Obnova, predelava, dodelava NissaN Patrol GR y60
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Bravo, David!
Zelo mi je všeč dejstvo, da si ga naredil sam! In da si po vrhu vsega še extra zadovoljen.
Kako pa je z težo? Ga kaj "čutiš" na avtu, predvsem mislim na terenu, ali nisi še sprobal? In kako je z vhodom v šotor...se ga da tudi zapreti?
Strešni šotor se mi je začel dopasti, ma moram prvo "raztegnt" avto, da bo šlo več V njega in ne NA njega
Zelo mi je všeč dejstvo, da si ga naredil sam! In da si po vrhu vsega še extra zadovoljen.
Kako pa je z težo? Ga kaj "čutiš" na avtu, predvsem mislim na terenu, ali nisi še sprobal? In kako je z vhodom v šotor...se ga da tudi zapreti?
Strešni šotor se mi je začel dopasti, ma moram prvo "raztegnt" avto, da bo šlo več V njega in ne NA njega
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Miran, Popaj in Gregor hvala!
Miran:
Ravno v tem je bil problem. Ko sem po raznih sejmih, ki sem jih obiskoval slučajno naletel na kakšen šotor sem si ga podrobneje ogledal, z predstavljalci malo podiskutiral, nato pa še vprašal za ceno. In niti ena ni bila pod magično mejo 1000 evrov. V vsakem primeru se mi je zdelo to preveč.
Sam pri šotoru nisem šparal, ter sem nabavljal materiale kot morajo biti. Na pamet bom napisal pribljižne stroške:
-šper plata: 80e
-spominska pena + preobleka 120e
-pohištvene cevi + drobni material (zajla, natezovalci, vijaki...) 40e
-platna+šivanje 380e
-lojtrca (jo še poslikam) 30e
Se pravi tako na oko 650e.
Nekomu se bo slišalo veliko, nekomu ne. Ampak imam kar želim, mere šotora so takšne kot želim, tako da me v nobenem primeru ne zanima kakšna druga kitajska varjanta.
Sama teža šotora je verjetno nekaj večja kot pa teža prej omenjenih razstavljenih šotorov, giblje pa se okoli 80kg.
Popaj:
Popaj rekel ti bom teko. Seveda se nekaj čuti da voziš na strehi, to je seveda normalno. Da bi pa rekel da je nekaj groznega pa ni. Po terenu se ni spremenilo nič drugega kot to da sem 80 kg težji. To pač vemo, da občasno tudi predstavlja težavo, ampak je zadevo treba vzeti v zakup.
Slike vhoda v šotor, ter vetrolova in lojtrce še pridejo. Drugače pa se seveda vhod v šotor zapira z zadrgo.
Hahaha drugače pa Popaj, za raztegnit avto pri tebi ne vidim težav. Imaš ja vgrajen vitel spredaj in zadaj, tako da samo priveži ter raztegni!
Gregor:
Gregor kar se tiče kopiranja. Imel sem svoje mere v glavi in na papirju. Potem sem pregledal slike takšnih šotorov na internetu po dolgem in počez, ter seveda poskusil najti čim več poslikanih detajlov, katere sem potreboval. Tudi na YOUTUBU je kar nekaj materiala, katerega sem si ogledal. Nato pa samo enostavno vse videne sisteme v glavi preuredil za moj primer, pa je to to.
Miran:
Ravno v tem je bil problem. Ko sem po raznih sejmih, ki sem jih obiskoval slučajno naletel na kakšen šotor sem si ga podrobneje ogledal, z predstavljalci malo podiskutiral, nato pa še vprašal za ceno. In niti ena ni bila pod magično mejo 1000 evrov. V vsakem primeru se mi je zdelo to preveč.
Sam pri šotoru nisem šparal, ter sem nabavljal materiale kot morajo biti. Na pamet bom napisal pribljižne stroške:
-šper plata: 80e
-spominska pena + preobleka 120e
-pohištvene cevi + drobni material (zajla, natezovalci, vijaki...) 40e
-platna+šivanje 380e
-lojtrca (jo še poslikam) 30e
Se pravi tako na oko 650e.
Nekomu se bo slišalo veliko, nekomu ne. Ampak imam kar želim, mere šotora so takšne kot želim, tako da me v nobenem primeru ne zanima kakšna druga kitajska varjanta.
Sama teža šotora je verjetno nekaj večja kot pa teža prej omenjenih razstavljenih šotorov, giblje pa se okoli 80kg.
Popaj:
Popaj rekel ti bom teko. Seveda se nekaj čuti da voziš na strehi, to je seveda normalno. Da bi pa rekel da je nekaj groznega pa ni. Po terenu se ni spremenilo nič drugega kot to da sem 80 kg težji. To pač vemo, da občasno tudi predstavlja težavo, ampak je zadevo treba vzeti v zakup.
Slike vhoda v šotor, ter vetrolova in lojtrce še pridejo. Drugače pa se seveda vhod v šotor zapira z zadrgo.
Hahaha drugače pa Popaj, za raztegnit avto pri tebi ne vidim težav. Imaš ja vgrajen vitel spredaj in zadaj, tako da samo priveži ter raztegni!
Gregor:
Gregor kar se tiče kopiranja. Imel sem svoje mere v glavi in na papirju. Potem sem pregledal slike takšnih šotorov na internetu po dolgem in počez, ter seveda poskusil najti čim več poslikanih detajlov, katere sem potreboval. Tudi na YOUTUBU je kar nekaj materiala, katerega sem si ogledal. Nato pa samo enostavno vse videne sisteme v glavi preuredil za moj primer, pa je to to.
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Pri profilih 25x25 veliko najbrž ne...nekaj kg... Je pa vrjetno razlog za železo, kot pri meni, enak Nimamo doma orodja za varit alu oz. varjenje aluminija zahteva tudi znanje iz varjenja le tega
Poleg tega, sam vidim, če drugje ne, prednost v železju, da tudi v najbolj zakotnem kotičku sveta, nekdo vari železo..aluminija pač ne Kar pride včasih prav, če domača izdelava nekje na xy popusti.
Poleg tega, sam vidim, če drugje ne, prednost v železju, da tudi v najbolj zakotnem kotičku sveta, nekdo vari železo..aluminija pač ne Kar pride včasih prav, če domača izdelava nekje na xy popusti.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Tako kot je rekel Popaj je pač železo tisto, ki nam je najdostopnejše, ter ga lahko brez problemov obdelujemo sami doma. Res je, da bi bili aluminijasti deli malenkost lažji, a za železne sem se odločil predvsem zaradi dostopnosti, kot drugo pa zaradi same nosilnosti materiala. Šotori kateri imajo te nosilne cevi iz aluminija, so malenkost širši (upam da se razumemo). Zato pri takšnih šotorih ne potrebuješ teleskopskega sistema, da bi ga zvišal v višino. V mojem primeru je zadeva ožja, in je teleskopski sistem nujen, saj bi v nasprotnem primeru bil odprt šotor visok le nekaj več kot 1m, kar je za spanje dovolj, za kaj drugega pa ne.
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D
S tega vidika popolnoma razumljivo.
Sam imam manjši avto z manjšo nosilnostjo strehe, zato sprašujem, ker bi se sam tudi izdelave takega šotora lotil.
Sicer sem imel podobno idejo za podstavek, potem bi pa gor kar iglu postavil in pritrdil. Malo več dela, ampak je pa še bolj preprosto.
Koliko je težak potem šotor (brez prtljažnika)?
Sam imam manjši avto z manjšo nosilnostjo strehe, zato sprašujem, ker bi se sam tudi izdelave takega šotora lotil.
Sicer sem imel podobno idejo za podstavek, potem bi pa gor kar iglu postavil in pritrdil. Malo več dela, ampak je pa še bolj preprosto.
Koliko je težak potem šotor (brez prtljažnika)?
Pred EUR sem bil SIT!
Variant je skoraj toliko, kolikor nas je ljudi, ki smo neke vrste samograditelji. Misliti moraš resnično le na nekaj in to je, da z postavljanjem nimaš več dela kot max. 5min. Po daljši celodnevni vožnji, boš imel pomojem že tako vsega drugega poun kufer...
Kot sem omenil ima sam šotor nekje 80 kilogramov.
Kot sem omenil ima sam šotor nekje 80 kilogramov.
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D
Sedaj imam po celem dnevu ravno nekih 10 minut da postavim šotor notri namečem samonapihljive blazine in spalke. Ampak je treba poiskat prostor. Pri strešnem šotoru tega ni treba - avto dobro postaviš in to je to.
Samo 80kg za na foresterjevo streho je preveč. Bi moral težo zmanjšat vsaj nekje za tretjino, če ne celo za polovico.
Razmišljal sem o takile zadevi.
Samo 80kg za na foresterjevo streho je preveč. Bi moral težo zmanjšat vsaj nekje za tretjino, če ne celo za polovico.
Razmišljal sem o takile zadevi.
Nazadnje spremenil Nebivedu, dne To Sep 23, 2014 8:50 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Pred EUR sem bil SIT!
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
O tud to sem že vidu, da si nekateri uzamejo zelo veliko časa, da najdejo pravi prostor...kolikor toliko...
Hitrost postavitve je za moje pojme ključna pri postavitvi v dežju... Ko pere kot iz škafa, mora bit zadeva hitro pod streho...da si suh ti in šotor
Da ne bo pomote, govorim iz mojih predstav, ne iz izkušenj...sam mam namreč pop-up šotor in tendo na harmoniko (baš nije luksuz, ali... )
Hitrost postavitve je za moje pojme ključna pri postavitvi v dežju... Ko pere kot iz škafa, mora bit zadeva hitro pod streho...da si suh ti in šotor
Da ne bo pomote, govorim iz mojih predstav, ne iz izkušenj...sam mam namreč pop-up šotor in tendo na harmoniko (baš nije luksuz, ali... )
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
super, auto izgleda odlično...pored defendera 110, nabavio sam patrola Y60 kratkoga iz 1992 god. za svoje godine super očuvan. prvo ide normalna registracija a onda radovi na prepravkama i doradama.
Moja je molba da li je moguće dobiti nacrte od prednjeg branika jer bih htio baš takav, kao i info da li negdje postoji koja trgovina gdje se mogu kupiti karoserijski djelovi ( zadnja stakla, stakla žmigavaca i zadnjih lampi , i sl..)
hvala za odgovor i naravno, poziv da dođete kod nas u Dalmaciju na "Dalmacija tour 2015"
-
- Prispevkov: 17
- Pridružen: Če Avg 07, 2014 9:32 pm
- Kraj: trojane
V prtljažnike se na srečo v Slo še nihče ne vpičuje. Zato niso homologirani.
Drugače je v tujini oz. kje drugje v EU, tam prtljažnike in tovor na strehi jemljejo precej resneje in nehomologirane stvari ne gredo skozi.
Šotor pa je verjetno povsod samo tovor na strehi in mora zadeva biti samo ustrezno pritrjena glede na svojo težo.
Drugače je v tujini oz. kje drugje v EU, tam prtljažnike in tovor na strehi jemljejo precej resneje in nehomologirane stvari ne gredo skozi.
Šotor pa je verjetno povsod samo tovor na strehi in mora zadeva biti samo ustrezno pritrjena glede na svojo težo.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
-
- Prispevkov: 17
- Pridružen: Če Avg 07, 2014 9:32 pm
- Kraj: trojane
Za taka vprašanja se odpre svoja tema, da ne smetimo patrolovih tem z galoperji.
Glede homologacije pa rešiš čisto enostavno, če imaš kake podatke o proizvajalcu ter tipu, boš z veliko sreče našel na netu TÜV/ABE certifikat. Če ne, daš bullbar dol.
Za vmesne poti ti ne morem svetovati, kajti tudi napeljevanje h kaznivemu dejanju(ponarejanje listin) je kaznivo.
Glede homologacije pa rešiš čisto enostavno, če imaš kake podatke o proizvajalcu ter tipu, boš z veliko sreče našel na netu TÜV/ABE certifikat. Če ne, daš bullbar dol.
Za vmesne poti ti ne morem svetovati, kajti tudi napeljevanje h kaznivemu dejanju(ponarejanje listin) je kaznivo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Pozdravljeni zopet prijatelji OFF ROAD-a.
Debelo leto je naokoli, zato je spet pošteno, da z vami podelim nekaj stvari, ki so se dogajale na avtomobilu v tem času.
No nazadnje je bilo govora o šotoru. Tokrat pa bom prikazal izdelavo tende. O njej sem začel razmišljati takoj, ko sva se lani z mojo pripeljala v kamp, kjer ni bilo nobene naravne sence, kjer bi se skrila pred žgočim soncem. Tako sem začel brskati po internetu, katera varianta bi mi najbolj ugajala, nato pa sem se odločil za tale princip:
Tokrat sem za material izbral aluminijaste U profile dim. 30x30. Nanje se je privarila cev, v cevi pa so nameščeni ležaji.
Za podporne noge so se uporabile "teleskopke", katere se najpogosteje uporabljajo pri slikopleskarskih delih. Sledi izdelava tečajev.
Podporne noge so bile kot naročenih mer in se odlično zapirajo v profile.
No po končani izdelavi ogodja pa je sledilo še pokrivanje. Za material sem izbral platno, katero se uporablja pri izdelavi streh baldahinov. Pokrivalo je na konstrukcijo pritrjeno na način "keder", tako da je ob kakršni koli poškodbi lahko ter hitro snemljivo.
Po končanem varjenju:
No na tej sliki pa je tenda že zmontirana ter uporabljena na letošnjem dopustu! Uroš še enkrat hvala za sliko.
Zadeva se lično zloži ob stran avtomobila, tako da ni niti malo ovirajoča med vožnjo.
Toliko za danes. V prihodnjih dneh pa upam, da mi uspe opisati še par ostalih stvari.
LP David
Debelo leto je naokoli, zato je spet pošteno, da z vami podelim nekaj stvari, ki so se dogajale na avtomobilu v tem času.
No nazadnje je bilo govora o šotoru. Tokrat pa bom prikazal izdelavo tende. O njej sem začel razmišljati takoj, ko sva se lani z mojo pripeljala v kamp, kjer ni bilo nobene naravne sence, kjer bi se skrila pred žgočim soncem. Tako sem začel brskati po internetu, katera varianta bi mi najbolj ugajala, nato pa sem se odločil za tale princip:
Tokrat sem za material izbral aluminijaste U profile dim. 30x30. Nanje se je privarila cev, v cevi pa so nameščeni ležaji.
Za podporne noge so se uporabile "teleskopke", katere se najpogosteje uporabljajo pri slikopleskarskih delih. Sledi izdelava tečajev.
Podporne noge so bile kot naročenih mer in se odlično zapirajo v profile.
No po končani izdelavi ogodja pa je sledilo še pokrivanje. Za material sem izbral platno, katero se uporablja pri izdelavi streh baldahinov. Pokrivalo je na konstrukcijo pritrjeno na način "keder", tako da je ob kakršni koli poškodbi lahko ter hitro snemljivo.
Po končanem varjenju:
No na tej sliki pa je tenda že zmontirana ter uporabljena na letošnjem dopustu! Uroš še enkrat hvala za sliko.
Zadeva se lično zloži ob stran avtomobila, tako da ni niti malo ovirajoča med vožnjo.
Toliko za danes. V prihodnjih dneh pa upam, da mi uspe opisati še par ostalih stvari.
LP David
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Jst pa lahko rečem, da je pod to streho prostora za....mene in 5 punc...vsaj
Ne resno, tenda je megastična,o šotoru ne bom zgubljal besed... v živo je to ena kuča potujuča, harem za 10 žena, čeprav si je David izbral le eno...mogoče bo pa otrok toliko več
Dej še kako sliko pridobitve v prtljažniku
Ne resno, tenda je megastična,o šotoru ne bom zgubljal besed... v živo je to ena kuča potujuča, harem za 10 žena, čeprav si je David izbral le eno...mogoče bo pa otrok toliko več
Dej še kako sliko pridobitve v prtljažniku
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Dimen, Cobra in Gregor hvala! Saj veste kako je, ko ima človek preveč časa...
Lantra14 težav zaenkrat še nikjer.
Dr.Patrol...
Uroš saj veš kako pravijo... Nobeden je ni hotel, jaz sem jo pa komaj dobil... Hahaha tako da tukaj bo prej otrok več, kot pa, da bi kdaj sanjal o 10 ženah.
Lantra14 težav zaenkrat še nikjer.
Dr.Patrol...
Uroš saj veš kako pravijo... Nobeden je ni hotel, jaz sem jo pa komaj dobil... Hahaha tako da tukaj bo prej otrok več, kot pa, da bi kdaj sanjal o 10 ženah.
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 156 gostov