podvozja prednji diferenciali se lomijo ob vsakem resnem offroadu z malo bolj grobimi gumami.
Glede na to da imajo vsi avti ki sem jih naštel zgoraj enako kot niva posamične obese spredaj me zanima če ima kdo izkušnje ali je videl da so bile podobne okvare kot pri nivi.
Ali je šasija od vitare prešvoh glede na to da ima feroza močnejšo. A ima vitara močnejšo šasijo ali švohnešo ali enako kot samuraj.
Jaz sm pa mnejna da je bencinc boljš za tren kjer je 1 reduktor saj ima bencinski motor več obratov kot diesel in zato je tudi razpon hitrosti v 1 brzini večji.

Uporabniški avatar
jurecek
Prispevkov: 124
Pridružen: Sr Apr 18, 2007 9:47 pm
Kraj: Tmin

OdgovorNapisal/-a jurecek » Ne Maj 20, 2012 7:32 pm

JEEP je JEEP,vse ostalo drugo so le terenska vozila.
Rekli so mi da tam nimajo poti,ko sem prišel jaz tam sem jih videl na tisoče. OFFROAD JE ZAKON!!!

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Ne Maj 20, 2012 9:31 pm

tadejp napisal/-a:.... motor več obratov kot diesel in zato je tudi razpon hitrosti v 1 brzini večji.
PA NČ NAVORA!!!! Dizla je v terencih 90%, verjetn z razlogom!?

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Maj 20, 2012 11:02 pm

Gume čistijo obrati, ne navor. :lol: :lol:

Ko vidiš, da je podlaga pod kolesi postala mehka, je ponavadi treba v tistem trenutku pohodit na gas. No preden tastarim dizlom pride, si že zamudil.
Dokler pa ni treba na polno gasa pohodit, se pa z dizlom na štandgasom lepše pelješ, take so moje izkušnje.
Zanimiv bi bil dizel motor z boschpumpo od stacionarnih motorjev, ki ima regulacijo na obrate, ne na moč.


Tadejp, povej za kak namen bi uporabljal avto, ti bodo offroaderji znali bolj konkretno svetovat.
Vitara je nizka, se mi zdi. Vsaj serijska.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
GPW1942
Prispevkov: 421
Pridružen: Po Jan 02, 2006 7:52 pm
Kraj: Brezovica

OdgovorNapisal/-a GPW1942 » Ne Maj 20, 2012 11:30 pm

Ti ne znam odgovorit. Sprašuješ za avte, stare od 12 do 22 let.
Večina njih je prevozila že ohohoho kilometrov z par 10 lastniki, z ali brez vzdrževanja, rja jih je že pošteno načela ali uničila. (mogoče obstajajo izjeme)....načeloma pa ima najboljše terenske zmogljivosti pri starem vozu tisti, kateri je najbolje ohranjen.
:wink:

lp, andrej
American Jeep-In War and Peace

tadejp
Prispevkov: 12
Pridružen: Če Nov 24, 2011 1:17 pm
Kraj: primorska

OdgovorNapisal/-a tadejp » To Maj 22, 2012 11:40 pm

avto bom uporabljal za v službo 15 km v eno smer in za sprostitev po brezpotju. vem da bi bil samurai odličen za sprostitev(po službi) ne vem pa kako bi bilo po cesti .Moram na testno vožnjo z yimnjem ali pa samurjem l97 ali novejšim ker baje naj bi bil bolj udoben kot uni na baleštrah.
Ubistvu ne vem še kaj bi vzel hočem da je zmogljivo po terenu da je trpežno da ni preveč požrešno ( lepo bi blo tudi da je s snemljivo streho ali pa klimo).
Kako je pa s toyoto lj 70 eno sem videl na avto netu za okrog 4k eur.

Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2028
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Rafter » Sr Maj 23, 2012 12:06 am

Ni univerzalnega odgovra na tvoje vprašanje.

Če že mene vprašaš, Cliota 1.2 l.2001 s klimo za mali denar za v službo, pa kateregakoli terenca, ki ti je všeč, za v blato.
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Maj 23, 2012 12:56 pm

ko že tko široko izbiraš potem imaš še tu starega patrola 3.3 ki je za svojo majhno ceno najrobustnejši in najbolj terenec,vendar je cel tank, če si privoščiš uzemi yoto, ampak ko že omenjaš jimmy bo ta kar najboljš-bencin,majhen(posledično lahek)-odličen po terenu in sprejemljiv po cesti :wink:
za ostale: vitara je cestni terenec z dobrimi terenskimi zmogljivostmi,
feroza je bolj robustna, vendar težja in slabša po cesti,
terano podoben pajerotu, vendar ožji in višji!
zato je od teh štirih original pajero najbolši zaradi robustnosti in terenskih zmogljivosti-še posebej če ima zadno špero... :lol:

kuku
Prispevkov: 65
Pridružen: So Jan 08, 2011 11:51 pm
Kraj: Burja

OdgovorNapisal/-a kuku » So Maj 26, 2012 8:38 am

Kaj pa kakšen wrangler (yj) bencinar? Dobiš soft top, hard top... servisiranje je enostavno, offroad zmogljivost je že tovarniško ok. Če se malo igraš in daš večje, agresivnejše gume in zaporo diffa, imaš že soliden offroad stroj. Jaz bi ga imel takoj, samo kaj, ko ni prtljažnika (tukaj se GC solidno izkaže).

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Če Maj 31, 2012 12:26 pm

Zdaj pa mene neki zanima..sem en dan vidu pajerotov mali brat-pinin..
kako se kaj pa ta reč obnese na terenu(zgleda manši in lažji tko da ne more bit lih slabo..?? 8)

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Če Maj 31, 2012 4:10 pm

bular napisal/-a:Zdaj pa mene neki zanima..sem en dan vidu pajerotov mali brat-pinin..
kako se kaj pa ta reč obnese na terenu(zgleda manši in lažji tko da ne more bit lih slabo..?? 8)

Ja sam morš vedet da je tud pol plastičen....Pač kvazi terenec. Kolegica ga ima že pet let....vsako zimo prevozi od asfalta do doma 10km po makadamu...včasih tudi nesplužene ceste. Težav do zdaj ni imela. Po terenu se seveda ne vozi :D

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Pe Jun 01, 2012 12:18 pm

me pa zanimajo dejanske terenske zmogljivosti,izkušnje.. :roll:

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Pe Jun 01, 2012 3:28 pm

Nekoč sem gledal odajo kjer so testirali oz. se bolj igrali s temi kvazi terenci
Na koncu so prišli do enotnega mnenja:
Vsak kvazi terenec zmore več ,kot si upa povprečen voznik .
Kako je pa z zanesljivostjo pa ne vem.

patrol 3.3 turbo
Prispevkov: 124
Pridružen: Ne Jan 02, 2011 7:09 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a patrol 3.3 turbo » Pe Jun 01, 2012 11:07 pm

moje mneje: P A T R O L, sam ga imam, letnik 1993, 2.8 TD, vec kot zadovoljen

lp PEJO

duce
Prispevkov: 1266
Pridružen: To Mar 25, 2008 4:21 pm
Kraj: koper

lada niva

OdgovorNapisal/-a duce » So Jun 02, 2012 4:06 am

lada niva je zakon tako pravijo vsi lovci , simpatizerji , gostilniški off roaderji , .itd , nikjer po tekmovanjih pa je ne vidiš več ene še v ISTRI ne! :twisted:

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Jun 03, 2012 10:18 pm

Da razložim ta fenomen Nive (alien se je enkrat v eni kinderjajček temi napovedal da bo razložil ta fenomen, ampak ni nič iz tega, al pa sem jaz spregledal:-) )

Niva ima prednost samo v tem, da je včasih bila serijsko obuta v relativno grobe gume, in je posledično popolnoma serijska precej dlje prišla kot drugi terenci na serijskih gumah.
Večina niv je bilo pred 25-20 leti službenih, kjer je vsakemu bilo čisto ravno koliko bo polomil. Torej čisto razumljivo da je službena niva prišla včasih dlje kot domač imt.
Poteg tega je to razmeroma majhen avto in marsikje predvsem v gozdu recimo čiroki ipd nimajo kaj iskat ker niso dovolj okretni.

Danes pa jih ne vidiš več na tekmah, ker so to ena navadna ruska jajca.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 58 gostov