Puch G 300D noče počivat
Puch G 300D noče počivat
Ponavadi ljudej sprašujejo, kaj naredit, da bi avto vžgal... Jaz imam pa ravno nasprotni problem. Motor noče ugasnit tudi ko izvlečem ključ. Kontakt se prekinje, motor pa še vedno dela. Sicer obrati malenkost padejo in se malo bolj matra, ampak še vedno teče. Ugasnem ga lahko le s stikalom za vakum v motornem prostoru ali hitra metoda 5 in bremza. Kaj bi lahko bilo narobe oz. kaj je za preverit?
Vakuum ti spušča, ali pa vakuum pumpa ne dela.
Nisem sicer strokovnjak za puche, sem pa že dva dizel mercedesa razdrl.
Za ugasnit rabiš vakuum na boschpumpi.
Na ključavnici je mehanski ventil, ki je zaprt, ko imaš "kontakt". Ko obrneš ključ, da bi ga ugasnil, se ventil odpre, vakuum od vakuumpumpe preko ventila gre na pumpo, kjer je verjetno ena membrana ali cilinder noter in avto ugasne.
Najprej torej poglej če vakuum kje spušča.
Nisem sicer strokovnjak za puche, sem pa že dva dizel mercedesa razdrl.
Za ugasnit rabiš vakuum na boschpumpi.
Na ključavnici je mehanski ventil, ki je zaprt, ko imaš "kontakt". Ko obrneš ključ, da bi ga ugasnil, se ventil odpre, vakuum od vakuumpumpe preko ventila gre na pumpo, kjer je verjetno ena membrana ali cilinder noter in avto ugasne.
Najprej torej poglej če vakuum kje spušča.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Hvala. Se mi je zdelo, da je nekaj v zvezi z vkuumom. Ker pa nisem ravno motoroznalec si moram še malo prebrskati po netu kako deluje tale vakuum, kako ugašajo dizli in kje se nahaja pumpa, da se malo izobrazim. Bom poskusil malo pobrkljat, vendar se mi zdi, da bo glede na moje znanje potreben kar obisk pri mehaniku.
Hvala. Nekje pričakovana cifra... Že malo študiram kje se nahaja tale vakuum, da vidim kako in kaj. Za enkrat je tole zame cel misterij, ampak nekaj sem že našel... Bom probal najprej sam, če ne bo šlo, bo pa mehanik pomagal.
BTW vakuum naj bi imel vpliv tudi na servo zavore... Jaz nisem opazil nobenih sprememb pri zavorah, le motorja ne morem ustavit brez tiste "ročke" v motornem prostoru. Gre za isti vakuum? Še vedno sum na membrano ali bolj na pretrtrano cevko?
BTW vakuum naj bi imel vpliv tudi na servo zavore... Jaz nisem opazil nobenih sprememb pri zavorah, le motorja ne morem ustavit brez tiste "ročke" v motornem prostoru. Gre za isti vakuum? Še vedno sum na membrano ali bolj na pretrtrano cevko?
Fantje ne zamerit, ampak sem se ob tem na nekaj spomnil:
Meni se je kot otroku zgodilo da sem s izvijačem vžgal tomo vinkoviča (na srečo je bil v leru) in ga niso mogli ugasnit dokler ni zmanjkalo nafte . Kaj je sledilo se ne spomnem!
Če ne gre drugače: nardit pipico za nafto in ko je ne bo več bo sam ugasnil.
Meni se je kot otroku zgodilo da sem s izvijačem vžgal tomo vinkoviča (na srečo je bil v leru) in ga niso mogli ugasnit dokler ni zmanjkalo nafte . Kaj je sledilo se ne spomnem!
Če ne gre drugače: nardit pipico za nafto in ko je ne bo več bo sam ugasnil.
Esed - Ugašanje ni problem. Ma pod havbo eno ročico za ugašanje...
Nekaj gradiva sem že našel in predelal, tako, da mi je vsaj v teoriji malo bolj jasno kako in kaj, čez vikend moram pa zdeve najt v avtu in najprej preverit vse vakuum cevke potem pa naprej korak za korakom.
Zaenkrat vsem hvala za pomoč in namige. Verjetno se še oglasim s kakšnim vprašanjem...
Nekaj gradiva sem že našel in predelal, tako, da mi je vsaj v teoriji malo bolj jasno kako in kaj, čez vikend moram pa zdeve najt v avtu in najprej preverit vse vakuum cevke potem pa naprej korak za korakom.
Zaenkrat vsem hvala za pomoč in namige. Verjetno se še oglasim s kakšnim vprašanjem...
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 60 gostov